Topic: Sectorul 6
1020 posts, 299840 views
📖 Pagination options
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
alchimistul
Nu stiu daca s-a scris, insa eu recent am descoperit ca Drumul la Chiajna, fost drum de pamant, ce leaga Giulesti Sarbi (Rasadnitei) de Chiajna a fost asfaltat integral. In sfarsit, dupa multi, multi ani, cartierul acesta nu mai este o “fundatura”. Mi s-ar parea inspirat ca linia (R)434 sa fie acum prelungita din Chiajna la Cartier 16 Februarie ori macar Giulesti Sarbi. Sau, de ce nu, 163 sau 162 sa fie prelungite la Chiajna, pe modelul lui 135
Nu stiu daca s-a scris, insa eu recent am descoperit ca Drumul la Chiajna, fost drum de pamant, ce leaga Giulesti Sarbi (Rasadnitei) de Chiajna a fost asfaltat integral. In sfarsit, dupa multi, multi ani, cartierul acesta nu mai este o “fundatura”. Mi s-ar parea inspirat ca linia (R)434 sa fie acum prelungita din Chiajna la Cartier 16 Februarie ori macar Giulesti Sarbi. Sau, de ce nu, 163 sau 162 sa fie prelungite la Chiajna, pe modelul lui 135
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
Gabi23
Drumul respectiv e o improvizație mai mult a celor din Chiajna, care nu permite traficul de mare tonaj. Acolo trebuie și se poate face un drum în adevăratul sens al cuvântului și după mai vorbim de trasee de transport public de călători. Iar pentru locuitorii cartierului Giulești este văzut în contextul actual care o mare problemă deoarece a generat foarte mult trafic pe Calea Giulești...
Drumul respectiv e o improvizație mai mult a celor din Chiajna, care nu permite traficul de mare tonaj. Acolo trebuie și se poate face un drum în adevăratul sens al cuvântului și după mai vorbim de trasee de transport public de călători. Iar pentru locuitorii cartierului Giulești este văzut în contextul actual care o mare problemă deoarece a generat foarte mult trafic pe Calea Giulești...
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
alchimistul
Mi-am imaginat, intr-un fel, ca este facut “la repezeala”, inainte de alegeri, asfaltul fiind inca “la negru” si impecabil. E clar ca vor exista nemultumiti de traficul suplimentar generat, insa orice astfel de drum deschide perspective de investitii si dezvoltare. Nu stiam ca nu e construit pentru tonaj mare, dar zau ca a fost o surpriza placuta. Astept si in sectorul 5 o varianta “cinstita“ de a lega soseaua Salaj la modul serios de soseaua Magurele
Mi-am imaginat, intr-un fel, ca este facut “la repezeala”, inainte de alegeri, asfaltul fiind inca “la negru” si impecabil. E clar ca vor exista nemultumiti de traficul suplimentar generat, insa orice astfel de drum deschide perspective de investitii si dezvoltare. Nu stiam ca nu e construit pentru tonaj mare, dar zau ca a fost o surpriza placuta. Astept si in sectorul 5 o varianta “cinstita“ de a lega soseaua Salaj la modul serios de soseaua Magurele
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
Mircea G
Ai ceva informatii ???
Sos Salaj apare in planuri , latita la 4 benzi, ceva de vis ...in realitate vai mama ei , iar in practica a devenit impracticabila din cauza zecilor de blocuri construite , care au adus un trafic infernal .
Daca nu se face inelul din Dr Taberei / Giurgiului , este jale mare in zona .
alch3mist wrote:
......Astept si in sectorul 5 o varianta “cinstita“ de a lega soseaua Salaj la modul serios de soseaua Magurele
Ai ceva informatii ???
Sos Salaj apare in planuri , latita la 4 benzi, ceva de vis ...in realitate vai mama ei , iar in practica a devenit impracticabila din cauza zecilor de blocuri construite , care au adus un trafic infernal .
Daca nu se face inelul din Dr Taberei / Giurgiului , este jale mare in zona .
