Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1498 posts, 424685 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 65 66 67 68 69 70 71  ... 107
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Daniel72

Se va infiinta linia de autobuz 241 pe urmatorul traseu: Aurel Persu, Postalionului, Drumul Binelui, Bd.Metalurgiei, Drumul Jilavei, Aparatorii Patriei,  Sos.Berceni,  Cretestilor, Bd.Metalurgiei, Drumul Binelui, Aurel Persu, Postalionului, Drumul Binelui.
Inca nu se stie data punerii in functiune a liniei. Insa s-au montat statiile si s-au trasat marcajele BUS.

 


Re: Propuneri de noi trasee Dragos Tanase

Salutare! Ce spuneti de o eventuala mutare a capatului liniei 133 (Abator), la Alex. Obregia/Turnu Magurele (comun cu 73)... daca tot a fost mutat 313 la Piata de Gros?

Astfel, locuitorii cartierului Berceni ar avea acces direct catre Piata Romana (pe langa Piata Unirii, cu 313 si 73), dar mai ales la cele doua gari (Basarab și Nord).

Iar linia 133 circula intr-un ritm foarte bun, de aceea o si folosesc foarte des, dar cu acea intrerupere la "Abator"... pentru a ajunge in cartier, in zona Obregia/Turnu Magurele.

 


Re: Propuneri de noi trasee ByOnu

Ai distruge complet frecventa lui 133 pe Vacaresti cand e blocaj. :|

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Sau ar putea circula pe linia de tramvai pe Vacaresti. Doar ca ar necesita un „update” cu cel putin 8 ture.

 


Re: Propuneri de noi trasee Andrei98

Dacă vor la română pot ajunge foarte ușor la 381 sau la metrou.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Corect, nu umplii strazile cu autobuze doar ca sa zici ca ai trasee cat mai lungi.  :bere:

 


Re: Propuneri de noi trasee WT_fan06

În plus, dacă cei din Berceni vor să ajungă la cele două gări, cred că soluția logică e metroul. Nu cred ca s-ar sui cineva în 133 din Berceni ca să meargă până la capăt, cu atât mai mult cu cât face un ocol semnificativ.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Plus ca mai au 1 si 10 care ii duce destul de repede in zona garilor.

 


Re: Propuneri de noi trasee Andrei98

Deci mai pe scurt au 3(TREI) variante in acest moment, iar in curand vor avea 4 cand se vor prelungi troleibuzele. Chiar nu este nevoie sa prelungim excesiv linii cu vehicule poluante.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Mai bine ar fi modificat 312 prin Văcărești, Splai cu întoarcere prin Bd. Mărășești și suplimentat 74, și s-ar crea astfel o legătură optimă spre Timpuri Noi fără să îl modifici pe 133. Pentru gări, Piața Romană există alte rute deja enumerate și mult mai rapide.

 


Re: Propuneri de noi trasee catalin1996

Am o propunere despre reînființarea linia 4 din Șos Giurgiului, cu o scopul de a mai reduce aglomerația în orele de vârf. Propun ca linia 4 să circule de la CFR Progresul - Ghencea sau CFR Progresul - Romprim.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Orice linie noua de tramvai inseamna vagoane luate din alte linii, deci tot goluri pe undeva, ca nu sunt tramvaie.

 


Re: Propuneri de noi trasee Costin

Sunt pline depourile de 'mortaciuni', cum sa nu fie tramvaie? Nu e vointa sa le repare, ca tramvaie sunt o gramada... La cum stiu eu situatia pe Sos. Giurgiului (si ma cam indoiesc ca s-a schimbat intr-un an), este clar nevoie de o ranforsare la ore de varf, dar nu asa lunga, ci strict de la CFR Progresul la Eroii Revolutiei, ca feeder pentru metrou. Mai departe cererea se pastreaza intr-o oarecare masura pe linia 25, dar nu vad sa fie necesare ranforsari.

 


Re: Propuneri de noi trasee Andrei98

De când cu liniile regionale care ajung la Eroii Revoluției a mai scăzut puțin cererea la tramvai, dar la orele de vârf tot pline sunt, pentru ca de exemplu la prânz pe sensul spre Progresul tramvaiele vin foarte greu pentru ca 7 are un interval jenant iar 25 vine după un traseu destul de lung și aglomerat și se formează goluri.

 


Go to page:  1  ... 65 66 67 68 69 70 71  ... 107
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425724 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use