Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 994006 views
📖 Pagination options
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Der Hofmeister
Ma omule, ai grija tu ce spui. Ma refeream la quote-ul lui Mircea G, dar daca pe acest site, multi-quote-ul se face asa de prost tehnic, incurcandu-se userii intre ei, nu e problema mea. Si nu te mai ataca atat, ca n-a dat nimeni cu parul si nici nu ti-a varat cuvinte in gura. Ca nu iti doresc sa afli cum e. Daca tot esti moderator, poti foarte usor sa rezolvi problema. Si oricum, cine citeste topic-ul isi da seama ca nu tu ai spus acele cuvinte.
Asadar, CALM DOWN!
P.S.: Incearca sa dai quote la acest mesaj >> viewtopic.php?f=156&t=1109&start=126#p36211 si sa vezi care e rezultatul, pentru ca in acel post e deja un quote si mai vii si tu cu unul si se duce naibii tot intelesul, cine ce-a spus. Aia mi s-a intamplat. Deci, hiba nu e la mine.
Ma omule, ai grija tu ce spui. Ma refeream la quote-ul lui Mircea G, dar daca pe acest site, multi-quote-ul se face asa de prost tehnic, incurcandu-se userii intre ei, nu e problema mea. Si nu te mai ataca atat, ca n-a dat nimeni cu parul si nici nu ti-a varat cuvinte in gura. Ca nu iti doresc sa afli cum e. Daca tot esti moderator, poti foarte usor sa rezolvi problema. Si oricum, cine citeste topic-ul isi da seama ca nu tu ai spus acele cuvinte.
Asadar, CALM DOWN!
P.S.: Incearca sa dai quote la acest mesaj >> viewtopic.php?f=156&t=1109&start=126#p36211 si sa vezi care e rezultatul, pentru ca in acel post e deja un quote si mai vii si tu cu unul si se duce naibii tot intelesul, cine ce-a spus. Aia mi s-a intamplat. Deci, hiba nu e la mine.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Dr2005
Desigur, poţi să dai ,,Post reply" şi să scrii manual [q u o t e ="user"]Ce a spus user[/quote].
Desigur, poţi să dai ,,Post reply" şi să scrii manual [q u o t e ="user"]Ce a spus user[/quote].
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Dominatrix
De aceea, si pe vremea aceea au existat destule presiuni din partea celor care nu doreau transformarea bulevardului in artera de trafic greu. Daca ati apucat perioada aia, poate va aminititi ca prin 1981 - 1982, linia de tramvai a fost scoasa complet, se facuse bulevardul cu spatiul verde pe mijloc fara linie de tramvai, conform ideilor cretine ale Tovarasului cu "oazele de liniste". Pe urma, in 1984, a inceput reducerea cotelor de motorina la autobuze si s-a pus la loc linia de tramvai pe acolo.
Daca Andrei11 zice ca a vazut o macheta a pasajului in 1988, atunci probabil ca s-ar fi facut, dar in nici un caz defluirea principala nu ar fi fost pe Grozavesti, fiindca artera respectiva fusese deja inchisa cu ceva timp inainte la ordinele Tovarasului.
sab wrote:Explicatia e destul de simpla. Pasajul Basarab a ramas la nivel de idee in anii '70 - '80 nu din cauza ingustimii bulevardului Titulescu, ci din cauza faptului ca Titulescu era pe atunci locul predilect unde locuiau cei cu functii, din esalonul 2 sau 3 al partidului, care nu erau atat de "grei" incat sa aiba vila de la ICRAL. Nu toti erau asa, mai erau si mai marunti, dar probabil aveau vreo ruda sau cunostiinta care le pusese o pila unde trebuie.
Cat despre sos Grozavesti probabil ca ar fi facut fata traficului. Problema incepea sa se puna cu adevarat daca s-ar fi construit pasajul Basarab inainte de 1989 sa se inchida inelul 1 de circulatie. Insa asa cum nici Titulescu nu are mai mult de 2 benzi pe o mare portiune (din care una folosita ca parcare), nici sos Grozavesti cu 2 benzi nu era cu nimic mai prejos. Iar daca nu ar fi facut fata se demola stanga dreapta , se construiau blocuri si se largea soseaua. Tiparul este arhicunoscut....
