Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2042 posts, 528280 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 146
 
 

📖 Pagination options
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii andrei11

Imi pare rau, dar trebuie sa te corectez :
- Daca nu se incurca in tot felul de maruntisuri subterane pasajul va fi gata in 24 luni. Nu stiu de unde scot reporterii astia tot felul de ineptii de genul 6 luni sau 1 an.
- Astazi exact la ora 15.23 ( m-am uitat la ceas ) la Podul Basarab sectiunea "hobanatul" nu se lucra la nici o statie de tramvai si la nici un lift. Iar intreb, reporterii astia "de investigatie" de unde scot asemenea trasnai ?
Parerea mea este sa mai astepte putin - 5 maxim 6 luni ca sa inaugureze tot pasajul Basarab deodata si nu pe bucatele. Oricum in 31 Martie este exclus sa se mearga cu un tramvai pe deasupra.

 


  • Sava6115-6315
  • Posted:
  •  

Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Sava6115-6315

Iar rasufla RATB-ul usurat :twisted:  Ia din vagoanele de pe 34 si  suplimenteaza alte linii!

 


Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii mindmasster

andrei11 wrote:
. Oricum in 31 Martie este exclus sa se mearga cu un tramvai pe deasupra.


Depinde  doar de vreme. Daca va fi ca anu trecut sa ninga si in martie ,aprilie normal ca nu va fi gata in 31 martie. Daca nu avem sanse.

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Dominatrix

Mircea G wrote:
Pina la apariti unui proiect clar , mai chibitam !
Ideea de a construi Parcul Tineretului , idee care a fost strict a lui Ceausescu , desi acolo trebui sa se construiasca un campus universitar , in esenta nu este chiar rea , in aplicare a fost pus gresit . Atunci cind au gindit zona , n-au luat in calcul ca aproape un sfert de oras , zona Giurgiului - Oltenitei , va ajunge sa circule spre centru , doar prin doua zone : Tineretului - Vacaresti - Piata Sudului  sau Serban Voda - Oltenitei sau Giurgiului . Acest trafic concentrat pe doua artere duce acum la cunoscutele blocaje si probleme in trafic .
Cind s-a hotarit construirea parcului , nu  s-a studiat traficul si cum il va influenta prin devierea lui pe laterale , ba mai mult , aceasta gituire de trafic este apropiata de alta asemanatoare , Parcul Carol ...si asa impreuna , s-a alesa praful in zona respectiva .
Pasajele ce se vor face poate vor rezolva ceva punctual , dar problema nu .
Problema in zona respectiva trebuie studiata si rezolvata dintre strazile : Cutitul de Argint - Istrati - Candiano- Serban Voda - Tineretului - Vacaresti -Oltenitei - ..... largiri , corectari ....pasaje
Nu e chiar asa. "Problema" a fost studiata foarte bine de catre comunisti, dar nu a fost pusa in practica.
Parcul Tineretului a fost construit intre anii 1965 - 1974, prin sistematizarea Mahalalei Cocioc. In acelasi timp s-a fondat actualul cartier Tineretului si s-a construit prelungirea Bulevardului Cantemir pana la strada de acces spre Sala Polivalenta. La acea vreme si actualul Brancoveanu si actuala Cale Vacaresti erau simple stradute de mahala.

Initial, in anii '60, pe vremea cand Gheorghiu-Dej "taia" Magistrala Nord-Sud (devenita Cantemir), aceasta magistrala trebuia sa traverseze zona parcului Tineretului si sa continue pe Brancoveanu. De aceea partea veche, din anii 60-70, a acestui bulevard (partea sudica) este atat de lata si generoasa (trebuia sa aiba sensuri de circulatie cu cate 2-3 benzi separate de un scuar verde lat pe zona mediana). Au existat mai multe variante ale acestei strapungeri, inclusiv aceea a unui viaduct (da, ati citit bine, VIADUCT) peste parcul Tineretului, pentru a nu se distruge parcul.

