Topic: Știri, noutăți, perspective
656 posts, 287462 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
rosetti61
Deci si RATBv calca pe urmele STB cu prelungirea de linii urbane peste limitele orasului... Pentru ce mai sunt metropolitanele?
LInia asta ar fi trebuit sa fie 610, probabil spre Tarlungeni va fi 611, Purcareni 620 si Zizin 630.
Deci si RATBv calca pe urmele STB cu prelungirea de linii urbane peste limitele orasului... Pentru ce mai sunt metropolitanele?
LInia asta ar fi trebuit sa fie 610, probabil spre Tarlungeni va fi 611, Purcareni 620 si Zizin 630.
- tubus
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
tubus
Mai rau e de ce nu au lasat linia 34B cu indicativul cum era si linia noua cu indicativ 54?
Mai rau e de ce nu au lasat linia 34B cu indicativul cum era si linia noua cu indicativ 54?
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Pentru că liniile "B" "aparțin" unei linii principale pe care o completează și care au traseu comun pe mare parte din traseu până la un anumit punct unde se despart. A se vedea liniile 23 și 23B. Vechiul 34B trebuia renumerotat încă de când a fost scurtat în 2016 la Hidro, poate în 38 că are lucruri în comun cu 37. În fine, ideea renumeroării unor linii duce, indirect, la desființarea lor.
Pentru că liniile "B" "aparțin" unei linii principale pe care o completează și care au traseu comun pe mare parte din traseu până la un anumit punct unde se despart. A se vedea liniile 23 și 23B. Vechiul 34B trebuia renumerotat încă de când a fost scurtat în 2016 la Hidro, poate în 38 că are lucruri în comun cu 37. În fine, ideea renumeroării unor linii duce, indirect, la desființarea lor.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Aici se practică de o grămadă de timp cu 18* și 28* care merg în Ghimbav la IAR și nu mai zic de arhicunoscutul 17B care merge la Timișu de Jos, pe teritoriul Predealului.
Dar dacă nu s-a deranjat nimeni competent să îi întrebe de sănătate până acum cu astea 3 linii, nu îi va întreba nimeni acum cu 4 linii. Dar mai pe scurt, nu intru în politică, dar acest nou 34B e creat strict cu scop electoral pentru că în Izvor 99.99% din oameni sunt ex-locuitori ai Brașovului: unii cu buletin de Tărlungeni acum, dar mulți încă figurează pe Brașov.
rosetti61 wrote:
Deci și RATBV calcă pe urmele STB cu prelungirea de linii urbane peste limitele orașului...
Aici se practică de o grămadă de timp cu 18* și 28* care merg în Ghimbav la IAR și nu mai zic de arhicunoscutul 17B care merge la Timișu de Jos, pe teritoriul Predealului.
Dar dacă nu s-a deranjat nimeni competent să îi întrebe de sănătate până acum cu astea 3 linii, nu îi va întreba nimeni acum cu 4 linii. Dar mai pe scurt, nu intru în politică, dar acest nou 34B e creat strict cu scop electoral pentru că în Izvor 99.99% din oameni sunt ex-locuitori ai Brașovului: unii cu buletin de Tărlungeni acum, dar mulți încă figurează pe Brașov.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Andrei98
Si toate astea in timp ce pe o linie ca 20 se plateste un bilet destul de scump in raport cu distanta si conditiile oferite si nu mai zic de liniile metropolitane tarifate ca atare.
Si toate astea in timp ce pe o linie ca 20 se plateste un bilet destul de scump in raport cu distanta si conditiile oferite si nu mai zic de liniile metropolitane tarifate ca atare.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
20-ul e o mare jecmăneală și prosteală pe față marca primarului. E atât de scump biletul (neoferind nimic în plus față de alte linii) pentru că merg turiștii cu ea, vezi doamne, pe care îi poți păcăli ușor. Cu 20 merg doar turiștii și cei care au abonamente lunare. Pe restul brașovenilor îi vezi fie cu mașina, fie pe drumul vechi.
