Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 319885 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
In orice caz daca altii mai destepti sau mai observatori vor scrie acilea pe forum pe sub mana cum s-ar zice orele alea nu ma supar
In orice caz daca altii mai destepti sau mai observatori vor scrie acilea pe forum pe sub mana cum s-ar zice orele alea nu ma supar
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
N-ai de ce, te vei obisnui, si TU, cu graficul de circulatie pana la urma, si n-o sa mai faci niciun fel de ”talente”!
N-ai de ce, te vei obisnui, si TU, cu graficul de circulatie pana la urma, si n-o sa mai faci niciun fel de ”talente”!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Solutia corecta e cea pe care am spus-o demult, sa mai bage doua IVA si toata lumea va fi multumita!...dar nu se va intampla imediat, trebuie sa se termine mai intai ciorovaielile electorale.
Solutia corecta e cea pe care am spus-o demult, sa mai bage doua IVA si toata lumea va fi multumita!...dar nu se va intampla imediat, trebuie sa se termine mai intai ciorovaielile electorale.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Circula numai una pe M3, rezervele BM ale M3 au fost înlocuite cu IVA, si in caz ca "îți crapă suedezu'", bagi IVA!
Circula numai una pe M3, rezervele BM ale M3 au fost înlocuite cu IVA, si in caz ca "îți crapă suedezu'", bagi IVA!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Daca bagi IVA pe M1/2/3 nu faci decat sa incurci lucrurile si sa circuli in mod <degradat> (downgraded in engleza ca limba lui Shakespeare e mai precisa ca snoavele lui Creanga)
Daca bagi IVA pe M1/2/3 nu faci decat sa incurci lucrurile si sa circuli in mod <degradat> (downgraded in engleza ca limba lui Shakespeare e mai precisa ca snoavele lui Creanga)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Pe 1 și 2 nu vor mai circula NICIODATĂ, rămâne pe M3 una si 6 pe M4...
Pe 1 și 2 nu vor mai circula NICIODATĂ, rămâne pe M3 una si 6 pe M4...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Pe M2 sigur nu pentru ca nu mai exista INDUSI si BLA, in schimb M1 inca le are.
Pe M2 sigur nu pentru ca nu mai exista INDUSI si BLA, in schimb M1 inca le are.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
IVA poate circula pe M5 in situatia actuala la fel de bine si sigur ca bombardelele sau caftangioaicele.
Si nu e normal sa circuli cu 6trenuri pe 8statii pe M4 si tot cu atatea pe 10statii intr-un cartier mult mai populat pe M5!
Comparam Bucurestii Noi cu Drumul Taberei ori suntem oameni seriosi???
Intrebare de 100 de puncte:
Care e actualmente parcul circulant de IVA al Mrex?
IVA poate circula pe M5 in situatia actuala la fel de bine si sigur ca bombardelele sau caftangioaicele.
Si nu e normal sa circuli cu 6trenuri pe 8statii pe M4 si tot cu atatea pe 10statii intr-un cartier mult mai populat pe M5!
Comparam Bucurestii Noi cu Drumul Taberei ori suntem oameni seriosi???
Intrebare de 100 de puncte:
Care e actualmente parcul circulant de IVA al Mrex?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
110-107-172
010-049-060
112-098-164
150-096-142
003-133-005
004-058-006
007-215-259
008-014-068
117-033-039
086-105-075
177-011-109
055-128-224
130-034-072
056-134-037
020-070-013
6 pe M4, 5 M3 (1 circula, 4 rezerve), si 4 rezerve M4
110-107-172
010-049-060
112-098-164
150-096-142
003-133-005
004-058-006
007-215-259
008-014-068
117-033-039
086-105-075
177-011-109
055-128-224
130-034-072
056-134-037
020-070-013
6 pe M4, 5 M3 (1 circula, 4 rezerve), si 4 rezerve M4
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Nu prea... Inteleg ca, si in situatia in care am vrea sa ducem IVA pe M5, ar trebui sa luam masiv din rezervele M4.
Nu prea... Inteleg ca, si in situatia in care am vrea sa ducem IVA pe M5, ar trebui sa luam masiv din rezervele M4.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Ce discutii....
Poate vine cineva mai curat si dezleaga actualul Nod Gordian(ca UE abia asteapta sa dea banii!) si face o licitatie sa produca rapid(in doi, trei ani) si ....consecinte si ne trezim cu....41(31, 21?) de trenuri noi, ca nu mai avem ce face cu ele , daca se mai balbaie astia cu M6.
Ce discutii....
Poate vine cineva mai curat si dezleaga actualul Nod Gordian(ca UE abia asteapta sa dea banii!) si face o licitatie sa produca rapid(in doi, trei ani) si ....consecinte si ne trezim cu....41(31, 21?) de trenuri noi, ca nu mai avem ce face cu ele , daca se mai balbaie astia cu M6.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Nu se va intampla. Auzi tu, sa dai bani mai mult doar ca sa se intample lucrurile mai repede... vise, taica! Poate doar daca vrea sa adapteze Metrorex niste Boeing-uri 737 din alea de au picat vreo doua si nu le mai lasa sa zboare... ca fiind in subteran pe sine nu e risc cu picaju
Nu se va intampla. Auzi tu, sa dai bani mai mult doar ca sa se intample lucrurile mai repede... vise, taica! Poate doar daca vrea sa adapteze Metrorex niste Boeing-uri 737 din alea de au picat vreo doua si nu le mai lasa sa zboare... ca fiind in subteran pe sine nu e risc cu picaju
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
@guru
NU-I NEVOIE DE IVA pe M5.1, ci de calatori!
Sunt destule BM-uri, mai cu seama ca in max. 14 min, mecanicii trebe sa se intoarca ca si ”titirezul” la celalalt post si s-o ia de la capat! Nu vorbim din filme SF, ci dintr-o neaosa realitate. De ce ar trebui sa circule, momentan, o ditamai omida, mai mult goala, cu o frecvent de 5 min.? Numai din ambâț? NU, ar fi o risipa de resurse materiale si umane, INUTILA!!
Si avionul si trenul pleaca programat, nu?! Acolo cine pe cine asteapta? Stim! E cazul, si-n acest caz, cei care inca nu s-au adaptat la frecventa M5.1 sa incepa s-o faca si sa vada ca nu-i nimic nou sub Soare! A, ca Metrorex ar putea sa faca o aplicatie pe terminalele mobile, gen STB, in cate minute va fi in statia X e alta chestiune! Pana atunci, cu ce parc cald avem, se circula ”ceas” pe M 5.1 ”all day”!
@guru
NU-I NEVOIE DE IVA pe M5.1, ci de calatori!
Sunt destule BM-uri, mai cu seama ca in max. 14 min, mecanicii trebe sa se intoarca ca si ”titirezul” la celalalt post si s-o ia de la capat! Nu vorbim din filme SF, ci dintr-o neaosa realitate. De ce ar trebui sa circule, momentan, o ditamai omida, mai mult goala, cu o frecvent de 5 min.? Numai din ambâț? NU, ar fi o risipa de resurse materiale si umane, INUTILA!!
Si avionul si trenul pleaca programat, nu?! Acolo cine pe cine asteapta? Stim! E cazul, si-n acest caz, cei care inca nu s-au adaptat la frecventa M5.1 sa incepa s-o faca si sa vada ca nu-i nimic nou sub Soare! A, ca Metrorex ar putea sa faca o aplicatie pe terminalele mobile, gen STB, in cate minute va fi in statia X e alta chestiune! Pana atunci, cu ce parc cald avem, se circula ”ceas” pe M 5.1 ”all day”!
📖 Pagination options