Topic: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
39 posts, 10290 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
punmeister
Au sosit la Buzau primele 8 (merci PTMZ!) din cele 20 de autobuze Volvo 7700 Hybrid comandate de Transbus, acestea au fost fabricate in anul 2012 si au fost exploatate in regiunea Västra Götaland de catre Västtrafik cat si in regiunea Zuid-Holland cele exploatate de Arriva.
https://www.buzoienii.ro/premiera-la-buz ... -ulmeni/
Au sosit la Buzau primele 8 (merci PTMZ!) din cele 20 de autobuze Volvo 7700 Hybrid comandate de Transbus, acestea au fost fabricate in anul 2012 si au fost exploatate in regiunea Västra Götaland de catre Västtrafik cat si in regiunea Zuid-Holland cele exploatate de Arriva.
a81f0123-10c7-48b8-95ad-bcaf6bd1ee83-1.jpg (172.54 KB; downloaded 4631 times)
https://www.buzoienii.ro/premiera-la-buz ... -ulmeni/
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
PTMZ
Nu sunt 5 sosite, ci 8:
Nu sunt 5 sosite, ci 8:
Sursa: link-ul articolului pus de @punmeister (https://www.buzoienii.ro/premiera-la-buz ... -ulmeni/)
Screenshot_20200828-224427.jpg (158.8 KB; downloaded 4587 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-
Puss in Boots
Le-au schimbat putin cam repede cei de acolo daca sunt facute in 2012. 8 ani desi mult nu e totusi chiar asa putin pentru un autobuz. Mai ales ingrijit (ca doar nu sunt autobaze romanesti pe-acolo) si Volvo. Sunt chiar asa praf? zicea Costin parca in topicul de stiri (despre cele din Oslo).
Le-au schimbat putin cam repede cei de acolo daca sunt facute in 2012. 8 ani desi mult nu e totusi chiar asa putin pentru un autobuz. Mai ales ingrijit (ca doar nu sunt autobaze romanesti pe-acolo) si Volvo. Sunt chiar asa praf? zicea Costin parca in topicul de stiri (despre cele din Oslo).
- Costin
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
Costin
Cele din Oslo sunt, fara exagerare, cele mai cazute modele de autobuz din tot orasul. Insa sunt o generatie mai veche (cred ca 2007 nu 2012). Oricum este improbabil sa fie vandute, nici "fata comerciala" nu mai au, cu carpeli vizibile si la interior, si la exterior. Astea din poza de mai sus arata chiar bine.
Cele din Oslo sunt, fara exagerare, cele mai cazute modele de autobuz din tot orasul. Insa sunt o generatie mai veche (cred ca 2007 nu 2012). Oricum este improbabil sa fie vandute, nici "fata comerciala" nu mai au, cu carpeli vizibile si la interior, si la exterior. Astea din poza de mai sus arata chiar bine.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-
ADK
Urmează cât de curând intrarea lor în circulație, în special pe liniile 5 și 10, autobuzele sunt în curs de înmatriculare și trebuie să treacă niște inspecții pe la RAR (având în vedere că sunt venite din altă țară). O dată intrate aceste autobuze în oraș se vor înființa liniile 26 și 27 care vor merge la Gherăseni respectiv Ulmeni, unde vor intra și VDL-uri pe lângă autobuzele Volvo Hess/8700 și BMC. Se dorește ca pentru oraș să fie utilizate doar autobuze cu 3 uși.
Urmează cât de curând intrarea lor în circulație, în special pe liniile 5 și 10, autobuzele sunt în curs de înmatriculare și trebuie să treacă niște inspecții pe la RAR (având în vedere că sunt venite din altă țară). O dată intrate aceste autobuze în oraș se vor înființa liniile 26 și 27 care vor merge la Gherăseni respectiv Ulmeni, unde vor intra și VDL-uri pe lângă autobuzele Volvo Hess/8700 și BMC. Se dorește ca pentru oraș să fie utilizate doar autobuze cu 3 uși.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-
ADK
Intrate de puțin timp în circulație, autobuzele Volvo se comportă bine și au primit numere de genul BZ 10 Sxx (ex. SUC, SUX, STZ etc), având trei scheme de culori și două aranjamente ale ușilor și puțin și interioarelor (la unele ușile 2 și 3 se deschid normal, similare ca la BMC, iar altele ca la Mercedes). Find disponibile pe alb, albastru, și albastru/verde. Astăzi dimineață SUX a ieșit pe 110, apoi pe 9.
Intrate de puțin timp în circulație, autobuzele Volvo se comportă bine și au primit numere de genul BZ 10 Sxx (ex. SUC, SUX, STZ etc), având trei scheme de culori și două aranjamente ale ușilor și puțin și interioarelor (la unele ușile 2 și 3 se deschid normal, similare ca la BMC, iar altele ca la Mercedes). Find disponibile pe alb, albastru, și albastru/verde. Astăzi dimineață SUX a ieșit pe 110, apoi pe 9.
