Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4149 posts, 1040685 views
📖 Pagination options
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Asa e, acum e mai bine. Ca sa nu fie cu suparare, plang toti. )))
Asa e, acum e mai bine. Ca sa nu fie cu suparare, plang toti. )))
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Serios acum, chiar te asteptai sa se evapore traficul sus pe pod? Numai daca faceau breatea direct in Lacu Morii se mai reducea din trafic, intelegi tu
Îmi pare rau ca e pandemie ca altfel aveam zilnic drum in zona si as fi putut sa te anunt live cat s-a fluidizat traficul de cand s-au pus sensurile unice pe Splai-uri.
Serios acum, chiar te asteptai sa se evapore traficul sus pe pod? Numai daca faceau breatea direct in Lacu Morii se mai reducea din trafic, intelegi tu
Îmi pare rau ca e pandemie ca altfel aveam zilnic drum in zona si as fi putut sa te anunt live cat s-a fluidizat traficul de cand s-au pus sensurile unice pe Splai-uri.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
E dezastru in toata zona respectiva. Live:
E dezastru in toata zona respectiva. Live:
Cozi.jpg (659.9 KB; downloaded 2892 times)
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Eu chiar am drum zilnic si dupa cum vezi, nu scriu din auzite. Plus ca acea coada de care zici, de la Grozavesti, se mai datora si tramvaielor 1, 11, 35. Coada reala era cea de pe rampa din zona podului, deci chiar nu exista un castig real, ba chiar dimpotriva. Inainte exista semafor si acum ai un politist. Daca nu ar fi politistul, nu ai mai cobori niciodata breteaua, iar normalitatea nu inseamna blocarea unui politist in intersectia respectiva. Am mers si inainte si acum si nu sesizez nicio imbunatatire. Nu am mers dinspre Crangasi spre Splai, dar acolo erau cateva masini care faceau stanga, cu banda dedicata si acum inchisa, deci coroborat cu faptul ca drumul era mai scurt, nici aici nu vad marele castig.
Eu chiar am drum zilnic si dupa cum vezi, nu scriu din auzite. Plus ca acea coada de care zici, de la Grozavesti, se mai datora si tramvaielor 1, 11, 35. Coada reala era cea de pe rampa din zona podului, deci chiar nu exista un castig real, ba chiar dimpotriva. Inainte exista semafor si acum ai un politist. Daca nu ar fi politistul, nu ai mai cobori niciodata breteaua, iar normalitatea nu inseamna blocarea unui politist in intersectia respectiva. Am mers si inainte si acum si nu sesizez nicio imbunatatire. Nu am mers dinspre Crangasi spre Splai, dar acolo erau cateva masini care faceau stanga, cu banda dedicata si acum inchisa, deci coroborat cu faptul ca drumul era mai scurt, nici aici nu vad marele castig.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
La Grozavesti toti cei care veneau pe Splai dinspre centru trebuiau sa faca stanga pe podul de jos si apoi dreapta pe Economu Cezarescu si apoi stanga pe Splai, manevra care nu era incurcata de tramvaie pentru ca aveau alt ciclu de verde dar care bloca toata intersectia din cauza virajului la stanga pe Splai care bloca tot Economu Cezarescu si apoi podul de la sol, acum toti astia merg drept inainte pe Splai si intersectia s-a eliberat.
Le-a venit mintea la cap, au decoperat si au turnat fundatia pentru banda lipsa la breteaua de coborare.
Nu stiu daca din greseala sau intentionat dar azi era permis accesul de pe Sandulescu.
Problmea cu urcatul lui 601 pe trotuar s-a rezolvat prin demontarea stalpisorilor.
Nu s-a mutat nici un utilaj pe Ciurel - Virtutii.
La Grozavesti toti cei care veneau pe Splai dinspre centru trebuiau sa faca stanga pe podul de jos si apoi dreapta pe Economu Cezarescu si apoi stanga pe Splai, manevra care nu era incurcata de tramvaie pentru ca aveau alt ciclu de verde dar care bloca toata intersectia din cauza virajului la stanga pe Splai care bloca tot Economu Cezarescu si apoi podul de la sol, acum toti astia merg drept inainte pe Splai si intersectia s-a eliberat.
Le-a venit mintea la cap, au decoperat si au turnat fundatia pentru banda lipsa la breteaua de coborare.
