Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1494644 views
📖 Pagination options
- Doban4
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Doban4
Ca sa fac o mica paranteza, 667 nu il inlocuia corect pe 66. Defapt il inlocuia pe vechiul 63 de pe acelasi traseu, dar asta nu mai conteaza. Desigur ca poate sa existe 666 asta daca vor sa il puna in aplicare. 21 in Tei e ok, macar se mai foloseste scuarul si capatul de la Tei.
Ca sa fac o mica paranteza, 667 nu il inlocuia corect pe 66. Defapt il inlocuia pe vechiul 63 de pe acelasi traseu, dar asta nu mai conteaza. Desigur ca poate sa existe 666 asta daca vor sa il puna in aplicare. 21 in Tei e ok, macar se mai foloseste scuarul si capatul de la Tei.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
Ieri, 20 Iulie 2020, Bulevardul Aviatorilor din Capitala a fost inchis circulatiei publice (portiunea dintre Piata Victoriei si Piata Charles de Gaulle) intre orele 09:30 - 11:30, in vederea ceremoniei de sarbatorire a Zilei Aviatiei Romane si a Fortelor Aeriene. Din acest motiv, liniile 361, 783 si 784 au fost deviate pe Bd. Iancu de Hunedoara si Calea Dorobanti (pe sensul spre periferie).
Asadar, desi in comunicatul emis joi de catre STB: viewtopic.php?f=228&t=5197&start=322#p360403 se mentiona ca autobuzele vor opri pe traseul modificat in statiile liniilor 131 si 182, atat soferii de pe 361 cat si cei de pe expres nu au efectuat nici una dintre cele 7 opriri. Mai mult, pe aplicatie, in momentul in care autobuzele paraseau traseul de baza, acestea dispareau pur si simplu de pe harta, reaparand abia dupa ce mijlocul de transport trecea de rondul de la Charles de Gaulle.
Si de parca cele mentionate mai sus nu erau suficiente, soferii habar nu aveau de faptul ca trebuie sa circule pe un traseu modificat, acestia afland de la politistii care nu permiteau intrarea autovehiculelor pe Bd. Aviatorilor ca artera este inchisa temporar, pierzandu-se astfel cel putin 5-10 minute cu intoarcerea in Piata Victoriei si incadrarea pe Iancu de Hunedoara ...
Mai jos atasez o schita cu traseul pe care, pret de doua ore, autobuzele au circulat deviat, precum si un autobuz de pe linia 783 surprins pe Calea Dorobanti. Ceea ce am avut de spus, am scris mai sus.
6817 - Linia 783 - Calea Dorobanti - 20 Iulie 2020
Ieri, 20 Iulie 2020, Bulevardul Aviatorilor din Capitala a fost inchis circulatiei publice (portiunea dintre Piata Victoriei si Piata Charles de Gaulle) intre orele 09:30 - 11:30, in vederea ceremoniei de sarbatorire a Zilei Aviatiei Romane si a Fortelor Aeriene. Din acest motiv, liniile 361, 783 si 784 au fost deviate pe Bd. Iancu de Hunedoara si Calea Dorobanti (pe sensul spre periferie).
Asadar, desi in comunicatul emis joi de catre STB: viewtopic.php?f=228&t=5197&start=322#p360403 se mentiona ca autobuzele vor opri pe traseul modificat in statiile liniilor 131 si 182, atat soferii de pe 361 cat si cei de pe expres nu au efectuat nici una dintre cele 7 opriri. Mai mult, pe aplicatie, in momentul in care autobuzele paraseau traseul de baza, acestea dispareau pur si simplu de pe harta, reaparand abia dupa ce mijlocul de transport trecea de rondul de la Charles de Gaulle.
Si de parca cele mentionate mai sus nu erau suficiente, soferii habar nu aveau de faptul ca trebuie sa circule pe un traseu modificat, acestia afland de la politistii care nu permiteau intrarea autovehiculelor pe Bd. Aviatorilor ca artera este inchisa temporar, pierzandu-se astfel cel putin 5-10 minute cu intoarcerea in Piata Victoriei si incadrarea pe Iancu de Hunedoara ...
Mai jos atasez o schita cu traseul pe care, pret de doua ore, autobuzele au circulat deviat, precum si un autobuz de pe linia 783 surprins pe Calea Dorobanti. Ceea ce am avut de spus, am scris mai sus.
361, 783, 784 Traseu deviat 20.07.2020 + Traseu de baza.png (1.36 MB; downloaded 2371 times)
6817 - Linia 783 - Calea Dorobanti - 20 Iulie 2020
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Utilizator anonim
Linia 278 dusa la Apusului a devenit o idee destul de proasta care cauzeaza permanent aglomerarea capatului oricum de multe ori insuficient pentru linia 336. De multe ori autibuzele raman pe sensul opus sau pe partea cu policlinica. Mai deranjant este ca unii soferi refuza sa deschida usile pana nu intra in capat, fiind foarte deranjant acest lucru.
