Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
997 posts, 393270 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Stefan28
Cele 4 vagoane alimentate de acelasi captator fiind:
MP1 (vagon motor cu pantograf)
M1 (vagon motor)
M2 (vagon motor)
MP2 (vagon motor cu pantograf)
andrei11 wrote:
Ba 4 au motoare, vagoanele cu posturile de conducere NU au motoare.
Cele 4 vagoane alimentate de acelasi captator fiind:
MP1 (vagon motor cu pantograf)
M1 (vagon motor)
M2 (vagon motor)
MP2 (vagon motor cu pantograf)
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Ca sa fie mai clar, este vorba de barele mici de la usi. In imaginile de mai jos se vede diferenta. Practic, la aglomeratie mare, la BM2 te tii de stalpii de la usi.
Se vede si bara din mijlocul scaunelor, de care vorbeste GPS, care exista doar la BM21. Deh, daca nu am stiut ce sa cerem, ni s-a parut ca IVA avea prea multe bare... Nu mai vorbim de profilul rotilor, nu ?
Stefan28 wrote:
Ramele BM2 nu au barele de sustinere la fiecare capat de scaun...
Ca sa fie mai clar, este vorba de barele mici de la usi. In imaginile de mai jos se vede diferenta. Practic, la aglomeratie mare, la BM2 te tii de stalpii de la usi.
Se vede si bara din mijlocul scaunelor, de care vorbeste GPS, care exista doar la BM21. Deh, daca nu am stiut ce sa cerem, ni s-a parut ca IVA avea prea multe bare... Nu mai vorbim de profilul rotilor, nu ?
BM2.jpg (964.05 KB; downloaded 4020 times)
BM21.png (286.51 KB; downloaded 4026 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Stefan28
Cred ca la ore de varf va fi distracția si mai mare mai ales pe M5.1... Ca din cele 10 rame, 90% vor fi flori...
Cred ca la ore de varf va fi distracția si mai mare mai ales pe M5.1... Ca din cele 10 rame, 90% vor fi flori...
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Sincer, eu am un dubiu legat de cati calatori vor folosi racordul M5. Mai degraba, imi este teama de ce se va intampla pe M1/3, dupa ce vor lua trenuri si intervalul va creste.
Sincer, eu am un dubiu legat de cati calatori vor folosi racordul M5. Mai degraba, imi este teama de ce se va intampla pe M1/3, dupa ce vor lua trenuri si intervalul va creste.
- Stefan28
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andrei11
IVELE circulă pe principiul << Cale Liberă >> Cum BLA nu mai există, nici semnal de intrare în stație ( implicit prevestitor ), de aici rezultă automat mărirea intervalului dintre trenuri.
IVELE circulă pe principiul << Cale Liberă >> Cum BLA nu mai există, nici semnal de intrare în stație ( implicit prevestitor ), de aici rezultă automat mărirea intervalului dintre trenuri.
- punmeister
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andrei11
NU există ! Nu confunda BLA - ul cu INDUȘII ! Măcar de-ar monta semnale de intrare în stație ( implicit prevestitoare ). S-ar mai câștiga vreo 45 secunde...
NU există ! Nu confunda BLA - ul cu INDUȘII ! Măcar de-ar monta semnale de intrare în stație ( implicit prevestitoare ). S-ar mai câștiga vreo 45 secunde...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Stefan28
1126-2126 "Sofia" este într-o vizită pe magistrala 2.
De asemenea, pe M2 sunt "extremitățile" BM21:
1101-2101 "Europa" și 1126-2126 "Sofia"
1126-2126 "Sofia" este într-o vizită pe magistrala 2.
De asemenea, pe M2 sunt "extremitățile" BM21:
1101-2101 "Europa" și 1126-2126 "Sofia"
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Stefan28
Schimbare: 1126-2126 "Sofia" a revenit foarte repede pe M1/M3 iar in locul ei a fost trimis 1104-2104 "Berlin" inapoi pe M2...
Schimbare: 1126-2126 "Sofia" a revenit foarte repede pe M1/M3 iar in locul ei a fost trimis 1104-2104 "Berlin" inapoi pe M2...
📖 Pagination options