Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1499850 views
📖 Pagination options
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
stefan_br
Eu zic sa il duca pana la Urziceni. Mi se pare prea exagerat de lung traseul lui 135. Ar trebui spart in doua, un 135 care sa functioneze pana in zona giratoriului din Pipera si alta varianta care sa plece din zona Aurel Vlaicu pana la Tunari.
Eu zic sa il duca pana la Urziceni. Mi se pare prea exagerat de lung traseul lui 135. Ar trebui spart in doua, un 135 care sa functioneze pana in zona giratoriului din Pipera si alta varianta care sa plece din zona Aurel Vlaicu pana la Tunari.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
barbuandrei
In acest moment, linia 135 are 21.2 kilometri pe un sens.
In acest moment, linia 135 are 21.2 kilometri pe un sens.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
ByOnu
Eu sustin cu inversunare prelungirea unui R Obor - Buzau.
Eu sustin cu inversunare prelungirea unui R Obor - Buzau.
- nicusior
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
nicusior
Foarte bine au facut,acum poate sa se duca si oamenii din Tunari in zonele centrale cu doar o masina,asa ar trebui sa faca si cu mai multe linii si cu regionalele sa le reduca.
Foarte bine au facut,acum poate sa se duca si oamenii din Tunari in zonele centrale cu doar o masina,asa ar trebui sa faca si cu mai multe linii si cu regionalele sa le reduca.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
BGP2597
Pe principiul ăsta vreau și eu o linie directă (preferabil cu tarif urban) din Ploiești de la Spitalul Județean, până la Politehnică, ca să nu mai mă trămbălez pe tramvai + tren + 105. Nu e deloc aberant, nu? E foarte bine, că pot să ajung unde am nevoie cu doar o mașină.
Pe principiul ăsta vreau și eu o linie directă (preferabil cu tarif urban) din Ploiești de la Spitalul Județean, până la Politehnică, ca să nu mai mă trămbălez pe tramvai + tren + 105. Nu e deloc aberant, nu? E foarte bine, că pot să ajung unde am nevoie cu doar o mașină.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
dany
Suntem in 2020 si noi tot nu vrem sa intelegem ca Ilfovul si Bucurestiul se vor comasa in viitorul apropiat. De ce sa evoluam si sa nu stagnam sau sa involuam? Cam asta e principiul dupa care ne ghidam. Sa nu va mire daca vom vedea localitati din Ilfov inghitite de sectoarele Bucurestiului pentru ca pana la urma asta este normalul si firescul, marile zone metropolitane din vest pana la urma tot la fel au fost formate
Suntem in 2020 si noi tot nu vrem sa intelegem ca Ilfovul si Bucurestiul se vor comasa in viitorul apropiat. De ce sa evoluam si sa nu stagnam sau sa involuam? Cam asta e principiul dupa care ne ghidam. Sa nu va mire daca vom vedea localitati din Ilfov inghitite de sectoarele Bucurestiului pentru ca pana la urma asta este normalul si firescul, marile zone metropolitane din vest pana la urma tot la fel au fost formate
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Nu este nimic "firesc si normal" la actuala impartire administrativa a Bucurestiului. Sectoarele "felii de pizza" sunt o aberatie care nu reprezinta corect nevoile locuitorior.
Nu este nimic "firesc si normal" la actuala impartire administrativa a Bucurestiului. Sectoarele "felii de pizza" sunt o aberatie care nu reprezinta corect nevoile locuitorior.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
BGP2597
Chiar și în varainta în care gândim Bucureștiul și Ilfovul ca o zonă metropolitană unitară o linie de 20km pe sens care să traverseze orașul de la Sud la Nord și să iasă din zona urbană către cea suburbană nu are sens.
Suburbiile trebuie legate de principalele noduri de transfer de la contacul cu zona urbană, în cazul de față Pipera, Aurel Vlaicu, nu de partea opusă a orașului, mai ales prin linii de autobuz. De asta există puncte intermodale de transfer, de asta e normal să existe (că la noi nu prea există) tarifare pe zone și timp, că asta e în fond problema. Problema schimbului nu o rezolvi cu linii directe de oriunde până oriunde, ci cu o tarifare care să-ți faciliteze transferul. Vedem în fiecare zi care e efectul liniilor ilogic de lungi care prind blocaje în trafic în câte 3-4 zone și pe care nu se poate sub nicio formă menține ritmicitatea din cauză că la fiecare 2-3km se formează trenulețe.
Chiar și în varainta în care gândim Bucureștiul și Ilfovul ca o zonă metropolitană unitară o linie de 20km pe sens care să traverseze orașul de la Sud la Nord și să iasă din zona urbană către cea suburbană nu are sens.
Suburbiile trebuie legate de principalele noduri de transfer de la contacul cu zona urbană, în cazul de față Pipera, Aurel Vlaicu, nu de partea opusă a orașului, mai ales prin linii de autobuz. De asta există puncte intermodale de transfer, de asta e normal să existe (că la noi nu prea există) tarifare pe zone și timp, că asta e în fond problema. Problema schimbului nu o rezolvi cu linii directe de oriunde până oriunde, ci cu o tarifare care să-ți faciliteze transferul. Vedem în fiecare zi care e efectul liniilor ilogic de lungi care prind blocaje în trafic în câte 3-4 zone și pe care nu se poate sub nicio formă menține ritmicitatea din cauză că la fiecare 2-3km se formează trenulețe.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
bercenicity
Nu vad problema daca:
-avem grad de incarcare echilibrat pe toate sectoarele traseului
-avem ritmicitate
-nu este tratament preferential permanent pt Tunari (sa fie solutie temporara pana se liciteaza traseele R4XX in Tunari?)
-soferii nu sunt nevoiti sa conduca foarte mult fara pauza - de exemplu trebuie sa isi gestioneze mai judicios momentele in care beau apa sa nu ii apuce pe drum
Nu vad problema daca:
-avem grad de incarcare echilibrat pe toate sectoarele traseului
-avem ritmicitate
-nu este tratament preferential permanent pt Tunari (sa fie solutie temporara pana se liciteaza traseele R4XX in Tunari?)
-soferii nu sunt nevoiti sa conduca foarte mult fara pauza - de exemplu trebuie sa isi gestioneze mai judicios momentele in care beau apa sa nu ii apuce pe drum
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Dar de ce nu 2/3 curse 135 pe traseul clasic si 1/3 curse 135bis prelungit? Sau 50/50?
Dar de ce nu 2/3 curse 135 pe traseul clasic si 1/3 curse 135bis prelungit? Sau 50/50?
- Lucian
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Lucian
Pentru ca este mai de preferat sa platesti un bilet decat doua.
Pentru ca este mai de preferat sa platesti un bilet decat doua.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
BGP2597
Cum spuneam și aseară, nu poți avea linii directe de oriunde până oriunde doar de dragul de a folosi un singur bilet. Trebuie renunțat la ideea asta proastă de bilet pe vehicul cu care ne-am obișnuit de atâtea zeci de ani. Problema se rezolvă cu bilet pe timp și zone tarifare.
Cum spuneam și aseară, nu poți avea linii directe de oriunde până oriunde doar de dragul de a folosi un singur bilet. Trebuie renunțat la ideea asta proastă de bilet pe vehicul cu care ne-am obișnuit de atâtea zeci de ani. Problema se rezolvă cu bilet pe timp și zone tarifare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Lucian, biletele folosesc pentru cei care NU prea circulă. Pentru circulabili există tot felul de abonamente !
Lucian, biletele folosesc pentru cei care NU prea circulă. Pentru circulabili există tot felul de abonamente !
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination