Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Știri feroviare din România

1286 posts, 450256 views
 
Go to page:  1  ... 75 76 77 78 79 80 81  ... 92
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România Utilizator anonim

InterCity cu vagoane business si restaurant ca lumea ar trebui introduse de urgenta pe rute unde se pot reduce timpii din mers, adica Bucuresti - Constanta, Bucuresti - Cluj - Oradea, Bucuresti - Arad, mai ales cele care circula pe tronsoane modernizate.

 


Re: Știri feroviare din România Andrei98

Și pe București-Suceava ar putea, fiind eliminate cam toate restricțiile și viteza fiind una buna. Problema este ca după părerea mea nu mai au nici un vagon apt sa ofere niște condiții demne de acest rang.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România Utilizator anonim

Dan Costescu – Capacitate dublata astazi pentru trenurile de pe Valea Prahovei


Trenurile CFR Călători care se întorc astăzi de pe Valea Prahovei în Capitală au capacitatea dublată.

Numărul vagoanelor este dublu față de aceeași perioadă a unei zile obișnuite, ajungând la aproape 80 pe parcursul întregii zile de astăzi. Aceasta înseamnă că peste 6600 de turiști se vor putea întoarce de la munte cu trenul în Capitală, față de 3600 într-o zi obișnuită.

Este cea mai mare suplimentare decisă de conducerea CFR Călători în ultimii ani.

“Am promis că vom pune călătorul în centrul deciziilor noastre, ne respectăm promisiunea încă din prima zi. Am promis mai multe trenuri, ne-am organizat. Vă așteptăm!” – Dan M. Costescu, Director General, CFR Călători.

CFR Călători a dublat capacitatea celor 10 trenuri care circulă astăzi, duminică, 26.01.2020, pe relația Brașov-București, în intervalul orar 11-24, având în vedere că multă lume a profitat de acest week-end prelungit pe Valea Prahovei.

Aceasta înseamnă că vor fi și trenuri la care nu se mai poate suplimenta numărul de vagoane deoarece maximul permis de rețea a fost deja atins !!

Spre exemplu, trenul IR 1746, care pleacă astăzi din Brașov spre București la ora 16.51 va avea în compunerea sa, 15 vagoane și 2 locomotive. Numărul de locuri este suplimentat la aproape 200% față de media zilnică. Capacitatea acestui tren va fi de 1022 de locuri, cu 500 în plus față de compunerea medie zilnică.

Sau trenul IR 1636 care pleacă din Brașov la ora 13.20 va circula cu un număr de 10 vagoane, față de 3, cu cât circula până acum și cu peste 500 de locuri în plus, adică o suplimentare de peste 370%.

Pentru cei care vor să se bucure de nocturnă pe pârtiile de ski, CFR Călători va dubla și capacitatea trenului care pleacă din Brașov la ora 20.15.

CFR Călători operează in intervalul orar vizat un număr de 10 trenuri pe relația Brașov-București, 6 trenuri în rang de Interregio și 4 în rang de tren Regio.
Capacitatea totală medie zilnică a acestor trenuri este de cca 3600 locuri. In zilele de duminică, această capacitate este suplimentată cu cca 25%, ceea ce în seamnă peste 900 locuri.

Pentru duminică 26.01.2020, pentru a prelua afluxul mare de călători care se întorc în București pe Valea Prahovei, capacitatea trenurilor a fost suplimentată, în premieră, cu 3000 de locuri față de media zilnică. CFR Călători are în plan suplimentarea garnitururilor și pe alte rute aglomerate

Compunerea trenurilor s-a făcut în funcție de volumul estimat de călători. In eventualitatea că această cerere va fi mai scăzută, vom adapta corespunzător și compunerea trenurilor.

Vă rugăm urmăriți situația pe site-ul CFR. Călători și pe contul de Facebook al companiei.

FB_IMG_1580026395024-800x339.jpg (61.92 KB; downloaded 7998 times)


https://mobilitate.eu/dan-costescu-capa ... -prahovei/

 


Re: Știri feroviare din România TibiV

https://stirileprotv.ro/divers/caz-revoltator-intr-un-tren-cfr-un-tanar-nevazator-acuza-ca-nu-ar-fi-fost-lasat-in-vagon.html

Situație revoltătoare într-un tren CFR Călători. Un tânăr nevăzător se plânge că nu a fost lăsat de controlor să urce în vagonul unde avea bilet, pentru că era însoțit de câine care îi este ghid.

