Topic: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
658 posts, 203451 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
E de văzut dacă vor apărea. Eu zic să treacă această perioadă de contestații și eventualele contestații, după aceea să vorbim de randări. Că poate rezultatul se va schimba în favoarea Astrei în urma unei contestații, nu se știe niciodată.
E de văzut dacă vor apărea. Eu zic să treacă această perioadă de contestații și eventualele contestații, după aceea să vorbim de randări. Că poate rezultatul se va schimba în favoarea Astrei în urma unei contestații, nu se știe niciodată.
- Rarzet44
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Rarzet44
In seap zice ca au terminat deliberarea pe 31.07, asta inseamna ca in doua saptamani de la finalizarea deliberarii vom avea contractul semnat?(desigur daca nu se apuca Blidar sa conteste)
http://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100095133/
In seap zice ca au terminat deliberarea pe 31.07, asta inseamna ca in doua saptamani de la finalizarea deliberarii vom avea contractul semnat?(desigur daca nu se apuca Blidar sa conteste)
http://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100095133/
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Minim 2 săptămâni, deci după 14. În principiu, semnarea depinde de motive ce țin de câștigător; documente necesare, de exemplu. Ideea e că trebuie să avem răbdare.
Minim 2 săptămâni, deci după 14. În principiu, semnarea depinde de motive ce țin de câștigător; documente necesare, de exemplu. Ideea e că trebuie să avem răbdare.
- Rarzet44
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Da, azi a fost ultima zi în care se puteau depune contestații. Cum nu a depus nimeni nicio contestație legată de licitația curentă în această perioadă, câștigătorul licitației rămâne Electroputere VFU Pașcani.
Da, azi a fost ultima zi în care se puteau depune contestații. Cum nu a depus nimeni nicio contestație legată de licitația curentă în această perioadă, câștigătorul licitației rămâne Electroputere VFU Pașcani.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Puss in Boots
Super! Deci o sa avem tramvaie Xyrhvfnfc, marca renumita
Ps. Unul din rarele momente in care imi doream sa castige Astra.
Super! Deci o sa avem tramvaie Xyrhvfnfc, marca renumita
Ps. Unul din rarele momente in care imi doream sa castige Astra.
- dm5758
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
dm5758
Poate ne aduc niste EP modificate ca cele care au circulat in Bucuresti
Poate ne aduc niste EP modificate ca cele care au circulat in Bucuresti
- andreir14
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
andreir14
Se zvoneste ca vor produce tramvaie dupa o licenta ruseasca, nu va fi nicio modernizare sau nu mai stiu eu ce.
@dm5758, vezi ca tu incurci Electroputere Craiova (care a si modernizat tramvaie pentru Bucuresti) cu Electroputere VFU Pascani. Ultimii au castigat, din moment ce EP Craiova e bye-bye acum.
Se zvoneste ca vor produce tramvaie dupa o licenta ruseasca, nu va fi nicio modernizare sau nu mai stiu eu ce.
@dm5758, vezi ca tu incurci Electroputere Craiova (care a si modernizat tramvaie pentru Bucuresti) cu Electroputere VFU Pascani. Ultimii au castigat, din moment ce EP Craiova e bye-bye acum.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
O întrebare pe care mi-o pun e următoarea: cei de la Reloc Craiova, care sunt terți în oferta VFU, cam cu ce ar contribui la tramvaiele noi? Echipamente electrice, poate?
O întrebare pe care mi-o pun e următoarea: cei de la Reloc Craiova, care sunt terți în oferta VFU, cam cu ce ar contribui la tramvaiele noi? Echipamente electrice, poate?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Utilizator anonim
Cei de la Reloc Craiova fac echipamente de tractiune si comanda pentru locomotive, deci in sectia lor cred ca pot face si pentru tramvaie. Sau ar mai fi o varianta sa vina cu tractiune INDA. Asta daca VFU vine cu tractiunea.
Cei de la Reloc Craiova fac echipamente de tractiune si comanda pentru locomotive, deci in sectia lor cred ca pot face si pentru tramvaie. Sau ar mai fi o varianta sa vina cu tractiune INDA. Asta daca VFU vine cu tractiunea.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Puss in Boots
Mie mi se pare incredibil cum de a putut participa o companie fara a sti macar ce model de tramvai oferteaza sau faza a avea clar cine cu cine e.
La trolee s-au dat multi cu fundul de pamant ca vai vin cu troleu prototip pe baza unui autobuz electric.
Astia de la VFU cu ce vin? E retorica intrebarea. Astea sunt lucruri ce trebuiau știute mai ales ca VFU produce 0 tramvaie proprii.
Asta e un fel de "lasa mah, castigam si vedem noi apoi".
Mie mi se pare incredibil cum de a putut participa o companie fara a sti macar ce model de tramvai oferteaza sau faza a avea clar cine cu cine e.
La trolee s-au dat multi cu fundul de pamant ca vai vin cu troleu prototip pe baza unui autobuz electric.
Astia de la VFU cu ce vin? E retorica intrebarea. Astea sunt lucruri ce trebuiau știute mai ales ca VFU produce 0 tramvaie proprii.
Asta e un fel de "lasa mah, castigam si vedem noi apoi".
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Utilizator anonim
Eu ce auzisem de un model din Rusia, cu aia ar fi asociati, dar 100% sigur nu stie nimeni.
