Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4149 posts, 1039851 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
@shoppy
N-am vazut o diametrala in Paris, Madrid, Viena care sa strabata centru, asa cum pasajul Ciurel ar putea-o sa faca!
Chiar nu inteleg de ce nu ti-e clar ca odata ”mufata” aceasta ruta la DNCB, si mai rau la A1, A0, iti baga ”mortu-n casa”?! Asta ne trebuie sa atragem trafic in Centru, doar pentru tranzitul capitalei?
PS
Vezi ca la Barcelona, cred ca stii, autostrada e subterana, aproape de punctul de urcare spre Tibidabo (B-20), fara frecusuri, congestionari de trafic!
Iar la Madrid am vazut asa ceva aproape in zona ”Cuatro Torres”, deci dupa Santiago Bernabeu!
@shoppy
N-am vazut o diametrala in Paris, Madrid, Viena care sa strabata centru, asa cum pasajul Ciurel ar putea-o sa faca!
Chiar nu inteleg de ce nu ti-e clar ca odata ”mufata” aceasta ruta la DNCB, si mai rau la A1, A0, iti baga ”mortu-n casa”?! Asta ne trebuie sa atragem trafic in Centru, doar pentru tranzitul capitalei?
PS
Vezi ca la Barcelona, cred ca stii, autostrada e subterana, aproape de punctul de urcare spre Tibidabo (B-20), fara frecusuri, congestionari de trafic!
Iar la Madrid am vazut asa ceva aproape in zona ”Cuatro Torres”, deci dupa Santiago Bernabeu!
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Mircea G
Pina se vor termina etapele viitoare , aceste lucrari vor fi inutile , se vor transforma in piste pt biciclete , role ....
in maxim 10 ani traficul cu masini particulare va fi amintire ....
orex wrote:
@shoppy
.......
Chiar nu inteleg de ce nu ti-e clar ca odata ”mufata” aceasta ruta la DNCB, si mai rau la A1, A0, iti baga ”mortu-n casa”?! Asta ne trebuie sa atragem trafic in Centru, doar pentru tranzitul capitalei?
......
Pina se vor termina etapele viitoare , aceste lucrari vor fi inutile , se vor transforma in piste pt biciclete , role ....
in maxim 10 ani traficul cu masini particulare va fi amintire ....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Vor fi inlocuite cu vehicule electrice din toata gama, autobuze, autoturisme, bicle, trotinete, etc si traficul nu va scadea ci se va aglomera si mai mult!
Vor fi inlocuite cu vehicule electrice din toata gama, autobuze, autoturisme, bicle, trotinete, etc si traficul nu va scadea ci se va aglomera si mai mult!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Pentru ca este o temere falsa, o sa avem A0, o sa avem DNCB dublat intre DN2 si A2, Splaiul este pe alocuri cu doar 2 benzi, mai este si bucata lipsa de la biblioteca si se pot regla semafoarele astfel incat sa descurajeze traficul spre centru in detirmentul celui pe raze, iar romanii folosesc Waze sau alte surse de informare, nu se vor imbulzi orbeste ca aparent este mai scurt.
Iar Bucurestiul daca ne uitam pe harta deja are minim 2 diametrale, DN1 - DN5 si A1 - A2(sau DN3) si nu sunt folosite pentru tranzit, ceea ce arata ca logica este gresita.
Are si Parisul A14 Defence - Champs Elisee - A4, A1 - A6 sau A13 - N3, dar sunt descurajate(de ce crezi ca nu se asfalteaza Cahmp elisee?).
La Viena s-a facut ruta ocolitoare A21 - S1 si traficul pe mai scurtul A1 - 221 - A4 a scazut.
Barcelona are C31 - Grand Via de la Corts Catalanes - C31dar este sens unic si B23 - Diagonal - C31 dar este 2 benzi + banda BUS.
La Madrid ai A6 - R3, A5 - A2 si Paseo de la Castellana pe directia N - S(care are banda BUS si banda mopede pe alocuri).
Alt oras care nu are diametrale?
Apoi toti ne dorim benzi BUS dar este clar ca in configuratia actuala nu se poate, a incercat Firea pe Baneasa - CdG, a iesit scandal si s-au scos, deci singura noastra sansa este sa facem strapungeri si apoi sa punem pe ele benzi BUS.
