Topic: Construcția de parcări în București
878 posts, 270388 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Mircea G
Din logica evenimentelor , se pare ca raspunsul insinuant -jignitor imi este adresat .
Am scris : " Din acei 10% multe reguli SINT CERUTE de cetateni pentru instaurarea legilor si sigurantei sociale " , deci NU sint impotriva regulilor si ordinii sociale ci impotriva amestecului exagerat in viata si libertatea personala ...
Deci ce-ati vrut sa insinuati ?
jailor wrote:
Eu cred ca esti si importiva statului la rosu...si asta e o constrangere.
Unele constrangeri tin de civilizatie, altele de zoo.
Din logica evenimentelor , se pare ca raspunsul insinuant -jignitor imi este adresat .
Am scris : " Din acei 10% multe reguli SINT CERUTE de cetateni pentru instaurarea legilor si sigurantei sociale " , deci NU sint impotriva regulilor si ordinii sociale ci impotriva amestecului exagerat in viata si libertatea personala ...
Deci ce-ati vrut sa insinuati ?
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
bekxy
Probabil că nu ştiţi mai nimic despre vechea Securitate. Ori ştiţi prea multe şi sunteţi subiectiv.
Procentele date de dvs. (90+10) pot fi corecte doar dacă sunt invers poziţionate.
Şi... greşiţi fundamental: nu încălcarea drepturilor era problema, ci motivul pentru care se făcea acest lucru.
Drepturi au şi teroriştii şi spionii şi trădătorii, dar încălcarea lor poate fi legitimă, acum ca si atunci. Asta făcea şi Securitatea, desigur, probabil în 10% din cazuri.
În restul cazurilor însă motivaţia încălcării drepturilor venea din cu totul altă direcţie.
Probabil că nu ştiţi mai nimic despre vechea Securitate. Ori ştiţi prea multe şi sunteţi subiectiv.
Procentele date de dvs. (90+10) pot fi corecte doar dacă sunt invers poziţionate.
Şi... greşiţi fundamental: nu încălcarea drepturilor era problema, ci motivul pentru care se făcea acest lucru.
Drepturi au şi teroriştii şi spionii şi trădătorii, dar încălcarea lor poate fi legitimă, acum ca si atunci. Asta făcea şi Securitatea, desigur, probabil în 10% din cazuri.
În restul cazurilor însă motivaţia încălcării drepturilor venea din cu totul altă direcţie.
- Lutyk
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Lutyk
stie cineva cand incepe lucrul la parcari, in special la cea din dorobanti?
stie cineva cand incepe lucrul la parcari, in special la cea din dorobanti?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Mai curand sa vedem cand se apuca de treaba la parcajul din Piata Charlie cel Gol, care nu e chiar foarte departe de Dorobanti...
Lutyk wrote:La Dorobanti abia s-au actualizat indicatorii tehnico-economici ai proiectului. Si avand in vedere ca parcarea asta (ca si celelalte care sunt in plan) vor fi proiecte PPP, trebuie mai intai gasiti investitori...
stie cineva cand incepe lucrul la parcari, in special la cea din dorobanti?
Mai curand sa vedem cand se apuca de treaba la parcajul din Piata Charlie cel Gol, care nu e chiar foarte departe de Dorobanti...
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
telvanni
Chiar sunt curios ce masuri antiparcat aiurea se vor lua in zona pietei Dorobantilor dupa darea in folosinta a acestei parcari, acum e imposibila zona, zici ca e expozitie auto.
Chiar sunt curios ce masuri antiparcat aiurea se vor lua in zona pietei Dorobantilor dupa darea in folosinta a acestei parcari, acum e imposibila zona, zici ca e expozitie auto.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Masuri anti-parcat aiurea sunt greu de luat, dar "eliberarea" zonei va depinde in primul rand de tariful impus pentru parcare. La un moment dat, se vehicula suma de 0,50 - 0,60 euro/ora pentru parcarea de la Dorobanti...
Masuri anti-parcat aiurea sunt greu de luat, dar "eliberarea" zonei va depinde in primul rand de tariful impus pentru parcare. La un moment dat, se vehicula suma de 0,50 - 0,60 euro/ora pentru parcarea de la Dorobanti...
- Lutyk
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Lutyk
Prin alte parti mai e o chestie. neplata amenzilor se considera evaziune fiscala si este infractiune. Iar pedeapsa cu inchisoarea pentru evaziune este peste tot destul de mare.
Prin alte parti mai e o chestie. neplata amenzilor se considera evaziune fiscala si este infractiune. Iar pedeapsa cu inchisoarea pentru evaziune este peste tot destul de mare.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
jailor wrote:Perfect de acord, dar cheia este in fraza cu rosu: asa e in vest, sau in general in tarile civilizate. Romania nu face parte din aceasta categorie, din pacate, si de aceea spuneam ca la noi "metodologia vestica" nu se aplica. Aici se considera ca daca ai masina mica, un loc de parcare asigurat (de preferinta gratuit), chiar si in buricul Bucurestiului, e ceva ce ti se cuvine automat. Asta e diferenta.Dominatrix wrote:
Masuri anti-parcat aiurea sunt greu de luat, dar "eliberarea" zonei va depinde in primul rand de tariful impus pentru parcare. La un moment dat, se vehicula suma de 0,50 - 0,60 euro/ora pentru parcarea de la Dorobanti...
Gresit...masuri antiparcare aiurea sunt usor de luat si anume bagatul amenzii in parbirz(bani+puncte de penalizare)..la 3 amenzi in geam stranse in maxim 48 de ore se lipeste pe geam somatie de ridicare, dupa alte 24 de ore si inca o amenda se ridica masina. Nu cred ca o s-o conteste toti, iar cei care contesta trebuie sa se intalneasca la tribunal cu politistul care a dat amenda (acum nu vin politistii si deci pierd tot timpul). Chestia asta se aplica in vest.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
subway guru
Nu va mai tot luati in 'betze' cu Dominatrix pe tema asta, stie prea bine ce vorbeste si are perfecta dreptate...
Nu va mai tot luati in 'betze' cu Dominatrix pe tema asta, stie prea bine ce vorbeste si are perfecta dreptate...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Utilizator anonim
Parcarea în centrul Bucureştiului va fi interzisă, la suprafaţă. 4.500 de locuri vor fi construite sub pământ: VEZI HARTA
Primăria bagă mașinile bucureștenilor în subteran. Douăsprezece parcări noi, cu peste 6.300 de locuri vor fi construite în Capitală. Majoritatea vor fi subterane și vor fi finalizate până în 2013. Numai în centrul Bucureștiului vor fi gata trei parcări anul viitor. Muncipalitatea va interzice însă parcarea la suprafață.
Primăria București s-a pus pe construit parcări subterane. Numai în următorii ani, opt astfel de parcări vor fi puse la dispoziția șoferilor bucureșteni. Două dintre acestea vor fi concentrate în centrul Capitalei. De altfel, odată ce aceste parcări vor fi finalizate, municipalitatea intenționează să interzică parcarea la suprafață.
“Când vor fi gata parcările de la Universitate și Edgar Quinet nu vor mai exista locuri de parcare supraterane. Toată zona centrului istoric va fi total interzisă la trafic, iar pe bulevarde va fi interzisă parcarea”, a declarat pentru B365.ro directorul general al Direcției de Investiții din cadrul Primăriei Capitalei, Bogdan Hreapcă.
Restricții vor fi și în alte zone ale Capitalei. “În viitor se va merge mai mult pe parcări subterane. Nu vor dispare cele supraterane, dar vor fi limitate la oră. Adică poți să lași mașina acolo doar o oră, dar o să fie mai scump decât în cea subterană”, a explicat Bogdan Hreapcă.
Parcarea de la Universitate: 380 de locuri, termen de finalizare – martie 2012
Lucrările la parcarea de la Universitatea au început încă de anul trecut, urmând a fi terminată în 2012. Parcarea va avea 380 de locuri și un cost de 32,9 milioane de euro (fără TVA). Tariful mediu pe oră pe care îl vor plăti bucureștenii va fi de 0,38 de euro pe oră. Odată cu parcarea, la suprafață, muncipalitatea va amenaja și o piațetă destinată pietonilor, cu bănci și spații verzi.
”La sfârșitul lunii februarie o să înceapă executia propriu-zisă a lucrării, iar până la sfârșitul anului 2011 parcarea va fi acoperită. Ea va fi funcțională la începutul anului 2012, undeva în luna martie. La sfârșitul anului, piațeta va fi acoperită, iar statuile vor fi aduse înapoi. Aici va fi prima piațetă redată Bucureștiului”, șeful de la Investiții.
La sfârșitul anului trecut, în timpul săpăturilor pentru parcare, muncitorii au descoperit mai multe ziduri, dar și câteva zeci de schelete umane. Bogdan Hreapcă susține însă că lucrările nu vor fi afectate de această descoperire. ”Ce au găsit arheologii acolo nu a fost menținut bine și e istorie și pentru ei. Singurul lucru pe care l-am întâlnit acolo e pe aliniamentul din partea stației de troleibuz, o bucată reprezentând 5-7% dintr-o biserică, pe care o să o ocolim, nu ne deranjează. E la limita peretului comun”, a spus directorul de la Investiții.