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
CiprianTRB
Fostul "City Manager" din Chiajna spunea prin primavara ca se are în vedere infiintarea unei linii de autobuz Giulesti-DC21-Gara Chiajna-Chiajna.
Daca R434 ar fi "prelungit", o parte din Chiajna ar ramane fara transport in comun.
alch3mist wrote:
Nu stiu daca s-a scris, insa eu recent am descoperit ca Drumul la Chiajna, fost drum de pamant, ce leaga Giulesti Sarbi (Rasadnitei) de Chiajna a fost asfaltat integral. In sfarsit, dupa multi, multi ani, cartierul acesta nu mai este o “fundatura”. Mi s-ar parea inspirat ca linia (R)434 sa fie acum prelungita din Chiajna la Cartier 16 Februarie ori macar Giulesti Sarbi. Sau, de ce nu, 163 sau 162 sa fie prelungite la Chiajna, pe modelul lui 135
Fostul "City Manager" din Chiajna spunea prin primavara ca se are în vedere infiintarea unei linii de autobuz Giulesti-DC21-Gara Chiajna-Chiajna.
Daca R434 ar fi "prelungit", o parte din Chiajna ar ramane fara transport in comun.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
Tom
Daca "city manager" e domnu' cu "caricioarele" (el a spus-o), nu-ti face probleme, e tot acolo, dar la ce alternative erau, poate nu e rau.
Pe o harta veche, se vede ca linia 138 de atunci avea capatul foarte aproape de Rosu, dar acum acea zona e sub lac.
Nu e obligatoriu sa prelungeasca R434, pot sa recicleze R430 sau sa inventeze o linie noua. Si poate daca tot prin zona umbla otobele comunale, nu neaparat STB, ci alte "611" si ce mai merg prin zona.
Daca "city manager" e domnu' cu "caricioarele" (el a spus-o), nu-ti face probleme, e tot acolo, dar la ce alternative erau, poate nu e rau.
Pe o harta veche, se vede ca linia 138 de atunci avea capatul foarte aproape de Rosu, dar acum acea zona e sub lac.
Nu e obligatoriu sa prelungeasca R434, pot sa recicleze R430 sau sa inventeze o linie noua. Si poate daca tot prin zona umbla otobele comunale, nu neaparat STB, ci alte "611" si ce mai merg prin zona.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
V2A
Proiect de hotărâre pentru suspendarea Hotărârii Consiliului General al Municipiului București nr. 68/14.02.2020 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ) - Modificare și Actualizare PUZ Coordonator Sector 6 și a Hotărârii C.G.M.B. nr. 336/2020 privind rectificarea Hotărârii C.G.M.B. nr. 68/2020 Inițiator – Primarul General al Municipiului București Comisii: - Comisia de urbanism şi amenajarea teritoriului - Comisia Juridică şi de Disciplină
Proiect de hotărâre pentru suspendarea Hotărârii Consiliului General al Municipiului București nr. 68/14.02.2020 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ) - Modificare și Actualizare PUZ Coordonator Sector 6 și a Hotărârii C.G.M.B. nr. 336/2020 privind rectificarea Hotărârii C.G.M.B. nr. 68/2020 Inițiator – Primarul General al Municipiului București Comisii: - Comisia de urbanism şi amenajarea teritoriului - Comisia Juridică şi de Disciplină
20210226_20.pdf
20210226_20.pdf (571.18 KB; downloaded 168 times)
- IonutBitea
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
IonutBitea
Unde este poziționat mai exact acest pasaj limitrof pasajului subteran „Lujerului” ?
https://buletin.de/bucuresti/administrat ... jerului/
Unde este poziționat mai exact acest pasaj limitrof pasajului subteran „Lujerului” ?
https://buletin.de/bucuresti/administrat ... jerului/
- aztec
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
aztec
Pasajul CF ce pleacă de la gara Cotroceni, din spate la Cora, virează în coborâre și ajunge tangent cu pasajul rutier Lujerului, și iese in spatele dughenelor comerciale vis-a-vis de SIR....
