Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 438365 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
V2A
L-am văzut ieri pe 056. Și eu am crezut că a picat fiindcă nu mai apărea în Info TB, dar e doar invizibil în aplicație.
L-am văzut ieri pe 056. Și eu am crezut că a picat fiindcă nu mai apărea în Info TB, dar e doar invizibil în aplicație.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Si e vina Colentina?? Sau a produsului in sine?
Nu vrem sa recunoastem. Tramvaiele astea troncane din ziua 1. Le am in fata casei si am asistat la majoratea probelor pe 21 la mai multe unitati. Efectiv nu ar trebui semnata receptia pentru ele.
Imi doresc sa fim OBIECTIVI. Produsul este slab calitativ iar receptiile nu se fac serios.
Utilizator anonim wrote:
O bataie de joc, la Colentina merg o perioada si ajung la gard. 056 parca a disparut si el...
Si e vina Colentina?? Sau a produsului in sine?
Nu vrem sa recunoastem. Tramvaiele astea troncane din ziua 1. Le am in fata casei si am asistat la majoratea probelor pe 21 la mai multe unitati. Efectiv nu ar trebui semnata receptia pentru ele.
Imi doresc sa fim OBIECTIVI. Produsul este slab calitativ iar receptiile nu se fac serios.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
La restul merg fara mari probleme, LFurile in CA care sunt identice ca tractiune. La fel cele de Alexandria nu mai au stationari lungi. Pana si 361 merge aproape permanent in 41 de cand a ajuns aici, dupa ce 4 ani nu a circulat aproape deloc. Norocul celor de la Colentina este viitorul 55 si cu CAuri, asta daca vor mai fi pana atunci.
La restul merg fara mari probleme, LFurile in CA care sunt identice ca tractiune. La fel cele de Alexandria nu mai au stationari lungi. Pana si 361 merge aproape permanent in 41 de cand a ajuns aici, dupa ce 4 ani nu a circulat aproape deloc. Norocul celor de la Colentina este viitorul 55 si cu CAuri, asta daca vor mai fi pana atunci.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Chev Celios
Cand nu faci nici o specializare mecanicilor si electricenilor din depou pentru noile tramvaie atunci vor sta pe dreapta. Mai ales cand au si garantie ei nici nu au voie sa umble la ele. Sa nu mai zicem de felul cum arata hala de reparatii care sta sa cada. De Colentina vorbesc. Mare prostie ca in proiectul de modernizare a liniei 21 nu a fost inclus si depoul.
Cand nu faci nici o specializare mecanicilor si electricenilor din depou pentru noile tramvaie atunci vor sta pe dreapta. Mai ales cand au si garantie ei nici nu au voie sa umble la ele. Sa nu mai zicem de felul cum arata hala de reparatii care sta sa cada. De Colentina vorbesc. Mare prostie ca in proiectul de modernizare a liniei 21 nu a fost inclus si depoul.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Intrebare legata de discutia cu echipamentele pe acoperis, inteleg ca nu mai este sub nici o forma loc sub podeaua corpului A si C pentru cutiile de pe acoperis? S-a incercat o minimizare a echipamentelor?
Intrebare legata de discutia cu echipamentele pe acoperis, inteleg ca nu mai este sub nici o forma loc sub podeaua corpului A si C pentru cutiile de pe acoperis? S-a incercat o minimizare a echipamentelor?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Nu se pot pune invertoarele sub vagon, nu au loc iar configuratia lor nu permite montarea in cutii. Plus ca necesita o ventilare mai puternica decat chopperele. Dupa cum am zis, limitarile constructive ale V3A.
Nu se pot pune invertoarele sub vagon, nu au loc iar configuratia lor nu permite montarea in cutii. Plus ca necesita o ventilare mai puternica decat chopperele. Dupa cum am zis, limitarile constructive ale V3A.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Despre 4036 discutati la topicul de CH-PPC, nu la CA!
Despre 4036 discutati la topicul de CH-PPC, nu la CA!
- Albert
-
Posted:
-
- alliens
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
alliens
Poate noua conducere a primariei va opri acets proiect dezastruos, sa faci in 2020 un tramvai "nou"fara AC e inacceptabiil
Poate noua conducere a primariei va opri acets proiect dezastruos, sa faci in 2020 un tramvai "nou"fara AC e inacceptabiil
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Tho ppc.izarea 93-urilor nu e un lucru rau. M-as focusa cam doar pe asta.
Tho ppc.izarea 93-urilor nu e un lucru rau. M-as focusa cam doar pe asta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Problema este simpla, limitarea caroseriei de V3A unde ai de ales intre CA si AC in salon. Dupa cum s-a incercat si la 4036 iar compromisul a fost sa ramana tot CH dar cu AC in salon.
Problema este simpla, limitarea caroseriei de V3A unde ai de ales intre CA si AC in salon. Dupa cum s-a incercat si la 4036 iar compromisul a fost sa ramana tot CH dar cu AC in salon.
- Albert
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Albert
La Bucur LF cum de s-a putut și AC și CA? Asa ziceau și la LF la inceput, ca nu se poate, apoi la ultimele 2 brusc s-a putut. Părerea mea e ca nu exista voința.
La Bucur LF cum de s-a putut și AC și CA? Asa ziceau și la LF la inceput, ca nu se poate, apoi la ultimele 2 brusc s-a putut. Părerea mea e ca nu exista voința.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Daca iti zic ca nici dupa 50 de ani ai proiectului V3A nu se stie precis centrul de greutate m-ai crede? Asa si cu astea, se merge pe incercate. La Bucur a fost altceva, l-au conceput de la 0...
Daca iti zic ca nici dupa 50 de ani ai proiectului V3A nu se stie precis centrul de greutate m-ai crede? Asa si cu astea, se merge pe incercate. La Bucur a fost altceva, l-au conceput de la 0...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
La Bucur LF a fost tocmai invers, nu au gasit solutia sa puna AC pe primele in CH pentru ca au si cutiile cu contactorii si alte echipamente secundare, care la CA nu mai exista, pe acoperis, lipsa spatiu. La V3A problema este si ingreunarea si dezechilibrarea acoperisului si a intregului vagon.
La Bucur LF a fost tocmai invers, nu au gasit solutia sa puna AC pe primele in CH pentru ca au si cutiile cu contactorii si alte echipamente secundare, care la CA nu mai exista, pe acoperis, lipsa spatiu. La V3A problema este si ingreunarea si dezechilibrarea acoperisului si a intregului vagon.
📖 Pagination options