Topic: V3A-93-CH-PPC
2502 posts, 787463 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
TudorSt
Am remarcat ca nu e in CA, se aude sunetul clasic de chopper. Cel puțin așa mi s-a părut din live-ul duamnei.
Am remarcat ca nu e in CA, se aude sunetul clasic de chopper. Cel puțin așa mi s-a părut din live-ul duamnei.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Da, asta pentru ca Hazem a si zis ca e in Chopper...
Da, asta pentru ca Hazem a si zis ca e in Chopper...
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
FabiM
Chiar suna leit a CH și cred ca intr-adevăr CH a rămas. Bine măcar ca are AC.
Chiar suna leit a CH și cred ca intr-adevăr CH a rămas. Bine măcar ca are AC.
- Andrei98
-
Posted:
-
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
FabiM
A specificat la început duamna. După care l-a întrebat pe Hansou dacă tramvaiul are AC și i s-a zis ca urmează sa fie montat.
A specificat la început duamna. După care l-a întrebat pe Hansou dacă tramvaiul are AC și i s-a zis ca urmează sa fie montat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Da, pare sa fie ramas cu choppere iar SAERP a montat doar noul bloc de control si comanda in locul vechiului MCKV si noul display. Asta pentru ca cek mai probabil nu au reusit sa gaseasca solutia de incarcare a acoperisului cu toate echipamentele plus aerul conditionat.
Aer coneditioat primeste zilele urmatoare, montajul urmand sa difere la interior fata de primele montate, motiv pentru care au renuntat la montaj inainte de RKuri.
Da, pare sa fie ramas cu choppere iar SAERP a montat doar noul bloc de control si comanda in locul vechiului MCKV si noul display. Asta pentru ca cek mai probabil nu au reusit sa gaseasca solutia de incarcare a acoperisului cu toate echipamentele plus aerul conditionat.
Aer coneditioat primeste zilele urmatoare, montajul urmand sa difere la interior fata de primele montate, motiv pentru care au renuntat la montaj inainte de RKuri.
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
bogdan5ful
Pot să observ în live-ul doamnei că la 2:50 încă se vede un validator clasic, iar restul Kapsch. Nu se mai găsea încă unul Kapsch sau cel clasic necesar în permanență la probe apoi se schimbă după probe?
Pot să observ în live-ul doamnei că la 2:50 încă se vede un validator clasic, iar restul Kapsch. Nu se mai găsea încă unul Kapsch sau cel clasic necesar în permanență la probe apoi se schimbă după probe?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Daca nu se mai schimba nimic, 320 urmeaza sa ajunga la depoul Dudesti zilele urmatoare, probabil si ultimele 4 CA tot acolo ajung.
Daca nu se mai schimba nimic, 320 urmeaza sa ajunga la depoul Dudesti zilele urmatoare, probabil si ultimele 4 CA tot acolo ajung.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Daca 4036 ramane CH ne putem muta la topicul de CH? Si hai sa nu dam curs porcariei astea cu CH 2020 si alte prostii. Este tot acelasi CH construit de Videanu, doar revopsit acum. Nimic nou. Doar nu ne apucam sa facem topicuri noi pentru niste buline rosii pe tavan si scaune diferite.
Intre 2006 si 2010 au fost construite de la zero 46 de vagoane noi, iar din 2010 pana in 2020 abia am modernizat 20 de vagoane.
Daca 4036 ramane CH ne putem muta la topicul de CH? Si hai sa nu dam curs porcariei astea cu CH 2020 si alte prostii. Este tot acelasi CH construit de Videanu, doar revopsit acum. Nimic nou. Doar nu ne apucam sa facem topicuri noi pentru niste buline rosii pe tavan si scaune diferite.
Intre 2006 si 2010 au fost construite de la zero 46 de vagoane noi, iar din 2010 pana in 2020 abia am modernizat 20 de vagoane.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
3mil
#4036 continua probele de traseu.
#4036 continua probele de traseu.
D3A251F7-184F-4456-B6C9-5F17D3F8D65D.jpeg (1.05 MB; downloaded 3053 times)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
andreiiul
4036 se afla in acest moment la terminal Romprim.
Firmele erau stinse asa ca nu stiu daca e in probe sau e intrat pe linia 1.
4036 se afla in acest moment la terminal Romprim.
Firmele erau stinse asa ca nu stiu daca e in probe sau e intrat pe linia 1.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Ar fi ceva sa il vedem pe 1, dupa sabotajul cu 320 la Colentina.
Ar fi ceva sa il vedem pe 1, dupa sabotajul cu 320 la Colentina.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Momentan e unul singur dar urmeaza si altele sper,nu?
Momentan e unul singur dar urmeaza si altele sper,nu?
📖 Pagination options