Nu stiu daca din greseala sau intentionat dar azi era permis accesul de pe Sandulescu.
Problmea cu urcatul lui 601 pe trotuar s-a rezolvat prin demontarea stalpisorilor.
Nu s-a mutat nici un utilaj pe Ciurel - Virtutii.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Chev Celios
De ce trebuie sa intru cu autobuzul pe contrasens??? Asta nu ar trebui sa ramana asa, mai ales ca vorbim de o lucrare noua.
shoppy wrote:
Problmea cu urcatul lui 601 pe trotuar s-a rezolvat prin demontarea stalpisorilor.
De ce trebuie sa intru cu autobuzul pe contrasens??? Asta nu ar trebui sa ramana asa, mai ales ca vorbim de o lucrare noua.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Latimea benzii acolo in curba ar trebui sa fie de 5m, nu de 3.25m. Varianta actuala in care un autobuz obstructioneaza contrasensul este INADMISIBILA. Eu am sesizat BPR. Astept raspuns.
Parerea mea umila e ca avem in fata rezultatul unei masuri populiste: un trotuar pentru o rampa dedicata traficului auto, care duce nicaieri. Trotuar e NORMAL sa fie, insa numai daca ai unde sa ajungi mergand pe el. Acum ajungi sus si nu ai nicio trecere. Ca sa traversezi legal trebuie sa cobori inapoi si sa o iei pe partea ailalta. Deci e inutil trotuarul pe rampa Virtutii Sud - Pasaj Est. E ca si cum s-ar face la breteaua Grivita S - Grant E trotuar (iar Grant nu are trotuar decat complet separat de sensurile auto/tram).
Solutii exista:
- desfiintat trotuarul pe latura "cocotata" de 601, intrucat NU DUCE NICAIERI; trebuie mers pe vizavi inca de la baza; am impresia ca asa era initial proiectul, dar s-a trezit un idiot ca vrea trotuar; asta e solutia cea mai logica.
- adaugat 2m la banda acolo in curba si preferabil inca 0,5m pe intreaga rampa de urcare, chiar si in detrimentul trotuarului (care nu merge nicaieri!!, pe pod nu sunt trotuare).
- delimitarea sensurilor cu parapet fix concomitent cu latirea cu 1m a rampei (ajungem la +2 pe rampa) -- de fapt asta ceruse BPR daca nu ma insel, insa nu au fost suficient de specifici
- (rasul curcilor) interzis mai greu de 3.5tone la o intersectie gandita pentru trafic greu, cel putin pana la aplicarea celor de mai sus
Latimea benzii acolo in curba ar trebui sa fie de 5m, nu de 3.25m. Varianta actuala in care un autobuz obstructioneaza contrasensul este INADMISIBILA. Eu am sesizat BPR. Astept raspuns.
Parerea mea umila e ca avem in fata rezultatul unei masuri populiste: un trotuar pentru o rampa dedicata traficului auto, care duce nicaieri. Trotuar e NORMAL sa fie, insa numai daca ai unde sa ajungi mergand pe el. Acum ajungi sus si nu ai nicio trecere. Ca sa traversezi legal trebuie sa cobori inapoi si sa o iei pe partea ailalta. Deci e inutil trotuarul pe rampa Virtutii Sud - Pasaj Est. E ca si cum s-ar face la breteaua Grivita S - Grant E trotuar (iar Grant nu are trotuar decat complet separat de sensurile auto/tram).
Solutii exista:
- desfiintat trotuarul pe latura "cocotata" de 601, intrucat NU DUCE NICAIERI; trebuie mers pe vizavi inca de la baza; am impresia ca asa era initial proiectul, dar s-a trezit un idiot ca vrea trotuar; asta e solutia cea mai logica.
- adaugat 2m la banda acolo in curba si preferabil inca 0,5m pe intreaga rampa de urcare, chiar si in detrimentul trotuarului (care nu merge nicaieri!!, pe pod nu sunt trotuare).
- delimitarea sensurilor cu parapet fix concomitent cu latirea cu 1m a rampei (ajungem la +2 pe rampa) -- de fapt asta ceruse BPR daca nu ma insel, insa nu au fost suficient de specifici
- (rasul curcilor) interzis mai greu de 3.5tone la o intersectie gandita pentru trafic greu, cel putin pana la aplicarea celor de mai sus
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Si autobuzele nu sunt nici pe departe cele mai lungi vehicule... Cu autorizatie de intrare in zona B pot urca si camioane sau trailere pe pod.
