Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

150 posts, 61270 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Da, macar au curatat 2 sageti, tot a iesit ceva.


 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Stefan28

Au fost trimise doua săgeți de la BC și una de la Sibiu...
2014 de Sibiu
2052, 2069 BC

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Hopa, am încurcat-o !
Guru probabil va desface o sticlă de șampanie !
Știre preluată de pe Club Feroviar cu rezervele de rigoare.

Mersul trenurilor de aeroport, care va intra în vigoare pe 12 decembrie, continuă să fie o necunoscută. Pe internet au apărut ”scurgeri” cu Mersul Trenurilor 2020-2021, dar nimeni nu și le asumă oficial. Directorul general al CFR SA, Ioan Pintea, spune că ar vrea ca trenurile spre Aerpoortul Henri Condă să circule cât mai des, cel mai probabil la un interval de 30 de minute, dar că ”totul depinde de operatori”.

Și acum  MARE ATENȚIE !
Primul tren din zi va pleca la ora 5 dimineaţa de la Gara de Nord spre Aeroportul Otopeni, iar următoarele plecări sunt programate din oră în oră, în timp ce întoarcerile de la Aeroport spre Gară se fac la 05,30, 06,30 ș.a.m.d. Ultima întoarcere de la aeroport este programată la ora 23,30.

Păi ce făcurăm Bobiță ? Și cursele de foarte de dimineață și în miez de noapte cui le lași ?

PS: Cică ziua trenul va opri și la Parc Mogoșoaia.  Unde va fi stația asta ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Pai ai impresia ca vreun metrou ar circula noaptea catre aeroport?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Păi eu de ce am spus că guru va deschide o sticlă de șampanie ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului BGP2597

Parc Mogoșoaia e un peron de dale aruncate pe terasament lângă linie chiar în dreptul traversării peste DN1A. Din trenurile de aeroport vor opri aici doar vreo 3 dimineața și 3 după amiaza. În rest mai opresc alte trenuri spre / dinspre Urziceni.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului aztec

Pai zice din juma in juma de oră dar pleacă și ajung din ora in ora?
Cum vine asta?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ticker

Tipic Romanesc. Solutii s-ar gasi dar nu se vrea.

Proiect esuat din start, cu frecventa orara - macar la 20 de min trebuia. Alftel de ce naiba s-au mai chinuit sa faca 2 peroane la staia Otopeni? Pentru cine?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Fiti realisti: la traficul actual de pandemie, este SUFICIENT. Noroc cu virusu asta.

Oricum, dintre variantele "deloc pana cand nu putem la 15 minute" si "incepem usor si apoi crestem" eu o aleg pe a doua. Financiar e mai digerabil (si ai loc de sifonat mai mult, din pacate) daca faci pe bucatele.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mindmasster

Si noi am facut acest proiect pt pandemie? O sa revina traficul peste ceva timp. Dimineata nu o sa fie multa inghesuiala, eu unu preconizez caci seara o sa fie mai aglomerat cand lumea vine de la aeroport spre Bucuresti cand in mod normal nu mai esti pe fuga/graba.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433500 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use