MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 522147 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului ByOnu

Daca statii precum Tineretului sau Brancoveanu n-au doua accese, unde chiar sunt necesare, nu le vad pe astea de pe M4 intr-o asa necesitate de accese multiple.

Totusi, avem vreo sansa sa se faca niste reparatii si pe M4 T1? Cazul statiei Grivita sau 1 Mai sunt cele mai bune exemple. S-au sgarcit la a pune marmura sau macar niste xyz (nu stiu cum se numeste materialul de pe M3 2008), si acum arata ca :evil:!! Sa faca un minim de efort in plus si sa rezolve situatia si la aceste statii, ca e mare pacat sa fie lasate sa se degradeze asa de "tinere". Si acum probabil ar fi si mai ieftin, pt. ca faci totul de-o data pe cand daca o faci ulterior o sa coste mai mult.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

Daca te referi la infiltratiile care se vad pe pereti, nu cred ca se mai pot face multe. Hidroizolatia este "treaba grea" la metrou. A se vedea statia Izvor, unde este o problema majora, dar nu numai. Mai nou la Izvor, odata cu izolarea spatiului de sub linii care va fi destinat liftului s-a sapat si un sant in pardoseala pe unde sa se scurga apa. Asa se vede amploarea infiltratiilor de acolo. Chiar si Pta Unirii are un aspect dezolant. Si daca la Pta Unirii nu fac nimic, ca este buricul targului, vrei sa faca pe M4 ? :D
Mai este si pasajul de la Unirii, modernizat de curand, care are zone unde deja placajul alb-verde s-a deteriorat vizibil din cauza infiltratiilor, nu zici ca acum un an era nou-nout. Si la IMGB (Leonida) sunt probleme, dar unde nu sunt ?
Uita-te atent si la aceasta fotografie, de la Bazilescu, inca neinaugurata. Sper sa ma insel, dar se vad niste infiltratii acolo in partea stanga...
IMG_4641.JPG (348.63 KB; downloaded 3033 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului ByOnu

Pai la doar o poza distanta la locul de unde ai preluat poza respectiva se afla:
IMG_4645.JPG (402.93 KB; downloaded 3063 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

In tunel nu este la fel de suparator sub aspect vizual ca intr-o statie... Oricum este intersanta serpuirea tunelului in acea zona...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului ByOnu

Subway Guru, ce ne poti spune despre aceste probleme cu infiltratiile? Mai ales pe M4, ca despre ea vorbim.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@ByOnu:
Hai sa le luam un pic 'pe rand':
- statiile de metrou 'trebuie' sa aiba doua accese din considerente de PSI, altfel nu primesc 'autorizatie de functionare' de la ISU;
- o sa ramaneti 'surprinsi' cat de etanse vor fi cele doua statii noi si tunelele de pe M4 (chestie de tehnologii noi ce nu erau la indemana pana acum) - intrebati-l pe Utilizator anonim ca le-a vazut cu ochii lui;
- asa-zisa 'lipsa de finisaje' inutile de pe actuala M4 v-a facut cadou o statie suplimentara (Bazilescu) pe gratis...
Think man, think, think, think & think again...
Daca doriti, putem 'elabora' in continuare despre 'ce si cum' e mai bine pentru noi toti... :ugeek:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@GAC:
Scurt, foarte pe scurt pentru ca am mai explicat o data (nu stiu daca aici sau 'pe celalalt' forum):
- 'dalele' sunt elemente plane, la tunel segmentele curbe se numesc 'boltzari' si se imbina la montaj cu 'buloane';
- exista doua tipuri de 'inele' prefabricate, de aliniament si de curba (gandite pentru raza minima de 200m); din combinatia celor doua poti face prin 'poligonare' orice curba doresti;
- prin 'rotire' poti face si curbele in plan vertical;
- buloanele sunt semicirculare, le bagi pe o parte si ies in boltzarul alaturat ca un 'carlig'; au rol doar de montaj si nu de 'rezistenta'...
Daca vrei la nivel 'atehnic' imagineaza-ti ca ai doua salamuri de Sibiu, unul 'drept' si unul cu raza de 200m, le tai in 'felii' de 1m, cel drept in felii cilidrice cu fete paralele, celalalt in felii cu fete 'neparalele' cu coada cutitului in centrul razei de 200m, dupa care te apuci si te joci sa le 'combini' in ce forma 'serpuita' vrei...
Buloanele curbe 'semicirculare' sunt ca acul de cusut de cismarie, il bagi pe o parte si iese alaturi 'pe aceeasi parte'...
Sper ca explicatia asta a inteles-o 'tot omul'...
Sper sa nu ne sara nimeni 'in cap'... 8-)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

subway guru wrote:
Hai sa le luam un pic 'pe rand':
- statiile de metrou 'trebuie' sa aiba doua accese din considerente de PSI, altfel nu primesc 'autorizatie de functionare' de la ISU;

De acord, sa le luam pe rand :
M1 - Pamtelimon - bine, aici e vorba de juma de statie cu juma de acces, e o situatie "ambigua"
               - Costin Georgian
M 2 - Dimitrie Leonida
               - Aparatorii Patriei
               - Constantin Brancoveanu
               -  Tineretului
                - Aurel Vlaicu
Pe aceeasi M 2 sunt alte cateva statii cel putin "dubioase", si anume :
          - Piata Sudului
           - Eroii Revolutiei
            - Pipera
M 3 - Anghel Saligny
 ISU asta e cam aproximativ vad. Nu am pus la socotela statia Izvor pentru ca am considerat-o "mai lata" si sa spunem ca are 2 cai de evacuare la o oarecare distanta una de alta.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Posibil la vremea cand au fost proiectate statiile de mai sus normele despre care vorbeste Subway Guru sa nu fi existat sau sa nu se fi respectat (stim bine in ce timpuri au fost concepute/construite statiile alea). Nu mai zic ca ISU probabil nici nu exista pe vremea aia.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Ba exista si era foarte activ. Dar cum observati, daca la M 1 s-au respectat "la sange" normele, mai putin Costin Georgian - care in treacat fie spus s-ar putea sa mai "ascunda" un acces in capul opus, la M 2 s-au dat derogari la greu. Dar ce, pe vremea noastra nu sunt date tot felul de derogari la constructii care nu respecta nici un ISU de nici o culoare ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andy

andrei11 wrote:
2) Ce fel de planuri iti trebuie, ca nu inteleg, ca cele de Evacuare in caz de incendiu ?. Sau poze pur si simplu ? Poze a mai postat si Utilizator anonim putin mai sus, adica aici. Cat priveste poze cu celalalte statii, ele se gasesc, numai ca trebuie sa stii unde sa le cauti.


Vorbesc de planuri oficiale, in "stil" PUZ... precum cele care se mai gasesc pentru statiile de pe M5... nu gasesc acum exemplu exact.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Dar te-ai intrebat vre-o data daca statiile alea 'atipice' au autorizatie de functionare de la ISU?
Na, ca te-am 'incuiat, ca sa nu-mi mai tot faci 'teoria chibritului'... :lol:
Toate bune!
(in realitate statiile care n-au doua accese nu sunt de loc asa 'bune') :?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

P.S.
Normele de care vorbim au existat de la inceputurile inceputului metroului...
De ce nu s-au si respectat integral e alta gasca in alta traista... :cry:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului vancouver

2011.02 - statie-1024x768.jpg (162.47 KB; downloaded 2971 times)


2011.02 - lucru-1024x768.jpg (178.61 KB; downloaded 2982 times)


2011.02 - intrarea-1024x768.jpg (143.41 KB; downloaded 2965 times)


sursa: http://b365.realitatea.net/news/cele-mai-noi-statii-ale-metroului-bucurestean-sunt-aproape-gata-foto/ - in articol se precizeaza ca în mai - iunie ar putea fi gata.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433359 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use