Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1011279 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
V2A
Este defect, cu ITP-ul expirat din 22.05.2020. Alte defecte de la Militari mai sunt: 4120, 4152, 4373, 4385, 4393, 4414, 4434, 4441, 4661, 4665, 4809, 4942, 6417.
Este defect, cu ITP-ul expirat din 22.05.2020. Alte defecte de la Militari mai sunt: 4120, 4152, 4373, 4385, 4393, 4414, 4434, 4441, 4661, 4665, 4809, 4942, 6417.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
CiprianTRB
STB vrea sa schimbe freonul din instalatiile de aer conditionat din autobuze
Societatea de Transport Bucuresti (STB) vrea sa dea 56.000 de lei pentru schimbarea freonului din instalatiile de aer conditionat din autobuze.
Conform unui anunt postat vineri, 17 iulie 2020, pe site-ul e-licitatie.ro, STB vrea sa cumpere Servicii pentru intretinerea si reparatia instalatiilor pentru introdus si scos freon din instalatiile de aer conditionat de la autobuze".
Suma pe care este dispusa sa o plateasca societatea de transport este de 56.288 de lei, iar achizitia se va face prin atribuire directa. Adica cel care vine cu cel mai mic pret, poate castiga contractul.
Insa, cei care depun ofertele trebuie sa stie ca, pe langa taxa de participare de 281 de lei vor trebui sa depuna si garantia de buna executie de 10 % din valoarea contractului, suma care va fi inapoiata contractantului dupa receptia lucrarii.
https://m.ziare.com/economie/stb-vrea-s ... ze-1620262
STB vrea sa schimbe freonul din instalatiile de aer conditionat din autobuze
Societatea de Transport Bucuresti (STB) vrea sa dea 56.000 de lei pentru schimbarea freonului din instalatiile de aer conditionat din autobuze.
Conform unui anunt postat vineri, 17 iulie 2020, pe site-ul e-licitatie.ro, STB vrea sa cumpere Servicii pentru intretinerea si reparatia instalatiilor pentru introdus si scos freon din instalatiile de aer conditionat de la autobuze".
Suma pe care este dispusa sa o plateasca societatea de transport este de 56.288 de lei, iar achizitia se va face prin atribuire directa. Adica cel care vine cu cel mai mic pret, poate castiga contractul.
Insa, cei care depun ofertele trebuie sa stie ca, pe langa taxa de participare de 281 de lei vor trebui sa depuna si garantia de buna executie de 10 % din valoarea contractului, suma care va fi inapoiata contractantului dupa receptia lucrarii.
https://m.ziare.com/economie/stb-vrea-s ... ze-1620262
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
I-auzi, abia acum cand a venit caldura... Ce surpriza ca a venit! Bine ca nu au facut licitatia in octombrie...
I-auzi, abia acum cand a venit caldura... Ce surpriza ca a venit! Bine ca nu au facut licitatia in octombrie...
- Costin
-
Posted:
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
danutzu_2910
Poate nu este locul potrivit pentru o intrebare tehnica, dar ma incumet... avem autobuze care se inclina pe partea cu usile, pentru a facilita accesul persoanelor in scaune cu rotile?
Daca da, cum fac sa evite un eventual obstacol prezent sub scara? (si care ar putea avaria scara vehicolului)
Exista ceva senzori?
(m-ar interesa ceva concret, existent, nu presupuneri... )
Poate nu este locul potrivit pentru o intrebare tehnica, dar ma incumet... avem autobuze care se inclina pe partea cu usile, pentru a facilita accesul persoanelor in scaune cu rotile?
Daca da, cum fac sa evite un eventual obstacol prezent sub scara? (si care ar putea avaria scara vehicolului)
Exista ceva senzori?
(m-ar interesa ceva concret, existent, nu presupuneri... )
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Toate autobuzele se inclina, asa zisul kneeling. Nu exista senzori de care spui tu. E pur si simplu ochiul uman in joc. In general nu prea ai cum sa il avariezi pentru ca inainte de a face statia, te uiti sa nu fie ceva in calea rotilor (cioburi, cuie samd) sau chiar intre roti. Cel putin asta ar trebui sa faca un sofer profesionist responsabil.
Eu ziceam in octombrie pentru anul asta, cum s-a mai intamplat si in trecut...
Toate autobuzele se inclina, asa zisul kneeling. Nu exista senzori de care spui tu. E pur si simplu ochiul uman in joc. In general nu prea ai cum sa il avariezi pentru ca inainte de a face statia, te uiti sa nu fie ceva in calea rotilor (cioburi, cuie samd) sau chiar intre roti. Cel putin asta ar trebui sa faca un sofer profesionist responsabil.
