Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea

1830 posts, 557454 views
 
Go to page:  1  ... 87 88 89 90 91 92 93  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc shoppy

Sa pui pamant peste traverse nu doar ca blochezi mentenanta ci este o prostie monumentala pentru ca o sa-ti rugineasca buloane / eclise / piese marunte, prinderea elastica nu este facuta sa torni pamant peste ea si daca ai balast atunci contaminezi balastul.
Green track orice traseu este o idee frumoasa dar trebuiesc gasite niste solutii ingineresti pentru ce exista in teren(nu ca vine dorel si descarca basculanta de teoretic pamant de flori), poate niste tavi din plastic / cauciuc care sa se potriveasca intre si pe langa sine.
Abia ii astept la monumentul prostiei care este betonul de pe Turda, ori il vopsesc verde ori il piconeaza, altceva nu au ce sa ii faca.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea andreiiul

Betonul de pe Turda nu e monumentul prostiei. Este solutia aleasa avand in vedere ca acolo s-au trezit cu beton sub linia veche si nu aveau cum sa faca altfel. In zona respectiva exista tuneluri de la unitatea de cartografiere de pe Mihalache (de asta a lasat si Ceausescu acel gol la jumatatea bulevardului.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc shoppy

Astea sunt povesti drept dovada ca avem stalpi intre linii(si oriunde ar duce tunelul de sub fostul Parc Turda da tot in alte blocuri construite tot de ceasca), a fost un experiment anti zgomot si vibratii pe ideea ca o sa se circule cu 80km/h ca doar e metrou usuratic, tot de aici si inutila catenara CF.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea andreiiul

Povesti/nepovesti iti pot garanta ca sub betonul liniei exista alt beton de care nu stiau. Am crescut pe Turda si am vazut cand s-a modernizat linia.
Groapa sapata pt modernizarea avea min 40 cm (o poate confirma si soferul unui camion de jandarmi care a dat in sant cand se ducea pe Ghencea) dar mai jos era beton. Nu mai stiu daca au umplut tot cu beton sau balast si beton. Ca sa iti dai seama de fundatia drumului in intregime, asfaltul de pe Turda nu a fost refacut in totalitate de la modernizare si se prezinta inca in conditii acceptabile (desi de cel putin 2-3 ori pe an este tranzitat de tehnica grea a armatei inclusiv cu stationari pt traversare pod sau intersectie.
Ca fapt divers sub trotuarul de pe sensul sper Podul Grant este pamant si au asfaltat iar pe partea cealalta a fost beton si au pus pavele cu "studenti" (viteza de montaj a fost fantastica cand sta cineva cu pusca langa tine, asta ca o completare).

Cat despre ideea de a pune mocheta ce sa zic: kitsch in toata regula. Betonul pe o portiune a fost vopsit la un moment dat cu verde dar s-a dus destul de repede

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Utilizator anonim

Este un beton destul de gros sub traverse, care era deja acolo. Tin minte in timpul santierului ca traficul era inchis mai peste tot si profitam sa merg cu bicicleta din Militari in Herastrau, iar pe aici mergeam sigur pe un beton mai mult decat ok care nu era turnat atunci.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc orex

Si pe Timisoara ce e sub traverse, pamant de flori?! ;)

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc rosetti61

Betonul ala care va da batai de cap si de care nu stia nimeni este cel depus la modernizarea strazii Turda la inceptului anilor 80 si peste el au venit cu asfaltul si linia de tramvai cu dale. Asa cum au sapat santul noii linii in celelalte zone asa puteau si aici, sa racaie betonul respectiv, Averescu, Virtutii, Brasov, au fost facute direct pe pamant? Si ele au avut beton turnat ca fundament si nu s-a impotmolit nimeni in el.
Ca tuneluri pe dedesubt sau nu, poate au incercat acolo un experiment de atenuare a vibratiilor, solutile ce urma a fi folosita in viitor si la modernizarea altor linii. Beton pe linii mai e si in zona statiilor.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc shoppy

Nu spun ca nu este beton, si eu am copilarit tot pe acolo si stiu santierul, dar beton nu inseamna neaparat o singura solutie(atat de nereusita ca nu a mai fost folosita nicaieri), se puteau pune traverse de beton ca in Pasajul Lujerului.
Betonul o fi fost un experiment comunist pentru fundatia sinelor, iar gigeii nu stiau pentru ca erau incompetenti si presupusesera ca liniile sunt pe un pat de piatra sparta ca dalele OR de pe Mihalache, chiar, pe Turda au fost dale OR ca pe Mihalache?

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea Costin

Da, erau dale obisnuite OR pe Turda.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc orex

Enigma multora e de ce se vrea, neaparat, sa fie ”verde” cu acea mocheta gazon tip tarkett, de de la intersectia, 41 cu Ion Mihalache spre P.P.L. ! :think:
Turda, nu-i atacata de acest ”virus”, inca!

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc aztec

Din avion nu se vede și se poate bifa ca succesele mărețe la mp de spatiu verde...satelitar.

 



Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc aztec

Adică să nu dispară din catastife numărul de metri pătrați de spațiu verde pe cap de locuitor...chiar să crească puțin.
Că spațiul verde adevărat ...se construiește...
Așa...înlocuim cu spațiul dintre linii...cu cel de pe acoperișuri sau ...iarba ce crește între asfaltul crăpat...

Cum grecii își puneau prelata peste piscine care imita iarba sa nu plătească impozite...și la noi primăria pune gazon artificial peste beton sa iasă la număr mp.





In bogatele suburbii din nordul Atenei, numai 324 de locuitori au declarat oficial ca sunt proprietari de piscine, scrie The New York Times. Autoritatile au cercetat zona prin satelit, descoperind numarul real de piscine: 16.974.

Piscine vopsite sau acoperite cu prelate verzi să pară pajişti.
https://m.adevarul.ro/international/in-l ... dex.html.




https://www.google.com/amp/s/m.zf.ro/amp ... -6103522





.....,...........
Articolul e mai vechi...între timp a mai fost decimat...

În 1989, fiecare locuitor din București avea la dispoziție, în medie, o suprafață de 16,79 de metri pătrați de spații verzi.

În 2006, un raport al Primăriei Capitalei arăta că suprafața de spațiu verde per locuitor s-a redus la 9,67 de metri pătrați.


La nivelul anului 2011 a fost finalizat Registrului Spațiilor Verzi (RSV) care făcea inventarul parcurilor și al copacilor din București. Măsurătorile Primăriei Capitalei au scos la iveală 23,21 de metri pătrați pe locuitor, mai mult decât dublu față de cifrele anterioare.

Spre comparație, Viena avea, în anul 2012, o suprafață de 120 de metri pătrați de spațiu verde per locuitor, fiind urmată de Helsinki (100) și Stockholm (86). Capitale mult mai mari decât Bucureștiul aveau mai mult spațiu verde, printre ele fiind Londra, cu 27 metri pătrați, Berlin – 38 de metri pătrați și Roma – 45 de metri pătrați.

Curtea de Conturi a arătat însă că această creștere masivă din 2011 a suprafeței de spații verzi pe locuitor a fost făcută artificial. Datele folosite conțin și suprafețele spațiului verde aferent domeniului privat. Practic reprezentanții Primăriei au numărat și spațiile verzi deținute de locuitori pe proprietățile lor, precum și cele deținute de persoane juridice, plus Pădurea Băneasa, din nordul Capitalei.

Potrivit Curții de Conturi, Bucureștiul avea în 2014 doar 9,86 de metri pătrați de spațiu verde pe locuitor, nu 23,21, cât anunțau autoritățile. Indicele de spaţiu verde public de 9,86 mp/locuitor, calculat de Curtea de Conturi, a fost raportat la o populaţie de 2,1 milioane de persoane şi un total de doar 2081 ha spaţiu verde administrat exclusiv de sectoarele Capitalei şi Administrația Lacuri Parcuri și Agrement București.

https://www.greenpeace.org/romania/artic ... ocuitor/

 



Go to page:  1  ... 87 88 89 90 91 92 93  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use