MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 312381 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Nici pe hartile din statii nu e evident ca VI nu e pe traseu.

Hai sa vedem, care din variantele de mai jos e mai explicativa:
M5.jpg (8 KB; downloaded 2483 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Evident a doua e cea exacta.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

...si mi-a luat nici 10 minute sa o desenez!

Sper ca hartile finale, cu M5 ne-punctat, sa fie mai aproape de varianta 2 decat de varianta 1.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Repet, asta este daca am vrut derivatie de o singură stație, avem frecvența redusă și ne mai si incurcam. Unde mai exista o bifurcatie de o singură stație decât la noi? Si oare se justifica,nu mai bine mergea lumea de la VI 250m pe jos si punem stația Romancierilor în dreptul străzii Valea Ialomiței?  Ca nici nu pleacă bine metroul de la VI si a si ajuns la Romancierilor.
Sincer, este finețe maxima chestia asta cum tragi linia. Mie mi se pare clar ca este pe alta linie, altfel aveai linie trasată astfel: RD-VA-VI-Romancierilor. Sa se uite pe hărțile din stație, repet,nu pe net.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Chestia asta o mai ai daca iei in calcul Grigorescu - Titan - 1Dec si Romanierilor - VI - Brancusi. Si exista si la case mai mari, chiar de multa vreme. Pentru o statie sau pentru 5 statii. Insa de regula e mai evident marcat, eventual cu alt indicativ de magistrala daca e vorba de multe statii. Aici mi se pare ok ca se numesc ambele "ramuri" M5. Peste 40 de ani cand vor trage prelungiri (naiba stie in ce directie) se vor face probabil doua magistrale distincte cu o parte de traseu comun, cum avem astazi M1 si M3 (sau chiar cum cele doua magistrale au functionat pana in 2009 cu traseu diferit doat in vest, ca in est nu exista tronsonul M3).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

1Dec este pe o linie roșie, Titan pe o linie galbenă, nu ai cum să te încurci.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Problema...e, daca vreti a ”copilului neinfașat” aici! De ce vreti sa se ”sufoce” M5.1 pe ”burtica”? Cine a facut scindarea asta in planuri a gandit si-n viitor, recte Crîngasi (amorsa), Parc Drumul Taberei (amorsa)!
Parerea mea, o simpla alegatie, M5.1 se va continua de la Valea Ialomitei incolo...spre DNCB! ;)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

A spus guru, mai greu de acolo...
Cei care au proiectat Franta si mergea dupa un plan. Noi acum dupa cum bate vântul...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Stefan28

sab wrote:
1Dec este pe o linie roșie, Titan pe o linie galbenă, nu ai cum să te încurci.


Plus ca ai si anunțurile care te avertizează de direcția trenului...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Mai nasol de la RD ca trebe sa treaca, inca odata pe sub apeduct, ceea ce n-a fost agreat, inca din START, la Piata, de APANOVA, de nu s-a facut pasaj si acces la patinoar! ;)
@guru...said deunazi @sab (gasesti aci mesajul, ca raspuns la interpelarea mea ”de ce n-ai vrut sa faci acces si la pationar”; n-a FOST lasat sa-l facal)! ;)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Mai greu, insa nu imposibil. Atat de la VI cat si de la RD (in orice directie, fie ea Centru cu pauza la Steaua / cap 41), iesire din oras sau direct sud-est. Poate peste 50 de ani acolo o sa fie urmatorul Pipera. Cine stie?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

UNA PESTE ALTA, de la Stefan cel Mare, pana fix in capatul strazii mele (Targu Neamt) timpul de parcurs e in jur de 30 de minute! Bineinteles daca esti baftos sa ai ”omida” la scara! E un lucru colosal pentru DRUMUL TABEREI, chiar daca, statiile nu sunt animate asa cum ma asteptam! :bere:
PS
Cand s-ar mai putea intampla ca de la Eroilor-la C. Brancusi, in MIEZUL ZILEI sa ajungeti in 12 min? Niciodata in viata asta...decat noaptea tarziu! ;)  :rofl:
Si, de astazi...am lasat ”ascutitoarea” in parcare! Un plus pentru aerul, deja rarefiat in Bucuresti, si, nu pot neglija, si pentru bugetul propriu! :mrgreen:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Tin minte drumurile de la Favorit la Victoriei... vreo doi ani de zile. Pierdeam minim o ora jumate pe drum plus 15 minute dupa parcare. Si la ora 9 trebuia sa fiu deja cu cafeaua bauta. Deci plecat la 7. Acum e fix la jumate, mult mai ieftin si practic nepoluant. Bine, nici nu mai am treaba in Victoriei, nici nu mai stau la Favorit si oricum acuma e bine sa limitam drumurile :)

Pe cand un M7, ca sa afle si altii cat de bine e?  :mrgreen: {da, stiu, mai e M5-2-3, mai e si M6 desi nu mai e nevoie de el}

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Deci, te-ai ”mutatara” prin S2. Din pacate, iti pot da un raspuns, defavorabil tie,...aproape de PENSIE! :D
VREAU SA MA INSEL, AMARNIC! :yes:

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433283 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use