Foarte interesenat cum proiectul pasajului Basarab de dinainte de 1989 s-a impotmolit si lasa pasajul Victoria oarecum "fara obiect"
De aceea, si pe vremea aceea au existat destule presiuni din partea celor care nu doreau transformarea bulevardului in artera de trafic greu. Daca ati apucat perioada aia, poate va aminititi ca prin 1981 - 1982, linia de tramvai a fost scoasa complet, se facuse bulevardul cu spatiul verde pe mijloc fara linie de tramvai, conform ideilor cretine ale Tovarasului cu "oazele de liniste". Pe urma, in 1984, a inceput reducerea cotelor de motorina la autobuze si s-a pus la loc linia de tramvai pe acolo.
Daca Andrei11 zice ca a vazut o macheta a pasajului in 1988, atunci probabil ca s-ar fi facut, dar in nici un caz defluirea principala nu ar fi fost pe Grozavesti, fiindca artera respectiva fusese deja inchisa cu ceva timp inainte la ordinele Tovarasului.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Dominatrix
Bercenicity a folosit varianta asta, si m-am gandit sa-i raspund "in ton". E vorba de un off topic tag, dar din pacate forumul acesta nu permite asa ceva. Pe alte forumuri, ca sa evidentiezi un text off-topic, cand scrii mesajul folosesti o sintaxa de genul asta, iar mesajul, odata publicat va arata ceva de genul asta
andrei11 wrote:[OT]Babaderda in anii '60 - '70 era numele unui faimos restaurant (din acela care nu serveste mancare ) amplasat in zona a ceea ce numim astazi intersectia bulevardelor Theodor Pallady si 1 decembrie 1918, de aici si numele intersectiei... [/OT]
Dominatrix - sau altcineva, explicati-mi si mie ce inseamna [OT] [/OT]. Asta seamana mai mult a {b} {/b} care stiu ce inseamna
Bercenicity a folosit varianta asta, si m-am gandit sa-i raspund "in ton". E vorba de un off topic tag, dar din pacate forumul acesta nu permite asa ceva. Pe alte forumuri, ca sa evidentiezi un text off-topic, cand scrii mesajul folosesti o sintaxa de genul asta, iar mesajul, odata publicat va arata ceva de genul asta
- aztec
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
aztec
Nu mai tin minte acum unde ar trebui sa se "ingroape " pasajul care ar trebui sa treaca prin viitorul pasaj de la Academia Militara. Probabil de accea este prevazuta coborarea de pe Basarab spre Grozavesti, pt inelul de circulatie. Apoi din cate tin minte, intersectia Razoare isi pierde masiv din importanta de astazi odata cu pasajul spre Drumul Taberei.
Trebuie aruncat un ochi pe PUZ-ul prevazut pt zona Razoare si atunci poate se lamuresc unele flacari rosii
Nu mai tin minte acum unde ar trebui sa se "ingroape " pasajul care ar trebui sa treaca prin viitorul pasaj de la Academia Militara. Probabil de accea este prevazuta coborarea de pe Basarab spre Grozavesti, pt inelul de circulatie. Apoi din cate tin minte, intersectia Razoare isi pierde masiv din importanta de astazi odata cu pasajul spre Drumul Taberei.
Trebuie aruncat un ochi pe PUZ-ul prevazut pt zona Razoare si atunci poate se lamuresc unele flacari rosii
- sab
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
sab
Pasajul perpendicular pe M5 pare sa inceapa undeva inainte de Leul pe sos Grozavesti si sa se termine dincolo 13 Septembrie.
Normal ca el este facut pe axul inelului de circulatie, de aceea s-a facut si "podul de peste pod" la Grozavesti. Acum daca si cum se vor face cele doua pasaje suprapuse vom vedea. Probabil ca in prima faza se face cel de pe axul M5, iar apoi cel de pe axul Grozavesti-13 Septembrie. Desi daca se da in folosinta pasajul Basarab o sa fie si mai rau la Razoare ...
Pasajul perpendicular pe M5 pare sa inceapa undeva inainte de Leul pe sos Grozavesti si sa se termine dincolo 13 Septembrie.
