Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2042 posts, 528870 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
andrei11
Nici un pasaj din tara noastra Romania nu s-a blocat din faptul ca are numai 2 benzi de circulatie / sens. Da-mi si mie un exemplu in acest sens. Nici macar podurile de la Baneasa, dar aici este o exceptie s nu o regula.
De exemplu Podul Grant - il cunosti probabil, nu este blocat din cauza ca are numai 2 benzi / sens. Podul este blocat in cu totul alte parti. Daca ar fi beneficiat de 3 - 4 sau cate benzi vrei tu pe sens podul s-ar fi blocat in continuare, dar ar fi asteptat masinile pe 5 coloane si nu pe doua. A, daca ai fi un print din Orientul Mijlociu care nu ai ce face cu banii ok, nici o problema, facem poduri de cate benzi ordonati. Totul tine si de banii disponibil si un pod din asta costa si destul de mult. Iar beneficiile sunt "indirecte". Beneficiul "direct" ar fi sa se puna bariere la capete si sa fie instaurata o taxa de trecere pentru a-si recupera constructorul banii si a se obtine si bani de intretinere. Ghici cat ar trebui sa coste un abonament cu 60 de treceri / luna ?
Nici un pasaj din tara noastra Romania nu s-a blocat din faptul ca are numai 2 benzi de circulatie / sens. Da-mi si mie un exemplu in acest sens. Nici macar podurile de la Baneasa, dar aici este o exceptie s nu o regula.
De exemplu Podul Grant - il cunosti probabil, nu este blocat din cauza ca are numai 2 benzi / sens. Podul este blocat in cu totul alte parti. Daca ar fi beneficiat de 3 - 4 sau cate benzi vrei tu pe sens podul s-ar fi blocat in continuare, dar ar fi asteptat masinile pe 5 coloane si nu pe doua. A, daca ai fi un print din Orientul Mijlociu care nu ai ce face cu banii ok, nici o problema, facem poduri de cate benzi ordonati. Totul tine si de banii disponibil si un pod din asta costa si destul de mult. Iar beneficiile sunt "indirecte". Beneficiul "direct" ar fi sa se puna bariere la capete si sa fie instaurata o taxa de trecere pentru a-si recupera constructorul banii si a se obtine si bani de intretinere. Ghici cat ar trebui sa coste un abonament cu 60 de treceri / luna ?
- George Miloo
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
George Miloo
Cand am spus benefic, evident ma refeream la dezvoltarea in sine a infrastructurii. Evident ca direct beneficiari vor fi cei care tranziteaza acea zona. Ai dreptate, in zona Vitan Barzesti este un haos total, in orele cu trafic ridicat, trebuie sa astepti si 20-30 minute sa ajungi in zona Autovit. Aceasta aglomeratie este evident cauzata de obiectivele ce au aparut in ultimii 10 ani (Vitandis Mall, Autovit, accesul catre A2 pe Splai si dezvoltarile rezidentiale) si care nu au fost insotite de un parteneriat al Primariei care sa dezvolte si infrastructura zonala pe baza unui plan urbanistic (PUZ - care nici nu a fost redactat, cel putin pe PMB.ro nu am remarcat sa fie).
Da, sunt foarte multi cei care sustin ca in Sudul Capitalei altele erau prioritatile la capitolul pasaje, si anume: Vitan-Barzesti si Spai, Piata Sudului si Vacaresti, Mihai Bravu-Dudesti, zona Eroii Revolutiei si chiar conexiunea propusa prin PUZ-ul privind Parcul Tineretului aprobat de PMB la data de 20.10.2005. De altfel, aceasta din urma conexiune - care ar fi legat Bld. Constantin Brancoveanu de Sos. Mihai Bravu - este in total conflict cu pasajul dezbatut asa cum reiese din solutia tehnica aprobata); insa, coincidenta sau nu, lucrarea inceputa acum este exact la cateva luni dupa ce PUZ-ul Parcul Tineretului a incetat sa mai fie valabil dupa perioada legala de 5 ani.
