Topic: Fotografii diverse istorice
66 posts, 36505 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
AdrianD
Da, pornim de la premisa ca nu au gresit, desi exista si posibilitatea asta. CIneva a scris pe pagina aia de Facebook ca de fapt ar fi fosta Piata Bibescu din zona Unirii. Poza a aparut in revista National Geographic Magazine, in 1934.
Da, pornim de la premisa ca nu au gresit, desi exista si posibilitatea asta. CIneva a scris pe pagina aia de Facebook ca de fapt ar fi fosta Piata Bibescu din zona Unirii. Poza a aparut in revista National Geographic Magazine, in 1934.
- aztec
-
Posted:
-
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
AdrianD
Si sa nu fi fost macar o linie ferata pentru aprovizionare pe acolo? De unde confuzia?
Si sa nu fi fost macar o linie ferata pentru aprovizionare pe acolo? De unde confuzia?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
aztec
Nu e confuzie.
Informatia este aproximativ exacta.
Gara in discutie este Gara Justitiei.
De fapt planul ei, imaginea este exact din locul unde trebuia sa fie...fata garii. De fapt piata garii.
Neefectuata. Neconstruita, abandonata.
Posibil piata sa fi planuita ca viitoare gara?
Probabil fotografie facuta cu ocazia unei prezentari a zonei...deci poza prin 1925...
Pentru documentare.
http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2012 ... -capitala/
Nu e confuzie.
Informatia este aproximativ exacta.
Gara in discutie este Gara Justitiei.
De fapt planul ei, imaginea este exact din locul unde trebuia sa fie...fata garii. De fapt piata garii.
Neefectuata. Neconstruita, abandonata.
Posibil piata sa fi planuita ca viitoare gara?
Probabil fotografie facuta cu ocazia unei prezentari a zonei...deci poza prin 1925...
Pentru documentare.
http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2012 ... -capitala/
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
andrei11
Muzeul CFR între WW1 și WW2...Parcă arată a muzeu, nu ca cel actual. În spatele Tribunei a II - a a ( vechiului ) Stadion Giulești...Mulțumesc Clubului Rapid București pe al cărui sait am găsit fotografia.
Se observă (vechiul ) Pod Grant - dat în exploatare de vreo 20 - 25 de ani și în stânga pe fundal sediul actual al Primăriei Sector 1.
Muzeul CFR între WW1 și WW2...Parcă arată a muzeu, nu ca cel actual. În spatele Tribunei a II - a a ( vechiului ) Stadion Giulești...Mulțumesc Clubului Rapid București pe al cărui sait am găsit fotografia.
3.jpg (168.49 KB; downloaded 6491 times)
Se observă (vechiul ) Pod Grant - dat în exploatare de vreo 20 - 25 de ani și în stânga pe fundal sediul actual al Primăriei Sector 1.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
aztec
Nu e chiar muzeu...este o expozitie.
Insa nu inseamna ca nu asa macar ar trebui sa arate macar un muzeu al CFR..
Imaginea e de la ceferiada din 1939..
https://www.historia.ro/sectiune/genera ... iunie-1939
Nu e chiar muzeu...este o expozitie.
Insa nu inseamna ca nu asa macar ar trebui sa arate macar un muzeu al CFR..
Imaginea e de la ceferiada din 1939..
https://www.historia.ro/sectiune/genera ... iunie-1939
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
shoppy
Teoretic EP Craiova, scena propagandista, de pe LinkedIn (vezi si WaterMark)
Teoretic EP Craiova, scena propagandista, de pe LinkedIn (vezi si WaterMark)
0.jpg (139.47 KB; downloaded 6095 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
andrei11
București - Constanța în 1933. 2 ore și 37 minute
Mulțumesc Facebook - Caleidoscop.
Cică automotorul era denumit << Săgeata Albastră >>
Mai exista o << Săgeată Roșie >> București - Suceava.
București - Constanța în 1933. 2 ore și 37 minute
Mulțumesc Facebook - Caleidoscop.