Ulterior, dupa ce s-a construit Sala Polivalenta in 1974, s-a renuntat la completarea magistralei N-S cu acest tronson, probabil datorita costurilor mari. Aceasta prelungire a axei nord-sud ar fi rezolvat mult mai direct accesul in Berceni, fara suprasolicitare pe Vacaresti si Serban Voda.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Mircea G

Nu stiam de studiu dar am realizat ca sint un bun comunist . :shock: Cineva imi cerea o harta la cum vad eu probleam rezolvata in zona , si cum ma jucam pe harta , tot imi iesea si un pasaj Cantemir - Brincoveanu  ;) ...ca rusii , indiferent ce monteaza le iese tanc !

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii syndic8r

Cantemir - Brancoveanu inseamna un pasaj de vreo 2 km - putin probabil sa se faca. Dar ce ziceti de o varianta pe  "strada" Secerei care e intre Polivalenta si Calea Vacaresti? Conditia esentiala este largirea Blvd Tineretului - care  de fapt e mult spus bulevard, e ingust si multa lume face stanga pe toate stradutele dintre blocuri. Pentru asta se  ia din parc o fasie de 10-15m. Nu cred ca ar fi o tragedie ca e ditamai parcu. Apoi un pasaj Cantemir - Tineretului (200m) si unul strategic pe sub McDonalds :) (vreo 400m) si gata. In zona Str. Secerei e cam teren viran si daca e nevoie se poate baga intr-o caseta drumul ca trece pe langa un deal de vreo 20m. Iar daca ramane la suprafta o sa avem  2 parcuri :)

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii George Miloo

Inceperea lucrarilor la acest pasaj este cu siguranta un lucru benefic pentru toti locuitorii Bucurestiului si, personal, m-am bucurat la auzul vestii.

Avand in vedere deranjul pricinuit bucurestenilor prin restrictiile de circulatie si costul total al lucrarilor, consider ca in studiile de fezabilitate premergatoare proiectului ar (fi) trebui(t) luate in calcul si optiunile a trei benzi pe sens si a liniei duble de tramvai ridicate de la sol.

In plus, ma intreb cum de un proiect atat de important nu a fost prezentat publicului (asa cum de altfel normele metodologice de elaborare a PUZ-urilor stipuleaza in Ordinul 176/N/2000). Este frustrant pentru mine sa nu pot gasi fie si un simplu PUZ pe baza caruia a fost redactat proiectul.

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii andrei11

Pentru mine nu e benefic de loc pentru ca nu calc pe acolo decat ca sa casc gura. In schimb folosesc de destule ori sos Vitan Barzesti / Calea Vitan si cand ajung la Dambovita imi vina sa [BIP]. Daca esti un beneficiar direct al lucrarii te rog sa ne spui daca erau ambuteiaje in zona. "Dincolo" - unde am pus eu BIP-ul sunt.
Trei benzi / sens pe deasupra ? Pentru cine ? Daca e pe deasupra se va circula fluent. Numai sos Bucuresti - Ploiesti din sect 1 in zona Pasajelor Superioare Baneasa beneficiaza de 3 benzi / sens, dar acolo e un caz special. Tramvaiul e facut sa aiba statii si nu sa circule ca rapidul, de ce sa fie pe deasupra ? Ca sa trebuiasca sa urci ca sa iei mijlocul de transport ? Numai pasajul Basarab beneficiaza de o statie supraterana, dar acolo e altceva.
Ceea ce am scris eu mai sus sunt niste pareri strict personale si nu reprezinta o pozitie oficiala a vreunei autoritati cu putere de decizie.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Dr2005

Şi totuşi, tramvaiul oricum nu are staţii decât unde începe podul şi unde se termină... la Bd. Tineretului NU este staţie de tramvai  :shock:€

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii andrei11

Cu siguranta are o statie la podul peste Dambovita.

