Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 604233 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
subway guru
Dar profita gratis de facilitatile platite de bucuresteni!
Si sa-i vezi ce vocali si impertinenti sunt cand isi aseaza rabla nu pe unul ci pe doua locuri de parcare platite!
Nesimtirea e cucoana mare...
Sa le fie rusine!
Evazionismul e sport national...
Dar profita gratis de facilitatile platite de bucuresteni!
Si sa-i vezi ce vocali si impertinenti sunt cand isi aseaza rabla nu pe unul ci pe doua locuri de parcare platite!
Nesimtirea e cucoana mare...
Sa le fie rusine!
Evazionismul e sport national...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Conteaza pentru ca sunt angajati(la firme care platesc impozite) si isi cheltuie banii in Bucuresti, deci trebuie tinuti fericiti.
Bucurestiul are monopol, joaca fara adversar, practic ii poate spune absolut oricui "nu-ti convine!? !? ?!, hai repede valea ca am 100 la usa", iar toti astia au impresia ca bucurestenii au succes pentru ca sunt tupeisti, bagareti, agresivi si nesimtiti, iar ei ca sa aiba succes atunci trebuie sa fie mai bucuresteni decat bucuresteni, deci pe planul civilizatiei, educatiei, culturii si bunului simt, Bucurestiul este victima propriului succes.
Conteaza pentru ca sunt angajati(la firme care platesc impozite) si isi cheltuie banii in Bucuresti, deci trebuie tinuti fericiti.
Bucurestiul are monopol, joaca fara adversar, practic ii poate spune absolut oricui "nu-ti convine!? !? ?!, hai repede valea ca am 100 la usa", iar toti astia au impresia ca bucurestenii au succes pentru ca sunt tupeisti, bagareti, agresivi si nesimtiti, iar ei ca sa aiba succes atunci trebuie sa fie mai bucuresteni decat bucuresteni, deci pe planul civilizatiei, educatiei, culturii si bunului simt, Bucurestiul este victima propriului succes.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
V2A
Proiecte pentru București 2020 - 2024
Primarul General, Gabriela Firea, a prezentat o serie de proiecte de infrastructură aflate în derulare și în pregătire la nivelul Primăriei Capitalei pentru a contribui impreuna cu cele deja realizate în acest mandat la o mai bună circulație rutieră în București, la o mai bună legătură cu localitățile învecinate și la reducerea poluării aerului cauzată de trafic.
Primarul General, Gabriela Firea:
„Vă prezint cele mai importante proiecte de infrastructură ale Capitalei, care vor contribui la fluidizarea traficului şi totodată la reducerea poluării. Principalele astfel de investiții sunt o soluție pentru zone care în prezent sunt foarte aglomerate și fie le continuă pe cele deja finalizate, fie le completează. Aceste proiecte, ţin să menţionez, sunt deja în diferite stadii de realizare, pentru că era normal să finalizăm proiectele preluate, acum patru ani, la stadii de 8-10%, iar acum să trecem la etapa următoare.” (transmitem atașat prezentarea Primarului General, Gabriela Firea)
Investiții in infrastructură
Penetrație Splaiul Independenței – Ciurel – Autostrada A1 București – Pitești. Etapa II
Proiectul inițial are 3 componente: Nodul Virtuții, finalizat deja, un drum până în Șoseaua de Centură și apoi continuarea până în Autostrada A1.
Realizăm, practic, un drum expres între Splaiul Independenței și Autostrada A1, ce traversează Șoseaua Virtuții, cartierele Drumul Taberei și Militari, Șoseaua de Centură și ajunge în Autostrada București – Pitești.
Etapa a a doua, Nod Virtuții -Bd. Uverturii, este avansată: se finalizează deja proiectul tehnic. Pentru a reduce costurile, am modificat coridorul de expropriere: inițial erau afectate 200 de clădiri, noul proiect prevede aproximativ 20 de imobile ce urmează a fi expropriate.
