Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)
289 posts, 100247 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2
andrei11
Asta am vrut să spun și eu, stâlpii au fost măriți ca și diamentru, poate tanti Florica de la brutărie să spună că acolo e vopsea antiseismică. De fapt expresia cred că e un jargon, nu cred că există așa ceva.
Asta am vrut să spun și eu, stâlpii au fost măriți ca și diamentru, poate tanti Florica de la brutărie să spună că acolo e vopsea antiseismică. De fapt expresia cred că e un jargon, nu cred că există așa ceva.
2020-08-05_17-11-26.jpg (16.32 KB; downloaded 2113 times)
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2
zapacitu
Ti-am spus ca e o exprimare plastica, cel mai probabil sarcastica.
Nu sunt specialist in RM, insa ce au facut mi s-a parut o simpla casetare a pilonilor existenti, in ideea ca invelisul lor protector era compromis deja. Cu alte cuvinte au refacut invelisul protector al stalpilor si al bazei coloanelor. Daca intr-adevar e o consolidare, luminati-ma si pe mine va rog pentru ca momentan si eu am impresia ca singurul castig pe rezistenta e obtinut prin desfiintarea liniilor, in timp ce refacerea invelisiului protector al stalpilor confera stabilitate pe termen mediu-lung. In mintea mea de inginer asta se numeste carpeala, nu consolidare.
Ti-am spus ca e o exprimare plastica, cel mai probabil sarcastica.
Nu sunt specialist in RM, insa ce au facut mi s-a parut o simpla casetare a pilonilor existenti, in ideea ca invelisul lor protector era compromis deja. Cu alte cuvinte au refacut invelisul protector al stalpilor si al bazei coloanelor. Daca intr-adevar e o consolidare, luminati-ma si pe mine va rog pentru ca momentan si eu am impresia ca singurul castig pe rezistenta e obtinut prin desfiintarea liniilor, in timp ce refacerea invelisiului protector al stalpilor confera stabilitate pe termen mediu-lung. In mintea mea de inginer asta se numeste carpeala, nu consolidare.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2
subway guru
Expresia zugraveli antiseismice s-a nascut dupa cutremurul din 1977, dupa ce partidul a hotarat sa opreasca consolidarile serioase...Si asa a ramas de atunci pentru orice fusereala cu pretentii de consolidare.
Expresia zugraveli antiseismice s-a nascut dupa cutremurul din 1977, dupa ce partidul a hotarat sa opreasca consolidarile serioase...Si asa a ramas de atunci pentru orice fusereala cu pretentii de consolidare.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2
Mircea G
1. macar arata mai ok , nu ai senzatia ca vine peste tine
2. in opinia mea de neinginer , avind in vedere ca podul nu avea probleme iminente structurale care sa-i pericliteze stabilitatea , simplul fapt ca a fost reparata structura metalica expusa , conteaza mult , ii mai lungeste viata pina va veni un primar mai tare in si va decide largirea acelei gituiri de trafic , va moderniza intersectia .
1. macar arata mai ok , nu ai senzatia ca vine peste tine
2. in opinia mea de neinginer , avind in vedere ca podul nu avea probleme iminente structurale care sa-i pericliteze stabilitatea , simplul fapt ca a fost reparata structura metalica expusa , conteaza mult , ii mai lungeste viata pina va veni un primar mai tare in si va decide largirea acelei gituiri de trafic , va moderniza intersectia .
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2
shoppy
Si in dex sunt definitii contradictorii pentru consolidare, pe care o acceptam?
Se putea mai rau adica doar o plasa de Buzau, sau si mai rau adica doar acoperite gaurile cu tencuiala, la coloane au facut mai mult, au adus armatura groasa, vedeti pozele de la pagina 16.
Pana al urma daca se baga prea putin beton e rau ca nu e solid si daca se baga prea mult iar e rau ca tot ar trebui demolat, deci cum ar fi fost bine?
Si in dex sunt definitii contradictorii pentru consolidare, pe care o acceptam?
Se putea mai rau adica doar o plasa de Buzau, sau si mai rau adica doar acoperite gaurile cu tencuiala, la coloane au facut mai mult, au adus armatura groasa, vedeti pozele de la pagina 16.
Pana al urma daca se baga prea putin beton e rau ca nu e solid si daca se baga prea mult iar e rau ca tot ar trebui demolat, deci cum ar fi fost bine?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2
subway guru
Bine ar fi fost sa fie inlocuit cu ceva decent pe fonduri europene cand s-a modernizat linia spre Constanta...Dar i-a durut fix in pix
Bine ar fi fost sa fie inlocuit cu ceva decent pe fonduri europene cand s-a modernizat linia spre Constanta...Dar i-a durut fix in pix
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2
andrei11
A fost Înlocuit cu ceva foarte decent.
În poza asta CHIAR E o consolidare, nu e un lucru făcut de mântuială. Nu suntem toți fraieri deși nu toți am terminat Facultatea de Construcții.
Știu că societățile de construcții - proiectare - se împart în două categorii, Metroul SA și restul. Metroul SA face totul ca la carte, restul sunt niște impostoare care fac lucruri de mântuială cu amatori.
_________________
Asta n-are legătură nici cu Metroul SA nici cu topicul, deci e Off de Off.
M 6.1 / M 6.2 e pe linie moartă, mai sunt 2 - 3 luni și se dă în folosință Cf Aeroport Otopeni.
Și dacă se va constui M 6.1 - 6.2 , după prima sapă nicio șansă să se dea drumul înainte de + 10 - + 12 ani.
_______________
Dacă Mihai Viteazul aștepta să se construiască autostrăzi și n-ar fi investit în drumurile de acum 450 de ani am fi dat-o-n bară.
Degeaba ne planificăm noi linii de metrou dacă nu suntem în stare să le inaugurăm decât din 30 în 30 de ani.
__________________
UE și-a dat seama de țeapă. Nu degeaba NU finanțează M 6 de la Stația Tokyo spre Otopeni !
A fost Înlocuit cu ceva foarte decent.
C q.jpg (95.07 KB; downloaded 1987 times)
În poza asta CHIAR E o consolidare, nu e un lucru făcut de mântuială. Nu suntem toți fraieri deși nu toți am terminat Facultatea de Construcții.
Știu că societățile de construcții - proiectare - se împart în două categorii, Metroul SA și restul. Metroul SA face totul ca la carte, restul sunt niște impostoare care fac lucruri de mântuială cu amatori.
_________________
Asta n-are legătură nici cu Metroul SA nici cu topicul, deci e Off de Off.
M 6.1 / M 6.2 e pe linie moartă, mai sunt 2 - 3 luni și se dă în folosință Cf Aeroport Otopeni.
Și dacă se va constui M 6.1 - 6.2 , după prima sapă nicio șansă să se dea drumul înainte de + 10 - + 12 ani.
_______________
Dacă Mihai Viteazul aștepta să se construiască autostrăzi și n-ar fi investit în drumurile de acum 450 de ani am fi dat-o-n bară.
Degeaba ne planificăm noi linii de metrou dacă nu suntem în stare să le inaugurăm decât din 30 în 30 de ani.
__________________
UE și-a dat seama de țeapă. Nu degeaba NU finanțează M 6 de la Stația Tokyo spre Otopeni !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2
subway guru
Armaturile alea degeaba le pui daca le invelesti cu shapa...
M-ai auzit pe mine sa critic lucrari facute ca la carte???
Iar daca esti asa de incantat de ceea ce a iesit dupa atatea sfortari grotesti, poate ne spui cu ce e podisca asta mai buna decat acum o suta de ani cand a fost construita ca sa nu stea birjele la bariera?
Armaturile alea degeaba le pui daca le invelesti cu shapa...
M-ai auzit pe mine sa critic lucrari facute ca la carte???
Iar daca esti asa de incantat de ceea ce a iesit dupa atatea sfortari grotesti, poate ne spui cu ce e podisca asta mai buna decat acum o suta de ani cand a fost construita ca sa nu stea birjele la bariera?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2
shoppy
subway guru wrote:Nu i-a durut in pix ci au avut ghinion cu vecinii, fix alaturi au sapat niste unii o groapa in '89 si pana cand au acoperit-o, 13 ani mai tarziu, modernizarea deja se terminase de vreo 5 ani.
Bine ar fi fost sa fie inlocuit cu ceva decent pe fonduri europene cand s-a modernizat linia spre Constanta...Dar i-a durut fix in pix
📖 Pagination options