Normal ca el este facut pe axul inelului de circulatie, de aceea s-a facut si "podul de peste pod" la Grozavesti. Acum daca si cum se vor face cele doua pasaje suprapuse vom vedea. Probabil ca in prima faza se face cel de pe axul M5, iar apoi cel de pe axul Grozavesti-13 Septembrie. Desi daca se da in folosinta pasajul Basarab o sa fie si mai rau la Razoare ...
plannodintermodalrazoare.jpg (141.86 KB; downloaded 3651 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
La Razoare o sa fie pace si liniste, garantat.
Explicatie
Pana la Razoare se ambuteiaza autovehiculele la Cotroceni. Numai cine scapa de la Cotroceni ajunge la Razoare. Iar de la Cotroceni se va iesi ciufulit rau de tot. De pe "partea cealalta" ( str Progresul ) nu-ti fa griji, va fi liniste...
La Razoare o sa fie pace si liniste, garantat.
Explicatie
Pana la Razoare se ambuteiaza autovehiculele la Cotroceni. Numai cine scapa de la Cotroceni ajunge la Razoare. Iar de la Cotroceni se va iesi ciufulit rau de tot. De pe "partea cealalta" ( str Progresul ) nu-ti fa griji, va fi liniste...
- sab
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
sab
Tocmai de aceea pasajul de pe axul inelului de circulatie mi se pare foarte important. Fara el nu prea se decongestioneaza intersectia de la Razoare. Si nici pentru pasajul de pe axul M5 nu se aud lucruri noi, este foare probabil sa avem metrou fara pasaj acolo in prima faza..
Mai este si problema ca Trafic Greu se infunda la Tesatoriile Reunite si trebuie sa faci acel scurt "Z" sa intri pe Viilor. Inelul "logic" era pe Panduri si Vladimirescu.
Dar pentru ai spus ca Trafic Greu este "artificiala"..aceasta sosea nu exista deloc ?
Tocmai de aceea pasajul de pe axul inelului de circulatie mi se pare foarte important. Fara el nu prea se decongestioneaza intersectia de la Razoare. Si nici pentru pasajul de pe axul M5 nu se aud lucruri noi, este foare probabil sa avem metrou fara pasaj acolo in prima faza..
Mai este si problema ca Trafic Greu se infunda la Tesatoriile Reunite si trebuie sa faci acel scurt "Z" sa intri pe Viilor. Inelul "logic" era pe Panduri si Vladimirescu.
Dar pentru ai spus ca Trafic Greu este "artificiala"..aceasta sosea nu exista deloc ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Deloc, deloc, deloc, nici un metru din aceasta sosea nu era, absolut nimic, nimic, nimic.
PS = Daca nu eram la "Flacara" nu-mi permiteam sa fac atatea repetitii...
Revin nici macar acel "Z" de care vorbesti mai sus nu era, str aceea care ajunge in Ferentari avea legatura cu "Viilor". M-am uitat pe harta, deci str Veseliei dadea direct in Viilor.
Deloc, deloc, deloc, nici un metru din aceasta sosea nu era, absolut nimic, nimic, nimic.
PS = Daca nu eram la "Flacara" nu-mi permiteam sa fac atatea repetitii...
Revin nici macar acel "Z" de care vorbesti mai sus nu era, str aceea care ajunge in Ferentari avea legatura cu "Viilor". M-am uitat pe harta, deci str Veseliei dadea direct in Viilor.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
DanCld
Ciudat pasajul care incepe inainte de Leu si se termina dupa 13 septembrie; pe harta sunt 2km liniari, un tunel in toata regula Desi daca ar fi construit primul semafor la care as ajunge dupa ce as pleca de acasa ar fi... la Banu Manta cu Titulescu!
Ciudat pasajul care incepe inainte de Leu si se termina dupa 13 septembrie; pe harta sunt 2km liniari, un tunel in toata regula Desi daca ar fi construit primul semafor la care as ajunge dupa ce as pleca de acasa ar fi... la Banu Manta cu Titulescu!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Goldmund
http://ghid.imopedia.ro/dex/gara-de-nord-249.html
Aici scrie ca Pasajul Basarab este o idee mai veche, din anul 1930! In alt articol am citit de un proiect clar pentru un pasaj suprateran la Basarab inainte de Primul Razboi Mondial....
http://ghid.imopedia.ro/dex/gara-de-nord-249.html
Aici scrie ca Pasajul Basarab este o idee mai veche, din anul 1930! In alt articol am citit de un proiect clar pentru un pasaj suprateran la Basarab inainte de Primul Razboi Mondial....
