Topic: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
658 posts, 203830 views
📖 Pagination options
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Albert
Aceasta este firma rusească cu care va colabora VFU: http://pk-ts.org/ . Directorul lor a declarat ca are un contract cu Bucuresti. Firma este înființata in 2013, dar au produse forte interesante. Personal, cred ca vor iesi niște tramvaie interesante si pentru Bucuresti.
Aceasta este firma rusească cu care va colabora VFU: http://pk-ts.org/ . Directorul lor a declarat ca are un contract cu Bucuresti. Firma este înființata in 2013, dar au produse forte interesante. Personal, cred ca vor iesi niște tramvaie interesante si pentru Bucuresti.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Da, deci cum spuneam, PK TS.
Iar modelul cred că este acesta, 71-923 "Bogatîr'":
Da, deci cum spuneam, PK TS.
Iar modelul cred că este acesta, 71-923 "Bogatîr'":
http://pk-ts.org/produkciya/bogatyr/
5_1300_500_jpg_0_80.jpg (102.79 KB; downloaded 3445 times)
http://trams.ru/ph.php?pid=44676
44676.jpg (451.54 KB; downloaded 3456 times)
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Albert
Da, dar trebuie scurtat cumva de VFU. Bogatîr are 19m, deci e ceva mai lung fata de ce se cere. Apropo, peste 90% din piese sunt Made in Russia.
Da, dar trebuie scurtat cumva de VFU. Bogatîr are 19m, deci e ceva mai lung fata de ce se cere. Apropo, peste 90% din piese sunt Made in Russia.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
ticker
...sau Bogatyr M http://pk-ts.org/en/produkciya/bogatyr-m/
...sau Bogatyr M http://pk-ts.org/en/produkciya/bogatyr-m/
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Sigur nu se acceptă și de 19m? La Galați, de exemplu, au fost cerute în intervalul 18-21m.
Albert wrote:
Da, dar trebuie scurtat cumva de VFU. Bogatîr are 19m, deci e ceva mai lung fata de ce se cere. Apropo, peste 90% din piese sunt Made in Russia.
Sigur nu se acceptă și de 19m? La Galați, de exemplu, au fost cerute în intervalul 18-21m.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
punmeister
Si la Bucuresti tot in gama de 18-21m se vrea.
Si la Bucuresti tot in gama de 18-21m se vrea.
- gexge
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
gexge
Mda, nu stiu ce sa zic. As fi preferat Autentic.
Mda, nu stiu ce sa zic. As fi preferat Autentic.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
E varianta cu facelift a originalului și cu câteva adaptări suplimentare pentru vatman. Exact ca și 71-931M "Vityaz-M", variantă adaptată a lui 71-931 "Vityaz".
Deci nu mai trebuie să fie scurtat. În principiu, printre cele mai importante adaptări ce ar trebui realizate de VFU ar fi de trecut tramvaiul pe ecartament standard și de adăugat boghiuri pivotante.
ticker wrote:
...sau Bogatyr M http://pk-ts.org/en/produkciya/bogatyr-m/
E varianta cu facelift a originalului și cu câteva adaptări suplimentare pentru vatman. Exact ca și 71-931M "Vityaz-M", variantă adaptată a lui 71-931 "Vityaz".
http://pk-ts.org/en/produkciya/bogatyr-m/
bogatyr_-m_1300_500_jpg_0_80.jpg (120.68 KB; downloaded 3347 times)
punmeister wrote:
Si la Bucuresti tot in gama de 18-21m se vrea.
Deci nu mai trebuie să fie scurtat. În principiu, printre cele mai importante adaptări ce ar trebui realizate de VFU ar fi de trecut tramvaiul pe ecartament standard și de adăugat boghiuri pivotante.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Mircea G
CAER nu a murit , CAER s-a transformat ....
CAER nu a murit , CAER s-a transformat ....
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Linia 43
Rusnacii au ceva experienta,numai la Moscova circuland 356 tramvaie Vityaz ,estetic nu arata rau ,acum sa vedem calitatea versiunii romanesti a lor.
