Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
2095 posts, 520536 views
📖 Pagination options
- catalinm
-
Posted:
-
Re: POZE LUCRARI: Parcare P&R + terminal multimodal Granitul
catalinm
Devierea in prin fata lui Cora/Brico este execrabil executata, cine o fi fost in stare sa aprobe asa ceva- 3 benzi de pe Soseaua Pantelimon plus 2 de pe Vergului se aduna intr-una singura. Incompetenta sau iresponsabilitate?
cris_m wrote:
Partea III
S-a realizat o deviere a traficului spre Soseaua Garii Catelul via breteaua de acces la Cora Pantelimon. S-a refacut fundatia carosabilului, mai sunt cateva portiuni de turnat si probabil cat de curand se va asterne si asfaltul. Betonul parea destul de recent turnat, maxim o saptamana.
Devierea in prin fata lui Cora/Brico este execrabil executata, cine o fi fost in stare sa aprobe asa ceva- 3 benzi de pe Soseaua Pantelimon plus 2 de pe Vergului se aduna intr-una singura. Incompetenta sau iresponsabilitate?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: POZE LUCRARI: Parcare P&R + terminal multimodal Granitul
andrei11
Mie mi se pare în felul următor:
1) 3 benzi Pantelimon + 2 de Vergului. Greșit ! Problema e că e greșeală de logică, voită sau nu. Explicații: Vergului - după umila mea părere de conducător auto cu ceva ( mai mulți ) kilometri la bord, Vergului deci are cedează trecerea ! Așadar acolo fluxul de mașini nu se calculează după formula 3+2 benzi, adică tu sugerezi că după intersecția Vergului / Pantelimon ar fi fost 5 benzi de circulație. Total fals ! Când sunt automobile pe Pantelimon este total interzis să intri de pe Vergului în Pantelimon. Și în situația inițială și în cea actuală.
2) Devierea de la Cora e cu două benzi de circulație, nu cu una. N-am prea văzut mașini parcate pe deviere, nici acum și nici în situația normală. Cum ai dedus tu că acolo e o singură bandă funcțională ?
3) După ce se iese de pe deviere ai vreo 300 m de șosea până la primul semafor. Cu 2+1 benzi, pentru că la intersecția cu Șos Gării Cățelu avem o bandă dedicată dreapta. Și mă rog, întoarcerea ar fi interzisă acolo.
Concluzia :
Ceea ce dispare într-adevăr e o singură bandă de pe Pantelimon. Azi când am trecut pe acolo n-am observat dacă e semnalat acest lucru. << Cedează >> de pe Vergului a rămas.
PS: Și pe Vergului nu sunt două benzi, sunt tot 3. Asta așa, ca și amănunt.
Și tot ca amănunt, înainte de deviere după intersecția Vergului / Pantelimon tot cam două benzi valide rămâneau, prima bandă fiind cvasi ocupată de microbuzele care sau au cap acolo sau sunt în tranzit.
PS 2: Da, poți spune că la triunghi rămâne o bandă, dar dacă chiar nu te descurci faci sensulgiratoriu și gata.
Mie mi se pare în felul următor:
1) 3 benzi Pantelimon + 2 de Vergului. Greșit ! Problema e că e greșeală de logică, voită sau nu. Explicații: Vergului - după umila mea părere de conducător auto cu ceva ( mai mulți ) kilometri la bord, Vergului deci are cedează trecerea ! Așadar acolo fluxul de mașini nu se calculează după formula 3+2 benzi, adică tu sugerezi că după intersecția Vergului / Pantelimon ar fi fost 5 benzi de circulație. Total fals ! Când sunt automobile pe Pantelimon este total interzis să intri de pe Vergului în Pantelimon. Și în situația inițială și în cea actuală.
2) Devierea de la Cora e cu două benzi de circulație, nu cu una. N-am prea văzut mașini parcate pe deviere, nici acum și nici în situația normală. Cum ai dedus tu că acolo e o singură bandă funcțională ?
3) După ce se iese de pe deviere ai vreo 300 m de șosea până la primul semafor. Cu 2+1 benzi, pentru că la intersecția cu Șos Gării Cățelu avem o bandă dedicată dreapta. Și mă rog, întoarcerea ar fi interzisă acolo.
Concluzia :
Ceea ce dispare într-adevăr e o singură bandă de pe Pantelimon. Azi când am trecut pe acolo n-am observat dacă e semnalat acest lucru. << Cedează >> de pe Vergului a rămas.