Bărbatul spune că a reușit să ajungă la cușetă abia după ce a sunat la 112 și a intervenit un polițist. Reprezentanții CFR au negat acuzațiile și au dat vina pe un alt pasager, care nu ar fi acceptat câinele în vagon.

Silviu Roşu şi labradorul Basil care îi este ghid au încercat să urce în Bucureşti în trenul ce urma să-i ducă la Cluj Napoca.

Silviu Roşu: „În momentul în care m-am apropiat de vagonul cuşeta împreună cu câinele ghid Basil, domnul controlor, într-un mod agresiv, mai ales verbal, mi-a zis că nu am voie cu un căţel.”

Silviu susţine că i-a explicat controlorului că, potrivit legii, câinele său trebuie acceptat în tren.

Silviu Roșu: „A continuat să ţipe la mine, mai erau 3 minute şi trenul pleca şi el mă ţinea de braţ să nu urc în tren. Am insistat şi într-un final am urcat. Am rămas la capătul culoarului şi a continuat să-mi spună şi să-mi arate vagonul de clasa a II-a, unde potrivit dansului aş fi avut voie. Am sunat la 112.”

În gara din Ploieşti a fost aşteptat de un echipaj de poliţie care a încercat să aplaneze conflictul. Abia atunci a putut merge spre cuşetă. Însă problemele nu s-au încheiat. Unul dintre călători a refuzat să împartă locul cu labradorul Basil aşa că Silviu a fost mutat în alta cuşetă. Acolo oamenii au fost mai înţelegători.

Reprezentanţii CFR Călători au însă altă variantă. Neagă faptul că tânărul nu a fost lăsat în tren şi spun că problema a apărut doar la cuşeta, din cauza pasagerului care nu l-a dorit pe Basil drept partener de călătorie.

CFR Călători susţine că tânărul ar fi trebuit să anunţe din timp că va călători cu un căţel şi i-ar fi rezervat o cuşetă. Silviu Roşu se plânge însă ca la casă, atunci când a luat biletul, i s-a spus că o asemenea cerere se rezolva abia în 2 săptămâni. Şi nu avea acest timp la dispoziţie.

Labradorul Basil este dresat de „Light into Europe”, o fundaţie care pune la dispoziţie câini pentru nevăzătorii din România. Sunt câini blânzi, extrem de inteligenţi, care nu crează niciun fel de probleme. Cu toate acestea iată că sunt călători care pot fi deranjaţi de prezenţa lor.

Iar CFR Călători susţine că în baza unui Regulament European, pasagerul cu probleme de vedere trebuie mutat în altă parte a trenului în această situaţie. Acolo unde călătorii nu sunt deranjaţi de câinele ghid. Ce înseamnă însă „deranj” depinde mult de la o țară la alta.

 


Re: Știri feroviare din România misterr

Un tren care circulă în România, considerat printre cele mai bune din Europa de jurnaliștii britanici





Publicaţia The Guardian a realizat un clasament al celor mai bune trenuri de noapte din Europa. Printre acestea se află și unul care circulă între București și Budapesta.

Jurnaliștii britanici scriu că au realizat acest clasament deoarece trenurile de noapte au cunoscut o adevărată „renaștere” datorită investițiilor din partea operatorilor de căi ferate, ca măsură de reducere a numărului zborurilor din motive climatice și pentru a oferi activiștilor de mediu un nou mod de a călători.

„Gara Keleti din Budapesta, de unde pornește trenul, impresionează prin fațada grandioasă, tavanele înalte și senzația de spațiu și lumină. La celălat capăt al călătoriei, îți petreci dimineața privind Munții Carpați - trenul care pleacă seara de la Keleti, nu ajunge în Gara de Nord din București până la prânz. Vagoanele de dormit sunt standard și este posibil să nu aveți vagon restaurant până ajungeți în România”, scrie The Guardian, care precizează că un bilet pe această rută costă începând de la 54 de euro.

