Topic: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
681 posts, 337332 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Utilizator anonim
Iar 051 va fi tot Green Cargo si 052 EP Rail.
Iar 051 va fi tot Green Cargo si 052 EP Rail.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Utilizator anonim
LEMA 049 si 050 au inceput probele, una este Green Cargo si cealalta CTV cu tematica Delta Dunarii de care spuneam zilele trecute.
LEMA 049 si 050 au inceput probele, una este Green Cargo si cealalta CTV cu tematica Delta Dunarii de care spuneam zilele trecute.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Andrei Andraș
049 și 051 au făcut probe astăzi; 049 Green Cargo, 051 CTV.
049 și 051 au făcut probe astăzi; 049 Green Cargo, 051 CTV.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Utilizator anonim
049 si 051 in probele de performanta azi. Vor merge cu 160 km/h. Ca locomotive, 049 si 050 sunt Green Cargo. 051 si 052 CTV, un lot de 6 unitati fiind comandat de CTV.
049 si 051 in probele de performanta azi. Vor merge cu 160 km/h. Ca locomotive, 049 si 050 sunt Green Cargo. 051 si 052 CTV, un lot de 6 unitati fiind comandat de CTV.
20201014_110259(0).jpg (468.21 KB; downloaded 3394 times)
20201014_110354.jpg (536.19 KB; downloaded 3407 times)
20201014_110444.jpg (470.21 KB; downloaded 3393 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Utilizator anonim
LEMA 049 Green Cargo, 050 este in lucru in curs de echipare cu ETCS.
LEMA 049 Green Cargo, 050 este in lucru in curs de echipare cu ETCS.
DSC_1612.jpg (1.02 MB; downloaded 3379 times)
DSC_1613.jpg (1.08 MB; downloaded 3396 times)
DSC_1618.jpg (1.06 MB; downloaded 3342 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Utilizator anonim
La ora asta cele doua se intorc la Craiova.
La ora asta cele doua se intorc la Craiova.
20201014_175812.jpg (457.5 KB; downloaded 3256 times)
20201014_175725.jpg (539.01 KB; downloaded 3264 times)
VideoCapture_20201014-175914.jpg (560.95 KB; downloaded 3251 times)
- Dim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Dim
Aveți o actualizare a listei de clienți ai Softronic și locomotivele pe care aceștia le dețin?
Aveți o actualizare a listei de clienți ai Softronic și locomotivele pe care aceștia le dețin?
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Andrei Andraș
2010
480 001 CFR Călători
2012
480 002 - MMV Hungary (610 001)
480 003 - DB România
2013
480 004 - LTE România (ex DB Romania)
480 005 - DB România
480 006 - DB România
480 007 - Cargo Trans Vagon
480 008 - DB România
480 009 - DB România
2014
480 010 - DB România
480 011 - Cargo Trans Vagon (ex Softronic; închiriată la CER Cargo Hungary și LTE)
480 012 - DB România
480 013 - DB România
480 014 - DB România (ex Softronic; închiriată la DB România)
480 015 - MMV Hungary (ex Softronic; închiriată la AWT Hungary)
480 016 - DB România (ex Softronic; închiriată la AWT Hungary)
480 017 - DB România
2015
480 018 - DB România
480 019 - DB România (teste Suedia în 2015)
480 020 - CER Cargo Hungary (610 100)
480 021 - CER Cargo Hungary (610 101)
2016
480 022 - DB România
480 023 - DB România
480 024 - LTE România
480 025 - CER Cargo Hungary (610 102)
2017
480 026 - MMV Hungary (610 103)
480 027 - DB România
480 028 - DB România
480 029 - LTE Hungary
480 030 - LTE România
2018
480 031 - DB România
480 032 - Green Cargo Sweden (Mb 4001)
480 033 - Green Cargo Sweden (Mb 4002)
480 034 - CER Cargo Hungary (610 104)
480 035 - EP-Rail
480 036 - EP-Rail
480 037 - EP-Rail
2019
480 038 - EP-Rail
480 039 - EP-Rail
480 040 - Green Cargo Sweden (Mb 4003)
480 041 - Green Cargo Sweden (Mb 4004)
480 042 - Green Cargo Sweden (Mb 4005)
480 043 - Green Cargo Sweden (Mb 4006)
2020
480 044 - Green Cargo Sweden (Mb 4007)
480 045 - Green Cargo Sweden (Mb 4008)
480 046 - Green Cargo Sweden (Mb 4009)
480 047 - Green Cargo Sweden (Mb 4010)
480 048 - EP-Rail
480 049 - Green Cargo Sweden (Mb 4011)
480 050 - ... (posibil Green Cargo Sweden)
480 051 - Cargo Trans Vagon
480 052 - ... (posibil Cargo Trans Vagon)
2010
480 001 CFR Călători
2012
480 002 - MMV Hungary (610 001)
480 003 - DB România
2013
480 004 - LTE România (ex DB Romania)
480 005 - DB România
480 006 - DB România
480 007 - Cargo Trans Vagon
480 008 - DB România
480 009 - DB România
2014
480 010 - DB România
480 011 - Cargo Trans Vagon (ex Softronic; închiriată la CER Cargo Hungary și LTE)
480 012 - DB România
480 013 - DB România
480 014 - DB România (ex Softronic; închiriată la DB România)
480 015 - MMV Hungary (ex Softronic; închiriată la AWT Hungary)
480 016 - DB România (ex Softronic; închiriată la AWT Hungary)
480 017 - DB România
2015
480 018 - DB România
480 019 - DB România (teste Suedia în 2015)
480 020 - CER Cargo Hungary (610 100)
480 021 - CER Cargo Hungary (610 101)
2016
480 022 - DB România
480 023 - DB România
480 024 - LTE România
480 025 - CER Cargo Hungary (610 102)
2017
480 026 - MMV Hungary (610 103)
480 027 - DB România
480 028 - DB România
480 029 - LTE Hungary
480 030 - LTE România
2018
480 031 - DB România
480 032 - Green Cargo Sweden (Mb 4001)
480 033 - Green Cargo Sweden (Mb 4002)
480 034 - CER Cargo Hungary (610 104)
480 035 - EP-Rail
480 036 - EP-Rail
480 037 - EP-Rail
2019
480 038 - EP-Rail
480 039 - EP-Rail
480 040 - Green Cargo Sweden (Mb 4003)
480 041 - Green Cargo Sweden (Mb 4004)
480 042 - Green Cargo Sweden (Mb 4005)
480 043 - Green Cargo Sweden (Mb 4006)
2020
480 044 - Green Cargo Sweden (Mb 4007)
480 045 - Green Cargo Sweden (Mb 4008)
480 046 - Green Cargo Sweden (Mb 4009)
480 047 - Green Cargo Sweden (Mb 4010)
480 048 - EP-Rail
480 049 - Green Cargo Sweden (Mb 4011)
480 050 - ... (posibil Green Cargo Sweden)
480 051 - Cargo Trans Vagon
480 052 - ... (posibil Cargo Trans Vagon)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
WT_fan06
Care este capacitatea de producție a Softronic? 9-10 locomotive / an, dacă e să mă iau după cele de mai sus?
Care este capacitatea de producție a Softronic? 9-10 locomotive / an, dacă e să mă iau după cele de mai sus?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Utilizator anonim
Pot face 12 pe an la capacitate mai mare, problema este spatiul, daca de exemplu ar semna contracte mai mari ar avea nevoie de spatiu mai mult, mai ales daca sa zicem ar primi si comenzi de rame.
O completare, 019 este in prezent la LTE Rail. 05 si parca 018 sunt la RR.
Pe 011 cei se la CTV vor sa puna o temantica asemeni lui 051.
Pot face 12 pe an la capacitate mai mare, problema este spatiul, daca de exemplu ar semna contracte mai mari ar avea nevoie de spatiu mai mult, mai ales daca sa zicem ar primi si comenzi de rame.
O completare, 019 este in prezent la LTE Rail. 05 si parca 018 sunt la RR.
