Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 311783 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Robert24
Chiar daca circul a durat de 3 ori mai mult decat se credea, in sfarsit M5 exista nu doar pe niste harti!
Felicitari proiectantilor si constructorilor, si rusine politicienilor si birocratilor care nu au facut altceva decat sa puna frana...
Multumesc tuturor celor care ati fost azi la fata locului si ati transmis live sau ati incarcat filmulete, m-am simtit si eu prezent, in niciun caz la 2000 km distanta
Abia astept sa testez si eu live... cand s-o putea...
Chiar daca circul a durat de 3 ori mai mult decat se credea, in sfarsit M5 exista nu doar pe niste harti!
Felicitari proiectantilor si constructorilor, si rusine politicienilor si birocratilor care nu au facut altceva decat sa puna frana...
Multumesc tuturor celor care ati fost azi la fata locului si ati transmis live sau ati incarcat filmulete, m-am simtit si eu prezent, in niciun caz la 2000 km distanta
Abia astept sa testez si eu live... cand s-o putea...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
N-am nimic cu nimeni, ti-am descris doar cum a fost azi.
Cand e de bine e de bine, cand nu...nu!
De maine insa va incepe o noua zi...si va trebui sa privim spre viitor!
@Robert
Prostia aia cu in trei ani a fost complet idioata, se referea doar la contractul de constructii nu la tot ansamblul si oricum era fortata aiurea (si atunci era tot campanie electorala), daca ar fi zis un an proiectare si trei ani constructie si tot ar fi fost pe repede inainte. Apoi ar fi trebuit adaugate lucrarile de finisaje/instalatii, automatizari si trenuri ca sa fie totul ok si realist.
P.S.
Ma asteptam ca azi sa inundati forumul cu maldare de imagini/clip uri si...nimic! V-a furat peisajul, s-au aburit lentilele la DSLRuri, au murit iPhoanele???
N-a fost vorba ca facem receptia calatorului grabit?
N-am nimic cu nimeni, ti-am descris doar cum a fost azi.
Cand e de bine e de bine, cand nu...nu!
De maine insa va incepe o noua zi...si va trebui sa privim spre viitor!
@Robert
Prostia aia cu in trei ani a fost complet idioata, se referea doar la contractul de constructii nu la tot ansamblul si oricum era fortata aiurea (si atunci era tot campanie electorala), daca ar fi zis un an proiectare si trei ani constructie si tot ar fi fost pe repede inainte. Apoi ar fi trebuit adaugate lucrarile de finisaje/instalatii, automatizari si trenuri ca sa fie totul ok si realist.
P.S.
Ma asteptam ca azi sa inundati forumul cu maldare de imagini/clip uri si...nimic! V-a furat peisajul, s-au aburit lentilele la DSLRuri, au murit iPhoanele???
N-a fost vorba ca facem receptia calatorului grabit?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Sarind peste partea cu masa, darul si dansul si revenind la infiltratiile de la Academia Militara, probabil ca UTI s-a zgarcit la niste coliere de etansare gen Doyma la trecerea cablurilor dintre statie si substatia de tractiune, ca-s al naibii de scumpe, si a aplicat in schimb o solutie ad-hoc pe principiul las' ca merge si asa.
Sarind peste partea cu masa, darul si dansul si revenind la infiltratiile de la Academia Militara, probabil ca UTI s-a zgarcit la niste coliere de etansare gen Doyma la trecerea cablurilor dintre statie si substatia de tractiune, ca-s al naibii de scumpe, si a aplicat in schimb o solutie ad-hoc pe principiul las' ca merge si asa.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
N-a fost nicio masa, dans si dar, nici macar o apa plata!
Totul pe uscat si fara infiltratii!
TIAB e cu substatiile de 110kV, UTI e cu media tensiune si tractiunea in CC (sau DC pe englezeste)
Astaldi e cu finisajele, Videanu cu pietraria, Otis cu escalatoarele, lifturile nu mai stiu exact...
N-a fost nicio masa, dans si dar, nici macar o apa plata!
Totul pe uscat si fara infiltratii!
TIAB e cu substatiile de 110kV, UTI e cu media tensiune si tractiunea in CC (sau DC pe englezeste)
Astaldi e cu finisajele, Videanu cu pietraria, Otis cu escalatoarele, lifturile nu mai stiu exact...
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
MariusCFRBucuresti
La fel cum zice Robert24,felicitari proiectantilor si constructorilor. Chiar arata super toata magistrala 5.
Mi-a parut rau de mecanicii de astazi,ca au avut atatia oameni pe cap atatea ore.
Vin si eu cu o poza din tunel.
La fel cum zice Robert24,felicitari proiectantilor si constructorilor. Chiar arata super toata magistrala 5.
Mi-a parut rau de mecanicii de astazi,ca au avut atatia oameni pe cap atatea ore.
Vin si eu cu o poza din tunel.
20200915_212317.jpg (630.02 KB; downloaded 3212 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
OK, am modificat. Scuze TIAB! Dar daca ii pui pe unii specializati in curenti slabi sa-ti faca medie tensiune, cam asta e rezultatul.
OK, am modificat. Scuze TIAB! Dar daca ii pui pe unii specializati in curenti slabi sa-ti faca medie tensiune, cam asta e rezultatul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Marius
Nu ai de ce sa compatimesti pe nimeni, astia sunt bucurestenii, inclusiv mecanicii, caraie ce caraie si iar caraie la orice dar cand e vorba de la o adica sunt in stare sa sara pe linie si sa impinga la tren ca sa-l porneasca din loc!!!