Printre cele mai bune 10 trenuri de noapte din Europa se mai numără unele de pe rutele Paris-Roma, Madrid-Lisabon ași Bruxelles-Viena.

 


Re: Știri feroviare din România andrei11

Și de ce ai pus o poză cu Natasha / Ludmila / Katiusa ?
Probabil că au pus-o << ei >>, marii ziariști. Puneai și tu o poză cu niște vagoane de dormit standard !

 


Re: Știri feroviare din România Andrei98

In articol nu exista acea poza si nici trenul Nisa-Moscova care a fost mentionat in el nu are acele vagoane in compunere. Si nici de cele mai bune conditii nu se aproprie.

 


Re: Știri feroviare din România misterr

Culmea, e chiar poza din articol, am verificat din nou acum!
Oricum, eu nu am dreptul să intervin asupra conținutului articolului (apropo că întreba #andrei11 de ce nu am pus altă poză).

 


Re: Știri feroviare din România TibiV

Articolul cu adevarat original, dar fara poze despre trenul nostru:
https://www.theguardian.com/travel/2020/feb/06/10-best-sleeper-trains-in-europe-night-trains
Budapest to Bucharest
Budapest’s Keleti station, where this sleeper originates, leaves the utilitarian terminus crowd behind with its grand facade, high ceilings and sense of space and light. At the other end of this journey, spend the morning gazing at the Carpathian Mountains – as the early evening departure from Keleti doesn’t arrive in Bucharest’s Gara de Nord until lunchtime. The sleeper arrangements are pretty standard and note there may be no restaurant car until you reach Romania.
Berths from £45, mavcsoport.hu (use Bucuresti for timetable search)


The Guardian mai are un articol interesant:
https://www.theguardian.com/travel/2020/jan/31/10-of-the-best-scenic-train-rail-journeys-in-europe-readers-tips
Cluj-Napoca to Suceava, Romania



Moldovita monastery, Suceava. Photograph: Getty Images
Starting in Cluj in Transylvania, the train threads its way past village farms and traditional wooden churches not to mention spectacular mountain scenery. The 200-mile journey is slow travel to savour, as the train stops at numerous local stations and provides the chance to meet Romanian students and locals sharing the old-fashioned corridor-lined carriages. The border town of Suceava, with its Unesco-listed painted monastery, is the final stop from where it’s a short bus ride across the border into Ukraine. The six-hour journey costs just €14 via the Romanian rail website.

 


Re: Știri feroviare din România Gabi23

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/m ... e-urgenta/
Măsuri pentru asigurarea protecției călătorilor pe perioada stării de urgență

22 martie 2020

În urma Ordonanței Militare numărul 2 din data de 21.03.2020, pentru combaterea răspândirii infecției cu coronavirus (Covid – 19) pe teritoriul țării noastre, în concordanţă cu deciziile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, CFR Călători suspendă temporar circulația unor trenuri de noapte şi garniturile conexe  acestora, în trafic intern, începând de mâine 23 martie până pe data de 17 aprilie, cu posibilitatea de prelungire.
Suspendare temporară circulație trenuri Regio şi Interregio  în perioada 23 martie – 17 aprilie 2020

Nr. Tren           Staţie plecare              Staţie sosire

1757    Bucureşti Nord    Suceava
1756    Suceava    Bucureşti Nord
*1821    Bucureşti Nord    Arad
1592    Craiova    Bucureşti Nord
5581    Vereşti    Botoşani
5584    Botoşani    Vereşti
5481    Bacău    Bicaz
5482    Bicaz    Bacău
5566    Suceava Nord    Botoşani
9301    Videle    Roşiori Nord
9385    Roşiori Nord    Craiova
9008    Craiova    Bucureşti Nord
**9004    Roşiori Nord    Bucureşti Nord
8397    Constanţa    Mangalia
8380    Mangalia    Constanţa


*Relația București – Arad – se menține prin trenul R 2603 (Timișoara – Arad) care preia vagoanele de la trenul IR 1695 (București – Timișoara)

**Trenul 9004 circulă doar în zilele de duminică.

Modificarea graficului de circulație este și va fi făcută în acord cu deciziile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență şi a autorităților abilitate. Orice modificare va fi anunțată public.