In final, la intrebarea de ce nu gasim macar un PUZ pentru actuala lucrare, un raspuns ar putea fi pentru ca nu exista; daca ar fi existat unul, ar fi fost aprobat anterior datei de 20.10.2010 si implicit respecta reglemetarile PUZ Parcul Tineretului si actuala solutia nu era posibila (pentru ca ar fi trebuit sa fie inclusa si o bifurcatie supraterana care sa integreze conexiunea Sos. Mihai Bravu-Bld. Constantin Brancoveanu). Prin urmare, cred ca orice proiect sau PUZ ce va oferi detalii despre Pasajul Mihai Bravu – Splaiul Unirii va purta o data ulterioara zilei de 20.10.2010.
andrei11 wrote:
Pentru mine nu e benefic de loc pentru ca nu calc pe acolo decat ca sa casc gura. In schimb folosesc de destule ori sos Vitan Barzesti / Calea Vitan si cand ajung la Dambovita imi vina sa [BIP]. Daca esti un beneficiar direct al lucrarii te rog sa ne spui daca erau ambuteiaje in zona. "Dincolo" - unde am pus eu BIP-ul sunt.
Cand am spus benefic, evident ma refeream la dezvoltarea in sine a infrastructurii. Evident ca direct beneficiari vor fi cei care tranziteaza acea zona. Ai dreptate, in zona Vitan Barzesti este un haos total, in orele cu trafic ridicat, trebuie sa astepti si 20-30 minute sa ajungi in zona Autovit. Aceasta aglomeratie este evident cauzata de obiectivele ce au aparut in ultimii 10 ani (Vitandis Mall, Autovit, accesul catre A2 pe Splai si dezvoltarile rezidentiale) si care nu au fost insotite de un parteneriat al Primariei care sa dezvolte si infrastructura zonala pe baza unui plan urbanistic (PUZ - care nici nu a fost redactat, cel putin pe PMB.ro nu am remarcat sa fie).
Da, sunt foarte multi cei care sustin ca in Sudul Capitalei altele erau prioritatile la capitolul pasaje, si anume: Vitan-Barzesti si Spai, Piata Sudului si Vacaresti, Mihai Bravu-Dudesti, zona Eroii Revolutiei si chiar conexiunea propusa prin PUZ-ul privind Parcul Tineretului aprobat de PMB la data de 20.10.2005. De altfel, aceasta din urma conexiune - care ar fi legat Bld. Constantin Brancoveanu de Sos. Mihai Bravu - este in total conflict cu pasajul dezbatut asa cum reiese din solutia tehnica aprobata); insa, coincidenta sau nu, lucrarea inceputa acum este exact la cateva luni dupa ce PUZ-ul Parcul Tineretului a incetat sa mai fie valabil dupa perioada legala de 5 ani.
In final, la intrebarea de ce nu gasim macar un PUZ pentru actuala lucrare, un raspuns ar putea fi pentru ca nu exista; daca ar fi existat unul, ar fi fost aprobat anterior datei de 20.10.2010 si implicit respecta reglemetarile PUZ Parcul Tineretului si actuala solutia nu era posibila (pentru ca ar fi trebuit sa fie inclusa si o bifurcatie supraterana care sa integreze conexiunea Sos. Mihai Bravu-Bld. Constantin Brancoveanu). Prin urmare, cred ca orice proiect sau PUZ ce va oferi detalii despre Pasajul Mihai Bravu – Splaiul Unirii va purta o data ulterioara zilei de 20.10.2010.
- George Miloo
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
George Miloo
Sunt de acord, problema nu este numarul de benzi, ci intersectiile la nivel prost dirijate, autovehiculele parcate pe benzile de circulatie, reglemetari nerespectate sau ineficiente etc.
Ai spus corect, totul tine si de raportul resurse financiare/beneficii; un studiu comparativ privind diferentele de pret versus beneficii poate gasi raspunsul la cate benzi per sens sunt utile; de-am beneficia de pasaje rutiere cu doua benzi pe sens si ar fi super.
andrei11 wrote:
Nici un pasaj din tara noastra Romania nu s-a blocat din faptul ca are numai 2 benzi de circulatie / sens. Da-mi si mie un exemplu in acest sens. Nici macar podurile de la Baneasa, dar aici este o exceptie s nu o regula. De exemplu Podul Grant - il cunosti probabil, nu este blocat din cauza ca are numai 2 benzi / sens. Podul este blocat in cu totul alte parti.
Sunt de acord, problema nu este numarul de benzi, ci intersectiile la nivel prost dirijate, autovehiculele parcate pe benzile de circulatie, reglemetari nerespectate sau ineficiente etc.
andrei11 wrote:
...Totul tine si de banii disponibil si un pod din asta costa si destul de mult. Iar beneficiile sunt "indirecte". Beneficiul "direct" ar fi sa se puna bariere la capete si sa fie instaurata o taxa de trecere pentru a-si recupera constructorul banii si a se obtine si bani de intretinere. Ghici cat ar trebui sa coste un abonament cu 60 de treceri / luna ?
Ai spus corect, totul tine si de raportul resurse financiare/beneficii; un studiu comparativ privind diferentele de pret versus beneficii poate gasi raspunsul la cate benzi per sens sunt utile; de-am beneficia de pasaje rutiere cu doua benzi pe sens si ar fi super.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
Mircea G
S-a ales o cale de mijloc , un compromis .
Daca faceau noua artera prin parc , si pasajul MB - Artera noua , nu rezolvau decit partial problema intersectiilor de la Splai deoarece Vacarestiul raminea la sol .
Daca faceau pasaj MB - Vacaresti si o bretea Artera noua , se rezolva in totalitate problema de pe Splai , se " linistea " si Piata Sudului , dar aparea un conflict nou pe pod , intre Vac. si Art .N . Acel conflict se putea rezolva ori prin giratoriu ( varianta naspa ) ori prin segmentarea sensului Artera noua spre MB si ridicarea ei la nivelul II peste sensul MB - Vacaresti apoi coborirea pe MB. Asta arata bine rau , dar insemna ca in MB , sa avem 6 benzi pe sensul acesta . 2 de pe Artera noua , 2 vacaresti , 2 circulatia la sol si o coborire bine gindita pentru a exista posibilitatea preslectarilor pina in intersectia Vitan .
Varianta cu un pasaj simplu MB - Vacaresti este cea mai simpla dar rezolva problema partial deoarece tot traficul ramine spre Piata Sudului cu blocajul strazilor adiacente .
Daca se ramine la varianta MB - Vacaresti , sper ca pe Vacaresti sa coboara destul de departe pt ca virajul la stinga pe Vacaresti - Vacaresti sa se faca pe sub pod .Totusi nu inteleg logica sa inceapa pasajul " tocmai " de la str Vintului ...
S-a ales o cale de mijloc , un compromis .
Daca faceau noua artera prin parc , si pasajul MB - Artera noua , nu rezolvau decit partial problema intersectiilor de la Splai deoarece Vacarestiul raminea la sol .
Daca faceau pasaj MB - Vacaresti si o bretea Artera noua , se rezolva in totalitate problema de pe Splai , se " linistea " si Piata Sudului , dar aparea un conflict nou pe pod , intre Vac. si Art .N . Acel conflict se putea rezolva ori prin giratoriu ( varianta naspa ) ori prin segmentarea sensului Artera noua spre MB si ridicarea ei la nivelul II peste sensul MB - Vacaresti apoi coborirea pe MB. Asta arata bine rau , dar insemna ca in MB , sa avem 6 benzi pe sensul acesta . 2 de pe Artera noua , 2 vacaresti , 2 circulatia la sol si o coborire bine gindita pentru a exista posibilitatea preslectarilor pina in intersectia Vitan .
Varianta cu un pasaj simplu MB - Vacaresti este cea mai simpla dar rezolva problema partial deoarece tot traficul ramine spre Piata Sudului cu blocajul strazilor adiacente .
Daca se ramine la varianta MB - Vacaresti , sper ca pe Vacaresti sa coboara destul de departe pt ca virajul la stinga pe Vacaresti - Vacaresti sa se faca pe sub pod .Totusi nu inteleg logica sa inceapa pasajul " tocmai " de la str Vintului ...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
Nightwolf
Echipajele de DESCARCERARE va doresc: Drum Bun!
Mircea G wrote:
Si din acelasi ciclu se pregateste pentru sensul spre oras , statia de catapulte De pe Splai cu Marasesti va fi un bucata Marasesti - str Halelor si una Marasesti - Cantemir . Acest traseu va fi marcat drept traseu turistic cu semnul sport extrem ! si va face parte din proiectul - Bucurestiul mereu surprinzator - si - Baga viteza pe Splai ca te opresti in biblioteca - ...
Proiectul de catapulte va fi realizat prin cooperare PMB , REMAT si SMURD si va beneficia de asistenta din partea lui Houdini .
Finantarea se face din impozitul pe vrajitorii .
Echipajele de DESCARCERARE va doresc: Drum Bun!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
subway guru
Ai gresit o litera, mesajul corect este:
Va doresc 'Drum Bum'!
Ai gresit o litera, mesajul corect este:
Va doresc 'Drum Bum'!
- truscamihai
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
truscamihai
Dimineata la ora 6-45 am asteptat cumintel in formatie de scandal bucurosul 634 si care spre surprinderea mea a venit foarte repede si nu o masina ci 3 , am mai asteptat sa termin tigarea si au mai venit inca 3 asta find pe la ora 6-55 . Dar in schimb ieri dimineata am stat cam 15 min la aceeasi ora sa apara o masina , dar venea decat cate una . Parerea mea este ca mai bine se apucau de Pasaj la Piata Sudului nu la abator . Sau puteau sa faca un pasaj suspendat de la Big pana la Prosper ( pentru traficul de peste 10 - 15 ani ) . Dar daca traim in RO asta este , rabdam ! ! !
Dimineata la ora 6-45 am asteptat cumintel in formatie de scandal bucurosul 634 si care spre surprinderea mea a venit foarte repede si nu o masina ci 3 , am mai asteptat sa termin tigarea si au mai venit inca 3 asta find pe la ora 6-55 . Dar in schimb ieri dimineata am stat cam 15 min la aceeasi ora sa apara o masina , dar venea decat cate una . Parerea mea este ca mai bine se apucau de Pasaj la Piata Sudului nu la abator . Sau puteau sa faca un pasaj suspendat de la Big pana la Prosper ( pentru traficul de peste 10 - 15 ani ) . Dar daca traim in RO asta este , rabdam ! ! !
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
Dominatrix
truscamihai wrote:O sa inceapa si lucrarile la pasajul de la Piata Sudului, cand se primeste OK'ul cu fondurile europene. Parerea mea e ca foarte bine ca s-au apucat de acest pasaj mai intai, fiindca presupunand ca cel de la Piata Sudului ar fi fost gata inainte, problema intersectiei Mihai Bravu/Splaiul Unirii ar fi iesit dureros in evidenta. Asa peste cativa ani, vom avea 2 pasaje care vor veni unul in completarea celuilalt.
Parerea mea este ca mai bine se apucau de Pasaj la Piata Sudului nu la abator
truscamihai wrote:Indurarea conditiilor proaste de trafic e o forma de BDSM mental in Bucuresti.
Dar daca traim in RO asta este , rabdam ! ! !
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
Dominatrix
Orasul Bucuresti duce lipsa de artere de penetratie! Daca te uiti pe o harta, e usor de observat ca orasul e ca o o roata de bicicleta cu tare putine spite viabile si pe care trebuie sa le inmultim ca "sa se invarta", adica sa se circule mai bine. Iar spre periferie, arterele radiale sunt foarte rarefiate, de aceea sunt necesare penetratii noi. Exemple de artere necesare: A1-Splai pentru cei care merg in centru, Timisoara-Centura pentru Dr.Taberei, Giulesti-Centura, pentru N orasului, Splai – A2 pentru zona de sud.
jailor wrote:Cred ca faci o confuzie. Centura nu rezolva nimic pentru cei care vor sa ajunga pe autostrada A2 venind din oras. Centura este pentru cei care au treaba pe acolo, cei care vor sa ajunga de la A1 la A2 (si invers) si care acum trec prin centrul orasului, plus cei care sunt nevoiti sa traverseze orasul la orele de varf si scurteaaza timpul de deplasare pe centura prin viteza medie superioara posibila pe acolo.bogdan10 wrote:
Nu uita ca Splaiul Unirii se intersecteaza cu CB de unde ajungi imediat la A2. La fel cum se doreste legarea Splaiului Independentei de A1, la fel se va face si cu Splaiul Unirii la A2. Se creeaza astfel un culoar catre A2 ca sa nu se mai intersecteze cu circulatia de pe Mihai Bravu - Vacaresti. Cand se va ajunge cu modernizarea CB in zona Glina va apare si un pod in prelungirea Splaiului Unirii catre A2.
Nu spun ca teoria asta nu e ok, insa de ce se mai lateste centura intre A1 si A2?
Daca pot sa ajung pe o strada fara intersectii repede intre A1 si A2 la ce bun sa mai folosesc centura? In concluzie daca se incearca o astfel de schema centura va avea 2 benzi pe sens si pasaje cam degeaba.
Orasul Bucuresti duce lipsa de artere de penetratie! Daca te uiti pe o harta, e usor de observat ca orasul e ca o o roata de bicicleta cu tare putine spite viabile si pe care trebuie sa le inmultim ca "sa se invarta", adica sa se circule mai bine. Iar spre periferie, arterele radiale sunt foarte rarefiate, de aceea sunt necesare penetratii noi. Exemple de artere necesare: A1-Splai pentru cei care merg in centru, Timisoara-Centura pentru Dr.Taberei, Giulesti-Centura, pentru N orasului, Splai – A2 pentru zona de sud.
- bogdan10
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
bogdan10
In raspunsul meu nu m-am referit doar la cei care tranziteaza Bucurestiul si vor sa treaca de pe A1 spre A2 si invers. Tine cont ca si cei care locuiesc in Bucuresti si vor sa se indrepte catre A1 sau A2 vor beneficia de aceste legaturi. La fel este de folos si pt. cei care vin sa viziteze Bucurestiul si apoi pleaca in alte directii.
Dominatrix wrote:
Cred ca faci o confuzie. Centura nu rezolva nimic pentru cei care vor sa ajunga pe autostrada A2 venind din oras. Centura este pentru cei care au treaba pe acolo, cei care vor sa ajunga de la A1 la A2 (si invers) si care acum trec prin centrul orasului, plus cei care sunt nevoiti sa traverseze orasul la orele de varf si scurteaaza timpul de deplasare pe centura prin viteza medie superioara posibila pe acolo.
Orasul Bucuresti duce lipsa de artere de penetratie! Daca te uiti pe o harta, e usor de observat ca orasul e ca o o roata de bicicleta cu tare putine spite viabile si pe care trebuie sa le inmultim ca "sa se invarta", adica sa se circule mai bine. Iar spre periferie, arterele radiale sunt foarte rarefiate, de aceea sunt necesare penetratii noi. Exemple de artere necesare: A1-Splai pentru cei care merg in centru, Timisoara-Centura pentru Dr.Taberei, Giulesti-Centura, pentru N orasului, Splai – A2 pentru zona de sud.
In raspunsul meu nu m-am referit doar la cei care tranziteaza Bucurestiul si vor sa treaca de pe A1 spre A2 si invers. Tine cont ca si cei care locuiesc in Bucuresti si vor sa se indrepte catre A1 sau A2 vor beneficia de aceste legaturi. La fel este de folos si pt. cei care vin sa viziteze Bucurestiul si apoi pleaca in alte directii.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
Mircea G
Acuma ne-am lamurit de ce nu apareau acte ...caci nu existau ! Pina intra in legalitate poate schimba si solutia aleasa .
Acuma ne-am lamurit de ce nu apareau acte ...caci nu existau ! Pina intra in legalitate poate schimba si solutia aleasa .
- George Miloo
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
George Miloo
Stirea de mai sus raspunde si intrebarii mele din cadrul topicului Discutii...
Mircea G wrote:
Acuma ne-am lamurit de ce nu apareau acte ...caci nu existau ! Pina intra in legalitate poate schimba si solutia aleasa .
Stirea de mai sus raspunde si intrebarii mele din cadrul topicului Discutii...
- shoppy
-
Posted:
-
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
ANTENA
Atanasoaie asta de unde vine?
Am impresia, fiind un tip extrem de profund, ca are el alte proiecte, firme prietene ce-l asteapta.
Nu stiu despre ce PUZ vorbeste, exista PUG cu un viaduct de la Mihai Bravu - Pta Sudului - Calea Ferentari, sosea suspendata.
Practic s-ar realiza o parte din PUG.
Aviz de mediu? Daca sunt 5 copaci pe tot traseul pasajului e mult.
Atunci sa se dea drumul la 34 inapoi
Atanasoaie asta de unde vine?
Am impresia, fiind un tip extrem de profund, ca are el alte proiecte, firme prietene ce-l asteapta.
Nu stiu despre ce PUZ vorbeste, exista PUG cu un viaduct de la Mihai Bravu - Pta Sudului - Calea Ferentari, sosea suspendata.
Practic s-ar realiza o parte din PUG.
Aviz de mediu? Daca sunt 5 copaci pe tot traseul pasajului e mult.
Atunci sa se dea drumul la 34 inapoi
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)
•
Choose destination