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii bogdan10

jailor wrote:
Unii spun ca pasajul se face pentru traficul de peste 10 ani...parerea mea este ca e un pasaj facut degeaba in conditiile in care inspre tragul Vitan pe partea cu reprezentanta Mercedes nu e nimic, iar dupa Tragul Vitan tot nimic pe partea aceea ce poate atrage trafic, iar pe partea de peste Dambovita de lacul Vacaresti sunt niste case, deci multe masini nici astea nu atrag. Inspre centru pe o parte a Dambovitei sunt case iar pe cealalta niste fabricute. Niciodata nu am stat pe Mihai Bravu la intersectia aia mai mult de 2 semafoare...mi se pare inutil si acum si peste 10 ani. Totusi un pasaj la intersectia de la Targul Vitan care e blocata tot timpul sau la Piata Sudului sau la Dristor mi se parea muult mai uitil si acum si peste 10 ani.
Deoarece nu s-a discutat nicaieri despre un asemenea pasaj si rolul sau tind sa cred ca e o manarie pentru ca niste baieti sa aiba de lucru pe timp de criza.


Nu uita ca Splaiul Unirii se intersecteaza cu CB de unde ajungi imediat la A2. La fel cum se doreste legarea Splaiului Independentei de A1, la fel se va face si cu Splaiul Unirii la A2. Se creeaza astfel un culoar catre A2 ca sa nu se mai intersecteze cu circulatia de pe Mihai Bravu - Vacaresti. Cand se va ajunge cu modernizarea CB in zona Glina va apare si un pod in prelungirea Splaiului Unirii catre A2.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Mircea G

Si din acelasi ciclu se pregateste pentru sensul spre oras , statia de catapulte  :P  De pe Splai cu Marasesti va fi un bucata Marasesti - str Halelor si una Marasesti - Cantemir . Acest traseu va fi marcat drept traseu turistic cu semnul sport extrem ! si va face parte din proiectul - Bucurestiul mereu surprinzator - si -  Baga viteza pe Splai ca te opresti in biblioteca - ...
Proiectul de catapulte va fi realizat prin cooperare PMB , REMAT si SMURD si va beneficia de asistenta din partea lui Houdini .
Finantarea se face din impozitul pe vrajitorii .

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii George Miloo

andrei11 wrote:
Trei benzi / sens pe deasupra ? Pentru cine ? Daca e pe deasupra se va circula fluent. Numai sos Bucuresti - Ploiesti din sect 1 in zona Pasajelor Superioare Baneasa beneficiaza de 3 benzi / sens, dar acolo e un caz special. Tramvaiul e facut sa aiba statii si nu sa circule ca rapidul, de ce sa fie pe deasupra ? Ca sa trebuiasca sa urci ca sa iei mijlocul de transport ? Numai pasajul Basarab beneficiaza de o statie supraterana, dar acolo e altceva.


As zice ca poate sa nu fie vreo statie de tramvai pe zona supraterana, rolul principal ar fi ca traficul sa fie segregat pe arterele traversate, rezultand economie de timp si combustibil in cazul autovehiculelor.

Este rau cu trei benzi pe sens daca ar fi posibil din punct de vedere tehnic? In plus, duce la ridicarea standardului cu care acum bucurestenii sunt obisnuiti (trafic de cosmar). O investite se bazeaza, consider eu, pe studii si prognoze estimate avand ca țel o imbunatatire.

 


Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii andrei11

Exact, sunt de acord cu ce ai spus, de aceea lasa-l cu 2 benzi / sens si linia de tramvai la sol pentru a nu confunda tramvaiul cu tren / metrou sau alt mijloc de transport care o sa mai apara. Calatorii nu-i "cari" de pomana "la etaj" pentru a-i obliga apoi sa coboare, stiut fiind ca omul este o fiinta care se simte bine pe pamant si nu in aer, in apa sau prin vagaunile pamantului.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 146
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)  • 
Choose destination

Since our 2418 forum members have written 433109 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use