Parcarea de la Universitate este realizată în parteneriat public-privat. Perioada de concesiune este de 34 de ani, timp în care Primăria va încasa de la firmă o redevență anuală ce va varia în funcție de veniturile încasate.
”Redevența este între 4 și 50% din venitul încasat anual de firmă. 4% pentru încasări anuale mai mici de 470.000 de euro și 50% pentru încasări mai mari sau egale cu 1.700.000 de euro”, a explicat Bogdan Hreapcă.
Parcarea de la Charles de Gaulle – 603 locuri, termen de finalizare – începutul anului 2012
La Piața Charles de Gaulle Primăria București va construi un pasaj rutier subteran și concomitent și o parcare. Lucrările vor începe anul acesta, probabil în luna februarie. Parcarea va avea trei nivele, 603 locuri și va costa 44,9 milioane de euro. Unul din nivele va fi amenajat ca zonă comercială.VEZI CUM VA ARĂTA
“Mai întâi ne apucăm de săpăturile pentru parcare, care includ și o parte din săpăturile pentru pasaj. Lucrările încep anul acesta. Încercăm ca până la începutul anului viitor parcarea să fie gata”, a precizat Bogdan Hreapcă.
Accesul în parcare se va face de pe bretelele laterale ale Bulevardului Aviatorilor, din pasajul subteran, dar și de pe Bulevardul Constantin Prezan și de pe Calea Dorobanților, de asemenea de pe părțile laterale ale acestor artere.
Parcarea este realizată în parteneriat public-privat. Deocamdată nu a fost stabilită redevența pe care o va încasa municipalitatea, însă se preconizează că va fi diferită față de cea stabilită în cazul celei de la Universitate. “Aici primul nivel este destinat zonei de loisir, ei din start se bazează pe o chirie solidă, deci nu câștigă doar din locurile de parcare”, a precizat directorul de Investiíi din cadrul Primăriei.
Parcarea de la Edgar Quinet – 380 de locuri, termen de finalizare – sfârșitul lui 2012
Parcarea de la Edgar Quinet va fi construită sub fântâna arteziană de la Facultatea de litere, la câteva sute de metri de cea de la Universitate. Ea va avea trei nivele, 380 de locuri și un cost de 13, 4 milioane de euro. Termenul estimat de execuție pentru acestă lucrare este de 12-18 luni.
“Parcarea Edgar Quinet este în ultima fază de negociere. Sperăm că până la sfîrșitul lunii ianuarie, cel mult 10 februarie să fie încheiat contractul. Se face tot în parteneriat public-privat, noi punem terenul, ei pun banii de investiție, operează parcarea pe un număr de ani, iar noi primim o redevență. Deocamdată nu a fost stabilită redevența”, a explicat Bogdan Hreapcă.
Tariful mediu de parcare va fi și în acest caz 0,38 euro pe oră. “Cam la toate parcările pe care le vom realiza în parteneriat public-privat tariful mediu se va învârti în jurul a 0,38 de euro pe oră. El va fi diferențiat în funcție de zi, dacă e lucrătoare sau e weekend, între zi și noapte, între abonament și utilizare ocazională”, a precizat directorul de la Investiții.
Parcarea de la Walter Mărăcineanu – 240 de locuri, termen de finalizare 2012-2013
Parcarea de la Walter Mărăcineanu va fi construită pe două nivele, va avea 240 de locuri și un cost estimat de 8,46 de milioane de euro. Deasupra parcării va fi amenajată o piațetă de 4.000 de metri pătrați, după modelul celei de la Universitate.
“Va fi o lucrare extrem de utilă și din punct de vedere urbanistic, pentru că aici va fi a doua piațetă redată bucureștenilor. Există acolo o piațetă pe care nu o folosim și care se află în fața Parcului Cișmigiu. Vom realiza practic o zonă pietonală înainte de parc. Va fi o parcare care va deservi zona Cișmigiu”, a precizat Bogdan Hreapcă.
Parcarea de la Walter Mărăcineanu va fi realizată tot în parteneriat public-privat. Contractul urmează a fi încheiat cel târziu până pe 10 februarie. Termenul de execuție al lucrării este de 12-18 luni.
Parcarea de la Piața Dorobanților – 254 de locuri, termen de finalizare 2012-2013
Parcarea de la Piața Dorobanților va costa 9,2 milioane de euro și va avea 254 de locuri. Ea va fi construită sub Calea Dorobanților între parc și benzinăria situată vizavi de parc. Intrarea se va face de pe bulevard, din lateral, de pe ambele sensuri. Termenul de execuție al lucrării este de 12-18 luni.
Parcarea de la Piața Alba Iulia – 1496 locuri, termen de finalizare – 2012
Parcarea de la Piața Alba-Iulia va fi cea mai mare, dar și cea mai scumpă din seria noilor parcări construite de municipalitate. Noua construcție va avea trei nivele, o suprafață totală de 8.000 de metri pătrați și va asigura 1496 de locuri de parcare. Ultimul nivel, va fi destinat activității comerciale, dar va funcționa și ca pasaj pietonal pe sub piață. Costul total va fi de 68 milioane de euro, adică 45.000 de euro locul de parcare.
“Deschiderea ofertelor de licitație pentru parcarea de la Alba-Iulia va avea loc pe 17 februarie. Termenul de realizare a lucrării este de cel puțin 18 luni. Va fi și o zonă de pornire și spre Stadionul Lia Manoliu, de acolo la stadion faci cum un sfert de oră pe jos. Lucrarea ar putea să înceapă la sfârșitul lui martie”, a precizat Bogdan Hreapcă.
Parcare Gara de Nord – 1.100 locuri, termen de finalizare încă necunoscut
Parcarea subterană de la Gara de Nord va fi construită sub parcul aflat vizavi de Ministerul Transporturilor. Construcția va asigura 1.100 de locuri și va avea trei nivele. Unul dintre nivele va fi destinat mașinilor mari și va funcționa ca autogară. Ca și în cazul celorlalte parcări și aceasta va fi realizată în parteneriat public-privat.
“La Gara de Nord am avut o licitație care a plecat o dată cu cea de la Universitate. Din păcate atunci când s-a făcut studiul de fezabilitate de către fosta administrație nu s-a luat în calcul proprietatea, care este a Ministerului Transporturilor. Au fost discuții ani de zile. La momentul de față se pare că am învins, dar eu aștept intabularea. Partea bună este că suntem deja în faza negociată a contractului, o negociere terminată în 2008. Dacă am intabularea pot să mă apuc de lucru”, a declarat șeful Direcției de Investiții din Primăria Capitalei.
Parcare Centrul Istoric – aproximativ 400 de locuri, termen de finalizare necunoscut
După reabilitarea străzilor din centrul istoric, municipalitatea va construi aici și o parcare. De această dată însă, s-a optat pentru o parcare supraterană. Construcția va fi construită în zona strada Franceză – Tonitza și va avea patru nivele. Accesul în parcare se va face atât dinspre Splaiul Independenței, cât și din Centrul istoric.
“Va fi o construcție supraterană. Acum facem acum niste calcule privind așezarea ei pe teren. Nu e foarte generos terenul. Vom avea nevoie de o parcare automatizată, pentru că nu avem spațiu și pentru rampe. Șoferii o să își pună mașina pe o rampă, aceasta o să ridice mașina și apoi o aduce înapoi. Acum se lucrează la studiul de fezabilitate”, a precizat Bogdan Hreapcă.
Parcarea de la Piața Victoriei – 500 de locuri
La Piața Victoriei, municipalitatea va construi o parcare subterană în casetele de beton ale Metrorex. Construite în anii ’70, la Piața Victoriei, Piața Romană și Piața Universității, acesta casete de beton nu au fost niciodată folosite, iar primăria vrea acum să le transforme în parcări. Deocamdată au fost luate în discuție doar casetele de la Piața Victoriei, întrucât poziționarea lor ar permite un acces mai facil al autoturismelor în subteran. VEZI CUM ARATĂ CASETELE DE LA METROU
Deocamdată, primarul general Sorin Oprescu trebuie să încheie un acord cu Metrorex. Abia după ce această colaborare va fi parafată, municipalitatea va putea trece la amenajarea parcării.
“După ce va acordul va fi încheiat, amenajarea parcării va dura 4-5 luni. Estimăm că vor fi aproximativ 500 de locuri de parcare”, a precizat pentru B365.ro, Mădălin Dumitru, directorul Direcției de Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei.
Trei parcări Park&Ride la intrările în Capitală
Primele parcări de tip park&ride vor fi construite în București în 2011. Importat din Occident, acest tip de parcări este destinat navetiștilor și are drept scop reducerea traficului în marile orașe. Ele vor fi realizate la intrările în Capitală. Cei care vin din afara orașului, își vor lăsa mașinile în aceste parcări și vor folosi apoi mijloacele de transport în comun pentru a se deplasa în Capitală.