Nu știu cine sa se plimbe în pasajul ăla....
Pasajul CF ce pleacă de la gara Cotroceni, din spate la Cora, virează în coborâre și ajunge tangent cu pasajul rutier Lujerului, și iese in spatele dughenelor comerciale vis-a-vis de SIR....
Nu știu cine sa se plimbe în pasajul ăla....
- subway guru
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
rosetti61
Nu au ce sa mai faca cu acel tunel, nu mai poti iesi in Fabricii din cauza unui bloc trantit chiar in calea lui, sa spargi in pasaj ca sa-l faci iesire pentru cei din spatele Cora problematic si inutil. Singura menire care i se mai poate da este de galerie edilitara, dar ce sa bagi prin ea?
Nu au ce sa mai faca cu acel tunel, nu mai poti iesi in Fabricii din cauza unui bloc trantit chiar in calea lui, sa spargi in pasaj ca sa-l faci iesire pentru cei din spatele Cora problematic si inutil. Singura menire care i se mai poate da este de galerie edilitara, dar ce sa bagi prin ea?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
Tom
Cine a dat autorizație pentru acel bloc? Vorbim de prețuri exorbitante pentru parcări, taxe și amenzi pentru mașni poluante, amenzi și ridicare pentru mașini "trântite" aiurea, dar nimic pentru cambuze trântite aiurea în tot peisajul bucureștean și românesc în general. Dacă vreți disciplină în construcție, ar trebui să se verifice legalitatea construcției, iar dacă nexam, hopa jos. Nu doar casele și construcțiile P+1 se demolează "în interesul unor lucrări de utilitate publică", cu atât mai mult dacă orice construcție este construită ilegal.
Să ne amintim că în legislația rutieră, regula de preselecție pe strada cu linia de tramvai se aplică indiferent de prezența sau nu a tramvaiului pe banda sa, inclusiv de faptul că tramvaiul mai circulă sau nu pe acea linie. La fel și în construcții, dacă o cale ferată și un tunel sunt dezafectate, atunci onorabilii, respectabilii și venerabilii din primărie și deținătorii sau administratorii de drept ai acelei infrastructuri să ne comunice oficial și în numele interesului public dacă s'au îndeplinit condițiile legale, iar dacă nu, "să se ia măsurile legale". Orice tentativă de a o da în siropuri sociale de vai unde se vor duce ăia care stau în el, e capitalism, iar legea e lege.
Cine a dat autorizație pentru acel bloc? Vorbim de prețuri exorbitante pentru parcări, taxe și amenzi pentru mașni poluante, amenzi și ridicare pentru mașini "trântite" aiurea, dar nimic pentru cambuze trântite aiurea în tot peisajul bucureștean și românesc în general. Dacă vreți disciplină în construcție, ar trebui să se verifice legalitatea construcției, iar dacă nexam, hopa jos. Nu doar casele și construcțiile P+1 se demolează "în interesul unor lucrări de utilitate publică", cu atât mai mult dacă orice construcție este construită ilegal.
Să ne amintim că în legislația rutieră, regula de preselecție pe strada cu linia de tramvai se aplică indiferent de prezența sau nu a tramvaiului pe banda sa, inclusiv de faptul că tramvaiul mai circulă sau nu pe acea linie. La fel și în construcții, dacă o cale ferată și un tunel sunt dezafectate, atunci onorabilii, respectabilii și venerabilii din primărie și deținătorii sau administratorii de drept ai acelei infrastructuri să ne comunice oficial și în numele interesului public dacă s'au îndeplinit condițiile legale, iar dacă nu, "să se ia măsurile legale". Orice tentativă de a o da în siropuri sociale de vai unde se vor duce ăia care stau în el, e capitalism, iar legea e lege.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
subway guru
Daca e ilegala constructia poate fi expropiata si demolata fara despagubiri...