Facem apel la pasageri să respecte atât setul de reguli emis de Ministerul Sănătăţii pentru a preveni răspândirea infecţiei pe teritoriul ţării noastre, cât și deciziile luate de Ministerul de Interne și Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență.

Vă rugăm informați-vă doar din surse oficiale.

 


Re: Știri feroviare din România Gabi23

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/m ... urgenta-2/

Măsuri pentru asigurarea protecției călătorilor pe perioada stării de urgență
24 martie 2020

În urma Ordonanței Militare numărul 3 din data de 24.03.2020, pentru combaterea răspândirii infecției cu coronavirus (Covid – 19) pe teritoriul țării noastre, în concordanţă cu deciziile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, CFR Călători suspendă temporar circulația unor trenuri în trafic intern, începând de mâine 25 martie 2020.
Facem precizarea că se asigură atât circulaţia trenurilor de navetă pentru a facilita deplasarea cetăţenilor la/dinspre locul de muncă cât şi circulaţia trenurilor pe distanţe lungi care să asigure legăturile inter regionale.
Suspendare temporară circulație trenuri Regio şi Interregio  începând din data de 25 martie 2020

Nr. Tren            Staţie plecare        Staţie sosire

74-1                      Braşov                          Arad

75-2                      Arad                             Braşov

12367 (366-1)     Braşov                         Cluj Napoca

12366 (367-2)    Cluj Napoca                Braşov

1558                     Buzău                           Bucureşti Nord

1559                     Bucureşti Nord          Buzău

1633                     Bucureşti Nord          Braşov

1657                     Bucureşti Nord          Bacău

1658                     Bacău                           Bucureşti Nord

1662                     Iaşi                                Mărăşeşti

1663                     Bucureşti Nord           Iaşi

1681                     Bucureşti Nord           Constanţa

1582                     Constanţa                    Bucureşti Nord

1771                      Bucureşti Nord           Galaţi

1772                      Galaţi                            Bucureşti Nord

1894                     Craiova                         Bucureşti Nord

12538/12538-1   Braşov                          Bucureşti Nord

1825                      Bucureşti Nord           Târgu Jiu

1826                      Târgu Jiu                      Bucureşti Nord

3006                      Braşov                          Bucureşti Nord

8002                      Constanţa                    Bucureşti Obor

8003                      Bucureşti Obor           Feteşti

3111                         Arad                             Oradea

3114                        Oradea                          Arad

2183                       Margina                        Lugoj

2184                        Lugoj                            Margina

2205                        Arad                             Curtici

2208                        Curtici                          Arad

2601                     Timişoara Nord             Arad

2605                     Timişoara Nord             Arad

2610                          Arad                            Timişoara Nord

3728                         Nădab                          Arad

9575                     Caransebeş                     Timişoara Nord

9610                         Buziaş                          Lugoj

9615/9615-2           Lugoj                           Timişoara Nord

Modificarea graficului de circulație este și va fi făcută în acord cu deciziile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență şi a autorităților abilitate. Orice modificare va fi anunțată public.
Facem apel la pasageri să respecte atât setul de reguli emis de Ministerul Sănătăţii pentru a preveni răspândirea infecţiei pe teritoriul ţării noastre, cât și deciziile luate de Ministerul Afacerilor Interne și Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență.
Vă rugăm informați-vă doar din surse oficiale.

 


Re: Știri feroviare din România aztec

Nu înțeleg dacă poți face  plati cu cardul...dar e un pas înainte.

https://m.hotnews.ro/stire/24328950

Călători renunţă la chitanţier şi va cumpăra 2.000 de terminale pentru vânzarea biletelor în tren

CFR Călători va investi aproape 10 milioane de lei pentru achiziţionarea unor terminale mobile pentru taxare, dotate cu imprimante, cu ajutorul cărora vor putea fi vândute bilete în tren, iar posesorii de card TrenPlus vor putea acumula kilometri parcurşi şi vor putea beneficia de bonusuri şi facilităţi, a declarat, pentru Agerpres, directorul general al companiei, Dan Costescu.



Potrivit acestuia, este vorba despre achiziţionarea a peste 2000 de terminale, iar investiţia se va realiza din cei 130 de milioane de lei primiţi de companie la rectificarea bugetară.