Asa a fost proiectul sau nu s-a respectat?
Si autobuzele nu sunt nici pe departe cele mai lungi vehicule... Cu autorizatie de intrare in zona B pot urca si camioane sau trailere pe pod.
Asa a fost proiectul sau nu s-a respectat?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Chev Celios
Acolo trebuie desfiintate trotuarele si largite benzile auto pentru ca vorba colegului cand vor intra tirurile pe acolo va fi prapad.
Acolo trebuie desfiintate trotuarele si largite benzile auto pentru ca vorba colegului cand vor intra tirurile pe acolo va fi prapad.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Rezolvat in ghilimele, nu am spus ca este solutia corecta, si cred ca acum este ilegal sa faci fara acel trotuar de 1m, solutia corecta este supralargirea cu mutatul trotuarului 2m mai in afara.
Rezolvat in ghilimele, nu am spus ca este solutia corecta, si cred ca acum este ilegal sa faci fara acel trotuar de 1m, solutia corecta este supralargirea cu mutatul trotuarului 2m mai in afara.
- subway guru
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Este legea aceea despre care am vorbit si la FdG care spune ca latimea trotuarului drumului public se stabileste folosind tabelul 5 si studiile de trafic pietonal, iar cea mai mica valoare din tabel este 1m.
Este legea aceea despre care am vorbit si la FdG care spune ca latimea trotuarului drumului public se stabileste folosind tabelul 5 si studiile de trafic pietonal, iar cea mai mica valoare din tabel este 1m.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Pe pasaj / bretele NU sunt trotuare. Acelea sunt trotuare tehnologice. Nu sunt destinate circulației pietonilor.
Pe pasaj / bretele NU sunt trotuare. Acelea sunt trotuare tehnologice. Nu sunt destinate circulației pietonilor.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
@shoppy - de acord, insa vei remarca faptul ca pe bretelele aferente podurilor Grant sau Basarab NU exista trotuar dintr-un motiv foarte simplu: bretelele duc DOAR pe pod unde este INTERZISA circulatia pietonilor. Podul Grant are adiacenta o bretea pietonala (latura nordica), tocmai ca sa asigure traficul pietonal peste liniile de tren. La Basarab nu avem, insa exista pasajul subteran.
Dupa cum spuneam mai sus: strict pe rampa Ford sens urcare, nu are sens trotuarul pentru ca exact pe acolo nu ai unde sa urci: sus nu exista treceri de pietoni (deci traversarea este imposibila legal), iar pe pod nu ai voie sa continui perpedes. Asadar singurele directii relevante sunt aferente sensului de coborare, pe unde poti sa ajungi la cele 2-3 proprietati din zona la picior. De exmeplu, la Ford in spate, sau la blocul in constructie. Din nou, nimic spre Grozavesti, doar in partea opusa.
In concluzie, trotuarul acela nu ar fi trebuit sa existe. Probabil cineva nu a fost atent, s-a uitat diagonal si a zis "de ce nu e trotuar aici" fara sa analizeze detaliat situatia.
@shoppy - de acord, insa vei remarca faptul ca pe bretelele aferente podurilor Grant sau Basarab NU exista trotuar dintr-un motiv foarte simplu: bretelele duc DOAR pe pod unde este INTERZISA circulatia pietonilor. Podul Grant are adiacenta o bretea pietonala (latura nordica), tocmai ca sa asigure traficul pietonal peste liniile de tren. La Basarab nu avem, insa exista pasajul subteran.
Dupa cum spuneam mai sus: strict pe rampa Ford sens urcare, nu are sens trotuarul pentru ca exact pe acolo nu ai unde sa urci: sus nu exista treceri de pietoni (deci traversarea este imposibila legal), iar pe pod nu ai voie sa continui perpedes. Asadar singurele directii relevante sunt aferente sensului de coborare, pe unde poti sa ajungi la cele 2-3 proprietati din zona la picior. De exmeplu, la Ford in spate, sau la blocul in constructie. Din nou, nimic spre Grozavesti, doar in partea opusa.
In concluzie, trotuarul acela nu ar fi trebuit sa existe. Probabil cineva nu a fost atent, s-a uitat diagonal si a zis "de ce nu e trotuar aici" fara sa analizeze detaliat situatia.
📖 Pagination options