Pentru ca este o temere falsa, o sa avem A0, o sa avem DNCB dublat intre DN2 si A2, Splaiul este pe alocuri cu doar 2 benzi, mai este si bucata lipsa de la biblioteca si se pot regla semafoarele astfel incat sa descurajeze traficul spre centru in detirmentul celui pe raze, iar romanii folosesc Waze sau alte surse de informare, nu se vor imbulzi orbeste ca aparent este mai scurt.
Iar Bucurestiul daca ne uitam pe harta deja are minim 2 diametrale, DN1 - DN5 si A1 - A2(sau DN3) si nu sunt folosite pentru tranzit, ceea ce arata ca logica este gresita.
Are si Parisul A14 Defence - Champs Elisee - A4, A1 - A6 sau A13 - N3, dar sunt descurajate(de ce crezi ca nu se asfalteaza Cahmp elisee?).
La Viena s-a facut ruta ocolitoare A21 - S1 si traficul pe mai scurtul A1 - 221 - A4 a scazut.
Barcelona are C31 - Grand Via de la Corts Catalanes - C31dar este sens unic si B23 - Diagonal - C31 dar este 2 benzi + banda BUS.
La Madrid ai A6 - R3, A5 - A2 si Paseo de la Castellana pe directia N - S(care are banda BUS si banda mopede pe alocuri).
Alt oras care nu are diametrale?
Apoi toti ne dorim benzi BUS dar este clar ca in configuratia actuala nu se poate, a incercat Firea pe Baneasa - CdG, a iesit scandal si s-au scos, deci singura noastra sansa este sa facem strapungeri si apoi sa punem pe ele benzi BUS.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Daca le faci cum trebuie nici benzi de BUS nu ai nevoie, ca nu sunt cozi auto care sa le justifice.
Daca le faci cum trebuie nici benzi de BUS nu ai nevoie, ca nu sunt cozi auto care sa le justifice.
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
oc7avian
+1 shoppy
Nu doar Grozăvești, ci și Crângași sunt mai degrevate (ultima cu steluță, pentru că nu poți coborî decent de pe pasaj; înainte aveam uzual coloane de mașini până după Petrache Poenaru pentru acel viraj la stânga spre Virtuții)
Totuși văd niște lupte de idei, recent: trebuie continuat până pe A0 că DNCB nu face față vs să nu ducem traficul prin centru.
Să vorbim de scop înainte, simplificat:
- A0 e exclusiv pentru trafic de tranzit, nu pentru bucureșteni să meargă din București în București
- DNCB e pentru bucureșteni, iar A0 îl degrevează
Astfel centrul e mai liber. Strict legat de tranzit, evident că un ipotetic trafic genial în București ar face mașinile să ignore variantele de mai sus. Abia aici intră taxa Oxigen în joc.
Insist ca nebunul pe o idee: o continuare a proiectului trebuie să fie bulevard, nu autostradă urbană. Trebuie alternative de transport pentru zona Militari. Nu doar mașină, ci și transport public. Singura șansă să nu avem o altă arteră blocată de mașini
+1 shoppy
Nu doar Grozăvești, ci și Crângași sunt mai degrevate (ultima cu steluță, pentru că nu poți coborî decent de pe pasaj; înainte aveam uzual coloane de mașini până după Petrache Poenaru pentru acel viraj la stânga spre Virtuții)
Totuși văd niște lupte de idei, recent: trebuie continuat până pe A0 că DNCB nu face față vs să nu ducem traficul prin centru.
Să vorbim de scop înainte, simplificat:
- A0 e exclusiv pentru trafic de tranzit, nu pentru bucureșteni să meargă din București în București
- DNCB e pentru bucureșteni, iar A0 îl degrevează
Astfel centrul e mai liber. Strict legat de tranzit, evident că un ipotetic trafic genial în București ar face mașinile să ignore variantele de mai sus. Abia aici intră taxa Oxigen în joc.
Insist ca nebunul pe o idee: o continuare a proiectului trebuie să fie bulevard, nu autostradă urbană. Trebuie alternative de transport pentru zona Militari. Nu doar mașină, ci și transport public. Singura șansă să nu avem o altă arteră blocată de mașini
- architengi
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
architengi
Este sigur ca ND ingroapa continuarea cu bulevard de 2 benzi pe sens macar pana la Uverturii?
