Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 319805 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
andrei11
Această postare evident este un pamflet !
Vedeți că vă dați cu părerea aiurea.
La Râul Doamnei e normal să curgă apă. Nu vi se pare logic ?
Această postare evident este un pamflet !
Vedeți că vă dați cu părerea aiurea.
La Râul Doamnei e normal să curgă apă. Nu vi se pare logic ?
- sab
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
zapacitu
@sab -- acu am inteles de ce sunt infiltratii asa multe pe M1... pentru ca trece pe langa Dambovita. La Raul Doamnei e alta poveste... acolo ai apa si in numele statiei, ai apeduct la doi pasi... iar noi stam si ne minunam ca avem si in subteran!
@sab -- acu am inteles de ce sunt infiltratii asa multe pe M1... pentru ca trece pe langa Dambovita. La Raul Doamnei e alta poveste... acolo ai apa si in numele statiei, ai apeduct la doi pasi... iar noi stam si ne minunam ca avem si in subteran!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Ramele BM2 de pe M5 au avut parte de o schimbare la firma, acum afișând Eroilor 2.
Si o comparație cum era pana ieri.
Ramele BM2 de pe M5 au avut parte de o schimbare la firma, acum afișând Eroilor 2.
Si o comparație cum era pana ieri.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
La M1 nu mi se par asa multe infiltratii din mai multe motive, cel putin la primele tronsoane. Asta cu toate ca nu aveam mare experienta in constructia metroului
1. Avem pereti dubli (pereti mulati + caseta), posibil sa avem si ceva hidroizolatie la caseta
2. Atunci se lucra cu mai multa atentie ca acum
Dupa aceea au mai dat "rasol", in sensul ca au incercat sa mai faca economii, din ce am citit, sa nu mai fie peretii dubli si probabil ca asa au aparut infiltratii mai multe. Imi aduc aminte de ceva pe tema asta la "File de poveste", din pacate topicul a fost mutat in afara discutiilor despre metrou.
Oricum, infiltratiile M5 nu sunt din exterior, ci din cauza lucrarilor de calitate "exceptionala" la interior .
La M1 nu mi se par asa multe infiltratii din mai multe motive, cel putin la primele tronsoane. Asta cu toate ca nu aveam mare experienta in constructia metroului
1. Avem pereti dubli (pereti mulati + caseta), posibil sa avem si ceva hidroizolatie la caseta
2. Atunci se lucra cu mai multa atentie ca acum
Dupa aceea au mai dat "rasol", in sensul ca au incercat sa mai faca economii, din ce am citit, sa nu mai fie peretii dubli si probabil ca asa au aparut infiltratii mai multe. Imi aduc aminte de ceva pe tema asta la "File de poveste", din pacate topicul a fost mutat in afara discutiilor despre metrou.
Oricum, infiltratiile M5 nu sunt din exterior, ci din cauza lucrarilor de calitate "exceptionala" la interior .
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Astaldi după mine ar trebui sa fie exclusa la toate licitațiile următoare pentru noile segmente ale metroului...
Astaldi după mine ar trebui sa fie exclusa la toate licitațiile următoare pentru noile segmente ale metroului...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
cris_m
Eu as propune ca la urmatoarele segmente sa nu se mai bage toti "specialistii" din MT la inaintare... Mai mult decat atat, sa nu se mai ceara "economii" si "sa se dea blana" ca nu merge...
Eu as propune ca la urmatoarele segmente sa nu se mai bage toti "specialistii" din MT la inaintare... Mai mult decat atat, sa nu se mai ceara "economii" si "sa se dea blana" ca nu merge...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
subway guru
@Stefan
Instalatiile interioare la M5.1 sunt in sarcina UTI nu Astaldi.
@Stefan
Instalatiile interioare la M5.1 sunt in sarcina UTI nu Astaldi.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
A ok, mulțumesc pentru corectare. Dar si asa, sa speram ca nu mai dam de Astaldi la niciun segment următor...
A ok, mulțumesc pentru corectare. Dar si asa, sa speram ca nu mai dam de Astaldi la niciun segment următor...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
subway guru
Astaldi e relativ ok, au rezolvat neasteptat de bine lucruri grele de tot, altii sunt de nedorit.
Astaldi e relativ ok, au rezolvat neasteptat de bine lucruri grele de tot, altii sunt de nedorit.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
SirVlady
Mi se pare atat de non-sens sa zici Eroilor 2, idem si la alte statii... Eroilor era suficient, intelegea omul. Numai la noi se fac numerotari din acestea fara pic de sens.
Stefan28 wrote:
Ramele BM2 de pe M5 au avut parte de o schimbare la firma, acum afișând Eroilor 2.
Mi se pare atat de non-sens sa zici Eroilor 2, idem si la alte statii... Eroilor era suficient, intelegea omul. Numai la noi se fac numerotari din acestea fara pic de sens.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
subway guru
Mai corect ar fi sa scrie Eroilor M5 si tot asa la toate statiile de corespondenta, altfel nu faci decat sa ametesti calatorii
Mai corect ar fi sa scrie Eroilor M5 si tot asa la toate statiile de corespondenta, altfel nu faci decat sa ametesti calatorii
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Le mai si aplica selectiv, si nici nu ma mira. De exemplu 1014-2014 "Nufarul" nu are 2-ul pus si 1004-2004 "Zambila" are 2-ul lipit de Eroilor...
Le mai si aplica selectiv, si nici nu ma mira. De exemplu 1014-2014 "Nufarul" nu are 2-ul pus si 1004-2004 "Zambila" are 2-ul lipit de Eroilor...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
Mai putin pe M1, unde trecem de 2 ori la Dristor M1. Sau punem Dristor M1/3 ?
subway guru wrote:
Mai corect ar fi sa scrie Eroilor M5 si tot asa la toate statiile de corespondenta, altfel nu faci decat sa ametesti calatorii
Mai putin pe M1, unde trecem de 2 ori la Dristor M1. Sau punem Dristor M1/3 ?
📖 Pagination options