Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)

1996 posts, 323783 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 143
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Statia se va face odata cu pasajul, normal, fiind unul dintre punctele cheie ale intregului pasaj. Va fi acces direct in statiile de metrou dar si in cele 2 gari. Abia prin octombrie vedem primele linii de tramvai si statia.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului 2009

Va fi acces direct in statiile de metrou dar si in cele 2 gari
Cum se va face accesul la statia Gara de Nord? Ca totusi e cam mult de la Basarab la Gara de nord, e o statie de metrou...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Techno

Azi dupa amiaza era inchis accesul spre gara Basarab si respectiv IDM. Erau gardieni care nu permiteau trecerea. Va fi inchisa zona pentru mai multa vreme din cauza lucrarilor sau era altceva?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

A fost (poate inca este) un incendiu violent la IMSAT (in spatele IDM), pe la 17.00 era jale si teroare cu masini de pompieri din toate directiile si fumul ajungea pana la Gara de Nord, initial cand am iesit de la metrou in statia Basarab am crezut ca arde ceva acolo ca intrase fum si in statie. Pun niste poze mai incolo...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului 3mil

Era vorba sa se asambleze pasarela pietonala Basarab mai spre Grant. Ramane valabil planul?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Razvan Mihai

trecere exista la Basarab pe dedesupt chiar langa fosta pasarela

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului 3mil

Asta stiu, dar eram curios de soarta pasarelei, daca vom mai circula pe ea vreodata.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Gabi23

Eu cred ca ajunge la fier vechi  :twisted: . Inca e in putere cea de la Grivita, desi este destul de veche si ar cam avea nevoie de mici consolidari si inlocuiri de tabla, eventual si o vopsea noua  :roll:. App, putin offtopic, stie cineva in ce an a fost montata pasarela de fier de la Basarab?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Aaa, au facut reazemul doar pe o parte...
Pentru accesul la Gara de Nord domn-doctor-domn-inginer promitea cel mai lung trotuar rulant din Europa, practic pe toata lungimea peronului liniei 1 a Garii de Nord si inclinat la unghiul corespunzator. Poate ar trebuii vorbit cu Schiendler, sa puna si ei jumate din bani ca sa se poata lauda ca au facut cel mai lung trotuar rulant din Europa, ca altfel cu resursle noastre mai bine ramanem la carnati.
Pentru traversare mai incolo ai peronul pietonal al Pasajului Grand, integrat frumos cu pasajele pietonale subterane pe sub Grivita si Giulesti(care nu e folosit de nimeni ca stiu de el doar cei din zona, ar trebuii puse panouri de informare in statiile 41 Pasaj Grand si Giulesti ca sa nu mai treaca lumea pasajul pe linii cand se ameteste tramvaiul(asta idee pentru RATB da nu stiu daca citesc si aici)).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului telvanni

Distanta dintre gara de nord si pod e destul de mare si, dupa parerea mea, se preteaza folosirea unei metode de transport. Cea mai la indemana ar fi benzile rulante (asemanatoare scarilor rulante doar ca sunt pe orizontala). Sunt foarte comode si practice si banuiesc ca nu sunt nici foarte scumpe. Se folosesc foarte mult prin aeroporturile internationale. Scenariu: cobori din tren la gara de nord, direct de pe peron urmezi directia spre gara basarab, la capatul peronului te imbarci pe banda transportoare si cobori de pe ea in zona de sub pod in apropierea scarilor rulante. Banda transportoare trebuie acoperita (structura usoara si transparenta). Iei tramvaiul 34 care te duce cam oriunde pe viitorul inel de unde poti lua orice spre oriunde. :D

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Da, banda rulanta/transportoare pentru pietoni din aeroport/parcare subterana supermarketuri se cheama trotuar rulant, vezi mesajul de mai sus.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Lutyk

Tare curios sunt daca pana la sfarsitul anul se va inaugura acest pasaj. Probabil ca inaugurarea se va face dar dupa modelul romanesc adica de ochii lumii: e gata dar mai tot trebuie facute unele finisari. Asa cum spuneam si aici circulatia pe portiunea dintre podul Cotroceni si podul Grozavesti trebuia sa revina la normal in septembrie 2009 si nu s-a revenit nici acum. Dar nerespectarea termenelor in Romania e sport national.
Pe blogul meu gasiti 2 postari cu poze de la pasaj:
http://vlutic.blogspot.com/search/label ... %20Basarab

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului telvanni

Marian, vad ca au ajuns cu scarile in varful pilonilor...ce se mai aude de webcam-ul ala? Avem vreo sansa?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

telvanni wrote:
Marian, vad ca au ajuns cu scarile in varful pilonilor...ce se mai aude de webcam-ul ala? Avem vreo sansa?


Ma mai interesez, totusi nu stiu daca webcamurile ce vor fi puse sunt planificate acum sau la finalizarea lucrarilor.
Calea Grivitei se inchide cateva zile, se pare ca nu au aprobat cei din primarie inchiderea pana la montarea cablurilor podului. In concluzie va fi inchisa si redeschisa de cateva ori.

http://www.realitatea.net/circulatia-ru ... 5257.html#

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433153 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use