Daca e ilegala constructia poate fi expropiata si demolata fara despagubiri...
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
PTMZ
Sursa: Economica
Întreţinerea şi salubrizarea spaţiilor verzi aferente blocurilor de locuinţe din Sectorul 6 vor fi realizate de asociaţiile de proprietari.
„Întreţinerea şi salubrizarea spaţiilor verzi aferente blocurilor de locuinţe de pe raza administrativ-teritorială a Sectorului 6 al Municipiului Bucureşti vor fi realizate de către asociaţiile de proprietari/locatari de pe raza administrativ-teritorială a Sectorului 6, acestea fiind direct responsabile de starea şi aspectul spaţiilor verzi”, prevede o hotărâre adoptată marţi de Consiliul local, scrie Agerpres.
Amenajarea spaţiilor verzi aferente blocurilor de locuinţe se poate realiza de către ADPDU Sector 6 prin serviciile de specialitate sau de asociaţiile de proprietari/locatari.
În cazul în care amenajarea spaţiilor verzi se va efectua de către asociaţiile de proprietari/locatari trebuie respectate principiile estetice şi de funcţionalitate. ADPDU Sector 6 poate oferi consultanţă gratuită, material dendro-floricol şi unelte necesare amenajării spaţiilor aferente blocurilor.
Pentru defrişarea, toaletarea şi reducerea arborilor situaţi pe spaţiile verzi aferente blocurilor de locuinţe, asociaţiile de proprietari/locatari vor avea obligaţia să solicite avizul de specialitate al Direcţiei de Mediu a Primăriei Municipiului Bucureşti.
Asociaţiile de proprietari/locatari nu au dreptul să modifice destinaţia terenurilor spaţii verzi, acestea fiind folosite doar în scopul amenajării, întreţinerii şi salubrizării.
Prin proiectul adoptat de Consiliul local s-a aprobat şi regulamentul de întreţinere şi salubrizare a terenurilor de pe raza administrativ-teritorială a Sectorului 6.
Amenajarea, întreţinerea şi salubrizarea terenurilor şi spaţiilor verzi deţinute sau administrate de persoane fizice şi juridice de drept public sau privat de pe raza Sectorului 6 se va realiza de către aceştia în condiţiile legii şi acestui regulament.
Conform regulamentului, instituţiilor publice, agenţilor economici, celorlalte persoane juridice şi persoanelor fizice care deţin cu orice titlu (în proprietate, închiriere, administrare sau concesiune) terenuri neîngrijite în Sectorul 6 le revin următoarele obligaţii: să asigure întreţinerea, deratizarea, dezinsecţia şi salubrizarea terenurilor, prin tunderea periodică în decursul unui an a vegetaţiei şi eliminarea deşeurilor menajere şi nemenajere; să asigure curăţenia şi ordinea la locurile de depozitare a materialelor de pe terenurile cu construcţii nefinalizate pe care le deţin, precum şi pe căile de acces; să ia măsuri pentru împrejmuirea terenurilor deţinute, pentru preîntâmpinarea depozitărilor ilegale de deşeuri municipale din partea unor persoane necunoscute.
În situaţia neîndeplinirii obligaţiilor prevăzute de regulament de către asociaţiile de proprietari/locatari, Administraţia Domeniului Public şi Dezvoltare Urbană Sector 6 va efectua lucrările de întreţinere şi curăţare a terenurilor spaţiilor verzi aferente locuinţelor de tip condominiu.
În cazul proprietăţilor private, lucrările se efectuează de către ADPDU Sector 6, urmând ca acesta să recupereze cheltuielile efectuate în acest scop, în condiţiile legii.
Primarul Ciprian Ciucu a subliniat că autoritatea locală nu le va solicita asociaţiilor de proprietari să facă amenajări ale spaţiilor verzi aferente blocurilor. „Nu vor face amenajări decât dacă vor, adică nimeni nu le va cere să facă amenajări”, a declarat Ciucu.
Sursa: Economica
📖 Pagination options