Prima parcare de acest tip va fi terminată în acest an în Băneasa. Construcția va fi ridicată la capătul liniei de tramvai 5, va asigura 400 de locuri de parcare și va costa 12 milioane de euro. Tot în 2011 vor începe și lucrările de realizare a altor două parcări de tip park&ride, la Liviu Rebreanu și în Pantelimon, în zona magazinului Cora.
Parcare Spitalul Colțea – 500 de locuri, termen de finalizare – 2012
Parcarea spitalului din centrul Capitalei va fi supraterană și va asigura aproximativ 500 de locuri. Reprezentanții primăriei spun însă că parcarea va deservi cu strictețe spitalul.
“Această parcare va fi construită pe locul fostei policlinici, în parteneriat public-privat. Nu e licitată deocamdată. Perioada de execuție va fi de maxim 8 luni. Ar putea să fie gata tot în 2012″, a declarat Bogdan Hreapcă.
http://b365.ro/news/capitala-va-avea-12...arcarilor/
Parcarea în centrul Bucureştiului va fi interzisă, la suprafaţă. 4.500 de locuri vor fi construite sub pământ: VEZI HARTA
Primăria bagă mașinile bucureștenilor în subteran. Douăsprezece parcări noi, cu peste 6.300 de locuri vor fi construite în Capitală. Majoritatea vor fi subterane și vor fi finalizate până în 2013. Numai în centrul Bucureștiului vor fi gata trei parcări anul viitor. Muncipalitatea va interzice însă parcarea la suprafață.
Primăria București s-a pus pe construit parcări subterane. Numai în următorii ani, opt astfel de parcări vor fi puse la dispoziția șoferilor bucureșteni. Două dintre acestea vor fi concentrate în centrul Capitalei. De altfel, odată ce aceste parcări vor fi finalizate, municipalitatea intenționează să interzică parcarea la suprafață.
“Când vor fi gata parcările de la Universitate și Edgar Quinet nu vor mai exista locuri de parcare supraterane. Toată zona centrului istoric va fi total interzisă la trafic, iar pe bulevarde va fi interzisă parcarea”, a declarat pentru B365.ro directorul general al Direcției de Investiții din cadrul Primăriei Capitalei, Bogdan Hreapcă.
Restricții vor fi și în alte zone ale Capitalei. “În viitor se va merge mai mult pe parcări subterane. Nu vor dispare cele supraterane, dar vor fi limitate la oră. Adică poți să lași mașina acolo doar o oră, dar o să fie mai scump decât în cea subterană”, a explicat Bogdan Hreapcă.
Parcarea de la Universitate: 380 de locuri, termen de finalizare – martie 2012
Lucrările la parcarea de la Universitatea au început încă de anul trecut, urmând a fi terminată în 2012. Parcarea va avea 380 de locuri și un cost de 32,9 milioane de euro (fără TVA). Tariful mediu pe oră pe care îl vor plăti bucureștenii va fi de 0,38 de euro pe oră. Odată cu parcarea, la suprafață, muncipalitatea va amenaja și o piațetă destinată pietonilor, cu bănci și spații verzi.
”La sfârșitul lunii februarie o să înceapă executia propriu-zisă a lucrării, iar până la sfârșitul anului 2011 parcarea va fi acoperită. Ea va fi funcțională la începutul anului 2012, undeva în luna martie. La sfârșitul anului, piațeta va fi acoperită, iar statuile vor fi aduse înapoi. Aici va fi prima piațetă redată Bucureștiului”, șeful de la Investiții.
La sfârșitul anului trecut, în timpul săpăturilor pentru parcare, muncitorii au descoperit mai multe ziduri, dar și câteva zeci de schelete umane. Bogdan Hreapcă susține însă că lucrările nu vor fi afectate de această descoperire. ”Ce au găsit arheologii acolo nu a fost menținut bine și e istorie și pentru ei. Singurul lucru pe care l-am întâlnit acolo e pe aliniamentul din partea stației de troleibuz, o bucată reprezentând 5-7% dintr-o biserică, pe care o să o ocolim, nu ne deranjează. E la limita peretului comun”, a spus directorul de la Investiții.
Parcarea de la Universitate este realizată în parteneriat public-privat. Perioada de concesiune este de 34 de ani, timp în care Primăria va încasa de la firmă o redevență anuală ce va varia în funcție de veniturile încasate.
”Redevența este între 4 și 50% din venitul încasat anual de firmă. 4% pentru încasări anuale mai mici de 470.000 de euro și 50% pentru încasări mai mari sau egale cu 1.700.000 de euro”, a explicat Bogdan Hreapcă.