"În acest an terminalele vor costa 2,8 milioane de lei şi se va continua în anul următor cu încă aproximativ 7 milioane de lei. Asta înseamnă o echipare a tuturor şefilor de tren - pentru că acest terminal va însemna gestiune personală şi va fi asociat cu numele deţinătorului, se vor ţine evidenţele contabile pe gestiunea individuală, cum este şi acum, doar că este pe hârtie - deci ne vom duce undeva la 2000 şi ceva de terminale în total. Se va renunţa la clasicul chitanţier şi pix şi se vor emite pe acest terminal bilete, se vede foarte precis locul liber, biletul se va tipări pe un suport tot de hârtie, dar cu o imprimantă mică, mobilă, care va fi în dotarea controlorului sau a însoţitorului de tren", a spus Costescu.



Şeful CFR Călători a precizat că preţul biletelor cumpărate în tren va fi acelaşi doar pentru călătorii care s-au urcat din staţii care nu au case de bilete.

"Preţul se măreşte doar pentru acei călători care s-au urcat din staţii cu case de bilete de unde puteau să îşi cumpere bilete. Avem şi staţii unde nu avem case de bilete, unde nu vinde nimeni bilete şi pentru aceste staţii este normal să oferim acelaşi preţ ca şi cum am fi avut case acolo", a menţionat el.

În ceea ce priveşte Cardul TrenPlus, şi acesta va suferi transformări, în sensul că nu va mai fi tipărit pe suport de hârtie, ci va fi gen portofel electronic.


"Deocamdată, Cardul TrenPlus va rămâne în vigoare aşa cum este, pentru că a fost o măsură bună, apreciată de foarte mulţi. Modul lui de implementare se va schimba şi lui i se vor putea adăuga o mulţime de alte bonusuri şi facilităţi pentru călători în momentul în care vom implementa terminalele mobile pentru taxare la toţi conductorii noştri. Atunci totul se va putea face mult mai frumos, se va face prin scanare, se vor putea contoriza călătoriile, se vor putea aduna kilometrii parcurşi cu CFR Călători, iar călătorii noştri fideli şi vor fi răsplătiţi pe măsură cu aceste bonusuri şi facilităţi care se vor adăuga pe Cardul TrenPlus. El însuşi va deveni, dintr-un card pe hârtie, un card gen portofel electronic, cu un cont care va încuraja şi mai mulţi călători să vină spre noi şi să circule cu noi acolo unde doresc", a susţinut directorul general al operatorului naţional de transport feroviar de călători.

Cardul va putea fi emis atât la case, cât şi în tren, prin intermediul terminalelor de taxare.

"Cardul va continua să se emită la case, dar vor putea şi controlorii să emită din server, pentru că acele terminale vor avea acces la serverul central. Astfel, la o călătorie, de exemplu un conductor dintr-un tren Bucureşti-Iaşi, care teoretic nu ştie cine a cumpărat deja bilet, va vedea în timp real pe terminalul lui care sunt locurile ocupate şi ce poate să vândă. Va fi o eficienţă foarte bună pentru călători şi va fi modul pe care l-am găsit noi pentru a evita suprapuneri de locuri care apar la toţi operatorii feroviari, dar care pot fi eliminate prin această modernizare. Este un obiectiv pe lista de investiţii pentru această rectificare de 130 de milioane pe care am primit-o anul acesta şi se va cumpăra o primă tranşă mare din aceste terminale mobile, se va proceda la instruirea controlorilor şi însoţitorilor de tren", a adăugat Dan Costescu.

 


Re: Știri feroviare din România PTMZ

În următoarea perioadă vor avea loc modificări temporare în circulația unor trenuri:
Pentru efectuarea a unor lucrări la infrastructura feroviară de către CNCF CFR SA, în perioada următoare, vor interveni modificări temporare în circulația următoarelor trenuri ale CFR Călători:

1. Urmare efectuării de lucrări la infrastructura feroviară între stațiile Săvârșin – Vărădia (pe secția Ilia- Radna):
• în perioada 04/05 – 09/10 decembrie 2020, trenul IR 346 București Nord – Brașov – Sighișoara – Coșlariu – Simeria – Conop – Arad – Curtici – Lokoshaza își modifică circulația astfel:
–  se anulează pe distanța București Nord – Brașov – Sighișoara – Coșlariu – Simeria – Conop – Arad – Curtici și în locul lui circulă trenul IR 12346/346 pe rută deviată: București Nord (plecare 12.46) – Brașov – Sighișoara – Coșlariu –Simeria  – Lugoj –– Timișoara Nord – Arad – Curtici (sosire 01.40);

–  pe ruta Curtici – Lokoshaza circulă conform graficului din mersul de tren.

