Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 153548 views
📖 Pagination options
- dm5758
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
dm5758
Mercedesul acesta cu instalatia CNG seamana cu autobuzele cu istalatie de Gaz Metan Comprimat de pe vremea raposatului, care erau numite "rachete", acestea de acum daca nu sunt acoperite se vor numi "katiuse"
Mercedesul acesta cu instalatia CNG seamana cu autobuzele cu istalatie de Gaz Metan Comprimat de pe vremea raposatului, care erau numite "rachete", acestea de acum daca nu sunt acoperite se vor numi "katiuse"
- gexge
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
gexge
Am vazut și eu astăzi autobuzul respectiv. Pentru cei interesați, locația este str. Ghidiceni in curte la Conimpex. Locația pare destul de ciudata, la prima vedere firma respectiva pare sa se ocupe de construcții, nicidecum nu pare un service auto sau un centru in care se fac conversii de la diesel la CNG. Nu înțeleg de ce s-a ales aceasta locație și nu înțeleg cum s-a putut face aceasta transformare fără o licitație. Părerea mea ar fi fost ca cel mai bine ar fi fost o licitație publica pentru 100 de bucăți transformate pe CNG, dotate cu AC Konvekta și validatoare noi Kapsch și vopsite in turcoaz ca sa respectam și schema de culoare. Idem și la troleibuze, Astra ar putea face astfel de transformări fără nicio problema, mai ales ca acum au cumpărat și SAERP.
Am vazut și eu astăzi autobuzul respectiv. Pentru cei interesați, locația este str. Ghidiceni in curte la Conimpex. Locația pare destul de ciudata, la prima vedere firma respectiva pare sa se ocupe de construcții, nicidecum nu pare un service auto sau un centru in care se fac conversii de la diesel la CNG. Nu înțeleg de ce s-a ales aceasta locație și nu înțeleg cum s-a putut face aceasta transformare fără o licitație. Părerea mea ar fi fost ca cel mai bine ar fi fost o licitație publica pentru 100 de bucăți transformate pe CNG, dotate cu AC Konvekta și validatoare noi Kapsch și vopsite in turcoaz ca sa respectam și schema de culoare. Idem și la troleibuze, Astra ar putea face astfel de transformări fără nicio problema, mai ales ca acum au cumpărat și SAERP.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
punmeister
Ei vor astea pe fondul de mediu, iar asta se poate intampla de la anul. Acum fac un prototip ca sa vada cum se comporta si daca merita pana la urma conversia in masa pe CNG sau troleibuze.
Ei vor astea pe fondul de mediu, iar asta se poate intampla de la anul. Acum fac un prototip ca sa vada cum se comporta si daca merita pana la urma conversia in masa pe CNG sau troleibuze.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Stefan28
Apar poze noi cu primul propotip de GNC care prinde contur. Sursa: Radu Căpitan Facebook
Apar poze noi cu primul propotip de GNC care prinde contur. Sursa: Radu Căpitan Facebook
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
bercenicity
Ironia este ca te sufoci in ele (fara AC).
Ironia este ca te sufoci in ele (fara AC).
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Stefan28
De AC nu știu ce sa zic, pot sa zic ca are scaune tapițate si Wi Fi!
De AC nu știu ce sa zic, pot sa zic ca are scaune tapițate si Wi Fi!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
punmeister
Si validatoare Kapsch, deci implicit si suport pentru plata cu cardul bancar.
Si validatoare Kapsch, deci implicit si suport pentru plata cu cardul bancar.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
shoppy
Pai nu o sa circule vara, ca tot este parc redus.
Pai nu o sa circule vara, ca tot este parc redus.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Albert
Ma întreb cum au reușit sa echilibreze greutatea in mod egal pe ambele punți. Probabil ca buteliile de pe puntea fata sunt cam grele, dacă i-ar fi pus si AC am mai fi avut ceva greutate si pe puntea spate. De asemenea, rame pentru reclame nu primește? Sau ecrane LCD in interior?
Ma întreb cum au reușit sa echilibreze greutatea in mod egal pe ambele punți. Probabil ca buteliile de pe puntea fata sunt cam grele, dacă i-ar fi pus si AC am mai fi avut ceva greutate si pe puntea spate. De asemenea, rame pentru reclame nu primește? Sau ecrane LCD in interior?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Andrei98
Pai rezervorul de motorina tot în fata era, rezervor care acum e gol sau e scos de tot, deci nu este cam nici o diferenta.
Pai rezervorul de motorina tot în fata era, rezervor care acum e gol sau e scos de tot, deci nu este cam nici o diferenta.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
punmeister
@Albert
Rame pentru reclame pas, avand in vedere faptul ca a fost colantat cu tema convertirii in GNC. Probabil ca seria va avea si rame pentru reclame.
Cat despre AC, in comunicat era vorba ca toate cele 600 vor fi echipate cu AC in salon, dar la fel, e posibil ca prototipul sa faca abatere de la asta.
@Albert
Rame pentru reclame pas, avand in vedere faptul ca a fost colantat cu tema convertirii in GNC. Probabil ca seria va avea si rame pentru reclame.
Cat despre AC, in comunicat era vorba ca toate cele 600 vor fi echipate cu AC in salon, dar la fel, e posibil ca prototipul sa faca abatere de la asta.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
Albert
Deci vechiul obicei al RATB preluat si de “noul” STB. A face prototipul intr-un fel, apoi următoarele 10 vehiculele fiecare diferit de altul.
Deci vechiul obicei al RATB preluat si de “noul” STB. A face prototipul intr-un fel, apoi următoarele 10 vehiculele fiecare diferit de altul.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
anndrei
Singurul lucru ce oferea confort calatorilor in timpul verii era Aerul Conditionat care nu exista. Au incercat sa il faca sa semene cu acesta. Doar ca difera foarte mult si din toate punctele de vedere.
Singurul lucru ce oferea confort calatorilor in timpul verii era Aerul Conditionat care nu exista. Au incercat sa il faca sa semene cu acesta. Doar ca difera foarte mult si din toate punctele de vedere.
citaro_ngt1_76135000.jpg (1.34 MB; downloaded 3928 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G
ByOnu
Obama Euro 3.
Schema nu este nimic nou, este o schema des folosita de Mercedes Benz in lume in scopul promovarii gamei Citaro de-a lungul anilor. Este chiar copy-paste, nu ca ar fi o problema. Pentru capul de serie este OK schema.
Obama Euro 3.
Schema nu este nimic nou, este o schema des folosita de Mercedes Benz in lume in scopul promovarii gamei Citaro de-a lungul anilor. Este chiar copy-paste, nu ca ar fi o problema. Pentru capul de serie este OK schema.
📖 Pagination options