Constructorul se află deja în șantier. Drumul până la Bd. Uverturii va avea aproximativ 3 kilometri.
Pasaj Petricani
Șoseaua Petricani este una dintre cele mai aglomerate artere bucureștene, ca urmare a dezvoltării zonelor Pipera, Otopeni sau Voluntari.
Pentru identificarea unei soluții s-au făcut mai multe studii în ultimii ani, dar nu s-a luat o decizie, problema fiind la trecerea la nivel cu linia de cale ferată București – Constanța. Discuțiile actuale cu specialiștii de la Compania Dezvoltare Durabilă sunt pentru realizarea unui pasaj suprateran peste linia de cale ferată, așa cum este în zona Pipera. Soluția de subtraversare nu este recomandată, ca urmare a utilităților existente în zonă.
Lucrările pot fi executate de către Compania Municipală Trustul de Clădiri Metropolitane București, pe modelul aplicat în zona Doamna Ghica. În momentul de față, În Planul Urbanistic Zonal al Sectorului 2, decizia modalității de construire a pasajului este lăsată la latitudinea autorității locale.
Această lucrare vine nu doar în sprijinul cetățenilor care tranzitează zona, ci face legatura între Nord și Sud, împreună cu celelalte obiective de infrastructură.
Pasaj Andronache
Proiectul inițial are o vechime de aproape 14 ani. În tot acest timp, nu a depășit stadiul de plan.
Proiectul presupune amenajarea unui pasaj, cu două benzi pentru fiecare sens de circulaţie, trotuare, iluminat public modern.
Până acum au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici şi urmează achiziția serviciilor de proiectare și a lucrărilor de execuție. Deja se lucrează la caietul de sarcini pentru a se putea demara procedurile de licitaţie. De asemenea, există o solicitare către Guvern pentru transferul terenului necesar obiectivului, în județul Ilfov.
Supralărgire Bd. Prelungirea Ghencea
De acest proiect, așteptat de peste 20 de ani, nimeni nu vorbea. Era doar pe hârtie, fără o intenție concretă de realizare.
Se lucrează la infrastructura rutieră, au fost relocate și modernizate rețelele edilitare și a fost deschisă circulația pe drumul nou făcut, între strada Brașov și strada Râul Doamnei. Pe acest tronson, timpul de deplasare s-a redus de la 30 la 8 minute. Întregul tronson va fi finalizat până la sfârșitul anului.
În etapa următoare vor fi realizate exproprierile și demolările între Strada Râul Doamnei și Valea Oltului. Se va realiza o arteră modernă, lungă de aproape 6 kilometri, cu linie dublă de tramvai, 2 benzi de circulatie pe sens, piste pentru bicicliști, trotuare și spații verzi. Lângă Șoseaua de Centură, construim o parcare cu 300 de locuri și stație pentru tramvai.
Străpungere Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu. Etapa II.
Proiectul finalizat în acest an constă în lărgirea bulevardului Nicolae Grigorescu la trei benzi pe sens, construirea unui pasaj peste Dâmbovița și a două poduri la nivelul solului peste canal.
Proiectul are o lungime totală de 2,4 kilometri, numai podul de 141 de metri fiind cel mai lung existent peste râul Dâmbovița. Îl continuăm cu etapa a doua: lărgirea la trei benzi pe sens a străzii Iuliu Hațieganu, între pasaj și Calea Vitan. Deja e gata proiectul tehnic și așteptăm predarea unui teren de la Ministerul Apărării Naționale.
Noua arteră va avea o lu-ngime de 1,3 kilometri, 6 benzi și 3 stații de autobuz. Lucrările se estimează că vor costa aproape 15 milioane de euro.
