Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4149 posts, 1039744 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Sta cineva pe acolo? Sa ne confirma cain Chiajna, in Rosu si la mega-dormitoarele din zona Apusului/Militari Residence se merge cu bicicleta si e interzis accesul auto. Poluarea in mers e mai mica decat poluarea in stationare, care se face zi de zi in intreaga zona - din lipsa de strazi.
Ma rog, e retorica lui. Daca va face o analiza fara prejudecati va ajunge la concluzia ca prelungirea TREBUIE sa ajunga MACAR pana dupa uzina de apa.
Sta cineva pe acolo? Sa ne confirma cain Chiajna, in Rosu si la mega-dormitoarele din zona Apusului/Militari Residence se merge cu bicicleta si e interzis accesul auto. Poluarea in mers e mai mica decat poluarea in stationare, care se face zi de zi in intreaga zona - din lipsa de strazi.
Ma rog, e retorica lui. Daca va face o analiza fara prejudecati va ajunge la concluzia ca prelungirea TREBUIE sa ajunga MACAR pana dupa uzina de apa.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Ai si tu dreptate, dar apa cred ca e folosita de mai multi oameni decat cei aflati pe Iuliu Maniu... Plus ca nu cred ca nu vor mai fi masini in trafic pe Iuliu Maniu dupa ce vom avea strapungerea, semafoarele tot vor tine masinile pe loc.
Zielele trecute am trecut pe Moinesti si era aproape complet blocat sensul spre Maniu... Aici posibil sa fie castigul, sa fie mai putine masini pe stradute, cu costul de oportunitate al poluarii apei. Per ansamblu, tot masinile alea multe sunt... S-a gresit foarte grav cand s-au folosit banii pentru asemenea proiecte faraonice, in locul unor investitii majore in parcul RATB si extinderea retelei de metrou.
Ai si tu dreptate, dar apa cred ca e folosita de mai multi oameni decat cei aflati pe Iuliu Maniu... Plus ca nu cred ca nu vor mai fi masini in trafic pe Iuliu Maniu dupa ce vom avea strapungerea, semafoarele tot vor tine masinile pe loc.
Zielele trecute am trecut pe Moinesti si era aproape complet blocat sensul spre Maniu... Aici posibil sa fie castigul, sa fie mai putine masini pe stradute, cu costul de oportunitate al poluarii apei. Per ansamblu, tot masinile alea multe sunt... S-a gresit foarte grav cand s-au folosit banii pentru asemenea proiecte faraonice, in locul unor investitii majore in parcul RATB si extinderea retelei de metrou.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Ce vreau sa spun e ca bazinele sunt poluate si acum de constructii si masinile care furnica pe acele stradute zi de zi, de 20-30 de ori mai mult decat ar face-o daca ar avea pe unde sa mearga. Daca nicusor face ce a promis, cu studii si pixu in mana, va ajunge la aceeasi concluzie.
Din pacate, nu cred ca daca luai toti banii proiectului asta (pod + strapungere + nod uverturii + nod dupa uzina de apa) iti permiteau constructia unei magistrale de metrou. Cel putin nu la noi. Ieseai probabil tot acolo si nu rezolvai problema in sine, ca sunt multe locuri in Bucuresti unde metroul NU te duce. Am zis-o mai demult: eu as renunta la masina daca as putea ajunge civizilat din A in B. Nu ca sardinele, nu imbulzit, nu cu mers juma de ora pe jos ca nu exista transport in comun.
Plus ca strategic nu ar fi fost o investitie buna - metrou exista relativ aproape. Ce nu exista e infrastructura de suprafata in zona, si asta din cauza ca nu e dezvoltata deloc reteaua stradatla. Ghici ce rezolva pe jumatate fix strapungerea (doar bucata Ciurel - Centura, fara legatura A1), care ar permite organziarea strazilor. Care strazi trebuie organizate si sistematizate cum trebuie, minim 7m carosabil si 4m trotuar pe fiecare strada cu dublu sens, asta ramasi DUPA ce calculezi masinile parcate.
