Topic: Discuții diverse
1675 posts, 479074 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Estimare minima, ca daca ar fi sa punem pe langa Tatre si cate V3A-93uri ar trebui rase mai bagam 100 vagoane noi.
Un studiu nu exista, dar exista un contract de consultanta pe tema asta, nu stiu in ce stadiu este...
Estimare minima, ca daca ar fi sa punem pe langa Tatre si cate V3A-93uri ar trebui rase mai bagam 100 vagoane noi.
Un studiu nu exista, dar exista un contract de consultanta pe tema asta, nu stiu in ce stadiu este...
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
mastocitu
Inteleg ca ar trebui cam 250 de tramvaie si daca pretul citit de mine pe net este corect inseamna ca Bucurestiul ar avea nevoie de aproximativ 500 milioane euro pentru tramvaie Dureroasa treaba....
Inteleg ca ar trebui cam 250 de tramvaie si daca pretul citit de mine pe net este corect inseamna ca Bucurestiul ar avea nevoie de aproximativ 500 milioane euro pentru tramvaie Dureroasa treaba....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Cu siguranta 250 de tramvaie nu iti vin de pe azi pe maine, minim 2 ani ar dura pentru ca aceasta suma sa se faca fizic. Astfel si banii se impart pe o perioada mai lunga de timp.
Cu siguranta 250 de tramvaie nu iti vin de pe azi pe maine, minim 2 ani ar dura pentru ca aceasta suma sa se faca fizic. Astfel si banii se impart pe o perioada mai lunga de timp.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
mastocitu
Si probabil ca investitia s-ar amortiza mai repede daca ar mai creste si numarul de calatori corecti care au abonamnete s-au bilete plus ca un tramvai are capaciatea a 2 autobuze cred adica numarul de calatori transportati pe ora ar fi dublu fata de autobuze Stiu ca ai scris mai de mult ca URAC-ul poate face 20 de tramvaie pe an stii cumva cat costa un Bucur LF facut de la zero?
Si probabil ca investitia s-ar amortiza mai repede daca ar mai creste si numarul de calatori corecti care au abonamnete s-au bilete plus ca un tramvai are capaciatea a 2 autobuze cred adica numarul de calatori transportati pe ora ar fi dublu fata de autobuze Stiu ca ai scris mai de mult ca URAC-ul poate face 20 de tramvaie pe an stii cumva cat costa un Bucur LF facut de la zero?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Un Bucur LF nu sare de 1,5 mil euro, in timp ce un tramvai "de afara" trece de 2-3 mil euro. Dezavantajul lui Bucur LF este ca nu e 100% LF si inca utilizeaza boghiurile motoare tip V3A.
Un Bucur LF nu sare de 1,5 mil euro, in timp ce un tramvai "de afara" trece de 2-3 mil euro. Dezavantajul lui Bucur LF este ca nu e 100% LF si inca utilizeaza boghiurile motoare tip V3A.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
mastocitu
Recunosc la boghiuri nu ma pricep deloc eu am o meserie umanista dar chiar trebuie sa fie tot tramvaiul LF? Ma gandesc ca mai bine am avea tramvaie noi Bucur partial LF decat deloc tramvaie noi adica sincer nu cred ca pentru calatorii din Bucuresti ar fi atat de important ca tot vagonul sa fie LF iar pentru persoanele care au nevoie de astfel de tramvaie Bucur LF este un mare pas inainte
Recunosc la boghiuri nu ma pricep deloc eu am o meserie umanista dar chiar trebuie sa fie tot tramvaiul LF? Ma gandesc ca mai bine am avea tramvaie noi Bucur partial LF decat deloc tramvaie noi adica sincer nu cred ca pentru calatorii din Bucuresti ar fi atat de important ca tot vagonul sa fie LF iar pentru persoanele care au nevoie de astfel de tramvaie Bucur LF este un mare pas inainte
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Asta ar insemna un efort financiar de circa 400 milioane euro pentru circa 150 de tramvaie noi (presupunand ca nu se taie nici un V3A-93) + costurile de modernizare/reconstructie a vagoanelor V3A-93. Apropo cat costa modernizarea in CA-PPC? Banuiesc ca se apropie de 1 milion de euro...