Pe 011 cei se la CTV vor sa puna o temantica asemeni lui 051.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Utilizator anonim
De asemenea, 026 - MMV 103, lucreaza mult prin Romania din vara, chiar acum cateva minute mi-a trecut prin cartier spre Chiajna.
De asemenea, 026 - MMV 103, lucreaza mult prin Romania din vara, chiar acum cateva minute mi-a trecut prin cartier spre Chiajna.
20201015_084652.jpg (536.13 KB; downloaded 3133 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Gabi23
Foarte bine venită lista postată de Andrei. O completare: 480-007 a fost inițial construită pentru TFG, care au anulat comanda. A fost achiziționată de MMV, fiind afectată pe 10 noiembrie 2013 de un incendiu destul de violent la primele drumuri în Ungaria. Ulterior, din vara anului 2017 a ajuns la Cargo Trans Vagon.
Foarte bine venită lista postată de Andrei. O completare: 480-007 a fost inițial construită pentru TFG, care au anulat comanda. A fost achiziționată de MMV, fiind afectată pe 10 noiembrie 2013 de un incendiu destul de violent la primele drumuri în Ungaria. Ulterior, din vara anului 2017 a ajuns la Cargo Trans Vagon.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Utilizator anonim
Si 006 si 007 au fost initial comenzi ale TFG, dar chiar in perioada aia au avut multe probleme financiare si au renuntat, ajungand la DB Cargo, inchiriate. Incendiul lui 007 a pornit de la transformatorul care la vremea aia era cumparat de la intre timp decedata EP Craiova, ulterior Softronic ingloband si productia de transformatoare.
De asemenea e important de mentionat ca in special cele de la CTV sunt cumparate, CTV dorind parc propriu, pentru a nu lucra cu masini inchiriate. Ca un detaliu financiar, CTV e singurul operator de transport marfa de la noi cu capital 100% privat românesc.
Si 006 si 007 au fost initial comenzi ale TFG, dar chiar in perioada aia au avut multe probleme financiare si au renuntat, ajungand la DB Cargo, inchiriate. Incendiul lui 007 a pornit de la transformatorul care la vremea aia era cumparat de la intre timp decedata EP Craiova, ulterior Softronic ingloband si productia de transformatoare.
De asemenea e important de mentionat ca in special cele de la CTV sunt cumparate, CTV dorind parc propriu, pentru a nu lucra cu masini inchiriate. Ca un detaliu financiar, CTV e singurul operator de transport marfa de la noi cu capital 100% privat românesc.
480-007-0 29.08.2013 (1)-2.jpg (584.66 KB; downloaded 3123 times)
- George
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
George
@Utilizator anonim: eu nu inteleg neam de ce operatorii nostri privati de transport feroviar de calatori, atat cati sunt, prefera sa aduca rable din vest in loc sa-si faca flota noua cu rame Softronic....
Adica vine DB in Romania si in loc sa aduca zeci de locomotive din Germania cumpara la greu productie noua Softronic, bravo lor, dar de ce de ex Regio Calatori nu cumpara Softronic?! Inca o data, ma refer la ramele electrice, care sunt foarte faine si cu care poti face in conditii ff onorabile Bucuresti Craiova/Brasov/Constanta, ca sa nu mai vorbesc de viitoare trasee pe M 300 si 200 dupa reabilitarea completa.
@Utilizator anonim: eu nu inteleg neam de ce operatorii nostri privati de transport feroviar de calatori, atat cati sunt, prefera sa aduca rable din vest in loc sa-si faca flota noua cu rame Softronic....
Adica vine DB in Romania si in loc sa aduca zeci de locomotive din Germania cumpara la greu productie noua Softronic, bravo lor, dar de ce de ex Regio Calatori nu cumpara Softronic?! Inca o data, ma refer la ramele electrice, care sunt foarte faine si cu care poti face in conditii ff onorabile Bucuresti Craiova/Brasov/Constanta, ca sa nu mai vorbesc de viitoare trasee pe M 300 si 200 dupa reabilitarea completa.
📖 Pagination options