Metroul a fost, este si va fi un motiv de mandrie pentru locuitorii urbei pentru ca cetatenii simt ca este doar al lor si doar pentru ei...
Bucurestenii sunt dispusi sa suporte orice cu o singura conditie, sa le dai un orizont de timp rezonabil, nu promisiuni desarte, cand chinul se va incheia si le va fi mai bine.
Din punctul asta de vedere sunt absolut admirabili.
Marius
Nu ai de ce sa compatimesti pe nimeni, astia sunt bucurestenii, inclusiv mecanicii, caraie ce caraie si iar caraie la orice dar cand e vorba de la o adica sunt in stare sa sara pe linie si sa impinga la tren ca sa-l porneasca din loc!!!
Metroul a fost, este si va fi un motiv de mandrie pentru locuitorii urbei pentru ca cetatenii simt ca este doar al lor si doar pentru ei...
Bucurestenii sunt dispusi sa suporte orice cu o singura conditie, sa le dai un orizont de timp rezonabil, nu promisiuni desarte, cand chinul se va incheia si le va fi mai bine.
Din punctul asta de vedere sunt absolut admirabili.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Intreb si eu ca un nepriceput, anunturile vocale sunt la mecanici din vreun motiv tehnic sau in tspe ani de lucrari n-au avut timp sa inregistreze si sa doteze metrourile cu asa ceva?
Intreb si eu ca un nepriceput, anunturile vocale sunt la mecanici din vreun motiv tehnic sau in tspe ani de lucrari n-au avut timp sa inregistreze si sa doteze metrourile cu asa ceva?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Cred ca nu s-au preocupat sa inregistreze...
Deci este clar, avem o problema cu statiile in curba...Ce vom face cand se vor desfiinta ajutoarele de mecanici, ca pe M2 ?
Cred ca nu s-au preocupat sa inregistreze...
Stefan28 wrote:
La Parc Bazilescu inca se pratica, de 9 ani!
Deci este clar, avem o problema cu statiile in curba...Ce vom face cand se vor desfiinta ajutoarele de mecanici, ca pe M2 ?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Inca nu au fost configurate, aceiasi situatie si cu ATO-ul! In maxim doua saptamani vor fi si alea functionale!
De precizat ca inafara de 1009-2009 "Craita", luni toate celelalte rame circulau fie pe magistrala 1, fie pe magistrala 3!
Puss in Boots wrote:
Intreb si eu ca un nepriceput, anunturile vocale sunt la mecanici din vreun motiv tehnic sau in tspe ani de lucrari n-au avut timp sa inregistreze si sa doteze metrourile cu asa ceva?
Inca nu au fost configurate, aceiasi situatie si cu ATO-ul! In maxim doua saptamani vor fi si alea functionale!
GPS wrote:Stefan28 wrote:
@GPS mai este si 1101-2101 "Europa" rămas, deci da, 2.
Sunt chiar 3, mai este și 1124-2124 Riga.
Pe M5 astăzi le-am avut pe:
1005-2005 Violeta
1009-2009 Crăița
1010-2010 Crinul
1014-2014 Nufărul
1017-2017 Liliacul
1018-2018 Gladiola
De precizat ca inafara de 1009-2009 "Craita", luni toate celelalte rame circulau fie pe magistrala 1, fie pe magistrala 3!
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
SirVlady
Imi exprim si eu parerea despre linia aceasta.
Desi intarziata 6 ani, lucrarea a iesit fenomenal, finisajele si graficile sunt la un alt nivel fata de ce stiam de restul retelei. Statia Valea Ialomitei in opinia mea este o combinatie dintre statiile Titan si Platz der Lüftbrucke (Berlin), dar cu un fel de refresh.
Felicitari muncitorilor pentru munca depusa. Mai bine mai tarziu decat niciodata!
Imi exprim si eu parerea despre linia aceasta.
Desi intarziata 6 ani, lucrarea a iesit fenomenal, finisajele si graficile sunt la un alt nivel fata de ce stiam de restul retelei. Statia Valea Ialomitei in opinia mea este o combinatie dintre statiile Titan si Platz der Lüftbrucke (Berlin), dar cu un fel de refresh.
Felicitari muncitorilor pentru munca depusa. Mai bine mai tarziu decat niciodata!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Scrisese Adi despre scarile descendente de la Eroilor, asa este, la ora 15:30 nu urca nici macar una. N-am inteles de ce. Si da, afisajele au mers o vreme, dupa a aparut sigla Metrorex pe ele. Revin cu poze mai tarziu.
Scrisese Adi despre scarile descendente de la Eroilor, asa este, la ora 15:30 nu urca nici macar una. N-am inteles de ce. Si da, afisajele au mers o vreme, dupa a aparut sigla Metrorex pe ele. Revin cu poze mai tarziu.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
SirVlady
Afisajele da, confirm si eu ca au mers numai pana la 15:30 din pricina unor probleme tehnice, a se observa cat era ora si la cat era estimat trenul sa soseasca.
Afisajele da, confirm si eu ca au mers numai pana la 15:30 din pricina unor probleme tehnice, a se observa cat era ora si la cat era estimat trenul sa soseasca.
IMG-20200915-WA0158.jpg (200.23 KB; downloaded 3357 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Dacă este pe fond roșu este ceva "in lucru" . Roșu este doar pe M3 ca fiind corect. În mod normal, denumirea stației ar trebui să fie pe fond portocaliu, daca respecta ce este pe alte magistrale.
Dacă este pe fond roșu este ceva "in lucru" . Roșu este doar pe M3 ca fiind corect. În mod normal, denumirea stației ar trebui să fie pe fond portocaliu, daca respecta ce este pe alte magistrale.
📖 Pagination options