Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 153195 views
📖 Pagination options
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Albert
Ar fi bine dacă in 2021 am vedea 100 de autobuze electrice, 100 de CNG noi (chiar si hibrid) si 100 de troleibuze articulate. Plus 20 de Bucur LF ( 100% LF sau 66% LF) si ceva transformări de Euro 3/4 in CNG sau in troleibuze.
Ar fi bine dacă in 2021 am vedea 100 de autobuze electrice, 100 de CNG noi (chiar si hibrid) si 100 de troleibuze articulate. Plus 20 de Bucur LF ( 100% LF sau 66% LF) si ceva transformări de Euro 3/4 in CNG sau in troleibuze.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
ticker
Daca o luam asa, nu o sa avem CNG niciodata pentru ca nu e infrastructura acum in autobaze. Si nu o sa fie niciodata una daca nu se pregateste una de acum. Orice investitie trebuie facuta cu cap, gandite impactul si necesitatiile din timp. Pana se liciteaza si reliciteaza si contesta in CNCSC, CARB s.a.m.d. nu e timp sa faci si infrastructura? Cand o sa scapam de mentalitatea ca nu se poate pentru ca nu se anticipeaza?
Corect, era RATB cand s-a inceput licitatia la Otokare, si fondurile nerambursabile in era STB s-au dus pe altele (teoretic - practic nu s-au dus decat pe hibride).
Lasa ca e OK sa inhaleze bucurestenii particule fine de la noxele autobuzelor diesel (desigur o picatura in ocean de poluare) pentru ca atata poate onor PMB. Important e ca sunt autobuzele noi, nu?
Insa daca oferi un transport 80% nepoluant (mix CNG, tramvaie, troleibuze, autobuze electrice - si cateva Euro6 diesel hibrid) cu aer conditionat toate, cu frecventa mare de circulatie, atunci tu poti si tu (PMB) sa impui congestion tax si alte masuri anti-poluare.
De ce CNG? Pentru ca particulele fine sunt zero si emisiile de CO2 sunt reduse cu 20% fata de Diesel.
Da, e ceva mai complicat cu rar si revizii si piese, poate si fiabilitate, dar la cum face CS PMB 8 ani de zile tot trebuie sa mearga (garantie totala - nu zic ca e un lucru bun in sensul ca e o conditie exagerata in CS dpdv acces producatori mari la licitatii, stiu asta, dar daca tot zicem ca e riscul asa de mare...).
Daca o luam asa, nu o sa avem CNG niciodata pentru ca nu e infrastructura acum in autobaze. Si nu o sa fie niciodata una daca nu se pregateste una de acum. Orice investitie trebuie facuta cu cap, gandite impactul si necesitatiile din timp. Pana se liciteaza si reliciteaza si contesta in CNCSC, CARB s.a.m.d. nu e timp sa faci si infrastructura? Cand o sa scapam de mentalitatea ca nu se poate pentru ca nu se anticipeaza?
Corect, era RATB cand s-a inceput licitatia la Otokare, si fondurile nerambursabile in era STB s-au dus pe altele (teoretic - practic nu s-au dus decat pe hibride).
Lasa ca e OK sa inhaleze bucurestenii particule fine de la noxele autobuzelor diesel (desigur o picatura in ocean de poluare) pentru ca atata poate onor PMB. Important e ca sunt autobuzele noi, nu?
Insa daca oferi un transport 80% nepoluant (mix CNG, tramvaie, troleibuze, autobuze electrice - si cateva Euro6 diesel hibrid) cu aer conditionat toate, cu frecventa mare de circulatie, atunci tu poti si tu (PMB) sa impui congestion tax si alte masuri anti-poluare.
De ce CNG? Pentru ca particulele fine sunt zero si emisiile de CO2 sunt reduse cu 20% fata de Diesel.
Da, e ceva mai complicat cu rar si revizii si piese, poate si fiabilitate, dar la cum face CS PMB 8 ani de zile tot trebuie sa mearga (garantie totala - nu zic ca e un lucru bun in sensul ca e o conditie exagerata in CS dpdv acces producatori mari la licitatii, stiu asta, dar daca tot zicem ca e riscul asa de mare...).
- AlexTennis2005
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
AlexTennis2005
4116 este tractat pe Bulevardul Iuliu Maniu pe sensul spre Autobaza Militari.
4116 este tractat pe Bulevardul Iuliu Maniu pe sensul spre Autobaza Militari.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Stefan28
- noul monitor
Live lângă Autobuza Militari. (pozele imi apartin)
Observații: Număr de înmatriculare: B 321 PMB
NU AU scaune tapițate
Are AC montat.
Mai revin cu poze in cateva ore.
- noul monitor
Live lângă Autobuza Militari. (pozele imi apartin)
Observații: Număr de înmatriculare: B 321 PMB
NU AU scaune tapițate
Are AC montat.
Mai revin cu poze in cateva ore.
- yoyoMax
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
yoyoMax
Se pare ca are nr de parc lipit URAC style
Se pare ca are nr de parc lipit URAC style
- Stefan28
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
ByOnu
Daca la Otokar si Hibride inteleg numerele de inmatriculare personalizate, aici care o fi fost rationamentul? Erau obligati cumva sa-l schimbe?
Daca la Otokar si Hibride inteleg numerele de inmatriculare personalizate, aici care o fi fost rationamentul? Erau obligati cumva sa-l schimbe?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
punmeister
Da, asa se procedeaza la conversii.
Da, asa se procedeaza la conversii.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Stefan28
Acum 5 minute tocmai a plecat inapoi spre Ghidigeni!
Acum 5 minute tocmai a plecat inapoi spre Ghidigeni!
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
CiprianTRB
Probabil merge la Ferentari pentru ITP.
Probabil merge la Ferentari pentru ITP.
- Rarzet44
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Rarzet44
Deci pana la urma are AC. Ca ceva este in spate
Deci pana la urma are AC. Ca ceva este in spate
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Albert
Da, are si AC. Un model mai ciudat de unitate exterioara, dar sa speram ca merge bine.
Da, are si AC. Un model mai ciudat de unitate exterioara, dar sa speram ca merge bine.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Stefan28
Sa fim sinceri, nu isi putea permite PMB sa prezinte ceva nou fără AC.
Sa fim sinceri, nu isi putea permite PMB sa prezinte ceva nou fără AC.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
punmeister
Pare sa fie un Thermo King montat.
Albert wrote:
Da, are si AC. Un model mai ciudat de unitate exterioara, dar sa speram ca merge bine.
Pare sa fie un Thermo King montat.
📖 Pagination options