PS: Și pe Vergului nu sunt două benzi, sunt tot 3. Asta așa, ca și amănunt.
Și tot ca amănunt, înainte de deviere după intersecția Vergului / Pantelimon tot cam două benzi valide rămâneau, prima bandă fiind cvasi ocupată de microbuzele care sau au cap acolo sau sunt în tranzit.
PS 2: Da, poți spune că la triunghi rămâne o bandă, dar dacă chiar nu te descurci faci sensulgiratoriu și gata.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Ce discutam mai devreme, viewtopic.php?f=253&t=4898&start=16 , se vede în poza 20200516_175833-1612x1209.jpg că liniile converg fix în curbă, și ca să nu avem macaz în curbă s-a preferat soluție cu liniile paralele.
Ce discutam mai devreme, viewtopic.php?f=253&t=4898&start=16 , se vede în poza 20200516_175833-1612x1209.jpg că liniile converg fix în curbă, și ca să nu avem macaz în curbă s-a preferat soluție cu liniile paralele.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Din cate imi amintesc, tablele alea vor functiona pe post de cofraj... Se armeaza si betoneaza planseul peste ele.
Cladirea in care lucrez acum a fost ridicata in urma cu 6-7 ani fix pe aceeasi tehnologie, cu structura metalica.
Singurele "parti" betonate sunt planseele, in rest grinzi de otel.
Singurii pereti care exista sunt din placi de Rigips... Ceea ce inseamna ca se pot face oricand, foarte repede si usor, "recompartimentari".
(Plus ca, din ceea ce am inteles, tipul asta de constructie are o comportare anti-seismica foarte buna. Se "clatina", dar nu se rupe...)
Insa la noi, fiind o "pravalie privata", cladirea (cu dimensiuni cel putin egale cu P&R Pantelimon) a fost terminata in vreo 4 luni de la demararea lucrarilor...
Este adevarat, trebuia sa eliberam urgent "vechiul sediu", asa ca atunci cand s-a semnat contractul asta a fost un criteriu important. In consecinta, firma de constructii a lucrat 24/24...
andrei11 cunoaste cladirea...
cris_m wrote:
Trecem la parcarea in sine. Avem deja un inceput de planseu (cred), desi mi se pare cam "subtire" treaba...
Din cate imi amintesc, tablele alea vor functiona pe post de cofraj... Se armeaza si betoneaza planseul peste ele.
Cladirea in care lucrez acum a fost ridicata in urma cu 6-7 ani fix pe aceeasi tehnologie, cu structura metalica.
Singurele "parti" betonate sunt planseele, in rest grinzi de otel.
Singurii pereti care exista sunt din placi de Rigips... Ceea ce inseamna ca se pot face oricand, foarte repede si usor, "recompartimentari".
(Plus ca, din ceea ce am inteles, tipul asta de constructie are o comportare anti-seismica foarte buna. Se "clatina", dar nu se rupe...)
Insa la noi, fiind o "pravalie privata", cladirea (cu dimensiuni cel putin egale cu P&R Pantelimon) a fost terminata in vreo 4 luni de la demararea lucrarilor...
Este adevarat, trebuia sa eliberam urgent "vechiul sediu", asa ca atunci cand s-a semnat contractul asta a fost un criteriu important. In consecinta, firma de constructii a lucrat 24/24...
andrei11 cunoaste cladirea...
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andreiiul
In afara terminalului care este inca santier, restul lucrarii este receptionata de PMB?
Intreb asta pt ca spatiul verde arat pe margini dar mai ales cel de pe linia de tramvai arata jalnic. Gazonul de pe linii nu mai este udat decat de Doamne-Doamne si s-a uscat aproape tot.
Nu mai zic ca pe Pantelimon a revenit la situatia pre-modernizare din pct de vedere al parcarilor neregulamentare (sunt zone unde ramane practicabila max 1,5 benzi).
In afara terminalului care este inca santier, restul lucrarii este receptionata de PMB?
Intreb asta pt ca spatiul verde arat pe margini dar mai ales cel de pe linia de tramvai arata jalnic. Gazonul de pe linii nu mai este udat decat de Doamne-Doamne si s-a uscat aproape tot.