Eu ce auzisem de un model din Rusia, cu aia ar fi asociati, dar 100% sigur nu stie nimeni.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
La troleibuze, deranjantă a fost ipocrizia PMB, având în vedere că se specifica expres faptul că nu sunt admise prototipuri. Aici, se pare că este îndeplinit criteriul cerut, deci - la prima vedere, cel puțin - totul pare a fi în regulă. Nici mie nu îmi convine faptul că se vine cu prototipuri netestate și neomologate. Cine garantează pentru eventualele defecte de proiectare? Cine garantează că tramvaiele respective vor fi sigure? Nu știu în ce măsură un astfel de experiment pe bani publici se justifică. Mai ales că la Timișoara au fost destul de multe probleme cu Armoniile, cu precădere în cazul celor de la Pașcani.
Să privim și partea bună, însă: banii sunt rulați în economia națională în continuare, iar aceasta ar putea fi o șansă reală pentru VFU să își definitiveze un model de tramvai de la zero și să intre serios pe piață cu el, perfecționat pe parcurs.
Se întâmplă să știți, totuși, numele companiei respective?
Dacă e vorba strict de Rusia, atunci PK TS/Metrovagonmash mi se pare cea mai plauzibilă variantă.
Puss in Boots wrote:
Mie mi se pare incredibil cum de a putut participa o companie fara a sti macar ce model de tramvai oferteaza sau faza a avea clar cine cu cine e.
La trolee s-au dat multi cu fundul de pamant ca vai vin cu troleu prototip pe baza unui autobuz electric.
Astia de la VFU cu ce vin? E retorica intrebarea. Astea sunt lucruri ce trebuiau știute mai ales ca VFU produce 0 tramvaie proprii.
Asta e un fel de "lasa mah, castigam si vedem noi apoi".
La troleibuze, deranjantă a fost ipocrizia PMB, având în vedere că se specifica expres faptul că nu sunt admise prototipuri. Aici, se pare că este îndeplinit criteriul cerut, deci - la prima vedere, cel puțin - totul pare a fi în regulă. Nici mie nu îmi convine faptul că se vine cu prototipuri netestate și neomologate. Cine garantează pentru eventualele defecte de proiectare? Cine garantează că tramvaiele respective vor fi sigure? Nu știu în ce măsură un astfel de experiment pe bani publici se justifică. Mai ales că la Timișoara au fost destul de multe probleme cu Armoniile, cu precădere în cazul celor de la Pașcani.
Să privim și partea bună, însă: banii sunt rulați în economia națională în continuare, iar aceasta ar putea fi o șansă reală pentru VFU să își definitiveze un model de tramvai de la zero și să intre serios pe piață cu el, perfecționat pe parcurs.
Utilizator anonim wrote:
Eu ce auzisem de un model din Rusia, cu aia ar fi asociati, dar 100% sigur nu stie nimeni.
Se întâmplă să știți, totuși, numele companiei respective?
Dacă e vorba strict de Rusia, atunci PK TS/Metrovagonmash mi se pare cea mai plauzibilă variantă.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
1689
”[...]banii sunt rulați în economia națională în continuare [...] ”.
Exact asa ne mindream si acum 40 de ani cind intregul bloc estic circula cu Ikarus si Tatra iar noi marsaluiam cu steaguri fluturind in soare catre DAC-ul scund, izbinda economiei nationale.
Respect munca Domnului Bucsan si altora ca dinsul, dar evolutia in tehnologie cere timp si investitii sustinute in cercetare si dezvoltare.
In spatele Dacia sta centrul de la Titu. In spatele VFU ce sta ?
Se tot repeta cu obstinatie “trebuie sa le dam o sansa”. Dam o sansa URAC de cincizeci de ani si tot de pomana. Cind protejezi artificial un producator de competitia reala va sfirsi inevitabil in a deveni lenes si atosuficient.
Exista o vorba pe care o ignoram in continuare... Sint prea sarac sa-mi iau un lucru prost...
Un exemplu ar fi Citaro: in ciuda tuturor eforturilor depuse prin mentenanta execrabila, exploatare salbatica, infrastructura proasta etc. au fost cele mai longevive autobuze ale Bucurestiului...
”[...]banii sunt rulați în economia națională în continuare [...] ”.
Exact asa ne mindream si acum 40 de ani cind intregul bloc estic circula cu Ikarus si Tatra iar noi marsaluiam cu steaguri fluturind in soare catre DAC-ul scund, izbinda economiei nationale.
Respect munca Domnului Bucsan si altora ca dinsul, dar evolutia in tehnologie cere timp si investitii sustinute in cercetare si dezvoltare.
In spatele Dacia sta centrul de la Titu. In spatele VFU ce sta ?
Se tot repeta cu obstinatie “trebuie sa le dam o sansa”. Dam o sansa URAC de cincizeci de ani si tot de pomana. Cind protejezi artificial un producator de competitia reala va sfirsi inevitabil in a deveni lenes si atosuficient.
Exista o vorba pe care o ignoram in continuare... Sint prea sarac sa-mi iau un lucru prost...
Un exemplu ar fi Citaro: in ciuda tuturor eforturilor depuse prin mentenanta execrabila, exploatare salbatica, infrastructura proasta etc. au fost cele mai longevive autobuze ale Bucurestiului...
📖 Pagination options