Costin wrote:
Ba in octombrie era perfect daca o faceau. Pentru la anul
Eu ziceam in octombrie pentru anul asta, cum s-a mai intamplat si in trecut...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Utilizator anonim
Si nevazute, eventualele obstacole sunt "simtite" cu rotile la intrarea in statie.
Si nevazute, eventualele obstacole sunt "simtite" cu rotile la intrarea in statie.
- gexge
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
gexge
Pai problema nu e neaparat freonul. La multe autobuze lipseste unitatea frigorifica, au radiatoarele sparte, gurile si conductele sunt înfundate pe traseu. Freonul e cea mai mica problema.
Pai problema nu e neaparat freonul. La multe autobuze lipseste unitatea frigorifica, au radiatoarele sparte, gurile si conductele sunt înfundate pe traseu. Freonul e cea mai mica problema.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Toate autobuzele se înclină, începând de la Rocar de Simon!
Cât despre obstacole, dacă prin absurd există un obstacol suficient de mare încât să reprezinte o problemă, şoferul n-are cum să nu-l zărească sau să-l evite, întrucât peste el trebuie să treci cu roata mai întâi.
Toate autobuzele se înclină, începând de la Rocar de Simon!
Cât despre obstacole, dacă prin absurd există un obstacol suficient de mare încât să reprezinte o problemă, şoferul n-are cum să nu-l zărească sau să-l evite, întrucât peste el trebuie să treci cu roata mai întâi.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
danutzu_2910
Se pare ca nu am fost inteles...Eu am scris ca ma interesaza daca exista ceva concret, nu presupuneri... (ca daca ar exista obstacole, ca soferul vede...)
Daca soferul este asa de tare, astia de la WABCO de ce s-au chinuit sa faca sistemul OptiRide™ Intelligent Side Kneeling Feature ?
Iar mingea aia putea sa nu fie acolo cand a venit autobuzul si sa ajunga sub autobuz cand deja era in statie.
Sau poate sa fie laba piciorului unui calator mai grabit sa urce si care sta pe bordura....
Si mai pot fi multe exemple de obstacole care pot aparea DUPA ce autobuzul trage la peron...
Trage la peron??? De fapt, scuze marea majoritate nu trag la peron... opresc in mijlocul drumului.... Stiu ei de ce....
(daca avem colegi soferi care sunt corecti, nu se vor simti lezati.... )
Se pare ca nu am fost inteles...Eu am scris ca ma interesaza daca exista ceva concret, nu presupuneri... (ca daca ar exista obstacole, ca soferul vede...)
Daca soferul este asa de tare, astia de la WABCO de ce s-au chinuit sa faca sistemul OptiRide™ Intelligent Side Kneeling Feature ?
Iar mingea aia putea sa nu fie acolo cand a venit autobuzul si sa ajunga sub autobuz cand deja era in statie.
Sau poate sa fie laba piciorului unui calator mai grabit sa urce si care sta pe bordura....
Si mai pot fi multe exemple de obstacole care pot aparea DUPA ce autobuzul trage la peron...
Trage la peron??? De fapt, scuze marea majoritate nu trag la peron... opresc in mijlocul drumului.... Stiu ei de ce....
(daca avem colegi soferi care sunt corecti, nu se vor simti lezati.... )
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Sincer nu stiu daca merita sa implementezi atata senzoristica pentru niste situatii care sunt destul de rare, trebuie sa recunoastem. Daca erau mai dese, cu siguranta un astfel de sistem era o dotare de serie la autobuze, asemenea CV automata, ABS, ESP si multe altele...
Sincer nu stiu daca merita sa implementezi atata senzoristica pentru niste situatii care sunt destul de rare, trebuie sa recunoastem. Daca erau mai dese, cu siguranta un astfel de sistem era o dotare de serie la autobuze, asemenea CV automata, ABS, ESP si multe altele...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Greu de pus senzori de masurat distanta pe dedesubt si indreptati in jos, nu pot fi rezistivi / inductivi pentru ca asfaltul nu este magnetic, deci ar trebui sa fie optici sau cu ultrasunete si s-ar acoperi imediat cu mizerie sau zapada, si apoi oricati senzori ai avea in final raspunderea este tot a soferului.
Greu de pus senzori de masurat distanta pe dedesubt si indreptati in jos, nu pot fi rezistivi / inductivi pentru ca asfaltul nu este magnetic, deci ar trebui sa fie optici sau cu ultrasunete si s-ar acoperi imediat cu mizerie sau zapada, si apoi oricati senzori ai avea in final raspunderea este tot a soferului.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
danutzu_2910
Culmea este ca exista cerinta noua in caietele de sarcini pentru achizitia de autobuze urbane.....
Culmea este ca exista cerinta noua in caietele de sarcini pentru achizitia de autobuze urbane.....
- Linia 43
-
Posted:
-
📖 Pagination options