Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 472135 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Hai sa,pornim de la principiile de proiectare care spun o bretea la distanta de trei statii. Am rebrusare la 1Mai? Am.
Atunci urmatoarea trebuie sa fie la Laminorului nu unde vrea muschiul lui sab, oricat ar fi el de simpatic.
Hai sa,pornim de la principiile de proiectare care spun o bretea la distanta de trei statii. Am rebrusare la 1Mai? Am.
Atunci urmatoarea trebuie sa fie la Laminorului nu unde vrea muschiul lui sab, oricat ar fi el de simpatic.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
"Principiile" astea trebuie sa tina cont si de situatia concreta din teren, daca statia respectiva este sau nu capat de linie, nu doar de o cifra seaca de 3.
Ti-am zis, sunt situatii in lumea asta de extensii in etape,cu o statie sau doua. Arata-mi un caz ca la noi. Toate sunt prelungiri provizorii.
"Principiile" astea trebuie sa tina cont si de situatia concreta din teren, daca statia respectiva este sau nu capat de linie, nu doar de o cifra seaca de 3.
Ti-am zis, sunt situatii in lumea asta de extensii in etape,cu o statie sau doua. Arata-mi un caz ca la noi. Toate sunt prelungiri provizorii.
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
oc7avian
1) Cică vor fi 3 Desiro cuplate, deci 600 de locuri
2) Între GdN și Aeroport garantat trenul va fi mai rapid. Deci cu 20min frecvența, în medie tot pe acolo ieși. Dar predictibil!
3) Uberul/Taxiul sunt 40-50 de lei, deci la competiție pentru pasageri numeroși dacă nu există tarifare inteligentă
4) metroul nu va fi non-stop, deci destule curse pierdute
La cum arată infrastructura de metrou, conexiunea cu aeroportul e un moft. Prefer alte magistrale să înghită bani. Apoi dacă mă gândesc că urgent trebuie să existe Terminalul 2, realizez că această conexiune e o prostie. Merită făcută cu cap, spre noul terminal dacă tot o facem.
1) Cică vor fi 3 Desiro cuplate, deci 600 de locuri
2) Între GdN și Aeroport garantat trenul va fi mai rapid. Deci cu 20min frecvența, în medie tot pe acolo ieși. Dar predictibil!
3) Uberul/Taxiul sunt 40-50 de lei, deci la competiție pentru pasageri numeroși dacă nu există tarifare inteligentă
4) metroul nu va fi non-stop, deci destule curse pierdute
La cum arată infrastructura de metrou, conexiunea cu aeroportul e un moft. Prefer alte magistrale să înghită bani. Apoi dacă mă gândesc că urgent trebuie să existe Terminalul 2, realizez că această conexiune e o prostie. Merită făcută cu cap, spre noul terminal dacă tot o facem.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
Una peste alta ”addio del passato” 500 mil E pentru M6, in acest exercitiu financiar. Poate reusim o re”tromboneala” dar sunt circumspect, cum sunt mai toti cotizantii europeni!
PS
guru
De pe Charles de Gaulle te duce vreun metrou in inima Parisului?! Nici chiar in 2020! Or fi asa tampiti parizienii?! Hai sa fim pragmatici ca realisiti ne e greu!
Una peste alta ”addio del passato” 500 mil E pentru M6, in acest exercitiu financiar. Poate reusim o re”tromboneala” dar sunt circumspect, cum sunt mai toti cotizantii europeni!
PS
guru
De pe Charles de Gaulle te duce vreun metrou in inima Parisului?! Nici chiar in 2020! Or fi asa tampiti parizienii?! Hai sa fim pragmatici ca realisiti ne e greu!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
600 locuri nu cred ca se justifica.
In alta ordine de idei, pentru bastinasii din Otopeni nu se poate asigura transportul catre terminalul de tren, daca tot plangem de mila lor ?
600 locuri nu cred ca se justifica.
In alta ordine de idei, pentru bastinasii din Otopeni nu se poate asigura transportul catre terminalul de tren, daca tot plangem de mila lor ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
O bretea la 3 stații ? Asta-i în teori teoriilor socialisto-capitaliste.
Guru, mai știm și noi să calculăm ! Crângași(1) - Petrache Poenaru (2) - Grozăvești ( 3) Unde-i breteaua ? Lipsă la apel ! - Eroilor (4) acolo sunt macaze multe, dar bretea pentru M 1 nu e !!!! - Izvor( 5) - Unirii (6). Aicea e. Hai să spunem și la Eroilor există posibilitatea de schimbare a firului dar trebuie să faci un milion de manevre.
Unirii - Timpuri Noi - Mihai Bravu - aici sunt bretele din stație în stație, nu una la 3 stații.
Mai avem bretea din stație în stație de la Romană la Victoriei / M 2
Deci excepții dela regulă se găsesc. A, uitasem, Militariul n-are nicio bretea și sunt vreo 4 stații fără.
O bretea la 3 stații ? Asta-i în teori teoriilor socialisto-capitaliste.
Guru, mai știm și noi să calculăm ! Crângași(1) - Petrache Poenaru (2) - Grozăvești ( 3) Unde-i breteaua ? Lipsă la apel ! - Eroilor (4) acolo sunt macaze multe, dar bretea pentru M 1 nu e !!!! - Izvor( 5) - Unirii (6). Aicea e. Hai să spunem și la Eroilor există posibilitatea de schimbare a firului dar trebuie să faci un milion de manevre.
Unirii - Timpuri Noi - Mihai Bravu - aici sunt bretele din stație în stație, nu una la 3 stații.
Mai avem bretea din stație în stație de la Romană la Victoriei / M 2
Deci excepții dela regulă se găsesc. A, uitasem, Militariul n-are nicio bretea și sunt vreo 4 stații fără.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
PTMZ
Capacitatea de 213 locuri la Desiro se asigură doar prin acceptarea de locuri în picioare (90 la număr). Cum putem fi siguri că nu vor fi folosite doar cele 123 de locuri pe scaune?
Capacitatea de 213 locuri la Desiro se asigură doar prin acceptarea de locuri în picioare (90 la număr). Cum putem fi siguri că nu vor fi folosite doar cele 123 de locuri pe scaune?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
Care-i ”spilul” cu necesitatea M6 pana la Otopeni?
E o portiune de magistrala care, daca ne-o permitem din buzunarul propriu, va fi, daca nu , nu! In rest, toate stirile pe ”teleimprimatoare” vor fi sortite mortii!
Care-i ”spilul” cu necesitatea M6 pana la Otopeni?
E o portiune de magistrala care, daca ne-o permitem din buzunarul propriu, va fi, daca nu , nu! In rest, toate stirile pe ”teleimprimatoare” vor fi sortite mortii!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Punem pariu ca va face cel putin juma de ora plus timpii de asteptare la debarcare/imbarcare in statiile terminus si la Tiriac?
Cam tot atata faci si cu autobuzul...
Au aruncat unii politruci o prostie pe piata si v-ati repezit toti sa puneti botul...
Sunt si bani si tot restul tacamului complet doar ambatzul si vointa lipseste.
Punem pariu ca va face cel putin juma de ora plus timpii de asteptare la debarcare/imbarcare in statiile terminus si la Tiriac?
Cam tot atata faci si cu autobuzul...
Au aruncat unii politruci o prostie pe piata si v-ati repezit toti sa puneti botul...
Sunt si bani si tot restul tacamului complet doar ambatzul si vointa lipseste.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
Tic...tac, tic...tac!
Sunt convins ca ai inteles, ca-ntr-o neoasa miscare romaneasca, numai o cohorta de chinezi ar putea sa poata sa ne spele rusinea pana la interferenta cu anul Iepurelui!
Tic...tac, tic...tac!
Sunt convins ca ai inteles, ca-ntr-o neoasa miscare romaneasca, numai o cohorta de chinezi ar putea sa poata sa ne spele rusinea pana la interferenta cu anul Iepurelui!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Tu ai citit si ai inteles ce tot debiteaza si reitereaza fostul comisar european pe transporturi???
Tu ai citit si ai inteles ce tot debiteaza si reitereaza fostul comisar european pe transporturi???
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
aztec
Întrebare.
Cati km trebuiesc săpați sa nu pierdem finanțarea?
Să zicem că se semnează mâine.
Fără contestații fara nimic.
Cât durează organizarea de șantier...
Cât durează până vin ramele.
Cât durează până se fac PLS, până se baga în pământ și apuca de sapat.
Să zicem că avem gătate și stările când ar ajunge TBM-ul...cu recorduri pe zi săpate...adică la viteza maxima...
Cat ar dura?
Apoi scoase din pământ, făcut totul la finisat și instalat totul pt funcționare...
Pe bune...3 ani?
Vise taica..
Întrebare.
Cati km trebuiesc săpați sa nu pierdem finanțarea?
Să zicem că se semnează mâine.
Fără contestații fara nimic.
Cât durează organizarea de șantier...
Cât durează până vin ramele.
Cât durează până se fac PLS, până se baga în pământ și apuca de sapat.
Să zicem că avem gătate și stările când ar ajunge TBM-ul...cu recorduri pe zi săpate...adică la viteza maxima...
Cat ar dura?
Apoi scoase din pământ, făcut totul la finisat și instalat totul pt funcționare...
Pe bune...3 ani?
Vise taica..
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Si se semneaza maine? Sau despre ce vorbim?
Eu m-am saturat de povetzele astea despre cum e cu cocosul rosu si drobul de sare dar nu miscam nici degetul mic sa nu de,pice in cap...
E cineva care crede ca metroul se sapa singur?
Bun, anul asta o terminam si inauguram pe M6.1 dar mai departe ce facem? Luam o pauza mai degraba lunga decat scurta ca avem metrou de ajuns???
Pe ce lume traim???
Si se semneaza maine? Sau despre ce vorbim?
Eu m-am saturat de povetzele astea despre cum e cu cocosul rosu si drobul de sare dar nu miscam nici degetul mic sa nu de,pice in cap...
E cineva care crede ca metroul se sapa singur?
Bun, anul asta o terminam si inauguram pe M6.1 dar mai departe ce facem? Luam o pauza mai degraba lunga decat scurta ca avem metrou de ajuns???
Pe ce lume traim???
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
aztec
Nu...tocmai asta e.
Finanțarea e deja pierduta...cum se spune la fotbal...matematic..
Nu...tocmai asta e.
Finanțarea e deja pierduta...cum se spune la fotbal...matematic..
📖 Pagination options