Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2321 posts, 597282 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 153 154 155 156 157 158 159  ... 166
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andreiiul

Este bucla pusa pe Hateganu dar exact cum ai zis, este prea aproape pusa si chiar si asa fiind una singura ea "citeste" doar masina care sta pe ea, nu tot traficul din zona. Daca erau minim 2 puse la distante egale astfel incat sa poata calcula automatul nivelul de aglomeratie era altceva. Bine, si automatul de semaforizare trebuie sa fie "smart" ca sa se poata adapta.
Legat de aglomeratia de ieri pe FB am citit ca unii se plangeau ca tine semaforul pe rosu prea mult. Se poate sa fi fost si o dereglare, dar care daca nu este sesizata nu va fi rezolvata prea repede. Sa speram ca a fost o zi izolata si nu se va intampla in fiecari zi la fel.
In week-end am mers bine prin zona, am stat cred la max un semafor si verdele tine ceva.
Fiind vorba de o intersectie proaspat semaforizata, probabil necesita un timp de reglaj.
Chiar si cu largirea la 3 benzi pe sens a str Hateganu, probabil in urmatorul mandat de primar, problema aglomeratiei va ramane, pt ca multi care vin din Titan si cartierele mai indepartate si merg in Popesti si Berceni vor alege acest traseu relativ direct in detrimentul Calea Vitan-Vitan Barzesti.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Ma mananca sa ma duc sa vad acum cum este, insa nu am bicicleta iar cu masina nu ma mai duc neam!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Eu mi-am gasit alta ruta din Pallady pana in Aparatori pentru dupaamiaza...
Dimineata este ok pe sensul invers....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului BIGRED1984

Eu am trecut ieri in ambele sensuri, pe la 18:30 spre Salajan, pe la 20:30 invers, am mers cu Waze.
La dus, fara probleme, am remarcat doar asfaltul nou care e destul de valurit, dar oricum, enorm de bine fata de ce era. (S-a pus doar pana la bucata veche, la Romstal, in caz ca avea cineva impresia ca s-a pus pana la Vitan-Barzesti)
Pe bucata splai-Malva,unde e primul semafor, se circula tare, eu veneam cu 60-70 de pe pod, eram depasit constant.
Semafoarele cred ca sunt cumva sincronizate eu am prins 2 din 3 pe verde, probabil sunt la 50 iar daca vii lansat si treci mai tare, evident prinzi rosu la urmatorul.
Coada invers era cam de la intrarea pe 1 banda pe Hateganu.
La intors, era deja 20:30, waze a zis tot pe pasaj, arata rosu cam de la Romstal, din nou viteza mare pe Grigorescu, pe pasaj normal, Hateganu ... si surpriza ...1 masina la semafor, nu era nicio coada, nimic.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

^ Pai 20:30 nu este ora de aglomeratie pe Hatieganu.....
Mergi in orele de varf... incepand cu ora 16

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Da, se pare ca in fiecare zi e acceasi poveste. Si cu intorsul peste pasaj, si cu datul cu spatele, si cu codoiul (nu, nu dioxid de carbon!). Asteptam sa se mai stabilizeze putin situatia, altfel ma astept sa vad angajatii PS4 taind bilete de parcare pe Hatieganu in curand ;) E mai rau decat dimineata spre Pipera.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului BIGRED1984

Uitandu-ma pe pozele finale, n-am vazut niciun semn de interzis bicicleta,ca pe alte pasaje, sper sa uite sa-l mai puna.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andreiiul

Mai sunt multe de fineturi de facut.
Asa cum zicea si Tibi, pe pod mai trec si pietoni. Stau si ma intreb cum pot ajunge ei legal sa traverseze podul la pas. Pana acum nu am vazit vreo urma de trecere de pietoni in capatul rampelor pt ca pietonii sa poata ajunge pe trotuar.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Nu exista asa ceva, pietonii nu au ce cauta pe pod. Spun asta pentru ca nu au unde sa mearga -- au o cale de acces mult mai simpla la nivelul solului. Trotuarele sunt mai mult de siguranta sau pentru viitor; deocamdata pietonii ar trebui sa circule pe jos.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului catalin86smb

Eficiența acestui pasaj nu ar crește considerabil dacă s-ar realiza o penetrare din str. Iulia Hațeganu într-un din străzile din Popești-Leordeni, de exemplu str. Sf. Nicolae intersecție cu str. Popești-Romani, astfel ar exista o continuitate către Șos. Olteniței. Acum str. asta Iulia Hațeganu e un fel de buclă față de șos. Vitan Bîrzești.
Și de ce circulația ar fi prioritară pe str. Iulia Hațeganu față de șos. Vitan-Bîrzești? Eu cred că sunt mai mulți cei ce doresc să meargă tot înainte pe Vitan-Bîrzești. Poate că ar trebui realizat un studiu de trafic după care ajustați timpii de semaforizare.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Pasajul face parte din Inelul Median de circulație.
Șoseaua Vitan Bârzești nu.
Consultă documentația tehnică ( e în același subforum, tot aici ) și vezi că teoretic acest pasaj peste Splai / Dâmbovița trebuie legat de alte două pasaje, Vitan Bârzești - Olteniței și cel de la Apărătorii Patriei.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Pasajul planificat e fix pe celalte doua artere din intersectie: Hatieganu - Iriceanu. Vacaresti si Oltenitei merg la sol prin doua giratorii.

Cu siguranta nu se va face nimic pe legatura cu Popesti -- cel putin nu de catre Bucuresti. Acolo ar trebui ca primaria Popesti sa taie niste strazi noi. Uite niste idei:
popestis.png (621.82 KB; downloaded 2759 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

catalin86smb wrote:
... str. Iulia Hațeganu...

Este Iuliu. :popa:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

E adevarat ca vorbim de Iulia Hateganu, numai ca nu e Iulia ci Iuliu si nu e Hateganu ci Hațieganu. Vezi https://ro.wikipedia.org/wiki/Iuliu_Ha%C8%9Bieganu

Totusi nu imi e clar cum e trecuta pe cadastral.

EDIT: Am gasit planurile pentru tunel: http://urbanism.pmb.ro/duat-su/dezbater ... ON%201.pdf

 


Go to page:  1  ... 153 154 155 156 157 158 159  ... 166
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433537 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use