Cică automotorul era denumit << Săgeata Albastră >>
Mai exista o << Săgeată Roșie >> București - Suceava.
1933.jpg (221.31 KB; downloaded 5331 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
Gabi23
EA 776 cu mulți ani în urmă, în vremurile de glorie ale CFR, într-o schemă de vopsire interesantă. Din fotografie se observă că avea montate preferențial pantografe simetrice cu o sanie, o stemă a Depoului București Triaj (modificată probabil din stemele cu care erau echipate locomotivele din Bulgaria) și alte accesorii. La origine a fost fabricată în anul 1987 și iar eu ultima dată am văzut-o în circulație prin anul 2013, când avea aviz de circulație, dar era scadentă la reparații. Poate @Utilizator anonim sau altcineva care a mai urmărit evoluția electricelor, are idee ce s-a întamplat cu ea (conservată/modernizată în ED).
EA 776 cu mulți ani în urmă, în vremurile de glorie ale CFR, într-o schemă de vopsire interesantă. Din fotografie se observă că avea montate preferențial pantografe simetrice cu o sanie, o stemă a Depoului București Triaj (modificată probabil din stemele cu care erau echipate locomotivele din Bulgaria) și alte accesorii. La origine a fost fabricată în anul 1987 și iar eu ultima dată am văzut-o în circulație prin anul 2013, când avea aviz de circulație, dar era scadentă la reparații. Poate @Utilizator anonim sau altcineva care a mai urmărit evoluția electricelor, are idee ce s-a întamplat cu ea (conservată/modernizată în ED).
EA 776.jpg (285.26 KB; downloaded 5046 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
Utilizator anonim
EA 776 a fost modernizata devenind ED 063. Schema din imagine a fost pusa prin 1993-1994 si desi era titulara si intretinuta nu era o masina stralucita, patinand excesiv fata de altele, in perioada aia a lucrat in general in zona Bucuresti. Era echipata cu vitezometru Hasler si disjunctor DBTF.
EA 776 a fost modernizata devenind ED 063. Schema din imagine a fost pusa prin 1993-1994 si desi era titulara si intretinuta nu era o masina stralucita, patinand excesiv fata de altele, in perioada aia a lucrat in general in zona Bucuresti. Era echipata cu vitezometru Hasler si disjunctor DBTF.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
andrei11
...
...
M 2.jpg (13.34 KB; downloaded 4628 times)
M1.jpg (139.38 KB; downloaded 4641 times)
M 3.jpg (110.55 KB; downloaded 4623 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Fotografii diverse istorice
andrei11
De la un prieten, habar nu are de unde a primit-o.
Anul e undeva după 1905.
De la un prieten, habar nu are de unde a primit-o.
Anul e undeva după 1905.
Gara Mamaia
Gara Mamaia.jpg (103.22 KB; downloaded 5060 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri
andrei11
Joshua Samuelson - Facebook Content feroviar
Arhiva de Fotografie
28 noiembrie 2020 ·
Locomotivă L45H (pentru linie îngustă) la Expozitia Realizărilor Economiei Naționale a Republicii Populare Române (E.R.E.N.), prelucrare digitală după un clișeu (dublu expus) cu gelatino-bromură de argint pe acetat de celuloză (rollfilm Agfa Isopan FF), format 35 mm, autor brașovean neidentificat, 1964, colecția Renascendis
© AdF (CC BY-NC-ND 4.0)
Joshua Samuelson - Facebook Content feroviar
Arhiva de Fotografie
28 noiembrie 2020 ·
Locomotivă L45H (pentru linie îngustă) la Expozitia Realizărilor Economiei Naționale a Republicii Populare Române (E.R.E.N.), prelucrare digitală după un clișeu (dublu expus) cu gelatino-bromură de argint pe acetat de celuloză (rollfilm Agfa Isopan FF), format 35 mm, autor brașovean neidentificat, 1964, colecția Renascendis
© AdF (CC BY-NC-ND 4.0)
LDH - i.jpg (180.53 KB; downloaded 4982 times)
📖 Pagination options