Dr2005 wrote:Avand in vedere ca in anii 1998-1999, parcul total era cu circa ~ 160 vagoane "V3A Echivalent" mai mare decat in prezent, estimarea lui Andrei de 150 de vagoane noi mi se pare foarte buna. Pana atunci inca se circula relativ bine pe aproape toate traseele de tramvai. Sa nu uitam ca "declinul" accentuat al tramvaiului in Bucuresti a inceput in 1999, prin casarea ultimelor serii de EP'uri neinlocuite cu nimic.Utilizator anonim wrote:
In momentul asta orasul pe langa ce este existent mai are nevoie de ~100 vagoane, daca e sa eliminam Tatrele mai adaugam ~50 vagoane.
Asta e o estimare a ta. Nu s-a făcut niciun studiu care să arate de câte tramvaie ar fi nevoie.
Ca fapt divers, studiul privind necesarul de tramvaie într-un oraş e temă de casă la management în facultatea de transporturi.
mastocitu wrote:Problema e ca URAC'ul nu are capacitate de productie suficienta pentru satisfacerea unei comenzi atat de mari pe termen scurt/mediu. Singura solutie e incheierea unui contract extern cu un producator consacrat + continuarea modernizarii/reconstructiei la URAC a parcului existent de vagoane V3A-93.
Ma gandesc ca mai bine am avea tramvaie noi Bucur partial LF decat deloc tramvaie noi adica sincer nu cred ca pentru calatorii din Bucuresti ar fi atat de important ca tot vagonul sa fie LF iar pentru persoanele care au nevoie de astfel de tramvaie Bucur LF este un mare pas inainte.
Asta ar insemna un efort financiar de circa 400 milioane euro pentru circa 150 de tramvaie noi (presupunand ca nu se taie nici un V3A-93) + costurile de modernizare/reconstructie a vagoanelor V3A-93. Apropo cat costa modernizarea in CA-PPC? Banuiesc ca se apropie de 1 milion de euro...
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
sloppy
Am si eu o intrebare .Tramvaiul 11 a mai ramas cu cele 3 CH-PPC "titulare" sau s-a micsorat numarul de la 3 la 2 ,deoarece am auzit ca #306 de la 1 feb va si titular pe 41 oricum nu prea l-am mai vazut in ultima sapt pe 11 . mrs
Am si eu o intrebare .Tramvaiul 11 a mai ramas cu cele 3 CH-PPC "titulare" sau s-a micsorat numarul de la 3 la 2 ,deoarece am auzit ca #306 de la 1 feb va si titular pe 41 oricum nu prea l-am mai vazut in ultima sapt pe 11 . mrs
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Teoretic pe 11 sunt 3 CH PPC titulare, practic de regula au ramas cel mult 2, 306 se intoarce pe 41, sa vedem ce se decide de la 1 februarie, foarte probabil vor fi scoase definitiv toate vagoanele CH PPC de pe 11.
Oricum 306 a fost de cateva ori pe 11 luna asta desi e titular, circula in general pe 41.
Teoretic pe 11 sunt 3 CH PPC titulare, practic de regula au ramas cel mult 2, 306 se intoarce pe 41, sa vedem ce se decide de la 1 februarie, foarte probabil vor fi scoase definitiv toate vagoanele CH PPC de pe 11.
Oricum 306 a fost de cateva ori pe 11 luna asta desi e titular, circula in general pe 41.
- Gabi23
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Hai lasa-ma! Felicitari pentru perspicacitate!
Depre ce V3A e vorba?
Gabi23 wrote:
Un nou model de tramvai "Y3A"
Hai lasa-ma! Felicitari pentru perspicacitate!
Depre ce V3A e vorba?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Asa scrie in vagonul V3A-93 013. Insa nu are importanta asta, am postat asa sa ne mai destindem putin .
Asa scrie in vagonul V3A-93 013. Insa nu are importanta asta, am postat asa sa ne mai destindem putin .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Sunt cel putin din 2009 asa mai multe V3Auri, am vazut si pe la Victoria parca.
Sunt cel putin din 2009 asa mai multe V3Auri, am vazut si pe la Victoria parca.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
mastocitu
Sa stiti ca am incercat sa vad pe 16 si alte vagoane fata de cele de la depoul Colentina dar nu am vazut roata de Victoria zilele astea asa ca pana la noi dovezi am ramas fara 616 si turele sale care completau tramvaiul
Sa stiti ca am incercat sa vad pe 16 si alte vagoane fata de cele de la depoul Colentina dar nu am vazut roata de Victoria zilele astea asa ca pana la noi dovezi am ramas fara 616 si turele sale care completau tramvaiul
📖 Pagination options