Iar proiectele faraonice, oricat de injuarte pe moment, sunt cele care permit dezvoltarea oraselor. Ce ai face in Paris fara bulevardele late, taiare cu buldozeru'? Si vorbim de un oras cu o retea de metrou/tren excelenta. Tot sunt pline de masini respectivele bulevarde, ca nu tot timpul transportul in comun e util. Pe vremuri era fortata lumea sa foloseasca doar transportul in comun, care era de calitate voit slaba (putine masini si adesea f aglomerate) si mizera (mi-era scarba ca de piete seara) era o metoda tipica de control. Imi place sa cred ca am depasit etapa. Dar sa revenim la proiecte faraonice - si Basarabul a fost numit proiect faraonic si e mana cereasca pentru zona respectiva. La nici 10 ani. Daca ar fi lipsit bd Grozavesti ca (adauga-aici-motiv) atunci ar fi fost stirbit si el de multa utilitate.
Ce vreau sa spun e ca bazinele sunt poluate si acum de constructii si masinile care furnica pe acele stradute zi de zi, de 20-30 de ori mai mult decat ar face-o daca ar avea pe unde sa mearga. Daca nicusor face ce a promis, cu studii si pixu in mana, va ajunge la aceeasi concluzie.
Din pacate, nu cred ca daca luai toti banii proiectului asta (pod + strapungere + nod uverturii + nod dupa uzina de apa) iti permiteau constructia unei magistrale de metrou. Cel putin nu la noi. Ieseai probabil tot acolo si nu rezolvai problema in sine, ca sunt multe locuri in Bucuresti unde metroul NU te duce. Am zis-o mai demult: eu as renunta la masina daca as putea ajunge civizilat din A in B. Nu ca sardinele, nu imbulzit, nu cu mers juma de ora pe jos ca nu exista transport in comun.
Plus ca strategic nu ar fi fost o investitie buna - metrou exista relativ aproape. Ce nu exista e infrastructura de suprafata in zona, si asta din cauza ca nu e dezvoltata deloc reteaua stradatla. Ghici ce rezolva pe jumatate fix strapungerea (doar bucata Ciurel - Centura, fara legatura A1), care ar permite organziarea strazilor. Care strazi trebuie organizate si sistematizate cum trebuie, minim 7m carosabil si 4m trotuar pe fiecare strada cu dublu sens, asta ramasi DUPA ce calculezi masinile parcate.
Iar proiectele faraonice, oricat de injuarte pe moment, sunt cele care permit dezvoltarea oraselor. Ce ai face in Paris fara bulevardele late, taiare cu buldozeru'? Si vorbim de un oras cu o retea de metrou/tren excelenta. Tot sunt pline de masini respectivele bulevarde, ca nu tot timpul transportul in comun e util. Pe vremuri era fortata lumea sa foloseasca doar transportul in comun, care era de calitate voit slaba (putine masini si adesea f aglomerate) si mizera (mi-era scarba ca de piete seara) era o metoda tipica de control. Imi place sa cred ca am depasit etapa. Dar sa revenim la proiecte faraonice - si Basarabul a fost numit proiect faraonic si e mana cereasca pentru zona respectiva. La nici 10 ani. Daca ar fi lipsit bd Grozavesti ca (adauga-aici-motiv) atunci ar fi fost stirbit si el de multa utilitate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Tot scoate de la sertar argumentele lui de acum 10 ani ca sa-i intarate pe cei care sunt contra proiectului, nu-l intereseaza deloca ca au fost demontate pe parcurs, aceleasi tactici de minciuni si dezinformare pe care le folosea si Firea dar in directia opusa.
Cei de la uzina de apa au dat aviz pozitiv strapungerii, este aici pe forum pentru cine are rabdare sa-l caute.
Strapungerea parca era la 2 benzi, acum el zice ca este la 3 ca sa poata sa spuna cu nu construieste autostrada prin oras, dar daca luam largire Prelungirea Ghencea + Strapungerea Timisoara tot 3 benzi ies, ipocrizie.
Tot scoate de la sertar argumentele lui de acum 10 ani ca sa-i intarate pe cei care sunt contra proiectului, nu-l intereseaza deloca ca au fost demontate pe parcurs, aceleasi tactici de minciuni si dezinformare pe care le folosea si Firea dar in directia opusa.
Cei de la uzina de apa au dat aviz pozitiv strapungerii, este aici pe forum pentru cine are rabdare sa-l caute.