Străpungere Drumul Săbăreni – Centura București
Proiectul presupune construirea unei noi legături spre Șoseaua de Centură, prin prelungirea arterei Drumul Săbăreni. Practic, șoferii vor putea ieși din Capitală prin Calea Giulești. Această nouă ieșire din București va ajuta la decongestionarea celorlalte trei, care există în prezent în zonă: Șoseaua București-Târgoviște, Șoseaua Chitilei și Bulevardul Iuliu Maniu.
Tema de proiectare a fost deja aprobată și a fost dat în lucru studiul de fezabilitate, care va stabili exact culoarul acestei străpungeri.
Lărgire Șoseaua București – Măgurele
Proiectul prevede lărgirea la două benzi pe sens, cu piste pentru bicicliști și trotuare generoase, a străzii care face legătura între Capitală și orașul Măgurele.
Deja se află în lucru studiul de fezabilitate pentru acest proiect de infrastructură care începe din Șoseaua Alexandriei și se termină la limita administrativă a Capitalei, unde se leagă de proiectul implementat de județul Ilfov.
Străpungere Valea Cascadelor – Prelungirea Ghencea
Proiectul presupune realizarea unei noi legături între trei artere importante din Vestul Capitalei. Practic șoferii vor putea ajunge direct din Bulevardul Iuliu Maniu în Bulevardul Prelugirea Ghencea.
Legătura propusă va pleca de la intersecția străzii Valea Cascadelor cu Bulevardul Timișoara, pe lângă cartierul ANL Brâncuși, și se va opri în Bulevardul Prelungirea Ghencea. În acest moment, șoferii pot ajunge din Prelungirea Ghencea în cartierul Militari doar tranzitând o parte din cartierul Drumul Taberei, aglomerând strada Valea Oltului.
Tema de proiectare a fost deja aprobată și a fost dat în lucru studiul de fezabilitate, care va stabili exact culoarul acestei străpungeri.
Modernizare Bd. Dimitrie Pompeiu
Primăria Capitalei a semnat deja un contract cu Trustul de Clădiri Metropolitane București pentru realizarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție în vederea modernizării bulevardului Dimitrie Pompeiu.
Acest bulevard este aproape sufocat din cauza numărului foarte mare de mașini, dar și a fluxului mare de călători care ajung în zonă cu metroul și cu tramvaiul. Zona e saturată din punct de vedere al construcțiilor, așadar o lărgire a bulevardului, care să presupună exproprieri, nu este oportună și nici rentabilă.
Planul este de a reorganiza și reabilita artera și de a realiza o legătură directă în strada Barbu Văcărescu, care va beneficia de trotuare largi și piste pentru bicicliști.
Nod Avionului
Proiectul reprezintă soluția de infrastructură care închide inelul median de circulație din Nordul Capitalei.
A fost revizuit studiul de fezabilitate de către specialiștii Companiei Municipale Dezvoltare Durabilă București S.A., iar Consiliul General al Municipiului București a aprobat indicatorii tehnico-economici. Proiectul presupune realizarea unui nod rutier lung de 1,7 km, din care aproape 500 de metri reprezintă un pasaj suprateran.
Costurile sunt estimate la peste 90 de milioane de euro, din care aproape jumătate înseamnă exproprierile necesare în zonă.
Proiectul reprezintă soluția de infrastructură care închide inelul median de circulație din Nordul Capitalei. A fost revizuit studiul de fezabilitate de către specialiștii Companiei Municipale Dezvoltare Durabilă București S.A., iar Consiliul General al Municipiului București a aprobat indicatorii tehnico-economici. Proiectul presupune realizarea unui nod rutier lung de 1,7 km, din care aproape 500 de metri reprezintă un pasaj suprateran. Costurile sunt estimate la peste 90 de milioane de euro, din care aproape jumătate înseamnă exproprierile necesare în zonă.
Prelungire Strada Brașov - Șoseaua Alexandriei
Proiectul reprezintă o legătură directă între sectoarele 5 și 6 ale Capitalei și o închidere a inelului median de circulație în această zonă a orașului. Practic, șoferii vor putea ajunge din Bulevardul Prelungirea Ghencea direct în Șoseaua Alexandriei și de acolo în Șoseaua de Centură.