Macar pana la Uverturii, pentru bucurestenii aglomerati pe Iuliu Maniu si tot cartierul Militari, nu pana la centura ca sa nu se zica ca aducem trafic din afara Bucurestiului.
@Costin, sunt de acord cu tine, in tari ca Norvegia copiii de 6 ani pot merge singuri pe autobuz, dar in America e ilegal iar in Bucuresti cred ca este poate putin periculos, ca soferii din Bucuresti dau peste pietoni, nu iarta, in Norvegia sau in tarile civilizate masinile se opresc chiar daca cineva trece strada nu pe trecere semnalizata.
De ce nu se continua macar pe sensul spre exterior pana la str Dambovita pe traseul deja in proiect? Ca nu vad nimic de demolat pe acea portiune?
dr4qul4 wrote:
in direct la B1, tocmai a fost intrebat ND ce face cu pasajul. Moderatorul e de-al casei si a bagat-o pe Firea (un discurs in reluare), ca sa-i dea timp sa se gandeasca la raspuns.
ND a zis: "Nu se continua nimic aici. Cei care vin din Chiajna o vor face cu metroul de suprafata pe infrastructura CFR."
Este sigur ca ND ingroapa continuarea cu bulevard de 2 benzi pe sens macar pana la Uverturii?
Macar pana la Uverturii, pentru bucurestenii aglomerati pe Iuliu Maniu si tot cartierul Militari, nu pana la centura ca sa nu se zica ca aducem trafic din afara Bucurestiului.
@Costin, sunt de acord cu tine, in tari ca Norvegia copiii de 6 ani pot merge singuri pe autobuz, dar in America e ilegal iar in Bucuresti cred ca este poate putin periculos, ca soferii din Bucuresti dau peste pietoni, nu iarta, in Norvegia sau in tarile civilizate masinile se opresc chiar daca cineva trece strada nu pe trecere semnalizata.
De ce nu se continua macar pe sensul spre exterior pana la str Dambovita pe traseul deja in proiect? Ca nu vad nimic de demolat pe acea portiune?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Cred ca dai prea multa importanta unor declaratii de campanie. Parerea mea (100% subiectiva si personala) e ca proiectul va continua indiferent ce face ND. Sigur, poate gresesc, dar momentan suntem chibiti care se uita la ce zic unul si altul, atat, nu avem informatii oficiale, nu cred ca trebuie data prea multa importanta. Mai ales ca oportunitatea continuarii pe bucati, precum si traseul, sunt lucruri care o data ce sunt stabilite in proiect, sunt batute in cuie si nenegociabile...
Legat de transportul copiilor la scoala, multumesc, mi-ai dat dreptate. Problemele nu sunt nici la parinte, nici la copil, deci solutiile nici ele nu sunt nici la parinte, nici la copil. Mentalitatea mi se pare ca se aseamana periculos cu ce se intampla aici, unde problemele se agraveaza si nimeni nu le rezolva, iar cei cu posibilitati se ascund de ele, legitimand astfel niste solutii gresite care pentru ei functioneaza, deci pentru ei sunt 'corecte', desi efectiv distrug orice sanse de a transforma societatea intr-una functionala.
Cred ca dai prea multa importanta unor declaratii de campanie. Parerea mea (100% subiectiva si personala) e ca proiectul va continua indiferent ce face ND. Sigur, poate gresesc, dar momentan suntem chibiti care se uita la ce zic unul si altul, atat, nu avem informatii oficiale, nu cred ca trebuie data prea multa importanta. Mai ales ca oportunitatea continuarii pe bucati, precum si traseul, sunt lucruri care o data ce sunt stabilite in proiect, sunt batute in cuie si nenegociabile...
Legat de transportul copiilor la scoala, multumesc, mi-ai dat dreptate. Problemele nu sunt nici la parinte, nici la copil, deci solutiile nici ele nu sunt nici la parinte, nici la copil. Mentalitatea mi se pare ca se aseamana periculos cu ce se intampla aici, unde problemele se agraveaza si nimeni nu le rezolva, iar cei cu posibilitati se ascund de ele, legitimand astfel niste solutii gresite care pentru ei functioneaza, deci pentru ei sunt 'corecte', desi efectiv distrug orice sanse de a transforma societatea intr-una functionala.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Pe "marea autostrada" A1 iti ia ceva timp pana sa atingi viteza maxima legala din cauza aglomeratiei... In sensul invers, spre oras, va fi si mai interesant... Ideea era sa aduci masinile in oras sau sa le lasi la intrare / ocolesti orasul? Parca nu e ordinea care trebuie, intai trebuia largita A1, facut A0 sau macar o centura decenta, deci bine ca mai dureaza strapungerea asta... Daca era dupa tzoapa, le termina pe toate deodata.
Pe "marea autostrada" A1 iti ia ceva timp pana sa atingi viteza maxima legala din cauza aglomeratiei... In sensul invers, spre oras, va fi si mai interesant... Ideea era sa aduci masinile in oras sau sa le lasi la intrare / ocolesti orasul? Parca nu e ordinea care trebuie, intai trebuia largita A1, facut A0 sau macar o centura decenta, deci bine ca mai dureaza strapungerea asta... Daca era dupa tzoapa, le termina pe toate deodata.
- rizzuh
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rizzuh
A1 pe sensul de intrare este blocata din cauza traficului de tranzit, care se impotmoleste in nodul cu DNCB, dar si din cauza traficului care vrea sa ajunga in Bucuresti, care trebuie sa continue pe Iuliu Maniu. Prima se va rezolva cu A0, a doua cu noi rute radiale, ca sa nu se mai inghesuie toti pe Iuliu Maniu. Poti sa adaugi si 10 benzi la A1, va fi degeaba daca tot pe Iuliu Maniu pe 2 benzi trebuie sa se inghesuie traficul
A1 pe sensul de intrare este blocata din cauza traficului de tranzit, care se impotmoleste in nodul cu DNCB, dar si din cauza traficului care vrea sa ajunga in Bucuresti, care trebuie sa continue pe Iuliu Maniu. Prima se va rezolva cu A0, a doua cu noi rute radiale, ca sa nu se mai inghesuie toti pe Iuliu Maniu. Poti sa adaugi si 10 benzi la A1, va fi degeaba daca tot pe Iuliu Maniu pe 2 benzi trebuie sa se inghesuie traficul
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Oricat vrei sa tii masinile departe de oras, adevarul e ca o buna parte din masini VOR SA AJUNGA IN ORAS. Eu de regula cand vin pe A1 adesea vreau sa ajung in zona Grozavesti/Vasile Milea. Cu ce ma ajuta pe mine ocolitoarele? Ma scutesc de cei care merg tranzit si atat. Tot in Pacii ma proptesc...
Daca "inchidem" orasul nu rezolvam nimic. De fapt rezolvam, crestem poluarea, crestem gradul de nemultumire, scadem calitatea traiului. Solutia e sa existe suficiente alternative pentru a nu exista conflicte intre trafic de tranzit si trafic de interes local.
Adica:
- ai A0 pentru tranzit general
- ai DNCB pentru acces facil in alta zona decat cea direct in continuarea A(x)
- ai mai multe variante de defluire din A(x) ca sa nu se buluceasca toti cei care au treaba in oras in acelasi semafor sau griatoriu, ci sa poata sa aleaga fiecare directia convenabila.
Momentan niciuna din cele de mai sus nu e intrunita:
- nu avem A0
- intersectia A0 / DNCB e o GLUMA PROASTA, nu are niciun fel de capacitate de preluare, asa "optimizata" cum e acum
- din A1 ai NUMAI Iuliu Maniu ca varianta pana la Lujerului, eventual luat in calcul Industriilor - Timisoara care de regula e la fel de aglomerat.
A0 e in licitare, 10 ani nu o sa vezi. DNCB cel putin 10 ani tot aceeasi incapacitate de preluare o va avea, din cauza intersectiilor inutile cu bretele doar pe o parte. Acum nici proiectul asta nu o sa se faca, din cauza a 2-3 persoane cu pile care au blocat proiectul. Sa nu cadem in plasa negativismului: negarea proiectelor care pot dezvolta un oras nu o sa faca nimic bun. Vrem sa facem ceva util sau nu?
Oricat vrei sa tii masinile departe de oras, adevarul e ca o buna parte din masini VOR SA AJUNGA IN ORAS. Eu de regula cand vin pe A1 adesea vreau sa ajung in zona Grozavesti/Vasile Milea. Cu ce ma ajuta pe mine ocolitoarele? Ma scutesc de cei care merg tranzit si atat. Tot in Pacii ma proptesc...