6 lei poate ar merita doar călătoria cu etajatul, dar poate nici aia.
20-ul e o mare jecmăneală și prosteală pe față marca primarului. E atât de scump biletul (neoferind nimic în plus față de alte linii) pentru că merg turiștii cu ea, vezi doamne, pe care îi poți păcăli ușor. Cu 20 merg doar turiștii și cei care au abonamente lunare. Pe restul brașovenilor îi vezi fie cu mașina, fie pe drumul vechi.
6 lei poate ar merita doar călătoria cu etajatul, dar poate nici aia.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Dragos31
RATBV S.A. a pus de astăzi în circulație autobuze electrice și pe linia 15, care circulă pe traseul Avantgarden – Independenței – Triaj și retur, acest lucru fiind posibil deoarece recent a fost livrat la Brașov al 13-lea autobuz electric SOR
În cadrul primului contract încheiat cu producătorul SOR din Cehia este prevăzută livrarea la Brașov a 32 de autobuze electrice. La ora actuală, mai circulă autobuze electrice și pe liniile 22, 23B, 34 și 36.
De asemenea, la Brașov au fost recepționate și puse în circulație 26 de troleibuze Solaris, complet electrice, care beneficiază, printre altele, de un sistem de propulsie pe baterii electrice pentru zonele în care nu pot fi captate la o rețea de contact. Acestea deservesc traseele cu numerele 1, 2, 6 și 31. Toate aceste mijloace de transport noi, 100% electrice și cu zero emisii de carbon, au fost achiziționate de Primăria Municipiului Brașov, prin intermediul unor finanțări nerambursabile de la Agenția Fondului de Mediu sau din fonduri europene, prin POR – Axa 4.1, cu sprijinul MDRAP.
Sursa: Facebook/RATBV SA - https://www.facebook.com/15050190228591 ... 535636017/
RATBV S.A. a pus de astăzi în circulație autobuze electrice și pe linia 15, care circulă pe traseul Avantgarden – Independenței – Triaj și retur, acest lucru fiind posibil deoarece recent a fost livrat la Brașov al 13-lea autobuz electric SOR
În cadrul primului contract încheiat cu producătorul SOR din Cehia este prevăzută livrarea la Brașov a 32 de autobuze electrice. La ora actuală, mai circulă autobuze electrice și pe liniile 22, 23B, 34 și 36.
De asemenea, la Brașov au fost recepționate și puse în circulație 26 de troleibuze Solaris, complet electrice, care beneficiază, printre altele, de un sistem de propulsie pe baterii electrice pentru zonele în care nu pot fi captate la o rețea de contact. Acestea deservesc traseele cu numerele 1, 2, 6 și 31. Toate aceste mijloace de transport noi, 100% electrice și cu zero emisii de carbon, au fost achiziționate de Primăria Municipiului Brașov, prin intermediul unor finanțări nerambursabile de la Agenția Fondului de Mediu sau din fonduri europene, prin POR – Axa 4.1, cu sprijinul MDRAP.
Sursa: Facebook/RATBV SA - https://www.facebook.com/15050190228591 ... 535636017/
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
De săptămâna viitoare, cel mai modern sistem de plată contactless pentru transportul public din România va fi funcțional în Brașov
De săptămâna viitoare, brașovenii și turiștii vor putea utiliza plata electronică a călătoriei în mijloacele de transport în comun, prin intermediul cardului bancar contactless sau al telefoanelor mobile care permit plata direct cu telefonul.