• în perioada 04 – 09 decembrie 2020, trenul IR 12539 (ramura de la trenul IR 346) se anulează pe ruta Coșlariu – Teiuș – Cluj Napoca și în locul lui circulă trenul IR 12537 Coșlariu (plecare 19.40) – Teiuș – Cluj Napoca (sosire 21.37).
• în perioada 05 decembrie – 10 decembrie 2020, trenul IR 347 Lokoshaza – Curtici – Arad – Conop – Simeria – Coșlariu – Sighișoara – Brașov – București Nord își modifică circulația astfel:
– se anulează pe distanța Curtici – Arad – Conop – Simeria – Coșlariu – Sighișoara – Brașov – București Nord și în locul lui circulă trenul IR 347/12347 pe ruta deviată: Curtici (plecare 04.19) – Arad – Timișoara Nord – Lugoj – Simeria – Coșlariu – Sighișoara – Brașov – București Nord (sosire 17.02);

– pe ruta Lokoshaza – Curtici circulă conform graficului din mersul de tren.

• în perioada 04/05 – 09/10 decembrie 2020, trenul IR 472 București Nord – Brașov – Arad – Curtici – Lokoshaza se anulează și în locul lui, în perioada 04 – 09 decembrie, circulă trenul IR 12643 pe distanța București Nord (plecare 17.45) – Ploiești Vest – Brașov (sosire 20.12).
• în perioada 04/05 – 09/10 decembrie 2020, trenul IR 473 Lokoshaza – Curtici – Arad – Brașov – București Nord se anulează.
• în perioada 03 – 09 decembrie 2020, trenul IR 75 Lokoshaza – Curtici – Arad – Simeria – Brașov se anulează pe distanța Arad – Brașov și circulă conform graficului din mersul de tren pe distanța Lokoshaza – Curtici – Arad.
• în perioada 04 – 10 decembrie 2020, trenul IR 74 Brașov – Simeria – Arad – Curtici – Lokoshaza se anulează pe distanța Brașov – Simeria – Arad și circulă conform graficului din mersul de tren pe distanța Arad – Curtici – Lokoshaza.
• în perioada 03/04 – 09/10 decembrie 2020, trenul IR 1765 Iași – Cluj Napoca – Timișoara se anulează pe distanța Cluj Napoca – Timișoara și circulă conform graficului din mersul de tren pe distanța Iași – Cluj Napoca.
• în perioada 04/05 – 10/11 decembrie 2020, trenul IR 1766 Timișoara Nord – Cluj Napoca – Iași se anulează pe distanța Timișoara Nord – Cluj Napoca și circulă conform graficului din mersul de tren pe distanța Cluj Napoca – Iași.
• în perioada 03/04 – 09/10 decembrie 2020, trenul IR 1821 București Nord – Simeria – Arad circulă conform graficului din mersul de tren pe distanța București Nord – Simeria, iar pe distanța Simeria – Arad se anulează și în locul lui, în perioada 04 – 10 decembrie, circulă trenul IR 12695 (ramură de la trenul IR 1695) pe ruta Timișoara Nord (plecare 07.50) – Arad (sosire 08.46).
• în perioada 04/05 – 10/11 decembrie 2020, trenul IR 1822 Arad – Simeria – București Nord, pe distanța Arad – Simeria se anulează și în locul lui circulă trenul IR 12696 (ramură pentru trenul IR 1696) pe ruta  Arad (plecare 20.43) – Timișoara Nord (sosire 21.46), iar pe distanța Simeria – București Nord circulă conform graficului din mersul de tren.
• de asemenea, intervin modificări și în circulația trenurilor Regio din zona afectată de lucrări, modificări ce vor fi anunțate în stațiile de cale ferată.