51cdc579-e24c-4b3a-a9cf-06dd1f6daa1a.jpg (135.24 KB; downloaded 4169 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
ADK
Cel puțin SUV a primit o retapițerie a scaunelor. Autobuzele Volvo 7700 se descurcă fără prea mari probleme, având în vedere că au un pic peste un an de când au intrat în exploatare. Unul din câte știu stă în garaj pentru un geam care a fost lovit în traseu de un excavator care șoferul acestuia nu s-a asigurat. Pot fi întâlnite în general doar pe liniile 1, 5, 7 și 10 în toate zilele lunii (față de Van Hool care nu circulă deloc în weekend, liniile generale exploatate de ele ca 2, 2B, 11 și 11B find deservite doar de VDL, V8700 și ocazional cu BMC). Se are în vedere aducerea a încă câtorva autobuze rulate, însă nu cunosc prea multe informații. Din păcate această curte s-a cam umplut de autobuze rulate și cu electronică obosită... Nu știu nimic de viitoarele autobuze electrice de care s-a tot promis, sau măcar de altceva nou. Nu știu de ce nu vor să cumpere EBD, și se mulțumesc cu toate ciurucurile din parcurile reci ale altora...
Cel puțin SUV a primit o retapițerie a scaunelor. Autobuzele Volvo 7700 se descurcă fără prea mari probleme, având în vedere că au un pic peste un an de când au intrat în exploatare. Unul din câte știu stă în garaj pentru un geam care a fost lovit în traseu de un excavator care șoferul acestuia nu s-a asigurat. Pot fi întâlnite în general doar pe liniile 1, 5, 7 și 10 în toate zilele lunii (față de Van Hool care nu circulă deloc în weekend, liniile generale exploatate de ele ca 2, 2B, 11 și 11B find deservite doar de VDL, V8700 și ocazional cu BMC). Se are în vedere aducerea a încă câtorva autobuze rulate, însă nu cunosc prea multe informații. Din păcate această curte s-a cam umplut de autobuze rulate și cu electronică obosită... Nu știu nimic de viitoarele autobuze electrice de care s-a tot promis, sau măcar de altceva nou. Nu știu de ce nu vor să cumpere EBD, și se mulțumesc cu toate ciurucurile din parcurile reci ale altora...
8894e9f0-cd7a-46e3-b504-314b95bf335a.jpg (160.28 KB; downloaded 3566 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
ADK
Se pare că tapițeriile sunt de mai multe tipuri, la SUU spre exemplu și nu numai, deocamdată doar la cele aduse de la Västtrafik. Ca să nu mai fac o altă postare, atât 7700-urile hybride cât și celelalte autobuze (înafară de BMC) au primit LCD-uri și camere de supraveghere, însă cel puțin LCD-urile nu sunt încă funcționale.
Se pare că tapițeriile sunt de mai multe tipuri, la SUU spre exemplu și nu numai, deocamdată doar la cele aduse de la Västtrafik. Ca să nu mai fac o altă postare, atât 7700-urile hybride cât și celelalte autobuze (înafară de BMC) au primit LCD-uri și camere de supraveghere, însă cel puțin LCD-urile nu sunt încă funcționale.
40e32f3e-5c80-4bde-ac30-6ff09140603d.jpg (142.14 KB; downloaded 3331 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
ADK
Pentru că nu a spart nimeni încă gheață cu un video în timpul unei călătorii cu un autobuz Volvo 7700 hybrid (probabil mulți nici nu au avut drum și timp pe aici sau nu au avut interes special pentru ele), încerc eu. Am avut norocul să am în drumul meu ambele versiuni și să nu existe nici obstacole în timpul filmărilor, dar un mare minus este că nu am reușit să surprind momentul când motorul se oprește sub 5km/h și pornește când depășește 25km/h, probabil nu aveau acumulatorii încă suficienți de încărcați.
Primul este un ex. Västtrafik iar al doilea un ex. Arriva Nederland, filmate doar din interior.
(Fotografii cu scop informativ).
Pentru că nu a spart nimeni încă gheață cu un video în timpul unei călătorii cu un autobuz Volvo 7700 hybrid (probabil mulți nici nu au avut drum și timp pe aici sau nu au avut interes special pentru ele), încerc eu. Am avut norocul să am în drumul meu ambele versiuni și să nu existe nici obstacole în timpul filmărilor, dar un mare minus este că nu am reușit să surprind momentul când motorul se oprește sub 5km/h și pornește când depășește 25km/h, probabil nu aveau acumulatorii încă suficienți de încărcați.
Primul este un ex. Västtrafik iar al doilea un ex. Arriva Nederland, filmate doar din interior.
(Fotografii cu scop informativ).
IMG_20220305_145453088_HDR.jpg (151.18 KB; downloaded 3134 times)
IMG_20220305_144633443_HDR.jpg (125.59 KB; downloaded 3134 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
Axel
Aceste autobuze au instalatie de Aer Conditionat ?
Aceste autobuze au instalatie de Aer Conditionat ?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
ADK
Da, chiar dacă au câteva geamuri rabatabile. Dacă planurile merg cum trebuie, teoretic din vară toate autobuzele vor fi dotate cu instalație de climatizare funcțională și eficientă (mai trebuie să sosească un număr de autobuze rulate din care o parte să înlocuiască ultimele BMC-uri iar o altă parte să intre pe liniile promise de ceva timp bun (cele până la indicativul 30) și de ce nu, cele peste 10 autobuze electrice care urmează să intre pe linia 10). E posibil să retragă și vreo câteva VDL-uri, deja câteva sunt rupte de la drumurile de țară din cauza gărzii la sol prea mică și a jantelor pe 19.5 (care de regulă autobuzele au 22.5 dar pe anvelope mai mici decât aveau DAF și DeSimon).
Da, chiar dacă au câteva geamuri rabatabile. Dacă planurile merg cum trebuie, teoretic din vară toate autobuzele vor fi dotate cu instalație de climatizare funcțională și eficientă (mai trebuie să sosească un număr de autobuze rulate din care o parte să înlocuiască ultimele BMC-uri iar o altă parte să intre pe liniile promise de ceva timp bun (cele până la indicativul 30) și de ce nu, cele peste 10 autobuze electrice care urmează să intre pe linia 10). E posibil să retragă și vreo câteva VDL-uri, deja câteva sunt rupte de la drumurile de țară din cauza gărzii la sol prea mică și a jantelor pe 19.5 (care de regulă autobuzele au 22.5 dar pe anvelope mai mici decât aveau DAF și DeSimon).
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuzele Volvo 7700 Hybrid
Andrei Andraș
Volvo 7700 Hybrid
BZ-10-STX - YV3T1R929C1152829 - Arriva Netherlands 5427
BZ-10-STY - YV3T1R928C1153972 - AVL Luxembourg 254
BZ-10-STZ - YV3T1R92XC1156002 - GS Buss Göteborg 319
BZ-10-SUC - YV3T1R929C1155729 - GS Buss Göteborg 304
BZ-10-SUE - YV3T1R927C1156152 - GS Buss Göteborg 322
BZ-10-SUH - YV3T1R923C1155998 - GS Buss Göteborg 315
BZ-10-SUJ - YV3T1R924C1151989 - Arriva Netherlands 5417
BZ-10-SUK - YV3T1R927C1152828 - Arriva Netherlands 5426
BZ-10-SUL - YV3T1R922B1150628 - Arriva Netherlands 5412
BZ-10-SUM - YV3T1R925B1150509 - Arriva Netherlands 5408
BZ-10-SUO - YV3T1R920B1148294 - Arriva Netherlands 5403
BZ-10-SUP - YV3T1R921C1155997 - GS Buss Göteborg 314
BZ-10-SUS - YV3T1R923C1155581 - GS Buss Göteborg 300
BZ-10-SUT - YV3T1R925C1155582 - GS Buss Göteborg 301
BZ-10-SUU - YV3T1R920C1156154 - GS Buss Göteborg 324
BZ-10-SUV - YV3T1R927C1155728 - GS Buss Göteborg 303
BZ-10-SUW - YV3T1R922C1151988 - Arriva Netherlands 5416
BZ-10-SUX - YV3T1R927B1150625 - Arriva Netherlands 5409
BZ-10-SVB - YV3T1R920B1150238 - Arriva Netherlands 5407
BZ-10-SVG - YV3T1R929B1150237 - Arriva Netherlands 5406
Total: 20 vehicule
Volvo 7700 Hybrid
BZ-10-STX - YV3T1R929C1152829 - Arriva Netherlands 5427
BZ-10-STY - YV3T1R928C1153972 - AVL Luxembourg 254
BZ-10-STZ - YV3T1R92XC1156002 - GS Buss Göteborg 319
BZ-10-SUC - YV3T1R929C1155729 - GS Buss Göteborg 304
BZ-10-SUE - YV3T1R927C1156152 - GS Buss Göteborg 322
BZ-10-SUH - YV3T1R923C1155998 - GS Buss Göteborg 315
BZ-10-SUJ - YV3T1R924C1151989 - Arriva Netherlands 5417
BZ-10-SUK - YV3T1R927C1152828 - Arriva Netherlands 5426
BZ-10-SUL - YV3T1R922B1150628 - Arriva Netherlands 5412
BZ-10-SUM - YV3T1R925B1150509 - Arriva Netherlands 5408
BZ-10-SUO - YV3T1R920B1148294 - Arriva Netherlands 5403
BZ-10-SUP - YV3T1R921C1155997 - GS Buss Göteborg 314
BZ-10-SUS - YV3T1R923C1155581 - GS Buss Göteborg 300
BZ-10-SUT - YV3T1R925C1155582 - GS Buss Göteborg 301
BZ-10-SUU - YV3T1R920C1156154 - GS Buss Göteborg 324
BZ-10-SUV - YV3T1R927C1155728 - GS Buss Göteborg 303
BZ-10-SUW - YV3T1R922C1151988 - Arriva Netherlands 5416
BZ-10-SUX - YV3T1R927B1150625 - Arriva Netherlands 5409
BZ-10-SVB - YV3T1R920B1150238 - Arriva Netherlands 5407
BZ-10-SVG - YV3T1R929B1150237 - Arriva Netherlands 5406
Total: 20 vehicule
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
ADK
Cele din Arriva Netherlands încă mai au vechile numere de inventar în interior, mai exact la trapa de la firma din față. Se mai văd și în exterior urmele, la fel ca și la Citaro (la cele nerevopsite încă) păcat că aici nu le-au pus numere de parc.
În altă ordine de idei, unele merg greu, cutiile schimbă destul de greu la turații mari și destul de progresiv (însă nu mereu), ușile se închid și deschid iară (problema asta am văzut-o însă la mai multe autobuze) și fac anumite zgomote (în special când rulează cu viteze mici) de zici că s-a defectat ceva la motor. Pe interior ușile au deja rugină în zona canalului de ghidare de sus (am o vagă impresie că așa au venit, dar s-a mai accentuat între timp), dar în rest sunt ok. Însă e ultima lor perioadă pe liniile 7 și 10, iar celelalte 3 linii pe care mai circulă sunt 1, 5 și 8 (dar și pe 9 și 110 ocazional, hai că 110 e defapt un 10 doar că o ia pe la Carrefour Aurora și nu pe la Bazar, deci pe linia lui 5, dar 9 chiar nu văd rostul pentru care sunt băgate când linia e mai mult de VDL-uri), deci trebuie să le vedem și pe alte linii care nu sunt decât 3, 4 și 6 (pe 6 vor intra sigur că e făcută infrastructura, pe 3 și 4 cred că mai puțin). Pe 2, 11, 11B, 22 și poate și 111 vor intra Citelis-urile alături de actualele Van Hool, când vor trimite Volvo-urile 8700 din respectivele linii pe noi linii preorășenești (eventual articulate să mai intre pe 6 la orele de vârf, am înțeles că s-a mai făcut practica asta dar personal nu țin minte să fi văzut vreunul).
Cele din Arriva Netherlands încă mai au vechile numere de inventar în interior, mai exact la trapa de la firma din față. Se mai văd și în exterior urmele, la fel ca și la Citaro (la cele nerevopsite încă) păcat că aici nu le-au pus numere de parc.
În altă ordine de idei, unele merg greu, cutiile schimbă destul de greu la turații mari și destul de progresiv (însă nu mereu), ușile se închid și deschid iară (problema asta am văzut-o însă la mai multe autobuze) și fac anumite zgomote (în special când rulează cu viteze mici) de zici că s-a defectat ceva la motor. Pe interior ușile au deja rugină în zona canalului de ghidare de sus (am o vagă impresie că așa au venit, dar s-a mai accentuat între timp), dar în rest sunt ok. Însă e ultima lor perioadă pe liniile 7 și 10, iar celelalte 3 linii pe care mai circulă sunt 1, 5 și 8 (dar și pe 9 și 110 ocazional, hai că 110 e defapt un 10 doar că o ia pe la Carrefour Aurora și nu pe la Bazar, deci pe linia lui 5, dar 9 chiar nu văd rostul pentru care sunt băgate când linia e mai mult de VDL-uri), deci trebuie să le vedem și pe alte linii care nu sunt decât 3, 4 și 6 (pe 6 vor intra sigur că e făcută infrastructura, pe 3 și 4 cred că mai puțin). Pe 2, 11, 11B, 22 și poate și 111 vor intra Citelis-urile alături de actualele Van Hool, când vor trimite Volvo-urile 8700 din respectivele linii pe noi linii preorășenești (eventual articulate să mai intre pe 6 la orele de vârf, am înțeles că s-a mai făcut practica asta dar personal nu țin minte să fi văzut vreunul).
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
punmeister
Ele n-au cutie de viteze, au in schimb alternatorul I-SAM, specific celor de la Volvo.
Ele n-au cutie de viteze, au in schimb alternatorul I-SAM, specific celor de la Volvo.
📖 Pagination options