Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 4

3218 posts, 754770 views
 
Go to page:  1  ... 200 201 202 203 204 205 206  ... 230
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 4 Costin

Chestiunea pasarelelor nu e o chestiune legata de opinii, precum fotbalul sau politica, ci se bazeaza pe niste studii facute de profesionisti, deci intra in aceeasi categorie cu 2+2=4 (indiferent ce cred unii). Ca orasele se schimba in timp, asta e adevarat si face ca studiile sa nu fie atemporale (precum 2+2=4). Dar asta nu le face mai putin valide ACUM. Drept urmare argumentul tau ca in 2200 poate e nevoie de pasarele si poate vor exista studii care sa le justifice, e irelevant. Traim in 2020 si avem suficiente idei pentru generatia noastra, inclusiv studii perfect valide facute de profesionisti, pe care sa le aplicam acum si sa nu ezitam ca poate peste 200 de ani or sa fie depasite. Evident ca vor fi depasite, dar dupa aceeasi logica nu ar mai fi existat in general progres de loc, ca orice idee poate deveni irelevanta in viitor.

Pasarelele sunt o monstruozitate urbanistica ce nu rezolva nici o problema a anului 2020 si este o greseala sa fie construite in anul 2020.

 


Re: Sectorul 4 andrei11

De acord.
Oricum nu  mă pricep chiar deloc la chestii de genul  așa că mă voi abține la comentarii.
Dacă Băluță va construi pasarelele respective asta e, dacă voi fi prin zonă și așa va fi drumul meu le voi folosi fără să-mi pun absolut deloc  probleme arhitecturale sau de natură estetică.
_____________________
Când sunt șofer chiar respect pietonii care traversează legal sau nu. Probabil că las impresia că sunt un intolerant, agresiv în condus, etc dar nici pe departe nu-i așa.
PS: Inclusiv motocicliștii, bicicliștii,  trotinetiștii.
Dacă voi considerați că trecerile de pietoni la nivel simple ( deci NU cele din intersecții ) asigură securitatea necesară pietonului foarte bine. Oricum trebuie să vă spun că atunci când folosesc ca pieton astfel de traversări casc ochii cât cepele, sunt mulți nebuni pe șoselele patriei. Vezi trecerea de pietoni  de la Fântâna Miorița unde îți trebuie tărie de caracter să traversezi. Habar nu am care e intensitatea traficului la Băluță în sector, nu prea am drum pe acolo.

 


Re: Sectorul 4 Costin

Ai si tu dreptate cu nebunii de pe sosele, insa solutia e sa fie ei eliminati de pe sosele, nu potentialele victime. E ca si cum ai o problema cu soarecii care iti mananca mancarea si in loc sa elimini soarecii cauti sa iti depozitezi mancarea in containere mai greu de patruns de soareci...

 


Re: Sectorul 4 Un cylon

Nu am automobil; înainte de pandemie, eu circulam cu metroul deoarece autobuzele așteptau foarte mult la semafor, în special la intersecția Șincai/Tineretului/Cantemir/Șerban Vodă.
Nu am înțeles unde vrea să construiască pasarela acolo, 165 de metri ar însemna (sper) să includă mai multe treceri de pietoni, traversând cât mai multe din cele 4 bulevarde.
În prezent, parcurgerea acestei intersecții este complicată și pentru pietoni; trecerile sunt semaforizate, deci sigure, dar una din cele 4 lipsește iar pe alta trebuie așteptate două schimbări de semafor (intersecția are trei faze).
Celelalte două treceri pe care le cunosc, Vișana și Palatul Copiilor, au fost cândva foarte periculoase pentru că nu erau semaforizate. Din experiența mea, după semaforizare nu au produs blocaje în circulație.
Principalul blocaj, din experiența mea de ani de zile, era la semaforul de lângă noile guri de metrou, care bloca prin ambuteiaj intersecția principală; acolo e mai simplu, trebuie doar desființate semaforul, insula și trecerea de pietoni, eventual cu adăugarea unui lift pe trotuarul de est; chiar dacă Metrorex închide pasajul noaptea (nu am verificat) există trecerea din intersecția principală.
Și această intersecție Tineretului/Șincai este destul de lentă, din cauza celor trei faze; Ceaușescu, din câte am înțeles de pe acest forum, dorea acolo un pasaj subteran cu legătură la metrou, dar nu s-a putut din cauza zidurilor bătrâne ale liceului Șincai.

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Si totusi nu exista trecere de pietoni intre liceu si parc, iar trecerea de pietoni dintre metrou si liceu este folosita majoritar de cei care merg la liceu. Pe vremuri nu avea insula/refugiu si trebuia sa grabesti serios paasul ca sa nu fii prins in mijlocul intersectiei. Deci timpii alocati pietonilor erau mici, nu cred ca incurcau cirulatia.

 


Re: Sectorul 4 ByOnu

La Tineretului da, merge extins pasajul metroului. Asta ar fi in avantajul călătorilor si pietonilor.

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Dar extins spre parc si spre coltul cu blocuri, nu spre liceu. Insa le-ar lua o vesnicie probabil, acolo nu mai au galeria de subtraversare a bulevardului ca la iesirile dinspre Budapesta.

 


Re: Sectorul 4 realistul

Asta era cea mai buna soluție.

 


Re: Sectorul 4 1689

... daca privim in urma cit dureaza la Eroii Revolutiei, probabil vreo 15 ani...
In plus sa nu uitam ca zona se inunda la fiecare ploaie torentiala

 


Re: Sectorul 4 realistul

Eu stau in zona și nu-mi amintesc de inundatii mai serioase la Brâncoveanu.

 


Re: Sectorul 4 andrei11

^  :?:

 


Re: Sectorul 4 MikeT

realistul wrote:
Eu stau in zona și nu-mi amintesc de inundatii mai serioase la Brâncoveanu.

Discutam despre Tineretului...

 


Re: Sectorul 4 URANUS

Daca langa orice Lidl trebuie sa existe si un Kaufland atunci langa orice Dedeman trebuie sa existe...da...ati ghicit....un alt Dedeman :)


https://www.uct-media.com/2020/10/dedem ... a.html?m=1

 


Re: Sectorul 4 realistul

In această locație am înțeles că au cea mai mare vânzare dintre toate magazinele Dedeman si de aceea este necesar un magazin mai mare. Clădirea existenta ar putea deveni depozit.

 


Go to page:  1  ... 200 201 202 203 204 205 206  ... 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433715 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use