Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 525288 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Sa postam si komunikatul Metrorex:
http://www.metrorex.ro/_read636-1
Oare de ce or fi asteptat 9 zile sa faca anuntul, le-a fost frica ca nu o sa functioneze corespunzator?
Sa postam si komunikatul Metrorex:
24.07.2020
Finalizarea proiectului major “Magistrala 4. Racordul 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Straulesti”
Metrorex informeaza ca, incepand cu data de 15.07.2020, s-a pus in functiune “Sistemul de siguranta si automatizare a traficului” pe “Magistrala 4. Racordul 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Straulesti” (cod SMIS 2014+111325). Prin finalizarea acestui proiect se imbunatatesc conditiile de trafic prin scaderea timpilor de succedare, astfel:
• in zilele lucratoare (luni – vineri), intervalul de succedare scade de la 12 minute la 7 minute;
• in weekend (sambata - duminica), intervalul de succedare scade de la 12 minute la 9 minute.
De asemenea, numarul de trenuri in parcurs creste de la 4 la 6 trenuri. Proiectul extinde Magistrala 4 de metrou in zona de nord-vest a Bucurestiului cu inca doua statii, Laminorului si Straulesti, cu tuneluri si galeriile de legatura aferente, acesta fiind obiectivul principal.
Proiectul a fost finantat din fonduri structurale in cadrul Programului Operational Sectorial –Transport 2007-2013 (POS-T) pana in anul 2015 si ulterior aprobat pentru fazare in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020 (POIM).
Valoarea totala a proiectului in cadrul POS-T a fost de 432.775.217 lei, din care valoarea totala eligibila a fost de 286.252.047 lei. Contributia Comisiei Europene prin Fondul de Coeziune – in proportie de 85% din valoarea eligibila a proiectului – a fost de 243.314.240 lei.
In cadrul POIM, valoarea totala a proiectului a fost de 318.285.293,61 lei din care valoarea totala eligibila a fost de 200.965.212 lei. Contributia Comisiei Europene prin Fondul de Coeziune – in proportie de 85% – a fost de 170.820.430,20 lei.
Proiectul a inceput la data de 14.09.2012 si se va finaliza la data de 07.03.2023, data ce cuprinde si perioada de garantie si notificare a defectelor.
Obiectivele specifice ce au fost atinse prin punerea in functiune a Magistralei 4 de metrou:
• Facilitarea legaturii dintre sectorul 1 Bucurestii Noi, zona Parc Bazilescu– Straulesti si centrul orasului, dar si extinderea retelei existente de metrou prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce are o lungime construita de 1,89 km si un numar de 2 statii.
• Imbunatatirea confortului calatorilor si a eficacitatii traficului prin asigurarea unui sistem de transport ce eficientizeaza durata de deplasare pe coridorul deservit.
Prin atingerea acestor obiective specifice, proiectul contribuie implicit la realizarea urmatoarelor obiective generale:
• Cresterea eficientei transportului din punct de vedere al vitezei comerciale, prin economia de timp pe care o asigura noul transport subteran.
• Reducerea poluarii (gaze de esapament, zgomot, vibratii) prin degrevarea transportului de suprafata atat public, cat si privat cu implicatii importante asupra imbunatatirii calitatii vietii din punct de vedere al conditiilor de mediu.
• Cresterea atractivitatii transportului cu metroul, comparativ cu transportul rutier, in consecinta, reducerea numarului de accidente, reducerea degradarii drumurilor, realizarea de economii de carburanti si intretinere, reducerea timpului de deplasare etc. Proiect cofinantat din Fondul de Coeziune prin
Programul Operational Sectorial Transport 2007-2013 si Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.
http://www.metrorex.ro/_read636-1
Oare de ce or fi asteptat 9 zile sa faca anuntul, le-a fost frica ca nu o sa functioneze corespunzator?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Mai mult ca sigur... Bine, probleme pot sa apara si de maine, de exemplu.
Mai mult ca sigur... Bine, probleme pot sa apara si de maine, de exemplu.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Azi a fost observat un tren care s-a retras din statia Straulesti la depou. Concluzia ar fi ca Dimetronicul functioneaza si in cadrul depoului.
Azi a fost observat un tren care s-a retras din statia Straulesti la depou. Concluzia ar fi ca Dimetronicul functioneaza si in cadrul depoului.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Dimetronicul full functioneaza pana la intrarea in depou, in depouri e alta configuratie fara ATO si briz-brizuri.
E ca la supermarket, pe strada e codul rutier, in parcare e regula casei!
Dimetronicul full functioneaza pana la intrarea in depou, in depouri e alta configuratie fara ATO si briz-brizuri.
E ca la supermarket, pe strada e codul rutier, in parcare e regula casei!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Intrebarea mai buna e, se retrag toate in acel depou? Sau inca avem marea migratie mongola pe M1?
Intrebarea mai buna e, se retrag toate in acel depou? Sau inca avem marea migratie mongola pe M1?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Si care rostul intrebarii?
Daca ai locuri de parcare in mai multe locuri parchezi acolo unde e mai la indemana pentru exploatare!
Si care rostul intrebarii?
Daca ai locuri de parcare in mai multe locuri parchezi acolo unde e mai la indemana pentru exploatare!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Pai cum sa nu isi aiba rostul, sa ai un depou gol si tu sa plimbi trenuri de colo-colo pe alte linii, mi se pare o mare risipa.
Pai cum sa nu isi aiba rostul, sa ai un depou gol si tu sa plimbi trenuri de colo-colo pe alte linii, mi se pare o mare risipa.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Am zis eu asta??? Eu am zis ca le parchezi unde e mai convenabil nu mai costisitor!
Si unde iti permite timpul spre exemplu sa le bagi dimineata in circulatie cat mai rapid.
De ce sunteti mereu tentati sa va contraziceti doar asa de dragul gargarei?
Vreti sa pareti inteligenti punand false probleme???
Am zis eu asta??? Eu am zis ca le parchezi unde e mai convenabil nu mai costisitor!
Si unde iti permite timpul spre exemplu sa le bagi dimineata in circulatie cat mai rapid.
De ce sunteti mereu tentati sa va contraziceti doar asa de dragul gargarei?
Vreti sa pareti inteligenti punand false probleme???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Hai guru, dă-o-ncolo de treabă, că mult îți trebuie să introduci dimineața 6 metrouri în rețea ! Și ține cont că numai jumătate pleacă de la Gara de Nord 2, jumătate pleacă din prispă, de la Străulești. În principiu n-ar mai trebui să fie nici o IVĂ nici la Ciurel nici la Gara de Nord 1 !
Am înțeles că Dimetronicul este montat pe 10 metrouri, așadar metrourile pentru M 4 ar trebui să nu mai părăsească M 4.
Hai guru, dă-o-ncolo de treabă, că mult îți trebuie să introduci dimineața 6 metrouri în rețea ! Și ține cont că numai jumătate pleacă de la Gara de Nord 2, jumătate pleacă din prispă, de la Străulești. În principiu n-ar mai trebui să fie nici o IVĂ nici la Ciurel nici la Gara de Nord 1 !
Am înțeles că Dimetronicul este montat pe 10 metrouri, așadar metrourile pentru M 4 ar trebui să nu mai părăsească M 4.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pai asta ar trebui sa-mi spui tu mie dupa ce ai studiat graficul de circulatie de la prima ora si apoi de la a doua ora...
Oricum, fiti linistiti, depoul e functional.
Pai asta ar trebui sa-mi spui tu mie dupa ce ai studiat graficul de circulatie de la prima ora si apoi de la a doua ora...
Oricum, fiti linistiti, depoul e functional.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Da, merge de o săptămână și în depou...
În sfârșit e "civilizație" pe M4, mai tre să vedem și trenuri noi pe acolo și de abia apoi putem pune accent 100% pe cuvântul civilizație.
Adrian Rosca wrote:
Azi a fost observat un tren care s-a retras din statia Straulesti la depou. Concluzia ar fi ca Dimetronicul functioneaza si in cadrul depoului.
Da, merge de o săptămână și în depou...
În sfârșit e "civilizație" pe M4, mai tre să vedem și trenuri noi pe acolo și de abia apoi putem pune accent 100% pe cuvântul civilizație.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Aici guru are dreptate. ATO nu mai e valabil în depou, sunt plăcuțe cu ATO tăiat. Se observă de pe ambele linii dacă știi la ce să te uiți. Dar bine că funcționează macazele / semnalele din depou.
Aici guru are dreptate. ATO nu mai e valabil în depou, sunt plăcuțe cu ATO tăiat. Se observă de pe ambele linii dacă știi la ce să te uiți. Dar bine că funcționează macazele / semnalele din depou.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
M4 astazi nu merita trenuri noi. Alea abia cand se extinde ceva... undeva, fie Progresu sau Baneasa.
IVEle au nevoie doar de o mai buna mentenanta estetica si paza. Sper ca odata centralizate la Straulesti sa nu mai fie o prada usoara.
Stefan28 wrote:
pe M4, mai tre să vedem și trenuri noi pe acolo și de abia apoi putem pune accent 100% pe cuvântul civilizație.
M4 astazi nu merita trenuri noi. Alea abia cand se extinde ceva... undeva, fie Progresu sau Baneasa.
IVEle au nevoie doar de o mai buna mentenanta estetica si paza. Sper ca odata centralizate la Straulesti sa nu mai fie o prada usoara.
- punmeister
-
Posted:
-
📖 Pagination options