Topic: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
47 posts, 33323 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
Dominatrix
Ba se vor face in continuare, dar nu la URAC, ci de o firma/companie separata (adica sunt "externalizate" din RATB-URAC).
Ba se vor face in continuare, dar nu la URAC, ci de o firma/companie separata (adica sunt "externalizate" din RATB-URAC).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
ByOnu
Mi se pare o prostie. Nu o sa coste mai mult sa platesti pe altcineva sa faca "treaba murdara" cand o putea face RATB-ul singur? Plus ca la URAC se si pastrau unele parti, pe cand la Remat se arunca tot.
Mi se pare o prostie. Nu o sa coste mai mult sa platesti pe altcineva sa faca "treaba murdara" cand o putea face RATB-ul singur? Plus ca la URAC se si pastrau unele parti, pe cand la Remat se arunca tot.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
Dominatrix
ByOnu wrote:Nu e deloc o prostie, ci un lucru perfect normal. La fel se face si in tarile cu apa calda la casarea vehiculelor vechi. URAC'ul e uzina de reparatii, nu uzina de dezmembrat "fiare vechi". "Treaba murdara" e ce s-a facut atata timp, ca s-a tinut ditamai hala pentru casari, hala care poate fi folosita mult mai productiv pentru altceva, de exemplu productia de tramvaie.
Mi se pare o prostie. Nu o sa coste mai mult sa platesti pe altcineva sa faca "treaba murdara" cand o putea face RATB-ul singur?
ByOnu wrote:Nu e adevarat. Si acum inainte de a fi trimise la casare, vehiculele sunt chelite de piese in garaje/depouri si chiar la URAC. Ma rog, unele autobuze au ajuns la casare intregi, dar probabil ca s-a considerat ca nu mai e nevoie de piese. La fel se va face probabil si de acum incolo, cand activitatea de casari se va externaliza, deci nu va fi nici o diferenta.
Plus ca la URAC se si pastrau unele parti, pe cand la Remat se arunca tot.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
Costin
Deja suntem offtopic, dar fie, intervin si eu ca sa lamuresc niste lucruri:
-la URAC se taie tot direct cu autogenul, inclusiv scaune de plastic si afisaje digitale. Ce se pastreaza e luat inca din autobaza, ce ajunge in URAC e "bun de taiat".
-casarile in URAC ocupa spatiu, necesar pentru proiectul Siemens Combino
-Remat-ul (sau oricare alta firma de reciclare a deseurilor metalice) nu primeste decat... deseuri metalice. Asa ca, dimpotriva, RATBul (prin fiecare autobaza in parte) abia acum va incepe sa descompleteze bine vehiculele inainte de a le trimite la taiere
Acum n'are rost sa ne facem prea multe griji. Parca vad ca "externalizarea serviciilor" inseamna, de fapt, taierea autobuzelor direct in dep. Berceni, dupa eliberarea resturilor din curtea URACului
Deja suntem offtopic, dar fie, intervin si eu ca sa lamuresc niste lucruri:
-la URAC se taie tot direct cu autogenul, inclusiv scaune de plastic si afisaje digitale. Ce se pastreaza e luat inca din autobaza, ce ajunge in URAC e "bun de taiat".
-casarile in URAC ocupa spatiu, necesar pentru proiectul Siemens Combino
-Remat-ul (sau oricare alta firma de reciclare a deseurilor metalice) nu primeste decat... deseuri metalice. Asa ca, dimpotriva, RATBul (prin fiecare autobaza in parte) abia acum va incepe sa descompleteze bine vehiculele inainte de a le trimite la taiere
Acum n'are rost sa ne facem prea multe griji. Parca vad ca "externalizarea serviciilor" inseamna, de fapt, taierea autobuzelor direct in dep. Berceni, dupa eliberarea resturilor din curtea URACului
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
ByOnu
M-am gandit si eu la asta, dar e prea devreme sa ne pronuntam.
cos wrote:
...taierea autobuzelor direct in dep. Berceni, dupa eliberarea resturilor din curtea URAC...
M-am gandit si eu la asta, dar e prea devreme sa ne pronuntam.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination