Topic: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
1025 posts, 182831 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
cris_m
Da, aceeeasi observatie o aveam si eu de facut, dar da, Costin are dreptate. Bine, console lungi mai sunt, in minte imi vine cea de la Titan a defunctului 92... Culmea, tot stalp cu injectie.
Da, aceeeasi observatie o aveam si eu de facut, dar da, Costin are dreptate. Bine, console lungi mai sunt, in minte imi vine cea de la Titan a defunctului 92... Culmea, tot stalp cu injectie.
Screenshot_20200724-162155_Maps.jpg (959.44 KB; downloaded 3062 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
TibiV
Luni, 27 iulie...
... trotuarul inca (relativ) intreg, bordurile neatinse.
Miercuri, 29 iulie
Detaliu. Au spart trotuarul si se vede fixarea noului stalp. Probabil urmeaza balastul din prima poza de azi si, evident, alte borduri.
Am postat in mare parte pentru a testa procesorul de imagini al lui Costin.
Dreptughiurile rosii sunt acolo unde procesorul a dat-o in bara...
Luni, 27 iulie...
... trotuarul inca (relativ) intreg, bordurile neatinse.
Miercuri, 29 iulie
Detaliu. Au spart trotuarul si se vede fixarea noului stalp. Probabil urmeaza balastul din prima poza de azi si, evident, alte borduri.
Am postat in mare parte pentru a testa procesorul de imagini al lui Costin.
Dreptughiurile rosii sunt acolo unde procesorul a dat-o in bara...
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
survola
Lucrarea este finalizată, inclusiv trotuarul. Astăzi fără poze
Lucrarea este finalizată, inclusiv trotuarul. Astăzi fără poze
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
andreiiul
Este finalizata dar la pranz inca nu era deschisa circulatiei prima banda. Mai sunt marcaje de facut.
Oricum si cu aceasta banda in plus tot vor exista "smecheri" care se vor baga in fata in gura pasajului si vor bloca banda 3. De asta imi mentin ideea de a se implementa o separare fizica (parapet sau macar stalpisori) intre benzile pt mers pe langa pasaj si cele pe sub pasaj.
Este finalizata dar la pranz inca nu era deschisa circulatiei prima banda. Mai sunt marcaje de facut.
Oricum si cu aceasta banda in plus tot vor exista "smecheri" care se vor baga in fata in gura pasajului si vor bloca banda 3. De asta imi mentin ideea de a se implementa o separare fizica (parapet sau macar stalpisori) intre benzile pt mers pe langa pasaj si cele pe sub pasaj.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
ByOnu
Si nu faci cumva doar sa muti smecherii mai spre Mihai Bravu?
Si nu faci cumva doar sa muti smecherii mai spre Mihai Bravu?
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
andreiiul
Si da si nu. Smecherii nu vor sa stea in coloana prea mult si forteaza intrarea fix acolo unde este linie continua.
Separarea fizica trebuie sa inceapa unde e linie continua. In rest legal ai voie sa schimbi banda si o faci cand iti permite traficul, chiar daca trebuie sa astepti pt a te putea incadra.
Si da si nu. Smecherii nu vor sa stea in coloana prea mult si forteaza intrarea fix acolo unde este linie continua.
Separarea fizica trebuie sa inceapa unde e linie continua. In rest legal ai voie sa schimbi banda si o faci cand iti permite traficul, chiar daca trebuie sa astepti pt a te putea incadra.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
Mircea G
Sa astepti ???? adica sa blochezi o banda , sa opresti , sa bei o cafea ...si poate te lasa cineva sa te bagi in coloana ! Da , bine gindit .
Problema este ca doar citiva sint " smecheri " si se baga in fata in coloana , restul sint efectiv surprinsi de situatie si se trezesc ca nu pot intra in coloana , asta din cauza proastei gindiri , si realizari a pasajului .
Sint zile cind banda 1 care urmeaza sa treaca pe deasupra pasajului , este " formata " de pe la Mihai B, iar un neavizat daca nu isi arunca ochii mai sus , va spune ca este o problema si va trece pe banda 2 care este LIBERA , sa se trezeasca apoi ca de fapt nu se poate incadra pe dreapta deoarece " problema " este o imensa coloana care vrea sa treaca pe deasupra pasajului .
O prostie de gindire a pasajului .
Daca se monteaza separatoare fizice nu vor face decit sa recunoasca proiectarea idioata si vor naste alte probleme .
Sa astepti ???? adica sa blochezi o banda , sa opresti , sa bei o cafea ...si poate te lasa cineva sa te bagi in coloana ! Da , bine gindit .
Problema este ca doar citiva sint " smecheri " si se baga in fata in coloana , restul sint efectiv surprinsi de situatie si se trezesc ca nu pot intra in coloana , asta din cauza proastei gindiri , si realizari a pasajului .
Sint zile cind banda 1 care urmeaza sa treaca pe deasupra pasajului , este " formata " de pe la Mihai B, iar un neavizat daca nu isi arunca ochii mai sus , va spune ca este o problema si va trece pe banda 2 care este LIBERA , sa se trezeasca apoi ca de fapt nu se poate incadra pe dreapta deoarece " problema " este o imensa coloana care vrea sa treaca pe deasupra pasajului .
O prostie de gindire a pasajului .
Daca se monteaza separatoare fizice nu vor face decit sa recunoasca proiectarea idioata si vor naste alte probleme .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
andrei11
Eu spun să închidem pasajul total. Îi zidim intrările. Și așa mai mult încurcă, e aberție totală pasajul ăsta. Plătesc eu cărămizile. Aduci tu mortarul ?
Eu spun să închidem pasajul total. Îi zidim intrările. Și așa mai mult încurcă, e aberție totală pasajul ăsta. Plătesc eu cărămizile. Aduci tu mortarul ?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
Mircea G
A fi constructiv nu inseamna chiar sa construiesti , sau in cazul de fata sa zidim pasajul ....desi se practica metoda prin alte tari , care au demolat pasajele .
La noi , incepem cu critica , si trebuie sa auzim cit mai multe opinii , apoi vedem ce se poate face , gasita o solutie .
A fi constructiv nu inseamna chiar sa construiesti , sau in cazul de fata sa zidim pasajul ....desi se practica metoda prin alte tari , care au demolat pasajele .
La noi , incepem cu critica , si trebuie sa auzim cit mai multe opinii , apoi vedem ce se poate face , gasita o solutie .
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
ByOnu
Mircea, nu zic ca nu ai dreptate, sincer - nu am o opinie deja facuta, dar ce ai fi schimbat la pasaj in cazul acesta, la rampa de intrare Vacaresti mai precis? Adica, personal, il vad ca pe un pasaj banal trantit acolo - relativ necesar de altfel. Nu prea vad ce ar fi putut face altceva.
Mircea, nu zic ca nu ai dreptate, sincer - nu am o opinie deja facuta, dar ce ai fi schimbat la pasaj in cazul acesta, la rampa de intrare Vacaresti mai precis? Adica, personal, il vad ca pe un pasaj banal trantit acolo - relativ necesar de altfel. Nu prea vad ce ar fi putut face altceva.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
zapacitu
Adevarul e ca pasajul e ok in forma actuala, cea mai mare problema fiind vesnica nerespectare a preselectiei benzilor de circulatie, care nu are legatura cu pasajul sau lucrarea in sine, ci cu nesimtirea si lipsa totala de respect a unor concetateni. Iar asta se rezolva cu promovarea regulilor si cu sanctiuni pentru cine nu respecta. Si gata.
Adevarul e ca pasajul e ok in forma actuala, cea mai mare problema fiind vesnica nerespectare a preselectiei benzilor de circulatie, care nu are legatura cu pasajul sau lucrarea in sine, ci cu nesimtirea si lipsa totala de respect a unor concetateni. Iar asta se rezolva cu promovarea regulilor si cu sanctiuni pentru cine nu respecta. Si gata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
andrei11
Mircea G spune altceva, pe baza observațiilor directe crede că direcția principală în acea intersecție este Văcărești - Olteniței.
Părerea mea este că au rezolvat mizerabil intersecția de la sol ca și semaforizare.
Mircea G spune altceva, pe baza observațiilor directe crede că direcția principală în acea intersecție este Văcărești - Olteniței.
Părerea mea este că au rezolvat mizerabil intersecția de la sol ca și semaforizare.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
Costin
Problema acolo este ca preselectia benzilor este semnalizata prea tarziu si prea putin vizibil:
https://maps.app.goo.gl/iSogLkd8cZWUzuqG8
Daca nu cunosti zona si vrei sa intri sau sa iesi de pe banda 1 dupa ce vezi semnul, daca il vezi, spuneti-mi si mie CUM o faci legal.
Preselectia trebuie semnalizata din timp, preferabil cu directia pentru fiecare banda, asa:
https://maps.app.goo.gl/M7LQAwv2Shm6H56z8
Dupa care se pot implementa fie bariere fizice, fie camere video + amenda, nu exista nici un motiv pentru care restrictionarea fizica sau legala sa nu fie implementata daca presemnalizarea este corecta.
Problema acolo este ca preselectia benzilor este semnalizata prea tarziu si prea putin vizibil:
https://maps.app.goo.gl/iSogLkd8cZWUzuqG8
Daca nu cunosti zona si vrei sa intri sau sa iesi de pe banda 1 dupa ce vezi semnul, daca il vezi, spuneti-mi si mie CUM o faci legal.
Preselectia trebuie semnalizata din timp, preferabil cu directia pentru fiecare banda, asa:
https://maps.app.goo.gl/M7LQAwv2Shm6H56z8
Dupa care se pot implementa fie bariere fizice, fie camere video + amenda, nu exista nici un motiv pentru care restrictionarea fizica sau legala sa nu fie implementata daca presemnalizarea este corecta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
andrei11
Același lucru se întâmplă și la pasajul de la aero Băneasa când vii de la Otopeni. Sunt momente ale zilei unde banda I de intrare în pasaj e blocată total de cei care vor să facă stânga în intersecție. Mă confrunt de multe ori cu această situație, eu "făcând" Otopeniul destul de des.
Același lucru se întâmplă și la pasajul de la aero Băneasa când vii de la Otopeni. Sunt momente ale zilei unde banda I de intrare în pasaj e blocată total de cei care vor să facă stânga în intersecție. Mă confrunt de multe ori cu această situație, eu "făcând" Otopeniul destul de des.
📖 Pagination options