Strapungerea parca era la 2 benzi, acum el zice ca este la 3 ca sa poata sa spuna cu nu construieste autostrada prin oras, dar daca luam largire Prelungirea Ghencea + Strapungerea Timisoara tot 3 benzi ies, ipocrizie.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Cui sunt subordonati (politic, ierarhic, dependenta institutionala, etc.) cei de la uzina de apa? Intreb pentru ca in ultimii 4 ani au fost vazute o serie de magarii interinstitutionale (BR si ISC la Glucoza, as zice chiar Directia de Cultura in cazul vehiculelor istorice pentru care nu au ridicat un deget, samd). Sunt institutii care nu au indraznit sa supere administratia.
Cui sunt subordonati (politic, ierarhic, dependenta institutionala, etc.) cei de la uzina de apa? Intreb pentru ca in ultimii 4 ani au fost vazute o serie de magarii interinstitutionale (BR si ISC la Glucoza, as zice chiar Directia de Cultura in cazul vehiculelor istorice pentru care nu au ridicat un deget, samd). Sunt institutii care nu au indraznit sa supere administratia.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Nu stiu, probabil Apa Nova, dar daca sunt suspiciuni cu avizul atunci cum de el, pe care nu l-am vazut pana acum actionand decat ca procesoman profesionist, nu i-a venit pana acum ideea de a-l ataca in justitie?, a avut 10 ani la dispozitie...
Nu stiu, probabil Apa Nova, dar daca sunt suspiciuni cu avizul atunci cum de el, pe care nu l-am vazut pana acum actionand decat ca procesoman profesionist, nu i-a venit pana acum ideea de a-l ataca in justitie?, a avut 10 ani la dispozitie...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Tot ce e alimentare cu apa si canalizare e in concesiune la ApaNova.
Tot ce e alimentare cu apa si canalizare e in concesiune la ApaNova.
- andrei11
-
Posted:
-
Unikat ?
andrei11
Acest filmuleț nu o să stea mult aici, o să-l mut la << Ciurel - discuții >>
https://www.facebook.com/alexdima.eu/vid ... 91840404
Captură din film pentru cine nu are Facebook
Acest filmuleț nu o să stea mult aici, o să-l mut la << Ciurel - discuții >>
https://www.facebook.com/alexdima.eu/vid ... 91840404
Captură din film pentru cine nu are Facebook
Captură.jpg (100.37 KB; downloaded 3040 times)
- shoppy
-
Posted:
-
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Unikat ?
andreiiul
Camionul nu era parcat. Era un camion de transport masini. Probabil venea de la BDT.
Camionul nu era parcat. Era un camion de transport masini. Probabil venea de la BDT.
- shoppy
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mindmasster
Aveam in plan de ceva vreme o filmare aeriana pentru continuarea acestui proiect asa ca a sosit iata ce a iesit.
Puteti sa faceti si o comparatie cum a evoluat zona fata de acum 9 ani de cand shoppy a facut acel reportaj de la sol.
Videoclipul il gasiti in sectiunea de la mai sus la Traseul Strapungerii.
Aveam in plan de ceva vreme o filmare aeriana pentru continuarea acestui proiect asa ca a sosit iata ce a iesit.
Puteti sa faceti si o comparatie cum a evoluat zona fata de acum 9 ani de cand shoppy a facut acel reportaj de la sol.
Videoclipul il gasiti in sectiunea de la mai sus la Traseul Strapungerii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Traseul este pe stanga canalului in sensul tau de mers, tu te-ai dus pe dreapta, pe dreapta este Rosu, Bucuresti este doar in stanga, totul se construieste pe stanga.
Traseul este pe stanga canalului in sensul tau de mers, tu te-ai dus pe dreapta, pe dreapta este Rosu, Bucuresti este doar in stanga, totul se construieste pe stanga.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mindmasster
La inceputul clipului drumul merg prin stanga casei roz si nu prin ea, nu trebuie demolata. A fost o eroare de pilotaj. Iar la partea cu Canalul este prin stanga dar asta necesita multe proprietati de expropriat. Credeam o sa fie pe deasupra canalului si pe dreapta ca tot exista deja strada.
La inceputul clipului drumul merg prin stanga casei roz si nu prin ea, nu trebuie demolata. A fost o eroare de pilotaj. Iar la partea cu Canalul este prin stanga dar asta necesita multe proprietati de expropriat. Credeam o sa fie pe deasupra canalului si pe dreapta ca tot exista deja strada.
📖 Pagination options