Se diminuează astfel traficul pe Bulevardul Ghencea și strada Antiaeriană și se oferă un acces simplificat al locuitorilor din Bragadiru și Șoseaua Alexandriei spre zonele comerciale din sectoru 6. Noul bulevard va funcționa și ca pilon de dezvoltare al zonei.
Tema de proiectare a fost deja aprobată și a fost dat în lucru studiul de fezabilitate, care va stabili exact culoarul acestei străpungeri.
Lărgire strada Biharia - acces cartier Henri Coandă
În mandatul meu, cartierul ANL Henri Coandă a beneficiat de atenția cuvenită – după ce a fost neglijat ani la rând - și s-au realizat lucrări de asfaltare, alimentare cu gaze naturale, canalizare și apă.
Încercăm să rezolvăm și problema accesului în cartierul ANL Henri Coandă, prin lărgirea străzii Biharia și realizarea unei străpungeri pentru un acces facil în zonă. În prezent, există o singură cale de acces în zonă. Prin lărgirea străzii Biharia, se va putea circula spre cartierele Băneasa și Aviației.
Tema de proiectare a fost deja aprobată și a fost dat în lucru studiul de fezabilitate.
https://www.pmb.ro/interes-public/arhiv ... u/2020/564
Încă e campanie electorală .
Proiecte pentru București 2020 - 2024
Primarul General, Gabriela Firea, a prezentat o serie de proiecte de infrastructură aflate în derulare și în pregătire la nivelul Primăriei Capitalei pentru a contribui impreuna cu cele deja realizate în acest mandat la o mai bună circulație rutieră în București, la o mai bună legătură cu localitățile învecinate și la reducerea poluării aerului cauzată de trafic.
Primarul General, Gabriela Firea:
„Vă prezint cele mai importante proiecte de infrastructură ale Capitalei, care vor contribui la fluidizarea traficului şi totodată la reducerea poluării. Principalele astfel de investiții sunt o soluție pentru zone care în prezent sunt foarte aglomerate și fie le continuă pe cele deja finalizate, fie le completează. Aceste proiecte, ţin să menţionez, sunt deja în diferite stadii de realizare, pentru că era normal să finalizăm proiectele preluate, acum patru ani, la stadii de 8-10%, iar acum să trecem la etapa următoare.” (transmitem atașat prezentarea Primarului General, Gabriela Firea)
Investiții in infrastructură
Penetrație Splaiul Independenței – Ciurel – Autostrada A1 București – Pitești. Etapa II
Proiectul inițial are 3 componente: Nodul Virtuții, finalizat deja, un drum până în Șoseaua de Centură și apoi continuarea până în Autostrada A1.
Realizăm, practic, un drum expres între Splaiul Independenței și Autostrada A1, ce traversează Șoseaua Virtuții, cartierele Drumul Taberei și Militari, Șoseaua de Centură și ajunge în Autostrada București – Pitești.
Etapa a a doua, Nod Virtuții -Bd. Uverturii, este avansată: se finalizează deja proiectul tehnic. Pentru a reduce costurile, am modificat coridorul de expropriere: inițial erau afectate 200 de clădiri, noul proiect prevede aproximativ 20 de imobile ce urmează a fi expropriate.
Constructorul se află deja în șantier. Drumul până la Bd. Uverturii va avea aproximativ 3 kilometri.
Pasaj Petricani
Șoseaua Petricani este una dintre cele mai aglomerate artere bucureștene, ca urmare a dezvoltării zonelor Pipera, Otopeni sau Voluntari.
