Topic: V3A-93-CH-PPC
2504 posts, 789557 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
A revenit 4003, a stat destul de putin din fericire.
A revenit 4003, a stat destul de putin din fericire.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
4006 a crapat blocand linia 41, este impins spre Presei de către 196...
4006 a crapat blocand linia 41, este impins spre Presei de către 196...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Ca o mentiune, in prezent 4006 are boghiurile motoare inversate cu 4003 iar 4008 cu 4007.
Ca o mentiune, in prezent 4006 are boghiurile motoare inversate cu 4003 iar 4008 cu 4007.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
136 a fost reparat si urmeaza sa fie vopsit dupa ce pana recent cel putin corpul B era cojit de vopsea in multe locuri. Tehnic a fost pus la punct fiind unul din cele mai bune vagoane ale liniei.
136 a fost reparat si urmeaza sa fie vopsit dupa ce pana recent cel putin corpul B era cojit de vopsea in multe locuri. Tehnic a fost pus la punct fiind unul din cele mai bune vagoane ale liniei.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Sunt curios daca va fi dat la Dudesti cum se intentiona anul trecut, teoretic si 056 tot la Dudesti trebuia dat, dar intre timp a fost rezolvata problema cu LFurile.
V3A-CH-PPC-CA pot fi numite cele rosii care sunt ex CHPPC, inteleg ca doar cele de 41 vor fi rosii si au gasit solutia sa le puna si aer conditionat.
Sunt curios daca va fi dat la Dudesti cum se intentiona anul trecut, teoretic si 056 tot la Dudesti trebuia dat, dar intre timp a fost rezolvata problema cu LFurile.
V3A-CH-PPC-CA pot fi numite cele rosii care sunt ex CHPPC, inteleg ca doar cele de 41 vor fi rosii si au gasit solutia sa le puna si aer conditionat.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Totul, devin CAuri, doar ca rosii si cu AC. Nu stiu daca au ajuns la vreun rezultat dar intentionau sa le puna scaune ca in Bucur LF doar cs tapitate.
Totul, devin CAuri, doar ca rosii si cu AC. Nu stiu daca au ajuns la vreun rezultat dar intentionau sa le puna scaune ca in Bucur LF doar cs tapitate.
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Costin
Ok, bine, dar denumirea e un nonsens. Si CH si CA? Ca si cum la priza am avea intr-o gaura curent continuu si in cealalta alternativ, sau cum?
Ok, bine, dar denumirea e un nonsens. Si CH si CA? Ca si cum la priza am avea intr-o gaura curent continuu si in cealalta alternativ, sau cum?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Da, asta nu inteleg nici eu, poate doar ca s-au nascut pe caroseria de CH.
Da, asta nu inteleg nici eu, poate doar ca s-au nascut pe caroseria de CH.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Dupa cum ziceam 136 a fost reparat unde era sarita vopseaua caroseriei si a fost igienizat in interior, un inceput bun la cum era acest vagon cand a revenit.
Alaturi de 4036, alte doua CH PPC au plecat la URAC, nu stiu ce numere, mai vechi stateau 4002, 4014 si 4020. Inteleg ca cel putin urmatorul an vagoanele liniei 41 vor fi transformate in CA, actualele 5 aflate in lucru fiind ultimele produse din V3A-93.
Dupa cum ziceam 136 a fost reparat unde era sarita vopseaua caroseriei si a fost igienizat in interior, un inceput bun la cum era acest vagon cand a revenit.
Alaturi de 4036, alte doua CH PPC au plecat la URAC, nu stiu ce numere, mai vechi stateau 4002, 4014 si 4020. Inteleg ca cel putin urmatorul an vagoanele liniei 41 vor fi transformate in CA, actualele 5 aflate in lucru fiind ultimele produse din V3A-93.
20200902_191440.jpg (629.71 KB; downloaded 3787 times)
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
CiprianTRB
Am observat ca primele doua corpuri au geamuri fumurii care sunt mai pătrățoase, iar al treilea corp are geamuri clasice care sunt rotunjite în colturi.
Care e motivul?
Am observat ca primele doua corpuri au geamuri fumurii care sunt mai pătrățoase, iar al treilea corp are geamuri clasice care sunt rotunjite în colturi.
Care e motivul?
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
V2A
I-au fost înlocuite mai multe geamuri în urma accidentului din vara lui 2012: viewtopic.php?f=20&t=92&start=798#p105821
I-au fost înlocuite mai multe geamuri în urma accidentului din vara lui 2012: viewtopic.php?f=20&t=92&start=798#p105821
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
📖 Pagination options