Parcarea de la Charles de Gaulle – 603 locuri, termen de finalizare – începutul anului 2012
La Piața Charles de Gaulle Primăria București va construi un pasaj rutier subteran și concomitent și o parcare. Lucrările vor începe anul acesta, probabil în luna februarie. Parcarea va avea trei nivele, 603 locuri și va costa 44,9 milioane de euro. Unul din nivele va fi amenajat ca zonă comercială.VEZI CUM VA ARĂTA
“Mai întâi ne apucăm de săpăturile pentru parcare, care includ și o parte din săpăturile pentru pasaj. Lucrările încep anul acesta. Încercăm ca până la începutul anului viitor parcarea să fie gata”, a precizat Bogdan Hreapcă.
Accesul în parcare se va face de pe bretelele laterale ale Bulevardului Aviatorilor, din pasajul subteran, dar și de pe Bulevardul Constantin Prezan și de pe Calea Dorobanților, de asemenea de pe părțile laterale ale acestor artere.
Parcarea este realizată în parteneriat public-privat. Deocamdată nu a fost stabilită redevența pe care o va încasa municipalitatea, însă se preconizează că va fi diferită față de cea stabilită în cazul celei de la Universitate. “Aici primul nivel este destinat zonei de loisir, ei din start se bazează pe o chirie solidă, deci nu câștigă doar din locurile de parcare”, a precizat directorul de Investiíi din cadrul Primăriei.
Parcarea de la Edgar Quinet – 380 de locuri, termen de finalizare – sfârșitul lui 2012
Parcarea de la Edgar Quinet va fi construită sub fântâna arteziană de la Facultatea de litere, la câteva sute de metri de cea de la Universitate. Ea va avea trei nivele, 380 de locuri și un cost de 13, 4 milioane de euro. Termenul estimat de execuție pentru acestă lucrare este de 12-18 luni.
“Parcarea Edgar Quinet este în ultima fază de negociere. Sperăm că până la sfîrșitul lunii ianuarie, cel mult 10 februarie să fie încheiat contractul. Se face tot în parteneriat public-privat, noi punem terenul, ei pun banii de investiție, operează parcarea pe un număr de ani, iar noi primim o redevență. Deocamdată nu a fost stabilită redevența”, a explicat Bogdan Hreapcă.
Tariful mediu de parcare va fi și în acest caz 0,38 euro pe oră. “Cam la toate parcările pe care le vom realiza în parteneriat public-privat tariful mediu se va învârti în jurul a 0,38 de euro pe oră. El va fi diferențiat în funcție de zi, dacă e lucrătoare sau e weekend, între zi și noapte, între abonament și utilizare ocazională”, a precizat directorul de la Investiții.
Parcarea de la Walter Mărăcineanu – 240 de locuri, termen de finalizare 2012-2013
Parcarea de la Walter Mărăcineanu va fi construită pe două nivele, va avea 240 de locuri și un cost estimat de 8,46 de milioane de euro. Deasupra parcării va fi amenajată o piațetă de 4.000 de metri pătrați, după modelul celei de la Universitate.
“Va fi o lucrare extrem de utilă și din punct de vedere urbanistic, pentru că aici va fi a doua piațetă redată bucureștenilor. Există acolo o piațetă pe care nu o folosim și care se află în fața Parcului Cișmigiu. Vom realiza practic o zonă pietonală înainte de parc. Va fi o parcare care va deservi zona Cișmigiu”, a precizat Bogdan Hreapcă.
Parcarea de la Walter Mărăcineanu va fi realizată tot în parteneriat public-privat. Contractul urmează a fi încheiat cel târziu până pe 10 februarie. Termenul de execuție al lucrării este de 12-18 luni.
Parcarea de la Piața Dorobanților – 254 de locuri, termen de finalizare 2012-2013
Parcarea de la Piața Dorobanților va costa 9,2 milioane de euro și va avea 254 de locuri. Ea va fi construită sub Calea Dorobanților între parc și benzinăria situată vizavi de parc. Intrarea se va face de pe bulevard, din lateral, de pe ambele sensuri. Termenul de execuție al lucrării este de 12-18 luni.
Parcarea de la Piața Alba Iulia – 1496 locuri, termen de finalizare – 2012
Parcarea de la Piața Alba-Iulia va fi cea mai mare, dar și cea mai scumpă din seria noilor parcări construite de municipalitate. Noua construcție va avea trei nivele, o suprafață totală de 8.000 de metri pătrați și va asigura 1496 de locuri de parcare. Ultimul nivel, va fi destinat activității comerciale, dar va funcționa și ca pasaj pietonal pe sub piață. Costul total va fi de 68 milioane de euro, adică 45.000 de euro locul de parcare.
