Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2321 posts, 597280 views
📖 Pagination options
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
BIGRED1984
Ce frumos merge dragul de tramvai, in toate directiile ...si pe Hateganu si pe Vitan-Barzesti la vale, si intersectie grand union ...peste tot ce mai ...sigur le prind pe toate
Ce frumos merge dragul de tramvai, in toate directiile ...si pe Hateganu si pe Vitan-Barzesti la vale, si intersectie grand union ...peste tot ce mai ...sigur le prind pe toate
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Asa-i? Si ajunge si la Pipera pe direct, peste podul care NU ARE PREVAZUTA LINIE DE TRAMVAI.
Asa-i? Si ajunge si la Pipera pe direct, peste podul care NU ARE PREVAZUTA LINIE DE TRAMVAI.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
BIGRED1984
Bonus, la IML sunt 8 (opt) benzi + tramvai ... boierie, nici pe DN1 nu e asa
Bonus, la IML sunt 8 (opt) benzi + tramvai ... boierie, nici pe DN1 nu e asa
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Ba pardon, mai avem asa ceva si la Lujerului. Si la Muncii. Si la Obor. Si la Baneasa. Si la Basarab pe urcarea dinspre est. Si la onor Nicolae Grigorescu x Splai. E cam "normal" pentru pasaj denivelat pe drum principal.
Ba pardon, mai avem asa ceva si la Lujerului. Si la Muncii. Si la Obor. Si la Baneasa. Si la Basarab pe urcarea dinspre est. Si la onor Nicolae Grigorescu x Splai. E cam "normal" pentru pasaj denivelat pe drum principal.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
BIGRED1984
Da, si la Pta Sudului partial ...dar la IML ? o sa se duca serios in UM, mai ramane doar numele din ea...
Da, si la Pta Sudului partial ...dar la IML ? o sa se duca serios in UM, mai ramane doar numele din ea...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Las ca UM-ul ala se intinde mult spre Popesti, au teren berechet. Din ce am vazut nu ar afecta decât fostul grajd si un garaj
Las ca UM-ul ala se intinde mult spre Popesti, au teren berechet. Din ce am vazut nu ar afecta decât fostul grajd si un garaj
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
În cel mai "îngust loc" UM are vreo 350 metri. În cel mai lat vreo jumătate de kilometru. Șoseaua / pasajul cu toate acareturile nu e mai lată ( lat ) de vreo 50 metri ( cu tot cu linia de tramvai ). Scădem vreo 6 metri ( șoseaua existentă ), deci din UM se iau vreo 45 metri. Cu tot cu trotuare ( generoase ) hai să spunem că ajungem tot la 50 metri. Le mai rămâne destul !
În cel mai "îngust loc" UM are vreo 350 metri. În cel mai lat vreo jumătate de kilometru. Șoseaua / pasajul cu toate acareturile nu e mai lată ( lat ) de vreo 50 metri ( cu tot cu linia de tramvai ). Scădem vreo 6 metri ( șoseaua existentă ), deci din UM se iau vreo 45 metri. Cu tot cu trotuare ( generoase ) hai să spunem că ajungem tot la 50 metri. Le mai rămâne destul !
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Hai sa ne uitam la planul de situatie, ce ziceti?
Eu vad ca se pierde o ghereta de paza, fostul grajd si un garaj. Nu stiu daca e un cost mare sau nu, dar stiu ca se pot reconstrui mai incolo. UM-ul asta are MULT teren.
Hai sa ne uitam la planul de situatie, ce ziceti?
IH-pasajr.png (1.37 MB; downloaded 2483 times)
Eu vad ca se pierde o ghereta de paza, fostul grajd si un garaj. Nu stiu daca e un cost mare sau nu, dar stiu ca se pot reconstrui mai incolo. UM-ul asta are MULT teren.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
BIGRED1984
Asa e, au mult acolo, dar nu stiu cat de darnic este MApN ...
Iar peste drum e lasata intrare pt 4 benzi catre un posibil drum catre ce ? (ca sa nu mai zic ca Soseaua Vitan-Barzesti a devenit Calea, au facut o varza cu Calea Vitan.
Oricum, daca ati obs. planul asta e din PUZ "construire canal cheile turzii", ciudat cum le-au grupat, oare ce canal o fi ?
Asa e, au mult acolo, dar nu stiu cat de darnic este MApN ...
Iar peste drum e lasata intrare pt 4 benzi catre un posibil drum catre ce ? (ca sa nu mai zic ca Soseaua Vitan-Barzesti a devenit Calea, au facut o varza cu Calea Vitan.
Oricum, daca ati obs. planul asta e din PUZ "construire canal cheile turzii", ciudat cum le-au grupat, oare ce canal o fi ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Suprapunerea e la aceeași scară ?
Pe de altă parte pe Calea Vitan benzile din subteran vor fi pe dedesubtul benzilor actuale ( de suprafață ) + a liniilor de tramvai, deci calea Vitan va fi mult mai îngustă. Maxim 3 benzi / sens + tramvaiul, ceva la 25 metri.
Suprapunerea e la aceeași scară ?
Pe de altă parte pe Calea Vitan benzile din subteran vor fi pe dedesubtul benzilor actuale ( de suprafață ) + a liniilor de tramvai, deci calea Vitan va fi mult mai îngustă. Maxim 3 benzi / sens + tramvaiul, ceva la 25 metri.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Suprapunerea e facuta manual, luand cateva repere arbitrare (parcarea IML, benzinaria, aliniamentul Oltenitei). Aveti, va rog, toleranta de 3m
Nu inteleg de ce spui ca va fi mai ingusta. Momentan in zona sunt 6 benzi lejer, deci incap fara discutie 4 benzi + tramvai cat e pe schema. Va fi nevoie de mai mult? Personal nu cred.
Canalul Cheile Turzii e ceva lucrare pe ape curate/murdare (sau camin pentru) care da in sos Berceni.
Suprapunerea e facuta manual, luand cateva repere arbitrare (parcarea IML, benzinaria, aliniamentul Oltenitei). Aveti, va rog, toleranta de 3m
Nu inteleg de ce spui ca va fi mai ingusta. Momentan in zona sunt 6 benzi lejer, deci incap fara discutie 4 benzi + tramvai cat e pe schema. Va fi nevoie de mai mult? Personal nu cred.
Canalul Cheile Turzii e ceva lucrare pe ape curate/murdare (sau camin pentru) care da in sos Berceni.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
M-am exprimat eu ambiguu ( ), Calea Vitan va fi mai îngustă decât Hațeganu.
M-am exprimat eu ambiguu ( ), Calea Vitan va fi mai îngustă decât Hațeganu.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
M-ai zapacit...
Calea Vitan sau Vitan-Barzesti?...
M-ai zapacit...
Calea Vitan sau Vitan-Barzesti?...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
@andrei -- logic noul bulevard, inelara sud-est, va fi mai lat decat actualul Vitan Barzesti, care nu e o artera principala. Va fi mai lat "pentru ca tramvai", nu din alte motive. Care "tramvai" cel mai probabil va sta la nivel de panseluta electorala pana la al 12-lea primar de acu incolo.
@Tibi -- e vorba de Vitan Barzesti, nu calea Vitan. Ce sa-i faci daca sunt paralele si le separa doar o groapa.
EDIT: dar cred ca am dat-o in alt topic, si acu am vazut ca avea thread separat...
@andrei -- logic noul bulevard, inelara sud-est, va fi mai lat decat actualul Vitan Barzesti, care nu e o artera principala. Va fi mai lat "pentru ca tramvai", nu din alte motive. Care "tramvai" cel mai probabil va sta la nivel de panseluta electorala pana la al 12-lea primar de acu incolo.
@Tibi -- e vorba de Vitan Barzesti, nu calea Vitan. Ce sa-i faci daca sunt paralele si le separa doar o groapa.
EDIT: dar cred ca am dat-o in alt topic, si acu am vazut ca avea thread separat...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)
•
Choose destination