Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2504 posts, 789549 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104  ... 179
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

A revenit 4003, a stat destul de putin din fericire.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

4006 a crapat blocand linia 41, este impins spre Presei de către 196... :popa:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Ca o mentiune, in prezent 4006 are boghiurile motoare inversate cu 4003 iar 4008 cu 4007.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

136 a fost reparat si urmeaza sa fie vopsit dupa ce pana recent cel putin corpul B era cojit de vopsea in multe locuri. Tehnic a fost pus la punct fiind unul din cele mai bune vagoane ale liniei.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Sunt curios daca va fi dat la Dudesti cum se intentiona anul trecut, teoretic si 056 tot la Dudesti trebuia dat, dar intre timp a fost rezolvata problema cu LFurile.

V3A-CH-PPC-CA pot fi numite cele rosii care sunt ex CHPPC, inteleg ca doar cele de 41 vor fi rosii si au gasit solutia sa le puna si aer conditionat.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Pai si ce este CA mai precis la <fostele> CH?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Totul, devin CAuri, doar ca rosii si cu AC. Nu stiu daca au ajuns la vreun rezultat dar intentionau sa le puna scaune ca in Bucur LF doar cs tapitate.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Costin

Ok, bine, dar denumirea e un nonsens. Si CH si CA? Ca si cum la priza am avea intr-o gaura curent continuu si in cealalta alternativ, sau cum?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Da, asta nu inteleg nici eu, poate doar ca s-au nascut pe caroseria de CH.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Dupa cum ziceam 136 a fost reparat unde era sarita vopseaua caroseriei si a fost igienizat in interior, un inceput bun la cum era acest vagon cand a revenit.

Alaturi de 4036, alte doua CH PPC au plecat la URAC, nu stiu ce numere, mai vechi stateau 4002, 4014 si 4020. Inteleg ca cel putin urmatorul an vagoanele liniei 41 vor fi transformate in CA, actualele 5 aflate in lucru fiind ultimele produse din V3A-93.

20200902_191440.jpg (629.71 KB; downloaded 3786 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati CiprianTRB

Am observat ca primele doua corpuri au geamuri fumurii care sunt mai pătrățoase, iar al treilea corp are geamuri clasice care sunt rotunjite în colturi.
Care e motivul?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati V2A

I-au fost înlocuite mai multe geamuri în urma accidentului din vara lui 2012: viewtopic.php?f=20&t=92&start=798#p105821

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati CiprianTRB

Am înțeles. Mulțumesc!  :bere:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

A revenit si 4045.

 


Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435065 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use