Pentru identificarea unei soluții s-au făcut mai multe studii în ultimii ani, dar nu s-a luat o decizie, problema fiind la trecerea la nivel cu linia de cale ferată București – Constanța. Discuțiile actuale cu specialiștii de la Compania Dezvoltare Durabilă sunt pentru realizarea unui pasaj suprateran peste linia de cale ferată, așa cum este în zona Pipera. Soluția de subtraversare nu este recomandată, ca urmare a utilităților existente în zonă.
Lucrările pot fi executate de către Compania Municipală Trustul de Clădiri Metropolitane București, pe modelul aplicat în zona Doamna Ghica. În momentul de față, În Planul Urbanistic Zonal al Sectorului 2, decizia modalității de construire a pasajului este lăsată la latitudinea autorității locale.
Această lucrare vine nu doar în sprijinul cetățenilor care tranzitează zona, ci face legatura între Nord și Sud, împreună cu celelalte obiective de infrastructură.
Pasaj Andronache
Proiectul inițial are o vechime de aproape 14 ani. În tot acest timp, nu a depășit stadiul de plan.
Proiectul presupune amenajarea unui pasaj, cu două benzi pentru fiecare sens de circulaţie, trotuare, iluminat public modern.
Până acum au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici şi urmează achiziția serviciilor de proiectare și a lucrărilor de execuție. Deja se lucrează la caietul de sarcini pentru a se putea demara procedurile de licitaţie. De asemenea, există o solicitare către Guvern pentru transferul terenului necesar obiectivului, în județul Ilfov.
Supralărgire Bd. Prelungirea Ghencea
De acest proiect, așteptat de peste 20 de ani, nimeni nu vorbea. Era doar pe hârtie, fără o intenție concretă de realizare.
Se lucrează la infrastructura rutieră, au fost relocate și modernizate rețelele edilitare și a fost deschisă circulația pe drumul nou făcut, între strada Brașov și strada Râul Doamnei. Pe acest tronson, timpul de deplasare s-a redus de la 30 la 8 minute. Întregul tronson va fi finalizat până la sfârșitul anului.
În etapa următoare vor fi realizate exproprierile și demolările între Strada Râul Doamnei și Valea Oltului. Se va realiza o arteră modernă, lungă de aproape 6 kilometri, cu linie dublă de tramvai, 2 benzi de circulatie pe sens, piste pentru bicicliști, trotuare și spații verzi. Lângă Șoseaua de Centură, construim o parcare cu 300 de locuri și stație pentru tramvai.
Străpungere Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu. Etapa II.
Proiectul finalizat în acest an constă în lărgirea bulevardului Nicolae Grigorescu la trei benzi pe sens, construirea unui pasaj peste Dâmbovița și a două poduri la nivelul solului peste canal.
Proiectul are o lungime totală de 2,4 kilometri, numai podul de 141 de metri fiind cel mai lung existent peste râul Dâmbovița. Îl continuăm cu etapa a doua: lărgirea la trei benzi pe sens a străzii Iuliu Hațieganu, între pasaj și Calea Vitan. Deja e gata proiectul tehnic și așteptăm predarea unui teren de la Ministerul Apărării Naționale.
Noua arteră va avea o lu-ngime de 1,3 kilometri, 6 benzi și 3 stații de autobuz. Lucrările se estimează că vor costa aproape 15 milioane de euro.
Străpungere Drumul Săbăreni – Centura București
Proiectul presupune construirea unei noi legături spre Șoseaua de Centură, prin prelungirea arterei Drumul Săbăreni. Practic, șoferii vor putea ieși din Capitală prin Calea Giulești. Această nouă ieșire din București va ajuta la decongestionarea celorlalte trei, care există în prezent în zonă: Șoseaua București-Târgoviște, Șoseaua Chitilei și Bulevardul Iuliu Maniu.
Tema de proiectare a fost deja aprobată și a fost dat în lucru studiul de fezabilitate, care va stabili exact culoarul acestei străpungeri.
Lărgire Șoseaua București – Măgurele
Proiectul prevede lărgirea la două benzi pe sens, cu piste pentru bicicliști și trotuare generoase, a străzii care face legătura între Capitală și orașul Măgurele.
Deja se află în lucru studiul de fezabilitate pentru acest proiect de infrastructură care începe din Șoseaua Alexandriei și se termină la limita administrativă a Capitalei, unde se leagă de proiectul implementat de județul Ilfov.
Străpungere Valea Cascadelor – Prelungirea Ghencea
Proiectul presupune realizarea unei noi legături între trei artere importante din Vestul Capitalei. Practic șoferii vor putea ajunge direct din Bulevardul Iuliu Maniu în Bulevardul Prelugirea Ghencea.
Legătura propusă va pleca de la intersecția străzii Valea Cascadelor cu Bulevardul Timișoara, pe lângă cartierul ANL Brâncuși, și se va opri în Bulevardul Prelungirea Ghencea. În acest moment, șoferii pot ajunge din Prelungirea Ghencea în cartierul Militari doar tranzitând o parte din cartierul Drumul Taberei, aglomerând strada Valea Oltului.
Tema de proiectare a fost deja aprobată și a fost dat în lucru studiul de fezabilitate, care va stabili exact culoarul acestei străpungeri.
Modernizare Bd. Dimitrie Pompeiu
Primăria Capitalei a semnat deja un contract cu Trustul de Clădiri Metropolitane București pentru realizarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție în vederea modernizării bulevardului Dimitrie Pompeiu.
Acest bulevard este aproape sufocat din cauza numărului foarte mare de mașini, dar și a fluxului mare de călători care ajung în zonă cu metroul și cu tramvaiul. Zona e saturată din punct de vedere al construcțiilor, așadar o lărgire a bulevardului, care să presupună exproprieri, nu este oportună și nici rentabilă.
Planul este de a reorganiza și reabilita artera și de a realiza o legătură directă în strada Barbu Văcărescu, care va beneficia de trotuare largi și piste pentru bicicliști.
Nod Avionului
Proiectul reprezintă soluția de infrastructură care închide inelul median de circulație din Nordul Capitalei.
A fost revizuit studiul de fezabilitate de către specialiștii Companiei Municipale Dezvoltare Durabilă București S.A., iar Consiliul General al Municipiului București a aprobat indicatorii tehnico-economici. Proiectul presupune realizarea unui nod rutier lung de 1,7 km, din care aproape 500 de metri reprezintă un pasaj suprateran.
Costurile sunt estimate la peste 90 de milioane de euro, din care aproape jumătate înseamnă exproprierile necesare în zonă.
Proiectul reprezintă soluția de infrastructură care închide inelul median de circulație din Nordul Capitalei. A fost revizuit studiul de fezabilitate de către specialiștii Companiei Municipale Dezvoltare Durabilă București S.A., iar Consiliul General al Municipiului București a aprobat indicatorii tehnico-economici. Proiectul presupune realizarea unui nod rutier lung de 1,7 km, din care aproape 500 de metri reprezintă un pasaj suprateran. Costurile sunt estimate la peste 90 de milioane de euro, din care aproape jumătate înseamnă exproprierile necesare în zonă.
Prelungire Strada Brașov - Șoseaua Alexandriei
Proiectul reprezintă o legătură directă între sectoarele 5 și 6 ale Capitalei și o închidere a inelului median de circulație în această zonă a orașului. Practic, șoferii vor putea ajunge din Bulevardul Prelungirea Ghencea direct în Șoseaua Alexandriei și de acolo în Șoseaua de Centură.
Se diminuează astfel traficul pe Bulevardul Ghencea și strada Antiaeriană și se oferă un acces simplificat al locuitorilor din Bragadiru și Șoseaua Alexandriei spre zonele comerciale din sectoru 6. Noul bulevard va funcționa și ca pilon de dezvoltare al zonei.
