Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2502 posts, 787465 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 102 103 104 105 106 107 108  ... 179
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

A fost doamna primar cu el.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati TudorSt

Am remarcat ca nu e in CA, se aude sunetul clasic de chopper. Cel puțin așa mi s-a părut din live-ul duamnei.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

Da, asta pentru ca Hazem a si zis ca e in Chopper...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati FabiM

Chiar suna leit a CH și cred ca intr-adevăr CH a rămas. Bine măcar ca are AC.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Andrei98

Eu nu vad nici un AC :think:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati FabiM

A specificat la început duamna. După care l-a întrebat pe Hansou dacă tramvaiul are AC și i s-a zis ca urmează sa fie montat.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Da, pare sa fie ramas cu choppere iar SAERP a montat doar noul bloc de control si comanda in locul vechiului MCKV si noul display. Asta pentru ca cek mai probabil nu au reusit sa gaseasca solutia de incarcare a acoperisului cu toate echipamentele plus aerul conditionat.

Aer coneditioat primeste zilele urmatoare, montajul urmand sa difere la interior fata de primele montate, motiv pentru care au renuntat la montaj inainte de RKuri.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati bogdan5ful

Pot să observ în live-ul doamnei că la 2:50 încă se vede un validator clasic, iar restul Kapsch. Nu se mai găsea încă unul Kapsch sau cel clasic  necesar în permanență la probe apoi se schimbă după probe?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Daca nu se mai schimba nimic, 320 urmeaza sa ajunga la depoul Dudesti zilele urmatoare, probabil si ultimele 4 CA tot acolo ajung.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Daca 4036 ramane CH ne putem muta la topicul de CH? Si hai sa nu dam curs porcariei astea cu CH 2020 si alte prostii. Este tot acelasi CH construit de Videanu, doar revopsit acum. Nimic nou. Doar nu ne apucam sa facem topicuri noi pentru niste buline rosii pe tavan si scaune diferite. :roll:

Intre 2006 si 2010 au fost construite de la zero 46 de vagoane noi, iar din 2010 pana in 2020 abia am modernizat 20 de vagoane.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 3mil

#4036 continua probele de traseu.
D3A251F7-184F-4456-B6C9-5F17D3F8D65D.jpeg (1.05 MB; downloaded 3054 times)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati andreiiul

4036 se afla in acest moment la terminal Romprim.
Firmele erau stinse asa ca nu stiu daca e in probe sau e intrat pe linia 1.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Ar fi ceva sa il vedem pe 1, dupa sabotajul cu 320 la Colentina.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

Momentan e unul singur dar urmeaza si altele sper,nu?

 


Go to page:  1  ... 102 103 104 105 106 107 108  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2430 forum members have written 434821 posts in 5413 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use