Linia 278 dusa la Apusului a devenit o idee destul de proasta care cauzeaza permanent aglomerarea capatului oricum de multe ori insuficient pentru linia 336. De multe ori autibuzele raman pe sensul opus sau pe partea cu policlinica. Mai deranjant este ca unii soferi refuza sa deschida usile pana nu intra in capat, fiind foarte deranjant acest lucru.
20200721_184811.jpg (593.49 KB; downloaded 2327 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Cate autobuze stationau in momentul fotografiei? Pentru ca ma uitam extrem de des se aduna la capat jumatate din linie...
Cate autobuze stationau in momentul fotografiei? Pentru ca ma uitam extrem de des se aduna la capat jumatate din linie...
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
CiprianTRB
Dacă ar ridica cineva acele mașini parcate ilegal de lângă piața, s-ar mai elibera locul pentru 2-3 autobuze.
Dacă ar ridica cineva acele mașini parcate ilegal de lângă piața, s-ar mai elibera locul pentru 2-3 autobuze.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Utilizator anonim
In mod normal sunt minim 6 autobuze acolo, dar sunt si momente cand sunt si 12-15, asta fara a pune pe 278.
In mod normal sunt minim 6 autobuze acolo, dar sunt si momente cand sunt si 12-15, asta fara a pune pe 278.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Enorm! Asta e petrecere in toata regula, cu nerespectarea garantata a distantarii fizice
Enorm! Asta e petrecere in toata regula, cu nerespectarea garantata a distantarii fizice
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
Daca sunt adunate ca-n garaj (12-15 unitati) la un moment dat, in cursul zilei, la APUSULUI, inseamna ca e o problema de repartizare, pe intervale orare, de reusesc sa se ”infunde” unul in c.... altuia si sa zaboveasca ca-n autobaza!
Daca sunt adunate ca-n garaj (12-15 unitati) la un moment dat, in cursul zilei, la APUSULUI, inseamna ca e o problema de repartizare, pe intervale orare, de reusesc sa se ”infunde” unul in c.... altuia si sa zaboveasca ca-n autobaza!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Costin
Problema e ca in Bucuresti cand ia soferul pauza, ia si autobuzul. Atat de simplu, asta e problema.
Problema e ca in Bucuresti cand ia soferul pauza, ia si autobuzul. Atat de simplu, asta e problema.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
rosetti61
278 ar putea fi prelungit pana la Lujerului, fie prin Iuliu Maniu, fie prin Uverturii cu intoarcere ca si 106. Acum, chiar si la Apusului, pare tot un traseu neterminat, scurt.
Daca la complex e "petrecere" doar de 278 si 336, dincolo, in cartier, e "consiliu" 138-178-278.
278 ar putea fi prelungit pana la Lujerului, fie prin Iuliu Maniu, fie prin Uverturii cu intoarcere ca si 106. Acum, chiar si la Apusului, pare tot un traseu neterminat, scurt.
Daca la complex e "petrecere" doar de 278 si 336, dincolo, in cartier, e "consiliu" 138-178-278.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
WT_fan06
Din păcate problema este sistemică, aşa cum a zis şi @Costin. Ghinionul capătului de la Apusului e că linia 336 are o frecvență bună şi se creează situații aberante cu peste 10 autobuze stând degeaba (situații încurajate şi de trafic, pe lângă proasta gestionare a flotei).
Însă, nu e singurul loc de "petrecere la cap de linie", a se vedea şi CET Sud Vitan (123), 1 Mai (300) şi exemplele continuă. Deja problema principală clar NU e traficul.
Din păcate problema este sistemică, aşa cum a zis şi @Costin. Ghinionul capătului de la Apusului e că linia 336 are o frecvență bună şi se creează situații aberante cu peste 10 autobuze stând degeaba (situații încurajate şi de trafic, pe lângă proasta gestionare a flotei).
Însă, nu e singurul loc de "petrecere la cap de linie", a se vedea şi CET Sud Vitan (123), 1 Mai (300) şi exemplele continuă. Deja problema principală clar NU e traficul.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Utilizator anonim
Capetele se aglomereaza mai ales in intervalele de dimineata si pranz cand sunt si toate turele mici si e si pauza de masa a soferilor.
Capetele se aglomereaza mai ales in intervalele de dimineata si pranz cand sunt si toate turele mici si e si pauza de masa a soferilor.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
barbuandrei
Incepand de astazi, autobaza Alexandria are 5 ture in 104, in loc de 3.
Incepand de astazi, autobaza Alexandria are 5 ture in 104, in loc de 3.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
V2A
Și în 300 am văzut 4 ture de Militari, în loc de 3.
Și în 300 am văzut 4 ture de Militari, în loc de 3.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination