Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 153311 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
shoppy
Da, am gresit eu, norma euro nu este trecuta in talon ci in CIV, iar la ITP obligatoriu te prezinti si cu CIV.
Da, am gresit eu, norma euro nu este trecuta in talon ci in CIV, iar la ITP obligatoriu te prezinti si cu CIV.
- AlexTennis2005
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
AlexTennis2005
Se mai aude ceva de 4116?
Se mai aude ceva de 4116?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Stefan28
A trecut de RAR, urmează să intre la traseu, fie pe 336 fie pe 137...
A trecut de RAR, urmează să intre la traseu, fie pe 336 fie pe 137...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
Are si CIV nou. Cam micut motorul, si cu fix aceeasi capacitate cilindrica cu vechiul motor OM906LA
Are si CIV nou. Cam micut motorul, si cu fix aceeasi capacitate cilindrica cu vechiul motor OM906LA
Screenshot 2020-09-23 104630.png (129.24 KB; downloaded 4217 times)
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
CiprianTRB
Se mai aude ceva de acest autobuz și de cel electric?
Se mai aude ceva de acest autobuz și de cel electric?
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Valentin
cam asta se mai intampla cu autobuzul...
cam asta se mai intampla cu autobuzul...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Stefan28
Observații:
-bordul a rămas identic
- cutia de viteza a ramas Voith
-scaunele nu sunt din piele, tot un plastic
Observații:
-bordul a rămas identic
- cutia de viteza a ramas Voith
-scaunele nu sunt din piele, tot un plastic
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
PTMZ
"Singurul/primul autobuz pe gaz din România"... Pe bune? Și Crossway-ul de la Rm. Vâlcea ce mai e? Nu mai zic de Stratos-uri, tot de la Vâlcea.
"Singurul/primul autobuz pe gaz din România"... Pe bune? Și Crossway-ul de la Rm. Vâlcea ce mai e? Nu mai zic de Stratos-uri, tot de la Vâlcea.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
Poate primul autobuz urban, Crosswayul este clasat ca autobuz Interurban.
Poate primul autobuz urban, Crosswayul este clasat ca autobuz Interurban.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
cris_m
Materialul clar nu e facut de cineva care are minime cunostinte in domeniu masinilor mari. Daca nici o capota nu stii sa deschizi, ce pretentii sa avem la fineturi tehnice?
Materialul clar nu e facut de cineva care are minime cunostinte in domeniu masinilor mari. Daca nici o capota nu stii sa deschizi, ce pretentii sa avem la fineturi tehnice?
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Andrei Andraș
Zice clar pe la mijloc când se pun să vorbească cu directorul de acolo "Mulțumim pentru invitație". Normal că e video făcut la comandă numa' bun pentru a se lăuda Intergas cu ce minuni face și, eventual, numa' bun de distribuit de STB/Primărie.
Din titlu îți dai seama de ceea ce va urma.
Zice clar pe la mijloc când se pun să vorbească cu directorul de acolo "Mulțumim pentru invitație". Normal că e video făcut la comandă numa' bun pentru a se lăuda Intergas cu ce minuni face și, eventual, numa' bun de distribuit de STB/Primărie.
Din titlu îți dai seama de ceea ce va urma.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
reiny2000
Filmuletul a fost realizat pe strada Ghidiceni. Ador ca a cotit la dreapta pe strada Margelelor cand conducea autobuzul, asta ca sa nu se vada drumul de pamant care arata ca dupa bombardament.
Filmuletul a fost realizat pe strada Ghidiceni. Ador ca a cotit la dreapta pe strada Margelelor cand conducea autobuzul, asta ca sa nu se vada drumul de pamant care arata ca dupa bombardament.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
anndrei
Oare de ce nu vor mai avea voie calatorii sa stea langa usa 1? Nu mai face fata caroseria la greutate? Asa spune prezentatorul, ca s-a micsorant numarul de locuri.
Se observa ca-i lipseste si un maner pe partea stanga in fata motorului.
Iar la relanti sta mai turat decat atunci cand era Diesel.
Oare de ce nu vor mai avea voie calatorii sa stea langa usa 1? Nu mai face fata caroseria la greutate? Asa spune prezentatorul, ca s-a micsorant numarul de locuri.
Se observa ca-i lipseste si un maner pe partea stanga in fata motorului.
Iar la relanti sta mai turat decat atunci cand era Diesel.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
cris_m
Nu e normal sa stai motz la prima usa, mai ales ca in cazul unui impact cu un copac/stalp, garantat acei calatori vor fi raniti/morti. Indiferent ca avem sau nu cabina separata. In strainatate zona aceea din fata este toata marcata cu galben pentru a nu stationa acolo. Cand nu o respecti risti sa te trezesti abtibild pe parbrizul autobuzului, testat de mine personal in Praga!
Nu e normal sa stai motz la prima usa, mai ales ca in cazul unui impact cu un copac/stalp, garantat acei calatori vor fi raniti/morti. Indiferent ca avem sau nu cabina separata. In strainatate zona aceea din fata este toata marcata cu galben pentru a nu stationa acolo. Cand nu o respecti risti sa te trezesti abtibild pe parbrizul autobuzului, testat de mine personal in Praga!
📖 Pagination options