„Acest sistem de plată pe care îl introducem de săptămâna viitoare este unul dintre cele mai moderne și comode variante a îți cumpăra un bilet și sunt sigur că brașovenii și turiștii îl vor folosi din ce în ce mai mult. Transportul în comun este pilonul principal pe care se bazează mobilitatea în Brașov și zona metropolitană. Tocmai de aceea investim foarte mult pentru a avea un transport confortabil, dar și un transport care să protejeze mediul. În urma acestor investiții ale Municipalității, la finalul anului 2021, în Brașov, 75% din transportul în comun va fi electric, ceea ce înseamnă o reducere cu 90% a emisiilor poluante cauzate de transportul public, comparativ cu decembrie 2018. Cu toții ne dorim un oraș cu un aer curat, acum trebuie să facem acele alegeri, inclusiv personale, care să ne asigure acest oraș, iar pentru asta va trebui să optăm pentru transportul în comun, care este soluția optimă, inclusiv din punct de vedere a reducerii poluării în Brașov. Pentru aceasta, trebui ca acest tip de transport sa fie cât mai atractiv, iar pe lângă confort, să oferim cât mai multe facilități călătorilor”, a declarat primarul municipiului Brașov.
Sistemul utilizat la Brașov este primul din România care utilizează tehnologie EMV Tranzit destinat transportului public, respectiv sistemul de plată a călătoriei cu autobuzul în care, la același validator, se vor putea folosi atât cardurile bancare contactless, cât și cardurile de transport emise de RATBV SA
Pentru început, acest sistem va fi funcțional de la sfârșitul săptămânii viitoare, în 10 dintre autobuzele electrice.
De săptămâna viitoare, prin utilizarea cardului bancar contactless, călătorii vor putea achiziționa de la validator bilete valabile 50 de minute. Mijloacele de transport public în care vor exista validatoare ce permit plata cu cardul bancar vor fi marcate cu simboluri specifice (Visa/Mastercard).
După realizarea plății călătoriei, prin apropierea cardului bancar contactless de validator, va fi emis un bon călătorului, pe care vor fi înscrise următoarele date: numărul mijlocului de transport în care a fost achitat biletul de călătorie, data și ora emiterii, textul ”Valabil 50 de minute de la ora…”, ultimele patru cifre din numărul cardului cu care s-a făcut plata, mesajul ”Tranzacție acceptată” și textul ”Păstrați copia pentru verificare. Mulțumim pentru călătoria cu RATBV S.A.” În cazul în care serviciul de transfer bancar nu este funcțional, validatorul va afișa un mesaj de atenționare și de recomandare a serviciului alternativ de plată prin aplicația pentru smartphone ”24pay”. În situația în care validatorul este funcțional, dar, din cauza unei erori, plata nu se finalizează, acest lucru va fi semnalat călătorului prin emiterea unui bon cu mesajul ”Tranzacție neacceptată”.
Implementarea proiectului are în vedere creșterea calității serviciilor pentru clienții RATBV, dar și extinderea măsurilor de distanțare socială și recomandarea de folosire a mijloacelor de plată electronice în detrimentul celor ce implică hârtia și banii fizici. Această tehnologie asigură un timp scurt pentru efectuarea tranzacției, prin simpla apropiere a cardului de validator.
Click pe fotografie pentru video:
Sursă -> Primăria Municipiului Brașov
De săptămâna viitoare, cel mai modern sistem de plată contactless pentru transportul public din România va fi funcțional în Brașov
De săptămâna viitoare, brașovenii și turiștii vor putea utiliza plata electronică a călătoriei în mijloacele de transport în comun, prin intermediul cardului bancar contactless sau al telefoanelor mobile care permit plata direct cu telefonul.
„Acest sistem de plată pe care îl introducem de săptămâna viitoare este unul dintre cele mai moderne și comode variante a îți cumpăra un bilet și sunt sigur că brașovenii și turiștii îl vor folosi din ce în ce mai mult. Transportul în comun este pilonul principal pe care se bazează mobilitatea în Brașov și zona metropolitană. Tocmai de aceea investim foarte mult pentru a avea un transport confortabil, dar și un transport care să protejeze mediul. În urma acestor investiții ale Municipalității, la finalul anului 2021, în Brașov, 75% din transportul în comun va fi electric, ceea ce înseamnă o reducere cu 90% a emisiilor poluante cauzate de transportul public, comparativ cu decembrie 2018. Cu toții ne dorim un oraș cu un aer curat, acum trebuie să facem acele alegeri, inclusiv personale, care să ne asigure acest oraș, iar pentru asta va trebui să optăm pentru transportul în comun, care este soluția optimă, inclusiv din punct de vedere a reducerii poluării în Brașov. Pentru aceasta, trebui ca acest tip de transport sa fie cât mai atractiv, iar pe lângă confort, să oferim cât mai multe facilități călătorilor”, a declarat primarul municipiului Brașov.