“Deschiderea ofertelor de licitație pentru parcarea de la Alba-Iulia va avea loc pe 17 februarie. Termenul de realizare a lucrării este de cel puțin 18 luni. Va fi și o zonă de pornire și spre Stadionul Lia Manoliu, de acolo la stadion faci cum un sfert de oră pe jos. Lucrarea ar putea să înceapă la sfârșitul lui martie”, a precizat Bogdan Hreapcă.
Parcare Gara de Nord – 1.100 locuri, termen de finalizare încă necunoscut
Parcarea subterană de la Gara de Nord va fi construită sub parcul aflat vizavi de Ministerul Transporturilor. Construcția va asigura 1.100 de locuri și va avea trei nivele. Unul dintre nivele va fi destinat mașinilor mari și va funcționa ca autogară. Ca și în cazul celorlalte parcări și aceasta va fi realizată în parteneriat public-privat.
“La Gara de Nord am avut o licitație care a plecat o dată cu cea de la Universitate. Din păcate atunci când s-a făcut studiul de fezabilitate de către fosta administrație nu s-a luat în calcul proprietatea, care este a Ministerului Transporturilor. Au fost discuții ani de zile. La momentul de față se pare că am învins, dar eu aștept intabularea. Partea bună este că suntem deja în faza negociată a contractului, o negociere terminată în 2008. Dacă am intabularea pot să mă apuc de lucru”, a declarat șeful Direcției de Investiții din Primăria Capitalei.
Parcare Centrul Istoric – aproximativ 400 de locuri, termen de finalizare necunoscut
După reabilitarea străzilor din centrul istoric, municipalitatea va construi aici și o parcare. De această dată însă, s-a optat pentru o parcare supraterană. Construcția va fi construită în zona strada Franceză – Tonitza și va avea patru nivele. Accesul în parcare se va face atât dinspre Splaiul Independenței, cât și din Centrul istoric.
“Va fi o construcție supraterană. Acum facem acum niste calcule privind așezarea ei pe teren. Nu e foarte generos terenul. Vom avea nevoie de o parcare automatizată, pentru că nu avem spațiu și pentru rampe. Șoferii o să își pună mașina pe o rampă, aceasta o să ridice mașina și apoi o aduce înapoi. Acum se lucrează la studiul de fezabilitate”, a precizat Bogdan Hreapcă.
Parcarea de la Piața Victoriei – 500 de locuri
La Piața Victoriei, municipalitatea va construi o parcare subterană în casetele de beton ale Metrorex. Construite în anii ’70, la Piața Victoriei, Piața Romană și Piața Universității, acesta casete de beton nu au fost niciodată folosite, iar primăria vrea acum să le transforme în parcări. Deocamdată au fost luate în discuție doar casetele de la Piața Victoriei, întrucât poziționarea lor ar permite un acces mai facil al autoturismelor în subteran. VEZI CUM ARATĂ CASETELE DE LA METROU
Deocamdată, primarul general Sorin Oprescu trebuie să încheie un acord cu Metrorex. Abia după ce această colaborare va fi parafată, municipalitatea va putea trece la amenajarea parcării.
“După ce va acordul va fi încheiat, amenajarea parcării va dura 4-5 luni. Estimăm că vor fi aproximativ 500 de locuri de parcare”, a precizat pentru B365.ro, Mădălin Dumitru, directorul Direcției de Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei.
Trei parcări Park&Ride la intrările în Capitală
Primele parcări de tip park&ride vor fi construite în București în 2011. Importat din Occident, acest tip de parcări este destinat navetiștilor și are drept scop reducerea traficului în marile orașe. Ele vor fi realizate la intrările în Capitală. Cei care vin din afara orașului, își vor lăsa mașinile în aceste parcări și vor folosi apoi mijloacele de transport în comun pentru a se deplasa în Capitală.
Prima parcare de acest tip va fi terminată în acest an în Băneasa. Construcția va fi ridicată la capătul liniei de tramvai 5, va asigura 400 de locuri de parcare și va costa 12 milioane de euro. Tot în 2011 vor începe și lucrările de realizare a altor două parcări de tip park&ride, la Liviu Rebreanu și în Pantelimon, în zona magazinului Cora.
Parcare Spitalul Colțea – 500 de locuri, termen de finalizare – 2012
Parcarea spitalului din centrul Capitalei va fi supraterană și va asigura aproximativ 500 de locuri. Reprezentanții primăriei spun însă că parcarea va deservi cu strictețe spitalul.
“Această parcare va fi construită pe locul fostei policlinici, în parteneriat public-privat. Nu e licitată deocamdată. Perioada de execuție va fi de maxim 8 luni. Ar putea să fie gata tot în 2012″, a declarat Bogdan Hreapcă.
http://b365.ro/news/capitala-va-avea-12...arcarilor/
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
adn2377
Asta cu parcarile e foarte frumoasa, dar cum se spune lipseste cu desavarsire
De vre-o doi ani tot apar articole de acest gen dar singura cu chiu cu vai inceputa este cea de la Universitate care deja s-a impotmolit...in... mormant
Asta cu parcarile e foarte frumoasa, dar cum se spune lipseste cu desavarsire
De vre-o doi ani tot apar articole de acest gen dar singura cu chiu cu vai inceputa este cea de la Universitate care deja s-a impotmolit...in... mormant
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
mindmasster
Deabea acum poate se misca ceva la Charles de Gaulle si la Universitate daca se termina cu biserica .
adn2377 wrote:
Asta cu parcarile e foarte frumoasa, dar cum se spune lipseste cu desavarsire
De vre-o doi ani tot apar articole de acest gen dar singura cu chiu cu vai inceputa este cea de la Universitate care deja s-a impotmolit...in... mormant
Deabea acum poate se misca ceva la Charles de Gaulle si la Universitate daca se termina cu biserica .
- Luca's
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Luca's
O parcare subterană cu 500 de locuri ar putea fi gata în câteva luni, într-o casetă subterană a Metrorex, la Piața Victoriei
27 Jan, 18:08 / Nicoleta Vieru
Parcarea subterană din casetele de beton de la metrou ar putea fi gata în câteva luni. Consilierii generali au votat joi în favoarea încheierii unui acord de colaborare cu Metrorex pentru realizarea acestei parcări. Odată încheiat acordul, lucrările de amenajare vor dura 4-5 luni.
Bucureștenii ar putea avea o nouă parcare subterană în doar câteva luni. Aceasta urmează a fi amenajată în casetele de beton ale Metrorex din Piața Victoriei și va asigura 500 de locuri.
Aceste casete au fost construite în anii ’70, la Piața Victoriei, Piața Romană și Universitate însă nu au fost folosite niciodată de cei de la Metrorex. Reprezentanții Primăriei spun că prima parcare va fi amenajată la Piața Victoriei pentru întrucât spațiile de acolo permit mai ușor accesul în subteran. Nu sunt excluse însă nici casetele de la Universitate sau Piața Romană.
“După ce va încheia un acord cu cei de la Metrorex, vom lua în considerare toate spațiile subterane de la metrou ce ar putea fi transformate în parcări”, a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, directorul Direcției de Transport din cadrul Primăriei Capitalei.
Sursa: http://b365.ro/news/o-noua-parcare-subt...teva-luni/
O parcare subterană cu 500 de locuri ar putea fi gata în câteva luni, într-o casetă subterană a Metrorex, la Piața Victoriei
27 Jan, 18:08 / Nicoleta Vieru
Parcarea subterană din casetele de beton de la metrou ar putea fi gata în câteva luni. Consilierii generali au votat joi în favoarea încheierii unui acord de colaborare cu Metrorex pentru realizarea acestei parcări. Odată încheiat acordul, lucrările de amenajare vor dura 4-5 luni.
Bucureștenii ar putea avea o nouă parcare subterană în doar câteva luni. Aceasta urmează a fi amenajată în casetele de beton ale Metrorex din Piața Victoriei și va asigura 500 de locuri.
Aceste casete au fost construite în anii ’70, la Piața Victoriei, Piața Romană și Universitate însă nu au fost folosite niciodată de cei de la Metrorex. Reprezentanții Primăriei spun că prima parcare va fi amenajată la Piața Victoriei pentru întrucât spațiile de acolo permit mai ușor accesul în subteran. Nu sunt excluse însă nici casetele de la Universitate sau Piața Romană.
“După ce va încheia un acord cu cei de la Metrorex, vom lua în considerare toate spațiile subterane de la metrou ce ar putea fi transformate în parcări”, a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, directorul Direcției de Transport din cadrul Primăriei Capitalei.
Sursa: http://b365.ro/news/o-noua-parcare-subt...teva-luni/
- Lutyk
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Lutyk
pe site-ul PMB se afla in desbatere publica PUZ-ul pentru parcarea de la Walter Maracineanu:
http://www4.pmb.ro/wwwt/L52/docs/02_20110127.pdf
Lista proiectelor aflate in dezbatere publica aici: http://www.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte/pr_dezb_publica.php
pe site-ul PMB se afla in desbatere publica PUZ-ul pentru parcarea de la Walter Maracineanu:
http://www4.pmb.ro/wwwt/L52/docs/02_20110127.pdf
Lista proiectelor aflate in dezbatere publica aici: http://www.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte/pr_dezb_publica.php
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination