Topic: Stiri, noutati, perspective
274 posts, 138961 views
📖 Pagination options
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
micutzu
MAZ-urile 107 si 203 inca sunt in stare destul de buna.Nu mi se pare o idee prea inspirata sa fie trimise deja la fier vechi avand in vedere ca mai sunt orase din tara unde inca mai circula Ikarusuri.Macar daca s-ar infiinta niste linii metropolitane si sa fie redirectionate acolo.
MAZ-urile 107 si 203 inca sunt in stare destul de buna.Nu mi se pare o idee prea inspirata sa fie trimise deja la fier vechi avand in vedere ca mai sunt orase din tara unde inca mai circula Ikarusuri.Macar daca s-ar infiinta niste linii metropolitane si sa fie redirectionate acolo.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
CiprianTRB
În ce "orașe" mai circula Ikarus? Mai circula doar într-un oraș și anume Ploiești. S-a spus undeva ca MAZ-urile vor fi casate? Poate vor fi vândute.
În ce "orașe" mai circula Ikarus? Mai circula doar într-un oraș și anume Ploiești. S-a spus undeva ca MAZ-urile vor fi casate? Poate vor fi vândute.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
deprodio
Viitorul inseamna modernizare,nu autobuze MAZ care au 12 ani de exploatare.Faptul ca in Ploiesti circula Ikarus-uri sau minibuze Isuzu din 1998 sau ca in Targu Jiu inca mai circula DAC-uri,e rusinea lor.Plus ca,vorbim de Constanta.Un oras care a pierdut extrem de mult la capitolul modernizare.
micutzu wrote:
MAZ-urile 107 si 203 inca sunt in stare destul de buna.Nu mi se pare o idee prea inspirata sa fie trimise deja la fier vechi avand in vedere ca mai sunt orase din tara unde inca mai circula Ikarusuri.Macar daca s-ar infiinta niste linii metropolitane si sa fie redirectionate acolo.
Viitorul inseamna modernizare,nu autobuze MAZ care au 12 ani de exploatare.Faptul ca in Ploiesti circula Ikarus-uri sau minibuze Isuzu din 1998 sau ca in Targu Jiu inca mai circula DAC-uri,e rusinea lor.Plus ca,vorbim de Constanta.Un oras care a pierdut extrem de mult la capitolul modernizare.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ticker
Sunt destule orase in tara cu parc extrem de invechit pentru care MAZ-urile din CT ar fi o gura de aer curat.
Si sunt sigur ca vor fi valorificate, nu casate.
Sunt destule orase in tara cu parc extrem de invechit pentru care MAZ-urile din CT ar fi o gura de aer curat.
Si sunt sigur ca vor fi valorificate, nu casate.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
Pacat ca nu se iau in calcul troleibuzele. Unora le vine cu sifon. Pana si Brașovul isi mai spala din pacate.
Pacat ca nu se iau in calcul troleibuzele. Unora le vine cu sifon. Pana si Brașovul isi mai spala din pacate.
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Vatmanul constanțean
ANUNȚ DE INTERES PUBLIC
CT BUS S.A. anunță publicul călător că de duminică, 2 august 2020, se modifică traseele liniilor 44, 48, 51, 51b și 101, astfel:
• traseele 48 și 101 vor circula pe sensul de mers către Consulatul Turc, astfel: str. Mihai Viteazu - bd. Mamaia - str. I.G.Duca - bd. Ferdinand;
• traseele 44, 51 și 51b vor circula pe sensul de mers către Poarta 1, astfel: str. I. G. Duca - Bd. Mamaia - str. Mihai Viteazu- Poarta 1.
Înființăm pe bd. Mamaia o nouă statie, la aproximativ 30 de metri de intersecția bd. Mamaia cu strada I. G. Duca. Demersul vine în sprijinul celor care locuiesc în zonă și care vor beneficia de un acces mai facil și mai rapid spre centrul orașului.
• traseele 44 și 51 vor circula pe sensul de mers către Casa de cultură astfel: Poarta 1- str. Mihai Viteazu - str. Țepeș Vodă - str. I.G. Duca.
Schimbările survin din cauza modificării sensurilor de circulație pe strada Țepeș Vodă și I.G.Duca, modificări hotărâte de S.C. Confort Urban S.R.L.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat!
Sursa: www.ctbus.ro/comunicate/#20200730-0
ANUNȚ DE INTERES PUBLIC
CT BUS S.A. anunță publicul călător că de duminică, 2 august 2020, se modifică traseele liniilor 44, 48, 51, 51b și 101, astfel:
• traseele 48 și 101 vor circula pe sensul de mers către Consulatul Turc, astfel: str. Mihai Viteazu - bd. Mamaia - str. I.G.Duca - bd. Ferdinand;
• traseele 44, 51 și 51b vor circula pe sensul de mers către Poarta 1, astfel: str. I. G. Duca - Bd. Mamaia - str. Mihai Viteazu- Poarta 1.
Înființăm pe bd. Mamaia o nouă statie, la aproximativ 30 de metri de intersecția bd. Mamaia cu strada I. G. Duca. Demersul vine în sprijinul celor care locuiesc în zonă și care vor beneficia de un acces mai facil și mai rapid spre centrul orașului.
• traseele 44 și 51 vor circula pe sensul de mers către Casa de cultură astfel: Poarta 1- str. Mihai Viteazu - str. Țepeș Vodă - str. I.G. Duca.
Schimbările survin din cauza modificării sensurilor de circulație pe strada Țepeș Vodă și I.G.Duca, modificări hotărâte de S.C. Confort Urban S.R.L.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat!
Sursa: www.ctbus.ro/comunicate/#20200730-0
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
PTMZ
De pe forumul Pe Unde Merg:
De pe forumul Pe Unde Merg:
Harry wrote:
Maine dimineata la ora 10 va fi prezentat primul minibus. Revin maine cu multe poze
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Vatmanul constanțean
Si un teaser de pe pagina de Facebook a primarului... Nu stiu care e treaba cu bicicletele din spate.
https://m.facebook.com/fagadaudecebal/v ... al%2F&_rdr
Pana la urma versiunea de fata se numeste "Trituro" ,nu?
Ceva similar am vazut la Otopeni pe acea "linie albastra".
Si un teaser de pe pagina de Facebook a primarului... Nu stiu care e treaba cu bicicletele din spate.
https://m.facebook.com/fagadaudecebal/v ... al%2F&_rdr
Pana la urma versiunea de fata se numeste "Trituro" ,nu?
Ceva similar am vazut la Otopeni pe acea "linie albastra".
- PTMZ
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Stiri, noutati, perspective
Andrei Andraș
Să nu cumva Trituro să fie numele doar microbuzelor în trei (Tri) axe, iar în cazul de față să vorbim doar de niște simple Sprintere carosate la C&I.
(Dacă pozele sunt prea mari, îmi cer scuze, am scris mesajul de pe telefon)
Să nu cumva Trituro să fie numele doar microbuzelor în trei (Tri) axe, iar în cazul de față să vorbim doar de niște simple Sprintere carosate la C&I.
(Dacă pozele sunt prea mari, îmi cer scuze, am scris mesajul de pe telefon)
Foto: phototrans
823243.jpg (627.45 KB; downloaded 3670 times)
Foto: phototrans
29414855202_3e5fdddb6d_b.jpg (176.32 KB; downloaded 3673 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
PTMZ
Să vedem și un articol despre prezentare:
Sursa: Ordinea.ro
Să vedem și un articol despre prezentare:
În cursul zilei de azi, 26 august, reprezentanții Primăriei municipiului Constanța, împreună cu cei ai CT BUS au organizat o conferință de presă, susținută în aer liber, în apropiere de roata panoramică. Scopul acesteia a fost de a prezenta primul autobuz Mercedes Benz M2, de capacitate mică.
La întâlnirea cu jurnaliștii au participat primarul Decebal Făgădău, directorul general al CT Bus, Bogdan Niță, viceprimarul Costin Răsăuțeanu, precum și directorul executiv al Țiriac Auto, Cosmin Cârjeu.
Potrivit precizărilor făcute de Biroul de presă al CT BUS, compania face următorul pas pentru a consolida poziția municipiului Constanța în topul oraşelor europene care deţin o bază ultramodernă de transport în comun.
Este important de precizat că achiziția a 18 autobuze de capacitate redusă – 28 de locuri, dintre care 10 pe scaune și 18 în picioare – a fost finanțată cu sprijinul Primăriei municipiului Constanța.
Bogdan Niță, director al CT Bus a deschis lucrările conferinței, precizând că au avut un sprijin serios din partea primăriei.
”Am reușit să achităm datoria foarte mare pe care o aveam către ANAF.”, a spus Niță.
Reamintim că la începutul lunii august, compania a achitat integral anticipat obligația fiscală către A.N.A.F., stabilită prin Decizia de eșalonare la plată încheiată pe 20.04.2017, pentru o perioadă de 55 de luni. Cuantumul datoriei totale era de 27.923.828 lei, cu rata aproximativă lunară de 500.000 lei. Pe lângă această sumă datorată, autoritățile dispuseseră și sechestru asupra tuturor bunurilor aparținând fostei regii.
Graficul lunar de plată a datoriei a fost respectat cu strictețe, iar ca urmare a încadrării în prevederile O.U.G. 69 / 14.05.2020, CT BUS S.A. beneficiază de facilități fiscale în valoare de 2.786.475 lei.
Pentru stingerea datoriei s-au achitat 5.373.370 lei. Efortul financiar a fost realizat prin forțe proprii, fără contractarea nici unui împrumut.
În prezent, CT BUS S.A. nu mai înregistrează datorii către A.N.A.F. Totodată, pe 12.08.2020, autoritățile au comunicat către CT BUS Decizia de ridicare a măsurilor de executare silită aplicate asupra bunurilor sechestrate nr. 58733.
Certificatul fiscal care atestă 0 datorii deschide calea pentru noi investiții, CT BUS fiind eligibilă pentru proiecte cu fonduri atrase și proiecte cu fonduri europene.
Niță a precizat că minibuzele achiziționate sunt vehiculele nemțești, dar construite în România.
”Compania care le-a construit este din București, care a creat, practic, un prototip. Este un vehicul cum nu veți întâlni în nici un alt oraș din județul Constanța sau din alte parte. Este un vehicul care păstrează, practic, tehnologia germană și partea de motorizare, dar toate facilitățile sunt unele de ultimă oră, așa cum noi le-am cerut“, a declarat Bogdan Niță, directorul CT Bus.
Bodgan Niță a mai spus că CityBus a fost un uriaș prăbușit care se ridică. Apoi l-a invitat pe primarul Făgădău să ia cuvântul.
Acesta a ținut să precizeze că în anul 2016, în zona de lângă intrarea pe la poarta 1 în Portul Constanța erau clădiri neterminate, o zonă practic abandonată.
”O zonă prin care treceau MAZ-urile vechi și microbuzele care le făceau concurență. Aveam mii, zeci de mii de călători nemulțumiți.”, a spus Făgădău.
El a continuat spunând că acele coșciuge pe roți au dispărut.
”Operatorii privați nu vor fi foarte fericiți când azi vor vedea aceste minibuze. Vom înlocui sicriele pe roți cu limuzine.” a declarat primarul municipiului Constanța.
El a precizat că acum avem 104 autobuze noi, în achiziție 41 de autobuze electrice și, începând de azi, ”18 minibuze unice în România.”
“Îmi doresc ca în mandatul meu de primar, transportul public să fie prima opțiune pentru constănțeni. Transport public înseamnă CT BUS”, spune Făgădău.
Noile autobuze vor circula pe două rute: 13 și 14. Primarul a precizat că el ar dori o redenumire a acestora.
Cele 18 autobuze care vor ajunge în municipiul Constanța au o capacitate de transport de aproximativ 500 de călători pe oră și vor prelua fluxul de pasageri și de pe străzile unde nu au acces mijloacele de transport în comun de dimensiuni mari. Ele vor asigura legătura între obiective importante, printre care: – Casa de Cultură a Sindicatelor; – Spitalul Județean; – Universitatea Andrei Șaguna; – Universitatea Ovidius; – Inspectoratul Județean de Poliție etc.
Informații despre autobuze
Cele 18 autobuze Mercedes-Benz (M2, de capacitate mică, EURO 6, faza D) sunt livrate de compania C&I Eurotrans XXI și au dotări de ultimă generaţie, printre care:
· Motorizare Euro 6; · Capacitate cilindrică: 2143 cmc; · Lungime: 7.4 m; · Lățime: 2.0 m; · Înălțime: 2.8 m; · Putere: 163 CP (120kW); · Cutie automată Mercedes cu 7 trepte – 7G-Tronic; · Acces facil prin sistemul cu podea coborâtă; · 3 uși de acces (două uși duble și una pentru șofer); · Rampe de acces și un spațiu destinat unui scaun rulant pentru persoanele cu dizabilități; · Capacitate de 28 de locuri: 10 locuri pe scaun și 18 locuri în picioare; · Sisteme de climatizare (sisteme de încălzire, ventilație și condiționare a aerului) · Sistem de supraveghere video: 7 camere digitale color, de înaltă rezoluție, 4 la interior și 3 la exterior; · Sistem 3D cu camere video pentru numărarea pasagerilor; · Sistem audio-video cu display LCD pentru informarea pasagerilor: panouri cu led exterioare față/ lateral/ spate, panou interior, 1 monitor 28.6 inch; · Sistem wireless destinat încărcării dispozitivelor mobile, dar și sistem USB Charge 5V – 1 A, cu aceeași funcționalitate; · Capabilitate Fleet Management (inclusiv un modul pentru gestiunea traseului, destinației, stațiilor și orarului de circulație, integrat în sistemul AVL existent la CT BUS); · Suport de biciclete; · WI-FI gratuit pentru călători; · Instalații de măsurare și înregistrare a vitezei, cu modul de înregistrare a evenimentelor (cutie neagră); · Modul de autodiagnoză și semnalizare pentru facilitarea conducerii autobuzului și de diagnoză pentru mentenanță;
Este important de spus că durata de utilizare este de 10 ani, iar toate costurile de mentenanță pentru o perioadă de 4 ani sau 240 de mii de km sunt incluse în ofertă.
Valoarea totală a investiției făcute de către Primăria municipiului Constanța este de 8.393.400 lei fără T.V.A, iar valoarea unitară a unui autobuz este de 466.300 lei fără T.V.A.
Procedurile de achiziție au fost demarate la sfârșitul anului trecut, odată cu întocmirea caietului de sarcini și s-au încheiat pe 19 iunie 2020, când a fost semnat contractul cadru al achiziției.
Pe ce trasee vor circula
Cele 18 autobuze Mercedes-Benz M2 de capacitate mică vor opera, pentru început, două trasee noi:
1. Linia “13”: – Km 5 – bd. Aurel Vlaicu – bd. Lăpușneanu – Carrefour; Traseu: Km 5 (cap linie Auchan) – șos. Mangaliei – str. Mugurului – str. Micșunelelor – str. Pandurului – str. Liliacului – b-dul Aurel Vlaicu – str. Dezrobirii – str. Soveja – bd. Lăpușneanu – bd. Aurel Vlaicu – Campus Universitar – bd. Tomis – Carrefour – Selgros – Dedeman ( strada paralelă cu bd. Tomis) – bd. Tomis – bd. Aurel Vlaicu – bd. Lăpușneanu – str. Soveja – str. Dezrobirii – bd Aurel Vlaicu – str. Liliacului – str. Pandurului – șos. Mangaliei – Km 5 (cap linie Auchan).
2. Linia “14”: – Zona Industrială – Sat Vacanță – Complex Comercial VIVO; Traseu: Zona Industrială – str. Industrială – str. Cumpenei – str. Dezrobirii – str. Eliberării – str. Ion Luca Caragiale – bd. Lăpușneanu – str. Nicolae Iorga – bd. Mamaia – str. Ion Rațiu – str. Unirii – bd. Mamaia – Campus Universitar – bd. Aurel Vlaicu – Complex Comercial Vivo – bd. Aurel Vlaicu – Campus Universitar – bd. Mamaia – str. Ion Rațiu – str. Poporului – str. Secerisului – b-dul Lăpușneanu – str. Ion Luca Caragiale – str. Eliberării – str. Dezdrobirii – str. Cumpenei – Zona Industrială
Achiziționarea celor 18 autobuze Mercedes-Benz M2 de capacitate mică reprezintă un pas important pentru modernizarea transportului în comun din municipiul Constanța. Primăria Municipiului Constanța, în parteneriat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi cu Administrația Fondului pentru Mediu a aplicat şi pentru achiziţia a 41 de autobuze electrice, care vor îmbina performanţa tehnologiei de ultimă oră cu protecţia mediului înconjurător. Noua bază de transport în comun creează toate condițiile necesare deplasării constănțenilor în condiții de siguranță, confort și timp bine definit între stații.
Sursa: Ordinea.ro
https://www.ordinea.ro/video-constanta-v ... romania/
autobuz-ratc.jpg (103.31 KB; downloaded 3653 times)
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Vatmanul constanțean
Din 15 septembrie (cel tarziu) vom avea benzi dedicate autobuzelor pe Bd. Tomis:
https://www.uct-media.com/2020/08/pana- ... onale.html
Din 15 septembrie (cel tarziu) vom avea benzi dedicate autobuzelor pe Bd. Tomis:
https://www.uct-media.com/2020/08/pana- ... onale.html
- ByOnu
-
Posted:
-
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Vatmanul constanțean
De astazi autobuzele liniei 100 circula doar pana la Sat Vacanta.
De astazi autobuzele liniei 100 circula doar pana la Sat Vacanta.
📖 Pagination options