Daca "inchidem" orasul nu rezolvam nimic. De fapt rezolvam, crestem poluarea, crestem gradul de nemultumire, scadem calitatea traiului. Solutia e sa existe suficiente alternative pentru a nu exista conflicte intre trafic de tranzit si trafic de interes local.
Adica:
- ai A0 pentru tranzit general
- ai DNCB pentru acces facil in alta zona decat cea direct in continuarea A(x)
- ai mai multe variante de defluire din A(x) ca sa nu se buluceasca toti cei care au treaba in oras in acelasi semafor sau griatoriu, ci sa poata sa aleaga fiecare directia convenabila.
Momentan niciuna din cele de mai sus nu e intrunita:
- nu avem A0
- intersectia A0 / DNCB e o GLUMA PROASTA, nu are niciun fel de capacitate de preluare, asa "optimizata" cum e acum
- din A1 ai NUMAI Iuliu Maniu ca varianta pana la Lujerului, eventual luat in calcul Industriilor - Timisoara care de regula e la fel de aglomerat.
A0 e in licitare, 10 ani nu o sa vezi. DNCB cel putin 10 ani tot aceeasi incapacitate de preluare o va avea, din cauza intersectiilor inutile cu bretele doar pe o parte. Acum nici proiectul asta nu o sa se faca, din cauza a 2-3 persoane cu pile care au blocat proiectul. Sa nu cadem in plasa negativismului: negarea proiectelor care pot dezvolta un oras nu o sa faca nimic bun. Vrem sa facem ceva util sau nu?
- ticker
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ticker
A0 Sud e in proiectare (1,7 km in executie).
A0 Nord e cu oferte - de la semnare loturile trebuie sa fie gata in 24 de luni (hai 36 cu eventuale intarzieri).
In ce scenariu negativ ia 10 ani completarea A0 Sud SAU A0 Nord?
Mai degraba cred ca ne va lua 10 ani sa ajungem cu "Strapungerea Splai-Ciurel_A1" intr-o autostrada.
Trebuie predat spre CNAIR, facut lobb politic, licitat SF nou, contestatii, licitat proiectare si constructie (min 30 luni), si abia apoi putem vedea strapungerea.
Eu pun ramasag ca va fi gata tot A0 pana avem strapungerea gata pana in A1 sau preferabil A0 Nord...
A0 Sud e in proiectare (1,7 km in executie).
A0 Nord e cu oferte - de la semnare loturile trebuie sa fie gata in 24 de luni (hai 36 cu eventuale intarzieri).
In ce scenariu negativ ia 10 ani completarea A0 Sud SAU A0 Nord?
Mai degraba cred ca ne va lua 10 ani sa ajungem cu "Strapungerea Splai-Ciurel_A1" intr-o autostrada.
Trebuie predat spre CNAIR, facut lobb politic, licitat SF nou, contestatii, licitat proiectare si constructie (min 30 luni), si abia apoi putem vedea strapungerea.
Eu pun ramasag ca va fi gata tot A0 pana avem strapungerea gata pana in A1 sau preferabil A0 Nord...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
@rizzuh, mai exista si sensul celalalt al autostrazii, unde ar fi benefica largirea.
@zapacitu, pai ce e util la podul asta?
Azi am inaugurat si eu podul. La breteaua spre Virtutii statea un militian care tinea pe loc pe cei care veneau dinspre Crangasi si ne lasa sa trecem pe noi, care aveam "cedeaza trecerea".
Prin urmare, nu am stat deloc ca sa intru pe Virtutii, iar cei care asteptau probabil erau in coloana de la Turda.
Cred ca a fost pus de tzoapa, ca sa nu rada lumea de ea ca e podul plin de masini... In acelasi fel i se face si culoar ca sa ajunga de la ea de la tara la Primarie in 20 minute...
Apropo, este cam stramt si la acest mare obiectiv al primariei, probabil ca nu au loc trailerele, daca autobuzele 601 trebuie sa urce cu rotile pe trotuar.
@rizzuh, mai exista si sensul celalalt al autostrazii, unde ar fi benefica largirea.
@zapacitu, pai ce e util la podul asta?