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Dominatrix
Goldmund wrote:De fapt, nu e nimic surpinzator. Foarte multe proiecte abordate in anii 50-70 de catre comunisti isi au originea in proiecte din perioada interbelica, insa acest lucru nu se spunea niciodata. Multe au fost reluate chiar sub indrumarea acelorasi specialisti. Poate cel mai bun exemplu, daca tot suntem pe un forum de transport public: desfiintarea liniilor de tramvai din centrul Bucurestiului, "operatiune" inceputa la sfarsitul anilor '40 prin sistematizarea Pietei Victoriei, desi planurile datau dinainte de razboi. In multe cazuri, comunistii nu au facut la inceput altceva decat sa profite de zestrea economica si umana a perioadei interbelice, realizand cu mare intarziere si la calitate mediocra proiecte care fusesera amanate din cauza razboiului si ocupatiei sovietice.
http://ghid.imopedia.ro/dex/gara-de-nord-249.html
Aici scrie ca Pasajul Basarab este o idee mai veche, din anul 1930! In alt articol am citit de un proiect clar pentru un pasaj suprateran la Basarab inainte de Primul Razboi Mondial....
- sab
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
sab
Ai intrat in Maximia ?
andrei11 wrote:
Deloc, deloc, deloc, nici un metru din aceasta sosea nu era, absolut nimic, nimic, nimic..
Ai intrat in Maximia ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
sab
Am auzit si eu varianta asta, dar ma indoiesc ca ditamai proiectul de infrastructura s-ar fi impiedicat de niste activisti din esalonul 2 si 3 al partidului.
Chiar si asa exista o solutie eleganta acolo, si anume pasajul subteran. Nu ar fi deranjat pe nimeni si era si in acord cu tendintele europene in domeniu, unde nu prea vezi in mijlocul orasului ditamai podul hobanat.
Asta ar fi insemnat insa ca lucrarea sa fie foate bine corelata cu metroul acolo. Este adevarat ca pasajul trebuia sa fie destul de lung, cam in genul pasajului preconizat Leul-13 Septembrie.
Dominatrix wrote:
. Pasajul Basarab a ramas la nivel de idee in anii '70 - '80 nu din cauza ingustimii bulevardului Titulescu, ci din cauza faptului ca Titulescu era pe atunci locul predilect unde locuiau cei cu functii, din esalonul 2 sau 3 al partidului, care nu erau atat de "grei" incat sa aiba vila de la ICRAL. Nu toti erau asa, mai erau si mai marunti, dar probabil aveau vreo ruda sau cunostiinta care le pusese o pila unde trebuie.
De aceea, si pe vremea aceea au existat destule presiuni din partea celor care nu doreau transformarea bulevardului in artera de trafic greu. Daca ati apucat perioada aia, poate va aminititi ca prin 1981 - 1982, linia de tramvai a fost scoasa complet, se facuse bulevardul cu spatiul verde pe mijloc fara linie de tramvai, conform ideilor cretine ale Tovarasului cu "oazele de liniste". Pe urma, in 1984, a inceput reducerea cotelor de motorina la autobuze si s-a pus la loc linia de tramvai pe acolo..
Am auzit si eu varianta asta, dar ma indoiesc ca ditamai proiectul de infrastructura s-ar fi impiedicat de niste activisti din esalonul 2 si 3 al partidului.
Chiar si asa exista o solutie eleganta acolo, si anume pasajul subteran. Nu ar fi deranjat pe nimeni si era si in acord cu tendintele europene in domeniu, unde nu prea vezi in mijlocul orasului ditamai podul hobanat.
Asta ar fi insemnat insa ca lucrarea sa fie foate bine corelata cu metroul acolo. Este adevarat ca pasajul trebuia sa fie destul de lung, cam in genul pasajului preconizat Leul-13 Septembrie.
📖 Pagination options