Sistemul utilizat la Brașov este primul din România care utilizează tehnologie EMV Tranzit destinat transportului public, respectiv sistemul de plată a călătoriei cu autobuzul în care, la același validator, se vor putea folosi atât cardurile bancare contactless, cât și cardurile de transport emise de RATBV SA
Pentru început, acest sistem va fi funcțional de la sfârșitul săptămânii viitoare, în 10 dintre autobuzele electrice.
De săptămâna viitoare, prin utilizarea cardului bancar contactless, călătorii vor putea achiziționa de la validator bilete valabile 50 de minute. Mijloacele de transport public în care vor exista validatoare ce permit plata cu cardul bancar vor fi marcate cu simboluri specifice (Visa/Mastercard).
După realizarea plății călătoriei, prin apropierea cardului bancar contactless de validator, va fi emis un bon călătorului, pe care vor fi înscrise următoarele date: numărul mijlocului de transport în care a fost achitat biletul de călătorie, data și ora emiterii, textul ”Valabil 50 de minute de la ora…”, ultimele patru cifre din numărul cardului cu care s-a făcut plata, mesajul ”Tranzacție acceptată” și textul ”Păstrați copia pentru verificare. Mulțumim pentru călătoria cu RATBV S.A.” În cazul în care serviciul de transfer bancar nu este funcțional, validatorul va afișa un mesaj de atenționare și de recomandare a serviciului alternativ de plată prin aplicația pentru smartphone ”24pay”. În situația în care validatorul este funcțional, dar, din cauza unei erori, plata nu se finalizează, acest lucru va fi semnalat călătorului prin emiterea unui bon cu mesajul ”Tranzacție neacceptată”.
Implementarea proiectului are în vedere creșterea calității serviciilor pentru clienții RATBV, dar și extinderea măsurilor de distanțare socială și recomandarea de folosire a mijloacelor de plată electronice în detrimentul celor ce implică hârtia și banii fizici. Această tehnologie asigură un timp scurt pentru efectuarea tranzacției, prin simpla apropiere a cardului de validator.
Click pe fotografie pentru video:
Sursă -> Primăria Municipiului Brașov
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
RATBV reia din 15 septembrie cursele speciale gratuite pentru elevi
De marți, 15 septembrie a.c., RATBV va efectua cursele speciale gratuite pentru elevi, după următorul program:
Toate cursele vor fi efectuate cu prezența unui polițist local în autobuz, iar autovehiculele vor purta afișe cu stația de destinație.
Suplimentări de vehicule pe unele trasee RATBV
Din data de 14 septembrie 2020, RATBV va mări numărul de autobuze ce deservesc liniile 23B, 32, 50 și 52. Afișele cu noile orare de circulație vor fi afișate în toate stațiile de pe traseu și pe site-ul societății, în secțiunea „Trasee și orare”, ele urmând a purta mențiunea „Valabil din 14 septembrie 2020”.
Sursă -> RATBV
RATBV reia din 15 septembrie cursele speciale gratuite pentru elevi
De marți, 15 septembrie a.c., RATBV va efectua cursele speciale gratuite pentru elevi, după următorul program:
ratbv_card_016-f774.jpg (201.56 KB; downloaded 3653 times)
Toate cursele vor fi efectuate cu prezența unui polițist local în autobuz, iar autovehiculele vor purta afișe cu stația de destinație.
Suplimentări de vehicule pe unele trasee RATBV
Din data de 14 septembrie 2020, RATBV va mări numărul de autobuze ce deservesc liniile 23B, 32, 50 și 52. Afișele cu noile orare de circulație vor fi afișate în toate stațiile de pe traseu și pe site-ul societății, în secțiunea „Trasee și orare”, ele urmând a purta mențiunea „Valabil din 14 septembrie 2020”.
Sursă -> RATBV
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Dragos31
RATBV S.A. a pus de astăzi în circulație autobuze electrice și pe linia 32, care circulă pe traseul Valea Cetății – Gara CFR Brașov și retur, aceasta după ce recent a fost livrat la Brașov al 15-lea autobuz electric SOR
În cadrul primului contract încheiat cu producătorul SOR din Cehia este prevăzută livrarea la Brașov a 32 de autobuze electrice, iar în cadrul celui de-al doilea contract sunt așteptate alte 20 de autobuze 100% electrice. La ora actuală, mai circulă autobuze electrice, cu zero emisii poluante, și pe liniile 15, 22, 23B, 34 și 36.
La Brașov au fost recepționate și puse în circulație în acest an și 26 de troleibuze Solaris, complet electrice, care beneficiază, printre altele, de un sistem de propulsie pe baterii electrice pentru zonele în care nu pot fi captate la o rețea de contact. Acestea deservesc traseele cu numerele 1, 2, 6 și 31. Toate aceste mijloace de transport noi, 100% electrice și cu zero emisii de carbon, au fost achiziționate de Primăria Municipiului Brașov, prin intermediul unor finanțări nerambursabile de la Agenția Fondului de Mediu sau din fonduri europene, prin POR – Axa 4.1, cu sprijinul MDRAP. În urma derulării tuturor proiectelor de achiziție, Brașovul va beneficia de un parc de 133 de autovehicule de transport public de călători complet ”verzi”.
Sursa: Facebook/ RATBV SA - https://www.facebook.com/15050190228591 ... 690823368/
RATBV S.A. a pus de astăzi în circulație autobuze electrice și pe linia 32, care circulă pe traseul Valea Cetății – Gara CFR Brașov și retur, aceasta după ce recent a fost livrat la Brașov al 15-lea autobuz electric SOR
În cadrul primului contract încheiat cu producătorul SOR din Cehia este prevăzută livrarea la Brașov a 32 de autobuze electrice, iar în cadrul celui de-al doilea contract sunt așteptate alte 20 de autobuze 100% electrice. La ora actuală, mai circulă autobuze electrice, cu zero emisii poluante, și pe liniile 15, 22, 23B, 34 și 36.
La Brașov au fost recepționate și puse în circulație în acest an și 26 de troleibuze Solaris, complet electrice, care beneficiază, printre altele, de un sistem de propulsie pe baterii electrice pentru zonele în care nu pot fi captate la o rețea de contact. Acestea deservesc traseele cu numerele 1, 2, 6 și 31. Toate aceste mijloace de transport noi, 100% electrice și cu zero emisii de carbon, au fost achiziționate de Primăria Municipiului Brașov, prin intermediul unor finanțări nerambursabile de la Agenția Fondului de Mediu sau din fonduri europene, prin POR – Axa 4.1, cu sprijinul MDRAP. În urma derulării tuturor proiectelor de achiziție, Brașovul va beneficia de un parc de 133 de autovehicule de transport public de călători complet ”verzi”.
Sursa: Facebook/ RATBV SA - https://www.facebook.com/15050190228591 ... 690823368/
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
De-a dreptul penibile aceste „știri”. Într-o traducere românească ar suna: „Alo fraielor plătitori de abonamente ce folosiți linia x, vedeți că vă dăm și vouă un autobuz d-ăsta electric ca să vedeți cum ce circulă civilizat în anul 2020. Și, apropo, pentru asta știți unde aveți de pune ștampila.”
Într-un oraș normal în care actualul primar nu e disperat să atragă voturi, s-ar fi „electrificat” o linie cap coadă și, mai apoi, trecut la „electrificat” alta, nu împânzite autobuzele câte unul pe 10 linii, doar de dragul de a bifa realizarea și să se vadă pe site-ul companiei un cârnaț de linii pe rândul „autobuzelor electrice” (altă tâmpenie). Avem 15, 22, 23B, 32, 34, 36 „electrificate” până acum, dar doar pe 15 (noroc că are un singur tur) și pe 36 sunt exclusiv autobuze electrice. Să mai zic că cu excepția liniei 36 toate celelalte autobuze de pe celelalte linii, în cazul în care sunt planificate toată ziua, la prânz lipsesc 2-3 ore în care merg în garaj să se încarce pentru că, în afară de Independenței, niciun alt capăt nu are stația de încărcare rapidă finalizată? Nici măcar plan sau licitație pentru ele nu sunt făcute. E acum licitație pentru Rulmentul, dar ghinion, că pe 9 încă nu circulă electrice.
Toate minunile astea sunt făcute doar așa, de a se bifa acel lucru și de a se putea lăuda știm noi cine cu „realizarea”. În realitatea noastră este un mare haos.
Avem noi o remarcă între pasionații din Brașov: în perioada asta dacă urmărești site-ul primăriei sau al RATBV vei remarca zilnic câte „o știre pozitivă” despre „realizările” administrației. Așadar, până pe 27 septembrie avem „știrea zilnică POZITIVĂ (atenție, nu cumva să fie ceva negativ că nu dă bine la populime) cu și despre RATBV”.
De-a dreptul penibile aceste „știri”. Într-o traducere românească ar suna: „Alo fraielor plătitori de abonamente ce folosiți linia x, vedeți că vă dăm și vouă un autobuz d-ăsta electric ca să vedeți cum ce circulă civilizat în anul 2020. Și, apropo, pentru asta știți unde aveți de pune ștampila.”
Într-un oraș normal în care actualul primar nu e disperat să atragă voturi, s-ar fi „electrificat” o linie cap coadă și, mai apoi, trecut la „electrificat” alta, nu împânzite autobuzele câte unul pe 10 linii, doar de dragul de a bifa realizarea și să se vadă pe site-ul companiei un cârnaț de linii pe rândul „autobuzelor electrice” (altă tâmpenie). Avem 15, 22, 23B, 32, 34, 36 „electrificate” până acum, dar doar pe 15 (noroc că are un singur tur) și pe 36 sunt exclusiv autobuze electrice. Să mai zic că cu excepția liniei 36 toate celelalte autobuze de pe celelalte linii, în cazul în care sunt planificate toată ziua, la prânz lipsesc 2-3 ore în care merg în garaj să se încarce pentru că, în afară de Independenței, niciun alt capăt nu are stația de încărcare rapidă finalizată? Nici măcar plan sau licitație pentru ele nu sunt făcute. E acum licitație pentru Rulmentul, dar ghinion, că pe 9 încă nu circulă electrice.
Toate minunile astea sunt făcute doar așa, de a se bifa acel lucru și de a se putea lăuda știm noi cine cu „realizarea”. În realitatea noastră este un mare haos.
Avem noi o remarcă între pasionații din Brașov: în perioada asta dacă urmărești site-ul primăriei sau al RATBV vei remarca zilnic câte „o știre pozitivă” despre „realizările” administrației. Așadar, până pe 27 septembrie avem „știrea zilnică POZITIVĂ (atenție, nu cumva să fie ceva negativ că nu dă bine la populime) cu și despre RATBV”.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Andrei98
Din pacate exista lume care este mereu atenta doar la aceste stiri pozitive si nu prea are treaba cu realitatea. Daca vii ca strain si stai 2 zile acolo descoperi realitatea mai repede.
Din pacate exista lume care este mereu atenta doar la aceste stiri pozitive si nu prea are treaba cu realitatea. Daca vii ca strain si stai 2 zile acolo descoperi realitatea mai repede.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Traseu extins pentru linia 36
Pentru a răspunde cât mai eficient nevoilor de transport public ale locuitorilor din zona nouă a cartierului Tractorul, într-o primă etapă, RATBV modifică de joi, 24 septembrie 2020, traseul liniei 36 (Livada Poștei - Independenței) care urmează să ajungă, pe ambele sensuri de circulație, până pe strada Ioan Socec. Astfel, pe sensul de deplasare spre capătul de linie Livada Poștei, după plecarea din capătul de linie Independenței, autobuzele se vor deplasa pe Str. Argintului, până la intersecția cu Str. Ioan Socec, stradă ce va fi parcursă până la intersecția cu Str. 1 Decembrie, de unde se revine pe traseul actual spre Str. Independenței și Livada Poștei. Pe sensul de deplasare spre cap linie Independenței, autobuzele se vor deplasa pe Str. Aluminiului, vor intra pe Str. Ioan Socec și apoi pe Str. Argintului, până la intersecția cu Str. Bronzului, reluând traseul actual spre capătul de linie Independenței.
Pentru îmbarcarea/debarcarea călătorilor vor fi amenajate patru stații de călători, după cum urmează:
- Stația „Aluminiului”, pe strada Aluminiului, sensul spre capătul de linie Independenței, în vecinătatea magazinului Penny;
- Stația „Ioan Socec”, pe strada 1 Decembrie 1918, sensul spre Livada Poștei, în vecinătatea intersecției cu Str. Ioan Socec;
- Două stații (pereche) „Argintului”, pe ambele sensuri ale traseului, pe strada Argintului, în vecinătatea intersecției cu Str. Ioan Socec.
Extinderea traseului (1,25 km) presupune mici modificări ale orelor de plecare în cursă, însă nu va afecta semnificativ frecvențele de circulație ale autobuzelor liniei 36.
Sursă -> RATBV
Traseu extins pentru linia 36
Pentru a răspunde cât mai eficient nevoilor de transport public ale locuitorilor din zona nouă a cartierului Tractorul, într-o primă etapă, RATBV modifică de joi, 24 septembrie 2020, traseul liniei 36 (Livada Poștei - Independenței) care urmează să ajungă, pe ambele sensuri de circulație, până pe strada Ioan Socec. Astfel, pe sensul de deplasare spre capătul de linie Livada Poștei, după plecarea din capătul de linie Independenței, autobuzele se vor deplasa pe Str. Argintului, până la intersecția cu Str. Ioan Socec, stradă ce va fi parcursă până la intersecția cu Str. 1 Decembrie, de unde se revine pe traseul actual spre Str. Independenței și Livada Poștei. Pe sensul de deplasare spre cap linie Independenței, autobuzele se vor deplasa pe Str. Aluminiului, vor intra pe Str. Ioan Socec și apoi pe Str. Argintului, până la intersecția cu Str. Bronzului, reluând traseul actual spre capătul de linie Independenței.
Pentru îmbarcarea/debarcarea călătorilor vor fi amenajate patru stații de călători, după cum urmează:
- Stația „Aluminiului”, pe strada Aluminiului, sensul spre capătul de linie Independenței, în vecinătatea magazinului Penny;
- Stația „Ioan Socec”, pe strada 1 Decembrie 1918, sensul spre Livada Poștei, în vecinătatea intersecției cu Str. Ioan Socec;
- Două stații (pereche) „Argintului”, pe ambele sensuri ale traseului, pe strada Argintului, în vecinătatea intersecției cu Str. Ioan Socec.
Extinderea traseului (1,25 km) presupune mici modificări ale orelor de plecare în cursă, însă nu va afecta semnificativ frecvențele de circulație ale autobuzelor liniei 36.
Sursă -> RATBV
0.jpg (363.95 KB; downloaded 3324 times)
📖 Pagination options