Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010

47 posts, 33322 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 Dominatrix

Ba se vor face in continuare, dar nu la URAC, ci de o firma/companie separata (adica sunt "externalizate" din RATB-URAC).

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 ByOnu

Mi se pare o prostie. :evil: Nu o sa coste mai mult sa platesti pe altcineva sa faca "treaba murdara" cand o putea face RATB-ul singur? Plus ca la URAC se si pastrau unele parti, pe cand la Remat se arunca tot. :cry:

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 Dominatrix

ByOnu wrote:
Mi se pare o prostie. :evil: Nu o sa coste mai mult sa platesti pe altcineva sa faca "treaba murdara" cand o putea face RATB-ul singur?
Nu e deloc o prostie, ci un lucru perfect normal. La fel se face si in tarile cu apa calda la casarea vehiculelor vechi. URAC'ul e uzina de reparatii, nu uzina de dezmembrat "fiare vechi". "Treaba murdara" e ce s-a facut atata timp, ca s-a tinut ditamai hala pentru casari, hala care poate fi folosita mult mai productiv pentru altceva, de exemplu productia de tramvaie.
ByOnu wrote:
Plus ca la URAC se si pastrau unele parti, pe cand la Remat se arunca tot.
Nu e adevarat. Si acum inainte de a fi trimise la casare, vehiculele sunt chelite de piese in garaje/depouri si chiar la URAC. Ma rog, unele autobuze au ajuns la casare intregi, dar probabil ca s-a considerat ca nu mai e nevoie de piese. La fel se va face probabil si de acum incolo, cand activitatea de casari se va externaliza, deci nu va fi nici o diferenta.

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 Costin

Deja suntem offtopic, dar fie, intervin si eu ca sa lamuresc niste lucruri:

-la URAC se taie tot direct cu autogenul, inclusiv scaune de plastic si afisaje digitale. Ce se pastreaza e luat inca din autobaza, ce ajunge in URAC e "bun de taiat".
-casarile in URAC ocupa spatiu, necesar pentru proiectul Siemens Combino
-Remat-ul (sau oricare alta firma de reciclare a deseurilor metalice) nu primeste decat... deseuri metalice. Asa ca, dimpotriva, RATBul (prin fiecare autobaza in parte) abia acum va incepe sa descompleteze bine vehiculele inainte de a le trimite la taiere :P

Acum n'are rost sa ne facem prea multe griji. Parca vad ca "externalizarea serviciilor" inseamna, de fapt, taierea autobuzelor direct in dep. Berceni, dupa eliberarea resturilor din curtea URACului

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 ByOnu

cos wrote:
...taierea autobuzelor direct in dep. Berceni, dupa eliberarea resturilor din curtea URAC...


:lol: M-am gandit si eu la asta, dar e prea devreme sa ne pronuntam.

 


Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2415 forum members have written 433052 posts in 5389 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use