Azi am inaugurat si eu podul. La breteaua spre Virtutii statea un militian care tinea pe loc pe cei care veneau dinspre Crangasi si ne lasa sa trecem pe noi, care aveam "cedeaza trecerea".
Prin urmare, nu am stat deloc ca sa intru pe Virtutii, iar cei care asteptau probabil erau in coloana de la Turda.
Cred ca a fost pus de tzoapa, ca sa nu rada lumea de ea ca e podul plin de masini... In acelasi fel i se face si culoar ca sa ajunga de la ea de la tara la Primarie in 20 minute...
Apropo, este cam stramt si la acest mare obiectiv al primariei, probabil ca nu au loc trailerele, daca autobuzele 601 trebuie sa urce cu rotile pe trotuar.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Vorbim despre A0 si DNCB pentru a demonta ideea gresita pe care incearca sa o vanda Nicusor bucurestenilor si anume ca orasul este blocat din cauza ilfovenilor care lucreaza in Bucuresti si provincialistilor care il tranziteaza iar orice investitii in infrastructura rutiera vor fi utile doar ilfovenilor si provincialistilor si nu bucurestenilor, deci daca blocam accesul ilfovenilor si provincialistilor atunci si strazile se decongestioneaza ca sa le foloseasca bucurestenii si nici nu mai trebuie facuta nici o investitie in infrastructura pentru ca nu mai sunt blocaje.
Ideea este gresita din mai multe motive:
- provincialisti tranzitari nu o sa avem pentru ca rutele ocolitoare vor fi gata inainte de orice strapungere iar pentru descurajarea traficului de tranzit exista multe mecanisme implementate deja in toate orasele civilizate
- daca inchizi orasul atunci preturile si numarul de constructii noi de blocuri de apartamente vor exploda, se vor construi blocuri pe toate fundaturile si nu o sa le poti spune sa nu construiasca pentru ca exista cerere si nici sa nu mearga zilnic in oras cu masina ca doar sunt bucuresteni si ai spus ca Bucurestiul este al bucurestenilor
- strategia asta de a imparti oamenii in tabere, in noi contra ei, si asmutirea unora impotriva altora este gresita si fara viitor
- exista si bucuresteni care lucreaza in Ilfov iar in weekend foarte multi bucuresteni merg in Ilfov pentru tranzit sau recreere, daca spun si ei ca Gradina Zoologica sau Domeniile Mogosoaia, Buftea, Cernica, Snagov sau Comana(da, este in Giurgiu) sunt pentru ilfoveni si nu bucuresteni atunci ce mai facem?
Vorbim despre A0 si DNCB pentru a demonta ideea gresita pe care incearca sa o vanda Nicusor bucurestenilor si anume ca orasul este blocat din cauza ilfovenilor care lucreaza in Bucuresti si provincialistilor care il tranziteaza iar orice investitii in infrastructura rutiera vor fi utile doar ilfovenilor si provincialistilor si nu bucurestenilor, deci daca blocam accesul ilfovenilor si provincialistilor atunci si strazile se decongestioneaza ca sa le foloseasca bucurestenii si nici nu mai trebuie facuta nici o investitie in infrastructura pentru ca nu mai sunt blocaje.
Ideea este gresita din mai multe motive:
- provincialisti tranzitari nu o sa avem pentru ca rutele ocolitoare vor fi gata inainte de orice strapungere iar pentru descurajarea traficului de tranzit exista multe mecanisme implementate deja in toate orasele civilizate
- daca inchizi orasul atunci preturile si numarul de constructii noi de blocuri de apartamente vor exploda, se vor construi blocuri pe toate fundaturile si nu o sa le poti spune sa nu construiasca pentru ca exista cerere si nici sa nu mearga zilnic in oras cu masina ca doar sunt bucuresteni si ai spus ca Bucurestiul este al bucurestenilor
- strategia asta de a imparti oamenii in tabere, in noi contra ei, si asmutirea unora impotriva altora este gresita si fara viitor
- exista si bucuresteni care lucreaza in Ilfov iar in weekend foarte multi bucuresteni merg in Ilfov pentru tranzit sau recreere, daca spun si ei ca Gradina Zoologica sau Domeniile Mogosoaia, Buftea, Cernica, Snagov sau Comana(da, este in Giurgiu) sunt pentru ilfoveni si nu bucuresteni atunci ce mai facem?
📖 Pagination options