Rusnacii au ceva experienta,numai la Moscova circuland 356 tramvaie Vityaz ,estetic nu arata rau ,acum sa vedem calitatea versiunii romanesti a lor.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Plus experiența anterioară ca parte a UKVZ, care a fost pentru mult timp cel mai mare producător de tramvaie din spațiul ex-sovietic. PK TS reprezintă fostul departament de proiectare al celor de la UKVZ (din Ust-Katav), ce s-a desprins de compania respectivă în urma unor neînțelegeri în privința proiectării modelului 71-625 (KTM-25), ce nu s-a mai materializat niciodată, nici măcar în prototip. PK TS a făcut o înțelegere cu cei de la Metrovagonmash, iar aceștia din urmă au produs la fabrica lor de la Tver modelul respectiv, reproiectat și redenumit, rezultând astfel 71-911 "City Star". Și cam așa a început experiența lor în domeniu.
Plus experiența anterioară ca parte a UKVZ, care a fost pentru mult timp cel mai mare producător de tramvaie din spațiul ex-sovietic. PK TS reprezintă fostul departament de proiectare al celor de la UKVZ (din Ust-Katav), ce s-a desprins de compania respectivă în urma unor neînțelegeri în privința proiectării modelului 71-625 (KTM-25), ce nu s-a mai materializat niciodată, nici măcar în prototip. PK TS a făcut o înțelegere cu cei de la Metrovagonmash, iar aceștia din urmă au produs la fabrica lor de la Tver modelul respectiv, reproiectat și redenumit, rezultând astfel 71-911 "City Star". Și cam așa a început experiența lor în domeniu.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
1689
Si URAC a produs citeva sute de tramvaie, asta ii califica avind experienta ?
La fel si Rocar - a produs mii de DAC-uri 112 pe care toate regiile din tara le cumparau pentru ca n-aveau alta alternativa... Si am fi mers si astazi cu DAC daca nu se schimbau lucrurile...
Vityaz arata bine pentru ca sint noi si sint intretinute pentru imagine.
Si URAC a produs citeva sute de tramvaie, asta ii califica avind experienta ?
La fel si Rocar - a produs mii de DAC-uri 112 pe care toate regiile din tara le cumparau pentru ca n-aveau alta alternativa... Si am fi mers si astazi cu DAC daca nu se schimbau lucrurile...
Vityaz arata bine pentru ca sint noi si sint intretinute pentru imagine.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
bercenicity
Tramvaiele PKTS folosesc boghiuri ca aici https://forum.metrouusor.com/ViewTo ... ByPostId
Reductoarele pe intoriorul boghiului necesita spatiu, astfel ca culoarul din salon descrie o șicană.
Interiorul Bogatîrului (screenshot din https://www.youtube.com/watch?v=gqgo4WLIdmQ)
Șicana e mai pronunțată la boghiul pivotant din planul indepartat decat la boghiul fix din planul apropiat.
Pentru București ar putea veni cu un model gen KT4 100% LF (ca sa aiba si boghiul al doilea pivotant). Si usile o sa trebuiasca sa fie cu deschidere spre exterior conform caietului de sarcini. Si o latime mai mica (max 2450, fata de 2500)
Tramvaiele PKTS folosesc boghiuri ca aici https://forum.metrouusor.com/ViewTo ... ByPostId
Reductoarele pe intoriorul boghiului necesita spatiu, astfel ca culoarul din salon descrie o șicană.
Interiorul Bogatîrului (screenshot din https://www.youtube.com/watch?v=gqgo4WLIdmQ)
Трамвай 71-923 'Богатырь'-gqgo4WLIdmQ.mp4_snapshot_01.31.870.jpg (319.25 KB; downloaded 2779 times)
Șicana e mai pronunțată la boghiul pivotant din planul indepartat decat la boghiul fix din planul apropiat.
Pentru București ar putea veni cu un model gen KT4 100% LF (ca sa aiba si boghiul al doilea pivotant). Si usile o sa trebuiasca sa fie cu deschidere spre exterior conform caietului de sarcini. Si o latime mai mica (max 2450, fata de 2500)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Puss in Boots
No hai ca merg si astea. Pt Bucuresti sunt ok. Doar sa vina.
No hai ca merg si astea. Pt Bucuresti sunt ok. Doar sa vina.
📖 Pagination options