Tema de proiectare a fost deja aprobată și a fost dat în lucru studiul de fezabilitate, care va stabili exact culoarul acestei străpungeri.
Lărgire strada Biharia - acces cartier Henri Coandă
În mandatul meu, cartierul ANL Henri Coandă a beneficiat de atenția cuvenită – după ce a fost neglijat ani la rând - și s-au realizat lucrări de asfaltare, alimentare cu gaze naturale, canalizare și apă.
Încercăm să rezolvăm și problema accesului în cartierul ANL Henri Coandă, prin lărgirea străzii Biharia și realizarea unei străpungeri pentru un acces facil în zonă. În prezent, există o singură cale de acces în zonă. Prin lărgirea străzii Biharia, se va putea circula spre cartierele Băneasa și Aviației.
Tema de proiectare a fost deja aprobată și a fost dat în lucru studiul de fezabilitate.
https://www.pmb.ro/interes-public/arhiv ... u/2020/564
Încă e campanie electorală .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
O cretinătate.
În altă ordine de idei, supralărgim Bd. Prelungirea Ghencea dar lărgim Șoseaua București – Măgurele. Să nu mai spun că legătura Pasaj Ciurel cu A 1 va trece prin Drumul Taberei.
O cretinătate.
În altă ordine de idei, supralărgim Bd. Prelungirea Ghencea dar lărgim Șoseaua București – Măgurele. Să nu mai spun că legătura Pasaj Ciurel cu A 1 va trece prin Drumul Taberei.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ByOnu
Modernizare Bd. Dimitrie Pompeiu
Planul este de a reorganiza și reabilita artera și de a realiza o legătură directă în strada Barbu Văcărescu, care va beneficia de trotuare largi și piste pentru bicicliști.
Iar tramvaiul cui il lasa?
...
Prelungire Strada Brașov - Șoseaua Alexandriei
Proiectul reprezintă o legătură directă între sectoarele 5 și 6 ale Capitalei și o închidere a inelului median de circulație în această zonă a orașului. Practic, șoferii vor putea ajunge din Bulevardul Prelungirea Ghencea direct în Șoseaua Alexandriei și de acolo în Șoseaua de Centură.
Iar tramvaiul cui il lasa?
Modernizare Bd. Dimitrie Pompeiu
Planul este de a reorganiza și reabilita artera și de a realiza o legătură directă în strada Barbu Văcărescu, care va beneficia de trotuare largi și piste pentru bicicliști.
Iar tramvaiul cui il lasa?
...
Prelungire Strada Brașov - Șoseaua Alexandriei
Proiectul reprezintă o legătură directă între sectoarele 5 și 6 ale Capitalei și o închidere a inelului median de circulație în această zonă a orașului. Practic, șoferii vor putea ajunge din Bulevardul Prelungirea Ghencea direct în Șoseaua Alexandriei și de acolo în Șoseaua de Centură.
Iar tramvaiul cui il lasa?
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
O gargara mai ceva ca pe retelele sociale. Si pe site oficial. AU VOIE? E LEGAL?
O gargara mai ceva ca pe retelele sociale. Si pe site oficial. AU VOIE? E LEGAL?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Mircea G
Nu , trebuie tacut din gura !?
Adica ce gargara ? Astea sint lucrarile , si se afla in diverse faze .
Nu , trebuie tacut din gura !?
Adica ce gargara ? Astea sint lucrarile , si se afla in diverse faze .
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
cris_m
Petricani si Andronache se puteau face lejer din acest mandat, mai ales ca cei doi conducatori ai oraselor sunt soti...
Petricani si Andronache se puteau face lejer din acest mandat, mai ales ca cei doi conducatori ai oraselor sunt soti...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Mircea G, ai scris la mișto mesajul ?
Nu contează că sunt soți, aici e vorba de bugete și de consilierii primăriilor, de studiul de fezabilitate, de PUZ - uri, etc.
Mircea G, ai scris la mișto mesajul ?
Nu contează că sunt soți, aici e vorba de bugete și de consilierii primăriilor, de studiul de fezabilitate, de PUZ - uri, etc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
subway guru
Nu a scris la misto, a scris dupa dictare de la partid...
Nu a scris la misto, a scris dupa dictare de la partid...
- alliens
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
alliens
Lipseste pagina 2 din postare? Nu a scris mai nimic despre dezvoltarea transportului public, vrea sa rezolve ambuteiajele cu si strazi mai largi si mai multe maisni in trafic?
Lipseste pagina 2 din postare? Nu a scris mai nimic despre dezvoltarea transportului public, vrea sa rezolve ambuteiajele cu si strazi mai largi si mai multe maisni in trafic?
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Cand se termina oficial campania electorala, sterg comunicatul ala mizer?
Cand se termina oficial campania electorala, sterg comunicatul ala mizer?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Desi ca suma de suprafete pentru un profan o strada noua poate fi acelasi lucru cu o strada largita, problema este mult mai delicata, o strada largita se blocheaza lafel de usor ca inainte de largire in timp ce o strada noua ofera o noua alternativa ce se poate folosi in caz de blocarea a altora si permite rasfirarea traficului pe mai multe rute astfel ca fiecare o poate alege pe cea care ii este cea mai eficienta.
De asemenea pe o strada cu o banda pe sens nu se poate incuraja in nici un fel transportul in comun, deci este foarte bine ca nu s-au largit decat strazi de o banda pe sens si s-a incercat construirea de strazi noi spre deosebire de altii care sustin ca detin solutia magica care justifica sa nu se mai construiasca nimic.
Este bine ca se readuce in discutie strapungerea de pe Giulesti, este rau ca sunt date uitarii strapungerile de pe Poligrafiei si Avionului.
Pentru transportul in comun s-au facut culoarele pentru tramvai si s-au incercat benzide de BUS pe Baneasa - CdG, experiment esuat.
Este bine ca taxam coruptia si minciuna dar nu prin afirmatii electorale si totalitare de genul "n-a facut absolut nimic, nu aduce absolut nici un beneficiu", ca daca nu s-a facut absolut nimci atunci nici nu se poate trage absolut nici o invatatura, si macar cu invataturile trebuie sa ramanem.
Desi ca suma de suprafete pentru un profan o strada noua poate fi acelasi lucru cu o strada largita, problema este mult mai delicata, o strada largita se blocheaza lafel de usor ca inainte de largire in timp ce o strada noua ofera o noua alternativa ce se poate folosi in caz de blocarea a altora si permite rasfirarea traficului pe mai multe rute astfel ca fiecare o poate alege pe cea care ii este cea mai eficienta.
De asemenea pe o strada cu o banda pe sens nu se poate incuraja in nici un fel transportul in comun, deci este foarte bine ca nu s-au largit decat strazi de o banda pe sens si s-a incercat construirea de strazi noi spre deosebire de altii care sustin ca detin solutia magica care justifica sa nu se mai construiasca nimic.
Este bine ca se readuce in discutie strapungerea de pe Giulesti, este rau ca sunt date uitarii strapungerile de pe Poligrafiei si Avionului.
Pentru transportul in comun s-au facut culoarele pentru tramvai si s-au incercat benzide de BUS pe Baneasa - CdG, experiment esuat.
Este bine ca taxam coruptia si minciuna dar nu prin afirmatii electorale si totalitare de genul "n-a facut absolut nimic, nu aduce absolut nici un beneficiu", ca daca nu s-a facut absolut nimci atunci nici nu se poate trage absolut nici o invatatura, si macar cu invataturile trebuie sa ramanem.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
mindmasster
O retrospectiva a anului 2020 cu principalele lucrari pe care le-am filmat.
La multi ani!
O retrospectiva a anului 2020 cu principalele lucrari pe care le-am filmat.
La multi ani!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination