Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1439962 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Deci în stupizenia asta de program dacă merg la Brancusi spre oras trebuie sa astept si 20 de minute un metrou?!
Evident că 268 e în continuare foarte necesar....fie și numai pt că merge la Universitate....sau să mă ducă pe mine de la V. Argeșului la Romancierilor, unde voi aștepta doar 10 minute, doar cu ghilimele, firește!
Deci în stupizenia asta de program dacă merg la Brancusi spre oras trebuie sa astept si 20 de minute un metrou?!
Evident că 268 e în continuare foarte necesar....fie și numai pt că merge la Universitate....sau să mă ducă pe mine de la V. Argeșului la Romancierilor, unde voi aștepta doar 10 minute, doar cu ghilimele, firește!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Nu-l lua in serios pe colegul Stefan cu probele lui de casa, alea sunt doar dovada ca sistemul functioneaza!
Pana nu vor numara exact cati calatori vin nu vor sti exact cate trenuri trebuie colo si cate dincolo...
Nu-l lua in serios pe colegul Stefan cu probele lui de casa, alea sunt doar dovada ca sistemul functioneaza!
Pana nu vor numara exact cati calatori vin nu vor sti exact cate trenuri trebuie colo si cate dincolo...
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
WAYNEN
Ce alte linii de autobuz vor mai fi modificate în cartier după deschiderea metroului?
Ce alte linii de autobuz vor mai fi modificate în cartier după deschiderea metroului?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Inca nu știm, ADTPBI trebuie sa ne anunte curand!
Inca nu știm, ADTPBI trebuie sa ne anunte curand!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
@George!
Daca raman aceste intervale de timp, cu cate rame se pot rupe din actualul parc circulant activ, poti cobori la Romancierilor cu brio si s-o iei per pedes pana la Brancusi, ca vei ajunge, garantat, mai repede la destinatie!
PS
”Pentru o viata sanatoasa faceti miscare cel putin 30 de minute pe zi”
@George!
Daca raman aceste intervale de timp, cu cate rame se pot rupe din actualul parc circulant activ, poti cobori la Romancierilor cu brio si s-o iei per pedes pana la Brancusi, ca vei ajunge, garantat, mai repede la destinatie!
PS
”Pentru o viata sanatoasa faceti miscare cel putin 30 de minute pe zi”
- subway guru
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Da ce, in 168 nu-ti priește aerul?
PS
Stand fix pe Targu Neamt, pana nu intra in paine, peste hat cati ani, viitoarele rame dedicate M5.1 nu ma voi incumeta sa folosesc R.D. si C.B. spre oras, Am 2 alternative!
George wrote:
Evident că 268 e în continuare foarte necesar....fie și numai pt că merge la Universitate....sau să mă ducă pe mine de la V. Argeșului la Romancierilor, unde voi aștepta doar 10 minute, doar cu ghilimele, firește!
Da ce, in 168 nu-ti priește aerul?
PS
Stand fix pe Targu Neamt, pana nu intra in paine, peste hat cati ani, viitoarele rame dedicate M5.1 nu ma voi incumeta sa folosesc R.D. si C.B. spre oras, Am 2 alternative!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ca de obicei se vor calca unii pe altii pe bombeu cat vor putea de tare pana cand cel mai slab sucomba ...și nici atunci !!!
Ca de obicei se vor calca unii pe altii pe bombeu cat vor putea de tare pana cand cel mai slab sucomba ...și nici atunci !!!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Ce ne spune si Irinel Scrioșteanu!
https://mainnews.ro/secretarul-de-stat-irinel-scriosteanu-despre-punerea-in-functiune-a-magistralei-5-de-metrou-din-drumul-taberei-este-o-chestiune-de-zile/?is_wppwa=true&wpappninja_cache=friendly
Secretarul de stat Irinel Scrioșteanu, despre punerea în funcțiune a Magistralei 5 de metrou din Drumul Taberei: Este o chestiune de zile!
Testele dinamice pentru mult așteptata Magistrală 5 de metrou din Drumul Taberei au fost efectuate cu succes pe ambele fire iar punerea în folosință „este o chestiune de zile”, a declarat marți secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scrioșteanu, pentru Mainnews.ro.
„Nu pod să dau un punct de vedere oficial vizavi de procedurile care sunt încă în curs. Într-adevăr este o chestiune de zile”, a afirmat secretarul de stat.
Întrebat despre încheierea recepției lucrărilor, Irinel Scrioșteanu, care este și membru în comisie, a precizat acest lucru s-ar putea întâmpla miercuri sau joi.
„Este posibil mâine. Este posibil poimâine. Mai sunt de făcut vizite pe teren,” a adăugat oficialul.
În legătură cu operaționalizarea centralei de ventilație din zona patinoar Drumul Taberei, secretarul de stat a afirmat că s-au depășit problemele, astfel încât testele dinamice pe ambele fire au putut fi efectuate cu succes.
„Din punctul de vedere al afectării siguranței traficului da. Acolo era într-adevăr o problemă pentru că acea construcție afecta siguranța, însă s-au depășit punctele critice, nu mai sunt probleme. Toate testele dinamice pe ambele fire de metrou au ieșit bine”, a precizat Irinel Scrioșteanu.
Magistrala 5 de metrou, Secțiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Opera) este compusă din 10 stații și un depou. Lungimea noii magistrale este de 6,871 km iar valoarea totală a proiectului este de 3,22 miliarde de lei.
Ce ne spune si Irinel Scrioșteanu!
https://mainnews.ro/secretarul-de-stat-irinel-scriosteanu-despre-punerea-in-functiune-a-magistralei-5-de-metrou-din-drumul-taberei-este-o-chestiune-de-zile/?is_wppwa=true&wpappninja_cache=friendly
Secretarul de stat Irinel Scrioșteanu, despre punerea în funcțiune a Magistralei 5 de metrou din Drumul Taberei: Este o chestiune de zile!
Testele dinamice pentru mult așteptata Magistrală 5 de metrou din Drumul Taberei au fost efectuate cu succes pe ambele fire iar punerea în folosință „este o chestiune de zile”, a declarat marți secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scrioșteanu, pentru Mainnews.ro.
„Nu pod să dau un punct de vedere oficial vizavi de procedurile care sunt încă în curs. Într-adevăr este o chestiune de zile”, a afirmat secretarul de stat.
Întrebat despre încheierea recepției lucrărilor, Irinel Scrioșteanu, care este și membru în comisie, a precizat acest lucru s-ar putea întâmpla miercuri sau joi.
„Este posibil mâine. Este posibil poimâine. Mai sunt de făcut vizite pe teren,” a adăugat oficialul.
În legătură cu operaționalizarea centralei de ventilație din zona patinoar Drumul Taberei, secretarul de stat a afirmat că s-au depășit problemele, astfel încât testele dinamice pe ambele fire au putut fi efectuate cu succes.
„Din punctul de vedere al afectării siguranței traficului da. Acolo era într-adevăr o problemă pentru că acea construcție afecta siguranța, însă s-au depășit punctele critice, nu mai sunt probleme. Toate testele dinamice pe ambele fire de metrou au ieșit bine”, a precizat Irinel Scrioșteanu.
Magistrala 5 de metrou, Secțiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Opera) este compusă din 10 stații și un depou. Lungimea noii magistrale este de 6,871 km iar valoarea totală a proiectului este de 3,22 miliarde de lei.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Cel mai mult imi plac mie chestiile astea cu e o chestiune de zile, una-doua...sute de zile si e complet gata!
La cv partea dificila de constructii a fost depasita, acum dl Sofian injecteaza la greu in putul centralei ca sa astupe sita aia nenorocita care pana acum l-a ajutat sa mai coboare apele subterane, acum pisica e la UTI sa monteze ventilatoarele amandoua. Prin tunel trenurile circula demult.
Si ce nu agreez deloc sunt jumatatile astea de adevar care presupun ca suntem fraieri, tolomaci ori prosti gramada (cum de fapt sunt ei, scriostenii si cei asemenea) dar asa e cand in loc de batistutza la gura ai ditamai botnita de la partid...daca e doar o chestiune de cateva zile ar trebui sa stii exact cand, ca doar nu e prognoza meteo pe urmatorii sapte mii de ani
Cel mai mult imi plac mie chestiile astea cu e o chestiune de zile, una-doua...sute de zile si e complet gata!
La cv partea dificila de constructii a fost depasita, acum dl Sofian injecteaza la greu in putul centralei ca sa astupe sita aia nenorocita care pana acum l-a ajutat sa mai coboare apele subterane, acum pisica e la UTI sa monteze ventilatoarele amandoua. Prin tunel trenurile circula demult.
Si ce nu agreez deloc sunt jumatatile astea de adevar care presupun ca suntem fraieri, tolomaci ori prosti gramada (cum de fapt sunt ei, scriostenii si cei asemenea) dar asa e cand in loc de batistutza la gura ai ditamai botnita de la partid...daca e doar o chestiune de cateva zile ar trebui sa stii exact cand, ca doar nu e prognoza meteo pe urmatorii sapte mii de ani
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Ma gandesc sa trimit o scrisorica catre ISU-BIF, sa-i intreb cum merge receptia si daca toate sistemele de detectie, alarmare si protectie impotriva incendiilor sunt functionale. Doar mi-am facut "mana" la M4
Ma gandesc sa trimit o scrisorica catre ISU-BIF, sa-i intreb cum merge receptia si daca toate sistemele de detectie, alarmare si protectie impotriva incendiilor sunt functionale. Doar mi-am facut "mana" la M4
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Ar fi ceva.
Intre timp, la ora 18 era mare agitatie atat la Eroilor 1, cat si la Eroilor 2. Mai mult, avem confirmarea ca se vor inaugura toate statiile, inclusiv Valea Ialomitei. Stiu ca dezbatusem pe aici o idee cum ca s-ar da drumul doar pe Eroilor-Raul Doamnei, dar nu e cazul.
Ar fi ceva.
Intre timp, la ora 18 era mare agitatie atat la Eroilor 1, cat si la Eroilor 2. Mai mult, avem confirmarea ca se vor inaugura toate statiile, inclusiv Valea Ialomitei. Stiu ca dezbatusem pe aici o idee cum ca s-ar da drumul doar pe Eroilor-Raul Doamnei, dar nu e cazul.
Am umblat putin la expunere si contrast ca sa se vada in clar
PSX_20200908_233223-1209x1612.jpg (374.51 KB; downloaded 2942 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Te rog nu mai abuza inutil de caps lock. Numele marcii e Bombardier si nici nu e acronim.
Stefan28 wrote:
BOMBARDIER
Te rog nu mai abuza inutil de caps lock. Numele marcii e Bombardier si nici nu e acronim.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Nu mai putin de 9(noua) comisii, domne'...
Întâlnire decisivă pentru metroul din Drumul Taberei. Când ar putea fi deschisă, în sfârșit, Magistrala 5
https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... -5-1365358
Nu mai putin de 9(noua) comisii, domne'...
Întâlnire decisivă pentru metroul din Drumul Taberei. Când ar putea fi deschisă, în sfârșit, Magistrala 5
Metroul din Drumul Taberei s-ar putea deschide in jurul datei de 15 septembrie. Astăzi are loc o întâlnire decisivă la Ministerul Transporturilor: membrii a nu mai puțin de 9 comisii vor vota dacă lucrarea poate fi recepționată.
Astăzi se pun la punct ultimele detalii și, dacă cele 9 comisii decid că totul e în regulă, lucrarea va putea fi recepționată.
Participă la întâlnire reprezentanți ai Primăriei Capitalei, ai ISU, reprezentanți ai constructorilor și oficiali de la Ministerul Transporturilor.
Fiecare din cele 9 comisii va analiza stadiul lucrărilor și apoi se va vota data finală. Cel mai probabil, din 15 septembrie, dacă nu chiar mai devreme, se va putea circula cu metroul pe Magistrala 5, potrivit informațiilor Digi24.
Lucrările la Magistrala 5 au început în 2011 și ar fi trebuit să dureze 3 ani. Au înregistrat însă nu mai puțin de 6 ani întârziere.
Traseul are 7 kilometri lungime, 10 stații și un depou, iar valoarea totală a investiției este de 3,4 miliarde de lei.
Ionuț Ciurea, președintele Asociației Pro Infrastructura, spune că „tot ce putea să meargă prost pe acest șantier a mers prost”.
„Promisiunea că va fi gata în 3 ani – nu știu de câte persoane a fost cumpărată. Din păcate, lucrurile la un moment dat au degenerat, pentru că au fost foarte multe probleme cu finanțarea, practic 3 ani de zile metroul nu a fost finanțat. După aceea au fost foarte multe probleme și cu relocările de utilități”, a spus Ciurea.
„Eu în continuare sunt sceptic. O să vedem. Sunt foarte mulți specialiști care trebuie să-și dea semnătura pentru o deschidere în pripă, pentru că testele, după câte știu eu, nu s-au făcut așa cum trebuie, ai nevoie de niște luni să circule trenurile pe magistrală, să verifici toate echipamentele. Procesul de recepție în mod normal este de durată”, a adăugat el.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... -5-1365358
📖 Pagination options