2. Urmare efectuării de lucrări la infrastructura feroviară între statiile Coșlariu Grupa Podu Mureș – Teiuș și Teiuș – Coșlariu:
• în zilele de  02, 03, 07 si 08 decembrie 2020, trenul 12745 (cu circulație în locul trenului IR 1745) București Nord – Sighișoara – Copșa Mică – Coșlariu Gr Pod Mureș – Teiuș – Cluj Napoca – Baia Mare își modifică circulația astfel:
– circulă conform graficului din mersul de tren pe ruta București Nord – Sighișoara – Copșa Mică;

– pe distanța Copșa Mică – Coșlariu Gr Pod Mureș – Teiuș – Cluj Napoca – Baia Mare se anulează și în locul lui circulă trenul IR 12749 pe distanța Teiuș (plecare 13.47) – Cluj Napoca – Baia Mare (sosire 20.03).

– între stațiile Copșa Mică- Teiuș se asigură transbordarea călătorilor cu mijloace auto de la trenul IR 12745 pentru tren IR 12749.

• în zilele de  02, 03, 07 si 08 decembrie 2020, trenul 12746 (cu circulație în locul trenului IR1746) Baia Mare – Cluj Napoca – Teiuș – Coșlariu – Coșlariu Gr Pod Mureș – Copșa Mică– București Nord își modifică circulația astfel:
– circulă conform graficului din mersul de tren pe ruta Baia Mare – Cluj Napoca – Teiuș;

– pe distanța Teiuș – Coșlariu – Coșlariu Gr Pod Mureș – Copșa Mică– București Nord se anulează și în locul lui circulă trenul IR 12744 pe distanța Copșa Mică plecare 13.22 – Blaj – Sighișoara – Brașov– București Nord (sosire 19.53).

• între stațiile Teiuș – Copșa Mică se asigură transbordarea călătorilor cu mijloace auto de la trenul IR 12746, pentru trenul IR 12744.

3. Urmare efectuării de lucrări la infrastructura feroviară între stațiile Titu – Nucet (pe secția Titu – Târgoviște):
• în perioada 05 -12 decembrie 2020, trenurile IR 1883, IR 1886, IR 1887 și IR 1882 se anulează pe ruta Titu – Târgoviște și retur, astfel că:
– IR 1783 București Nord – Titu – Pitești circulă pe distanța București Nord – Titu fără grupa de Titu- Târgoviște (IR 1883)

– IR 1788 Pitești – Titu – București Nord circulă pe distanța Titu – București Nord fără grupa de Târgoviște – Titu (IR 1886)

– IR 1789 București Nord – Titu – Pitești circulă pe distanța București Nord – Titu fără grupa de Titu- Târgoviște (IR 1887)

– IR 1782 Pitești – Titu – București Nord circulă pe distanța Titu – București Nord fără grupa de Târgoviște – Titu (IR 1882)

• între stațiile Titu și Târgoviște călătorii au în continuare variante de circulație cu celelalte trenuri ale CFR Călători din programul de mers de tren.

Sursa: CFR Călători

 


Re: Știri feroviare din România shoppy

Ne-am luat-o din nou peste bot!

In timp ce Calatori continua sa terfeleasca banul public pompandu-l in niste firme capusa fara renume, fara raspundere, fara indicatori de performanta si fara garantie, pentru asa zisa "modernizarea" a unor mastodonti ineficienti, super dimensionati si cu tehnologie veche de 50 de ani, deci nepotriviti traficului de calatori, BDZ PP(operatorul de stat din Bulgaria pentru traficul de calatori) inlocuieste EA-urile romanesti si a pus in circulatie, cu 3 luni mai devreme decat era planificat, 2 din cele 15 Siemens Smarton noi-noute.
(PS: schema de vopsire nu s-a ales dupa aerele vreunui pilos ajuns director de depou sau de firma capusa, ci printr-un concurs public.)

BRAVO Bulgaria!

(Ca tot avem un ministru al transportului care nu mai este de la PSD, poate asociatia ar trebui sa ii trimita o petitie in acest sens.)

https://railcolornews.com/2020/12/22/bg- ... -bdz-pp/



 


Go to page:  1  ... 75 76 77 78 79 80 81  ... 92
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433534 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use