Nu mai zic ca pe Pantelimon a revenit la situatia pre-modernizare din pct de vedere al parcarilor neregulamentare (sunt zone unde ramane practicabila max 1,5 benzi).
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: POZE LUCRARI: Parcare P&R + terminal multimodal Granitul
bogdan5ful
Tramvaiul 55 va circula cu tramvaie normale(nu siameze) înainte de deschiderea terminalului sau se așteaptă terminarea parcării, apoi se dă drumul pentru întoarcerea în buclă?
Tramvaiul 55 va circula cu tramvaie normale(nu siameze) înainte de deschiderea terminalului sau se așteaptă terminarea parcării, apoi se dă drumul pentru întoarcerea în buclă?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Ca o observatie, ti-am mutat mesajul aici la discutii, la poze o sa pun un reportaj diseara/maine.
Asa din cate am observat ieri la reportaj, mai au ceva de lucru la rampa de intrare/iesire dinspre orasul Pantelimon. Fierotania asta este fix deasupra liniei de tramvai (implicit a firului de contact) la mica distanta, ori daca ai tensiune in fir de 750V e putin cam periculos sa lucrezi in preajma. La fel este si cu restul parcarii, chiar daca lucrezi deasupra tramvaiului, riscuri tot exista, fie cel mentionat anterior, fie pur si simplu sa iti cada materiale in capul calatorilor/pe tramvai. Asadar, clar nu vei primi aprobarea sa dai drumul la circulatie cand tu ai inca un santier acolo....
Ca o observatie, ti-am mutat mesajul aici la discutii, la poze o sa pun un reportaj diseara/maine.
Asa din cate am observat ieri la reportaj, mai au ceva de lucru la rampa de intrare/iesire dinspre orasul Pantelimon. Fierotania asta este fix deasupra liniei de tramvai (implicit a firului de contact) la mica distanta, ori daca ai tensiune in fir de 750V e putin cam periculos sa lucrezi in preajma. La fel este si cu restul parcarii, chiar daca lucrezi deasupra tramvaiului, riscuri tot exista, fie cel mentionat anterior, fie pur si simplu sa iti cada materiale in capul calatorilor/pe tramvai. Asadar, clar nu vei primi aprobarea sa dai drumul la circulatie cand tu ai inca un santier acolo....
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Cat timp e santier in lucru, nu se va da in folosinta nimic. Asadar e improbabil sa schimbe solutia de tramvai pana la finalizare.
Cat timp e santier in lucru, nu se va da in folosinta nimic. Asadar e improbabil sa schimbe solutia de tramvai pana la finalizare.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
@cris_m
Grinzile metalice daca nu sunt inglobate in beton trebuie protejate anti-incendiu, e obligatoriu la parcaje ca te poti trezi oricand cu o rabla ce ia foc.
@cris_m
Grinzile metalice daca nu sunt inglobate in beton trebuie protejate anti-incendiu, e obligatoriu la parcaje ca te poti trezi oricand cu o rabla ce ia foc.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Mersi de explicatie, chiar nu ma gandeam la partea anti-incendiu, trebuie sa recunosc. Mai ales ca nu foarte departe se afla chiar Facultatea de Pompieri.
Mersi de explicatie, chiar nu ma gandeam la partea anti-incendiu, trebuie sa recunosc. Mai ales ca nu foarte departe se afla chiar Facultatea de Pompieri.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Azi cand am trecut pe acolo eram incantat ca se lucreaza, insa uitandu-ma peste pozele de acum trei saptamani nu pare sa fie prea mult progres. Ce-i drept, rampa auto pe partea cu Cora are toate grinzile la locul lor, insa in rest...Se lucreaza, dar incet. Acum au ramas destul de multe chestii de finete si mancatoare de timp... De asta nici nu ma duc saptamanal pentru ca nu as avea ce sa pozez si nici nu s-ar vedea diferentele. Probabil peste 2 saptamani voi face un reportaj mai amanuntit si sper sa mai avanseze...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Adrian Rosca wrote:Ultima oara cand am fost eu, nu era. Posibil sa astearna uzura la final...
@zapacitu, Vergului tot fara uzura e?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Toate discutiile despre parcari, amenzi si respectarea legislatiei rutiere au fost mutate la "Aspecte negative in circulatia bucuresteana".
Toate discutiile despre parcari, amenzi si respectarea legislatiei rutiere au fost mutate la "Aspecte negative in circulatia bucuresteana".
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination